Systemastore kokemuksia?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
13 057
Ketjun alkuperäisen alottajan tunnus poistettu. Alkuperäinen viesti:

---

Toinen tilaus ko. puljusta tuli tuossa tehtyä (aiempi oli Z68 emo vuonna 2013), huvittaa tuo elmukelmun käyttö. :D Tosiaan, 59eur käytetty tarjousnäyttö tuli tilattua, hyvin pakattu, mutta harmi kun ei digitaalista kaapelia tullut mukana, ja tuosta ei ollut mainintaa. Nopeasti tosin tuli, 4.1 aamupäivästä tilattu ja 5.1 iltapäivästä sai noutaa.

Mutta omat kokemukset ko. puljusta toistaiseksi positiiviset. :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Systemastore on ostanut sitä näyttöä vissiin Oulun Tietotekniikalta joka hoitaa siis Oulun kaupungin tietokoneita..Ostin samaista näyttöä suoraan heiltä hintaan 10e kpl :lol: katteet kohallaan systemalla. Nyt on alkanut näkymään myös Torissa useita samoja näyttöjä eli jotku tekee rahaa myymällä niitä eteenpäin sielläkin. Mutta joo Systema on kyllä hyvä kauppa, takuut pelaa kyllä ja palvelu ainakin omalla kohdalla.
 
Ostin moisen näytön viiteenkymppiin 3 vuotta sitten. Nytkin noita 40€ hinnala Torissa myynnissä. Alekkin ollut useita... Ihan Ok näyttö kyllä! Tykkään korkeussäädöstä. Näyttö alas ja näppis siihen kiini, ja näin meillä on iso läppäri ;-) Mitä Systemaan tulee, niin paljon olen ostanut sieltä. Ihan tiskiltä hakenut. Kilpailukykuiset hinnat toisinaan. Käytetyiden tosin hiukan suolaiset. Ymärrän toki että iso firma ja isot kulut.
 
"SER-mestarin" kannattaa katsella tiuhaan Tori.fi:tä Ostin 3KK sitten Dell U22711, 27" ips 2560x1440 näytön kahteen kymppiin ;-) 2 vuotta oli ollut käytössä ja 3 vuotta vaatehuoneessa odottamassa hävitystä. Tuo "Tori" vaatii kuitenkin työttömyyden tai jonkun helvetin kuumeeeen joka itselläni oli, että kerkee ostaa kermat päältä.
 
Muutaman viikon kesti Cooler Masterin näppis+hiiri yhdistelmän takuuvaihto. Ilmeisesti olivat unohtaneet koko jutun, kun sähköpostilla tiedustelun jälkeen heti tuli seurantakoodi postiin. Eipä tuolla tosin kiirettä ollut, kun myyntiin oli menossa ne.

Tuo elmukelmuun kääriminen tuntuu olevan yleinen tapa Systemastorella. Nytkin oli paketin kylkeen tullut postin kuljetuksessa reikä, mutta onneksi laitteet olivat kunnossa.

Tilatut tuotteet ovat tulleet aina muutamassa päivässä ja sähköpostiin vastataan nopeasti, niin kyllä tuolta tilata uskaltaa jatkossakin :)
 
Systeemistä on tullut osteltua.Ihan OK liike.
Viimeksi pariviikkoa takaperin tuli uusi BenQ 24" näyttö pöydälle.
Hyvin oli pakattu,ei ollut elmukelmua säästelty pakkauksen ympäriltä.:)
 
Muutama tilaus tullu tehtyä, muistia ja hiiri, molemmilla kerroilla toimitus kesti yli 2viikkoa vaikka oli hyllytavaraa. Muuten ei omakohtasesti ole kokemuksia taikka valitettavaa, mutta onhan tuosta kyseisestä liikkeestä ollut keskuteluja mm muron puolella ja aika paljon oli valituksia toimitusajoista ja takuuasioissa.
 
uutta thriidua en tämän vuoksi pystytä, mutta onko joku viime aikoina tilannut jotain Hardwariumista? ja saanut tuotteen?
 
Tuli joskus tilattua omaan koneeseen palikoita Systemasta ja ihmetytti vähän tuo pakkaaminen elmukelmuun, myös virtalähde oli pois alkuperäisestä laatikosta ja jossain normaalissa pahvilaatikossa läjässä mukana. Homma kuitenkin ok. Tulipa käytyä vuodenvaihteen jälkeen ihan kivijalkaliikkeessäkin ja ihan hyvä kokemus. Tavaraa oli jonkin verran liikkeessä esillä, mutta ei jäänyt mitään wow-efektiä mieleen.
 
