Takuupalautus viallinen emolevy jimms

Liittynyt
16.01.2020
Viestejä
35
Hei, tilasin jimmsistä viime vuoden puolella Gigabyten iB550 Pro AX mini-itx emolevyn, emon kanssa oli koko ajan ongelmia windowsissa ja konekaatuili. Joten laitoin emon palautuksena jimmsiin nyt he väittävät että olen itse rikkonut emolevyn. Kuvaa ei ole kun olen ottanut emon pois koneesta mutta muistelisin että osat olivat ehjät. Kotelona toiminut NZXT H1 ja komponentien rikkoutuminen vaatisi voimaa. Onko muilla vastaavia kokemuksia takuupalautuksista
 

Liitteet

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 660
Joo, eivät emot tule tehtaalta noin kolhituilla komponenteilla. Taitaa mennä omien asennusvirheiden piikkiin
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 728
Tällaisten tapauksien vuoksi pitäisi heti kuvata ja katsoa se emolevy/komponentti kun sen ottaa paketista. Mutta harvoin ketään sellaista tekee tai edes muistaisi.
Mutta ihmeen samankaltaisesti noi kahden kelan kuoret ovat hajonneet joten voisikin olla tehtaalta saakka ja QC kussut, mitä tosin vähän epäilen myös.
Paha sanoa.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 266
Minulta on tuollaiset kelat rikottu postin käsissä, kun levy on ollut alkuperäisessä pakkauksessaan. Tosin jos paketissa ei ole reikää tai painaumaa, niin sitten on paha noitakaan syyttää
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
287
Mikä cooleri tuossa on ollut käytössä ja onko se käyttänyt noita AM4 vakiokiinnikkeitä? Siinä rikkoutuneiden komponenttien vieressä olevan kiinnikkeen kynnessä näyttäisi olevan jotain jälkiä, onko coolerin asennuksessa kenties käytetty tarpeettomia työkaluja tai ylimääräistä voimaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 169
Näyttäisi kyllä siltä, että coolerin asennuksessa tai irroituksessa on tullut kyseinen vaurio. Kuten Rokka mainitsi, niin Am4-kiinnikkeen kynnessä on myös pieniä vaurion jälkiä.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 849
Näyttäisi kyllä siltä, että coolerin asennuksessa tai irroituksessa on tullut kyseinen vaurio. Kuten Rokka mainitsi, niin Am4-kiinnikkeen kynnessä on myös pieniä vaurion jälkiä.
Tää ois itelläkin ekana tullu mieleen takuukäsittelijänä..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 254
Viestejä
4 230 322
Jäsenet
71 185
Uusin jäsen
kyynel

Hinta.fi

Ylös Bottom