Myyty T500RS paketti

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
144
Myytävä tuote: T500RS
Hinta: 280e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa.com 9.4.2017
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä ja Kyllä
Muuta huomioitavaa: Myydään siis kyseinen setti pois. Toimineet itselläni täydellisesti. Jotain pientä pintapuolista kulumaa polkimissa on, mutta niihän niissä käytetyissä tuppaa olemaan. Rattiosa on hyvässä kunnossa. Alkuperäinen pakkaus löytyy ja myös pahvilaatikko, jossa tämä kyseinen setti minulle saapui, joten postitus onnistuu myös helposti. Voin toimittaa Joensuun lähiseuduille. Hinta ei todellakaan ole kiveen hakattu, joten kannattaa aina tarjota. Kuvissa vähän pölyä, mutta puhdistan molemmat puhtaaksi. Otan huomenna parempia kuvia.

Vaihdossa voi myös esittää arvokkaampaa Fanatecin settiä. Maksan tietysti väliä. Voin myös myydä ratin ja polkimet erikseen. Tuote on myynnissä, myös muualla.

Sijainti: Joensuu
Toimitustapa: Nouto, Matkahuolto tai Posti
Maksutapa: Käteinen, Pankkisiirto, ehkä myös postiennakko.


Kuva:
IMG_20180816_134648.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
144
Aika lähellä ollaan. Odotan vielä tämän illan jos ei tule parempaa tarjousta, niin sinulle menee. Voin toimittaa tuotteen sinulle, niin saat kokeilla toimivuuden.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
48
Tehdäänkö kaupat tuohon hintaan? Ei ole tarvetta kokeilla toimivuutta, jos kerta sanot että ohjain toimii :) Ja voin vaikka noutaa tuotteen itse, niin ei koidu sinulle turhaa vaivaa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
144
Tehdään vaan kaupat tuolla 240e hinnalla. Laitoin sulle yv:tä. Mulla on pakettiauto ja käyntiä Joensuussa, joten voi tuoda sinulle tuon tänään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 185
Viestejä
4 349 372
Jäsenet
72 365
Uusin jäsen
Zanablaad

Hinta.fi

Ylös Bottom