Parit näyttikset ja muistikitit tullut ostettua kyseisestä puljusta, ja ei valittamista. Takuuasiatkin hoituneet mallikkaasti, kun yhden muistikitin sinne pistin menemään.
 
Mitenkä mahtaavat suhtautua näyttöjen palautukseen glown tai valovuodon takia vedoten 14pv palautusoikeuteen? Onnistuu kuitenkin? U2715h tulossa, jospa olisi kelvollinen yksilö..
 
Mitenkä mahtaavat suhtautua näyttöjen palautukseen glown tai valovuodon takia vedoten 14pv palautusoikeuteen? Onnistuu kuitenkin? U2715h tulossa, jospa olisi kelvollinen yksilö..

En usko että sinun tarvitsee perustella palautusta sen enempää, mutta en lähtisi samasta liikkeestä toista samanlaista tilaamaan.
 
Tilasin näyttiksen, jota on vain tukkurilla. Kuinkahan hyvin pitää tuo 2-3 päivän toimitusaika tukkurilta paikkansa? Tuohon päälle vielä toimitusaika liikkeestä tänne kotiin.
 
Erittäin huonosti alko omat kokemukset tästä kaupasta. Tilasin tuotteen pistin kyselyä että millon saavat. Sanoivat että tukkurilta loppu, no kun saivat tuotetta valikoimiin sanoivat että hinta nousi. Joko pitäisi pulittaa enemmän tai kaupan purku sanoi myyjä. Nyt eivät ole viestittäneet takaisin kahteen vuorokauteen. Ja nyt taas "loppu" tukkurilta. Odottelen vielä loppusilausta tapaukselle. Sekin vielä kiva kun kaikkialta muualtakin tuote ehtinyt nousemaan tämän hidastelun ja kiusaamisen takia. On tuo kyllä kumma kun tekee tilauksen ja sitten viikon päästä ruvetaan pyytää isompaa summaa. Katsotaan saadaanko onnellinen loppu vai mitä :)
 
Viimeksi muokattu:
Mitenkä mahtaavat suhtautua näyttöjen palautukseen glown tai valovuodon takia vedoten 14pv palautusoikeuteen? Onnistuu kuitenkin? U2715h tulossa, jospa olisi kelvollinen yksilö..

Ei sinun tarvitse vedota mihinkään. Laista suoraan etäkaupassa 14pv palautusoikeus, perusteluja ei tarvita, mutta kauppa voi tietenkin kieltäytyä yhteistyöstä jatkossa ;)
 
Erittäin huonosti alko omat kokemukset tästä kaupasta. Tilasin tuotteen pistin kyselyä että millon saavat. Sanoivat että tukkurilta loppu, no kun saivat tuotetta valikoimiin sanoivat että hinta nousi. Joko pitäisi pulittaa enemmän tai kaupan purku sanoi myyjä. Nyt eivät ole viestittäneet takaisin kahteen vuorokauteen. Ja nyt taas "loppu" tukkurilta. Odottelen vielä loppusilausta tapaukselle. Sekin vielä kiva kun kaikkialta muualtakin tuote ehtinyt nousemaan tämän hidastelun ja kiusaamisen takia. On tuo kyllä kumma kun tekee tilauksen ja sitten viikon päästä ruvetaan pyytää isompaa summaa. Katsotaan saadaanko onnellinen loppu vai mitä :)
Päivitystä edelliseen. Ei sitten aluksi myyneet tuotetta aluksi sillä hinnalla kuin sopimus tehtiin ja sen seurauksena tukkuri meni nollille ja tuotetta olisin voinut odottaa ikuisuuden niin vaihdoin eriväriseen ja pulitin sitten yli viiskymppiä enemmän kun hinnat nousseet ja ihan sen takia että saan tuotteen sopivasti kun saan uuden Ryzenin tulille. Pettynyt olen tuosta kylläkin.
 
Mahtaako Systemastoreltakin kuluttajakauppa loppua nyt kun Tietokeskus meni ostamaan heidät. Käsittääkseni Tietokeskus keskittyy yrityshommiin, joten taas tarjonta markkinoilla kapenee kun toiminta keskittyy harvemmalle toimijalle.

