Ongelmana seuraava. Yritän yhdistää Lenovo Yoga tabletin näkymään erilliseen näyttöön usb-hdmi adapterin kautta tässä onnistumatta. Kun piuhat ovat kiinni, näytölle ilmestyy vain ilmoitus ”No Signal”. Näyttönä toimii Lenovo C32q-20 32. Olen kokeillut jo kolmea eri adapteria tuloksetta: kahta erimerkkkistä usb-c 3.1.-hdmi adapteria ja viimeisimpänä Sandstromin usb-c-hdmi adapteri. Auttakaa osaamatonta. Kai tabletin kuvan siirtäminen erilliseen näyttöön kuitenkin pitäisi olla mahdollista?
Kannettavan tietokoneen kuvan lisääminen näyttöön hdmi-pihan välityksellä onnistuu ongelmitta.
Tabletissa vaikuttaisi tuotetietojen mukaan olevan vanhan mallinen 2.0 USB: ”Käännettävä USB-C 2.0 -portti langalliseen lataukseen”. Olen yrittänyt googlettaa USB C 2.0 – HDMI adapteria tuloksetta.
Onko tietäjille tietoa mistä ongelma voisi johtua? Tai tuleeko kenellekään mieleen adapteria mitä voisi vielä yrittää? Tai mitä voisi vielä yrittää?
Kannettavan tietokoneen kuvan lisääminen näyttöön hdmi-pihan välityksellä onnistuu ongelmitta.
Tabletissa vaikuttaisi tuotetietojen mukaan olevan vanhan mallinen 2.0 USB: ”Käännettävä USB-C 2.0 -portti langalliseen lataukseen”. Olen yrittänyt googlettaa USB C 2.0 – HDMI adapteria tuloksetta.
Onko tietäjille tietoa mistä ongelma voisi johtua? Tai tuleeko kenellekään mieleen adapteria mitä voisi vielä yrittää? Tai mitä voisi vielä yrittää?