Myyty [TAMPERE] Ballistix 2x8GB DDR4 3000MHz (Toinen kampa viallinen?)

Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
68
Tuote: Ballistix Sport AT 2x8GB DDR4 3000MHz 17-19-19 BLS8G4D30CESTK muistit
Hinta: 15€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tutun korjattavaksi tuodusta koneesta jääneet ylimääräseksi. Alkuperästä ei varmuutta, mahdollisesti Jimms?
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuittia ei löydy, joten takuusta ei varmuutta
Muuta huomioitavaa:
Ylimääräsenä löytyis parit muistikammat, jos jollain näille tarvetta. Jokusen aikaa sitten toi tuttava koneensa korjattavaksi, kun ei käynnistynyt. Virtapainiketta painaessa lähti tuleettimet hyrräämään, mutta ruutuun ei tullut mitään kuvaa. Irrottelin muistit ja kokeilin kyseisessä emolevyssä muisteja kaikin mahdollisin tavoin. Lopulta totesin lähtevän käyntiin ainoastaan toisen näistä muisteista ollessa yksistään kiinni. Eli veikkaan toisen näistä kammoista olevan jotenkin viallinen, mutta tarkemmin ei tietoa mistä johtui. Päädyttiin ostamaan tutulle uudet 2x8GB kammat tilalle ja vanhat jäi mulle.

Muistit lojunut muutaman kuukauden kaapissa, ja en ole enää 100% varma kumpi näistä oli se viallinen. :rofl: Valitettavasti itellä ei oo enää sopivaa emolevyä, jossa voisin kokeilla ja varmistaa asian. Kuitenkin sen perusteella miten olin laittanut säilöön on mulla aika vahva veikkaus kumpi näistä oli se toimiva ja kumpi viallinen. Ostaja saa molemmat kammat niin voi vielä kokeilla jos sattuis molemmat pelittään tai löytää mikä toisessa vialla. Merkitsin ostajaa varten pienellä teipin palasella sen kamman, jonka epäilen olevan se viallinen. (Kuvassa alempi kampa, merkintä toisella puolen :))
Linkki valmistajan tuote-esitteeseen Malli tosiaan tuo ensimmäinen BLS8G4D30CESTK

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere
Toimitustapa: Nouto etusijalla, kirjeposti (Ostaja maksaa)
Maksutapa: Käteinen / Mobilepay & Pivo / Tilisiirto


Kuva:
IMG_1644.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 195
Viestejä
4 215 489
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Murtz

Hinta.fi

Ylös Bottom