Lehdistötiedote
 
Ei paljoa menetetty, vaikka keskittyisi yrityspuolelle. Oulun Systemassa aina välillä verkkokaupassa joku komponentti X kympin halvemmalla, kuin Jimmsillä, mutta 10€ sitten kostautuu jos joutuu takuuseen mitään lähettämään. Takuu toimii about samalla tasolla kuin Kiinasta ostettu 5€ sähkömoottori.

Kemin systema taitaa taasen olla jo vuosikaudet keskittynyt yrityspuolelle. Liikkeessä ei edes samat hinnat, kuin SystemaStoren nettisivuilla vaikka saldot näkee myös Kemiin. Hinnoissa on luokkaa +30% lisä ihan muuten vain. Kemissä ei menetettäisi mitään vaikka tuo menisi konkkaan huomenna.
 
Muutaman emon ja kovon tuolta tilannu ja nopeesti kyllä tullu. Pakkaus ei ole mitään parasta kun noita emoja kääritään vaan elmukelmuun omassa paketissaan mutta eipä oo itella vielä yhtäkään sössiny. Takuusta ei kokemusta.
 
Tilasin sunnuntaina emo+prossu+muistit ja valikoin vain sellaisia tuotteita, jotka ovat saatavilla heti, koska halusin komponentit tulevaksi viikonlopuksi. No edelleen tuolla sivuilla lukee emolevyn tiedoissa, että "saatavilla heti", mutta minunpa tilauksessa emolevyn tilanne on "tilattu maahantuojalta". Ei siis kannata uskoa siihen, että tuotetta on oikeasti varastossa, vaikka sivut niin antavat ymmärtää.
 
Minullakin on vaihtelevasti tullut noi tilaukset. Jotkut ovat lähteneet heti, mutta jotkut ovat kestäneet pitkään. Wiin tilasin tuolta ja kun eivät saaneet noin viikossa lähetettyä, peruin tilaukseni. CDON:ista tuli samalla viikolla. Rahoja jouduin aikani odottelemaan, mutta tulivat takaisin ilman turhaa vääntöä asiasta.

Takuusta ei ole mitään kokemusta, koska ihan kaikki tuolta tilaamani komponentit ovat toimineet täydellisesti koko takuuajan. Taitaa vanhimmat käytössä olevat olla 5 vuotta ja vieläkin toimivat. Tässä olen vaan ollut onnekas, muualle olen tavaraa joutunut lähettämään takaisin.

Systemastoressa on ajoittain hyviä tarjouksia ja valikoimassa oli esim. LGA1155 emolevyä pidempään kuin muualla.

--

Tunnustan katselleeni tuolta kodintekniikkaa. Siellä oli suunnilleen halvin teräväpiirto DVB-C boxi, mitä löysin Suomesta. Ei kuitenkaan ollut varastossa, niin tilasin saman Saksasta..
 
Toinen tilaus ko. puljusta tuli tuossa tehtyä (aiempi oli Z68 emo vuonna 2013), huvittaa tuo elmukelmun käyttö. :D Tosiaan, 59eur käytetty tarjousnäyttö tuli tilattua, hyvin pakattu, mutta harmi kun ei digitaalista kaapelia tullut mukana, ja tuosta ei ollut mainintaa. Nopeasti tosin tuli, 4.1 aamupäivästä tilattu ja 5.1 iltapäivästä sai noutaa.

Mutta omat kokemukset ko. puljusta toistaiseksi positiiviset. :tup:
Siihen näyttöön kuuluu mukaan DP kaapeli jos sitä ei ollut mukana kyseessä on pakkausvirhe.

On paikallisesti kyseinen liike käytetävissä niin toimii hyvin ja netttitilauksetkin toimii, mutta niiden verkkokaupan toimintiakunto ja tuotetietojen ja tuotteiden hintatietojen luotettavuus sukkaa rajusti (siis ei vain pahasti).

Tuon verkkopaupan sukkaaminen on sillä tasolla että jos tuote vaikuttaa edulliselta varmistan mikä EAN koodi kyseiselle tuotteelle verkkokaupossa näytetään ja sen perusteella varmistan että olen ostamassa sitä tuotetta mitä luulenkin olevani ostamassa.

Sitten tuon verkkopaupan haku se tuntuu toimivan täysin satunnaisotannalla että se ei näytä välttämättä ollenkaan niitä tuotteita joita hakee ja vaikka tietäisi että verkkokaupassa on myynnissä hakemasi tuote ja vaikka käyttäisit juuri oikeita hakusanoja se ei silti välttämättä löydä sitä tuotetta.
 
Viimeksi muokattu:
Jahas, pitäskö reklamoida. Sain vaan VGA-letkun. :btooth:
Systemalla on myynissä niitä käytetyjä USSF HP Pentium koneita ja näitä näyttöjä ne on tulleet Systemalle yhtenä pakettina jossa on ollut mukana näytölle DP kaapeli ja kummallekkin laitteelle vertakaapelit ja näppis ja hiiri.

Eli siille näytölle on niillä DP kaapeli jos ei ole hukanneeet sitä.

PS Tuossa näppiksessä on älykortinlukija ja siinä HP USSF koneessa näyttäisi olevan asennettuna ajurit sille älykortinlukijalle niin että koneeseen pystyisi kirjautumaan älykortilla jos sellaisen jostain vain hankkisi.

Itse ostin noita HP koneita kaksi yksi meni käyttöön sukulaiselle ja toinen jäi varaosiksi/HTPC käytöön, myös yksi näyttö tuli hankittua.
 
Hyvänä kokemuksena mainittakoon, että viallisen virtalähteen sai vaihdettua parempaan ilman välirahaa.

Huonona taas joidenkin myyjien palvelu. Eräskin oletti, että olin särkenyt edellisen kovalevyn kun olin uutta menossa ostamaan. Lähtiessä vielä mainitsi, "älä sitten pudottele sitä". En ole sen koommin kyseisessä liikkeessä asioinut.
 
Mitäköhän tarkoittaa sivuilla oleva "Tulossa myymälään" ? Saldo näyttää -3 (tulossa 3kpl), eli onkohan niitä oikeasti tulossa, vai onko tuo vain joku automaattinen merkintä?
 
Mitäköhän tarkoittaa sivuilla oleva "Tulossa myymälään" ? Saldo näyttää -3 (tulossa 3kpl), eli onkohan niitä oikeasti tulossa, vai onko tuo vain joku automaattinen merkintä?

Varmaankin on tulossa.
Mutta tuleeko mistä asti.
Valmistaja --> Keskusvarasto --> Maahantuoja --> Tukkuliike --> Jälleenmyyjä.
 
Viimeksi muokattu:
Mitäköhän tarkoittaa sivuilla oleva "Tulossa myymälään" ? Saldo näyttää -3 (tulossa 3kpl), eli onkohan niitä oikeasti tulossa, vai onko tuo vain joku automaattinen merkintä?
Tulossa liikeeseen. Varaus katoaa kun saavat tavaran. Siitä sitten menee hetki että saavat toimitettua.
 
Tulossa liikeeseen. Varaus katoaa kun saavat tavaran. Siitä sitten menee hetki että saavat toimitettua.

Ja noi jälleenmyyjien varastosaldot on useimmiten,
maahantuojien & tukkuliikkeiden saldoja.
Jälleenmyyjien sivuilla lukee.
Toimitus 3 vrk tai toimitus 3-5 vrk.
Saatavuus tukkurilta tai maahantuojalta 3-5 päivää.
Jos ei suoraan hyllyssä ole,niin silloin menee jälleenmyyjilläkin tilaustuotteeksi.
Silloin tulee muutaman päivän odottelu.:comp:
 
Ja noi jälleenmyyjien varastosaldot on useimmiten,
maahantuojien & tukkuliikkeiden saldoja.
Jälleenmyyjien sivuilla lukee.
Toimitus 3 vrk tai toimitus 3-5 vrk.
Saatavuus tukkurilta tai maahantuojalta 3-5 päivää.
Jos ei suoraan hyllyssä ole,niin silloin menee jälleenmyyjilläkin tilaustuotteeksi.
Silloin tulee muutaman päivän odottelu.:comp:
Joo. Mutta itellä vähän epäilytti kun muutenkin ollut vaikeuksia. Tämä on jo kolmas liike minkä kanssa ongelmia. Jimms oli yksi missä kumpikaan osapuoli ei myöntänyt virhettään. Tosiaan ottakaa ihan kuvankaappaus toimitustavoista ja hinnoista kun ootte laittaneet tilausta. Itse sen tiedän että jos jos lähete uusitaan niin tarkoittaa sitä että henkilö syöttää käsin rivit ja virhe voi tapahtua tässä vaiheessa. Ja jos virhe tapahtuu niin voi joutua viikkojen odotukseen.
 
Itse tilannut Systemasta kokonaan uuden setupin, hiiren ja näytön. Tilaukset olen tehnyt erikseen ja kaikki ovat tulleet ajallansaan ja ehjänä, joten mielestäni tosi hyvä liike tilata laitteistoa.

Takuuhuolloista ei ole kokemuksia, joten niiden laatuun/toimivuuteen en ota kantaa. :comp:
 
Kävin tänään Systemasta ostamassa optisella ulostulolla omaavan äänikortin. Tarve oli mahdollisimman halvalle ratkaisulle, että saan olohuone koneesta digitaali äänet vahvistimeen. Katsoin ennakkoon netistä, että 2kpl usb tikkuja hyllyssä moisella ulostulolla sopivaan hintaan. Mielestäni selitin tarpeeni myyjälle ymmärrettävästi. "pitää saada digitaalinen singaali ulos koneesta että kotiteatteri toimii kunnolla, en siis tarvi mitään hienoa huippu äänikorttia vaan suoran optisen ulostulon" No siinä etittiin tuota usbi tikkua hyllystä ja lopulta minä itse sen löysin... möi kyllä tikun haltioissaan, mutta kun koneeseen laitoin, niin eipä tulekkaan ulos kuin stereo ääntä... Vittu kun tykkäis oikeesti kivijalka kaupasta saavan sitä mitä tarvii. Meeppä rautakauppaan ostaaan tietämättömänä rautasahaa mutterin katkaisuun ja sulle myydään tavallinen puusaha. No huomenna palauttaan tuote ja "vittuilut pääle" Ei ainakaan netin perusteella ole palautus oikeutta kokeillule tuotteelle... Katotaampa miten käy! Ei toki ollut kuin alle 30 euroa ostos, mutta periaatteesta pitää närkästyä, kun ihmiset on töissä tietämättä vittuakaan mitä tekee. Monellakohan alalla moinen onnistuisi?
 
Pikkusen meni eilen ihon alle tietokone hommat Mutta kävin vaihtaan ääni vempaimen välirahalla oikeanlaiseen. Onnistu ilman mutinoita. Jopa ystävällisesti meni. Ainut tietenkin tuo turhanpäivänen edestakaisin ajelu. Iso peukku kuitenkin juostavalle palvelulle
 
Pikkusen meni eilen ihon alle tietokone hommat Mutta kävin vaihtaan ääni vempaimen välirahalla oikeanlaiseen. Onnistu ilman mutinoita. Jopa ystävällisesti meni. Ainut tietenkin tuo turhanpäivänen edestakaisin ajelu. Iso peukku kuitenkin juostavalle palvelulle
Täytyy sanoa, että itsellä oli takuuhommia tuohon suuntaan ja hyvin toimi. Postin kautta vieläpä. Myyjä mukisematta pisti lankun vaihtoon ja uutta tilalle. Ei tarvinnut vinistä sen kummemmin. :geek:
 
Tilasin kopan täältä kun saatavuus oli aika huonoa joka puolella mutta sivujen mukaan tukkurin varastossa olisi ja toimitusaika 7 päivää. Kysäisin sitten viikon kuluttua tilauksesta että missä mennään kun sivujen tuotesaldossa ei ollut tapahtunut mitään muutosta ja aspa vastasikin mailiin ihan nopeasti että odottelevat tuotetta edelleen maahantuojalta. Loppuunsa tilauksen toimituksessa meni reilut pari viikkoa.

Ihan neutraali kokemus vaikka tietysti toivoisi että sivujen toimitusajat pitäisivät paikkansa mutta aika monessa paikkaa nuo toimitusajat ovat tosiaan vain arvioita jos tavaraa ei ole hyllyssä ja se toimitus voi venyä.
 
Hyvänä kokemuksena mainittakoon, että viallisen virtalähteen sai vaihdettua parempaan ilman välirahaa.

Huonona taas joidenkin myyjien palvelu. Eräskin oletti, että olin särkenyt edellisen kovalevyn kun olin uutta menossa ostamaan. Lähtiessä vielä mainitsi, "älä sitten pudottele sitä". En ole sen koommin kyseisessä liikkeessä asioinut.
Ihan mielenkiinnosta minkä ikäinen myyjä oli kyseessä.

Meinaan kun tuollaiset herjat asiakastakohtaan on myyjän tekemänä emämoka ja jos sitä harrastaa vanhempi myyjä jolla jo pitäisi olla ammattikokemusta siitä olisi hyvä kertoa sen myyjän pomolle että valkkaa jatkossa myyjänsä paremmin (ja antaa varoituksen kyseiselle myyjälle).

Tämä silläoletuksella että pomo pätkänkään välittää siitä onko liikkeellä asiakkaita myös jatkossa vai ei, firmoja kun on mennyt nurin sen takia että myyjät harrastaa pärstäkertoimen perusteella myyntiä (kun myyyjän subjektiivinen pärstäkerroin ei nyt vaan aina kerro siitä onko asaikkaalla rahaa ja todellista tietämystä siitä mitä on ostamassa).
 
Viimeksi muokattu:
Pikkusen meni eilen ihon alle tietokone hommat Mutta kävin vaihtaan ääni vempaimen välirahalla oikeanlaiseen. Onnistu ilman mutinoita. Jopa ystävällisesti meni. Ainut tietenkin tuo turhanpäivänen edestakaisin ajelu. Iso peukku kuitenkin juostavalle palvelulle
Ensimmäisestä postauksestasi sai sen käsityksen että hait halvinta ratkaisua saada optisesti ääni ulos etkä missäänvaiheessa sanonut että hakisit myös jotain extraa kuten 5.1 ääntä ts myyjä möi juuri sen jota olit hakemassa teit itse moka että et ollut ostamassa sitä minkä tosiasiasa tarvit eli moka ei ollut myyjän.

Mitäköhän tarkoittaa sivuilla oleva "Tulossa myymälään" ? Saldo näyttää -3 (tulossa 3kpl), eli onkohan niitä oikeasti tulossa, vai onko tuo vain joku automaattinen merkintä?

Tuo mitä se nettisivu ilmoitta tapahtuvan on vähän epäluotettava kun se ilmeisesti kertoo vain sen mitä kyseinnen kauppa on tilannut tukusta normaalisti se ei kerro oikein esim. sitä jos sinulle on vartavasten tilattu jotain normaalin tilauserän lisäksi/ohi eikä se välttämättä kerro-oikein myöskään välttämättä silloin jos tuote on tulossa sinulle jostain toisesta Systema Store myymälästä (ts Systema Storeresta toiseen Systema Storereen).

Itse olen tilannut tavaraa Systema Store netin kautta niin että olen lisätiedoissa määrännyt toimituspaikaksi paikallisen Systema Storeren tästä on järkeä silloin jos on tilaamassa jotain suht halpaa koska siten vältää toimituskulut jotka on Sytemalla suhtkalliit halvoille tuotteille.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan mielenkinista mikä ikäinen myyjä oli kyseessä.

Meinaan kun tuollaiset herjat asiakastakohtaan on myyjän tekemänä emämoka ja jos sitä harrastaa vanhempi myyjä jolla jo pitäisi olal ammattikokemusta siitä olisi hyvä kertoa sen myyjän pomolle että valkkaa jatkossa myyjänsä paremmin (ja antaa varoituksen kyseiselle myyjälle).

Tämä silläoletuksella että pomo pätkänkään välittää siitä onko liikkeellä asiakkaita myös jatkossa vai ei, firmoja kun on mennyt nurin sen takia että myyjät harrasataa pärstäkertoimen perusteella myyntiä (kun myyyjän subjektiivinen pärstäkerroin ei nyt vaan aina kerro siitä onko asaikkaalla rahaa ja todellista tietämystä siitä mitä on ostamassa).
Olisiko joku 35-40-v.

Systemalta ei saanut myöskään harjoittelupaikkaa, vaikka molemmilla kerroilla tuli haettua. Eivät taida sähköpostihakemuksia lukea.
 
Olisiko joku 35-40-v.

Systemalta ei saanut myöskään harjoittelupaikkaa, vaikka molemmilla kerroilla tuli haettua. Eivät taida sähköpostihakemuksia lukea.
Kysyin tuota siksi kun Systemalla on myös yritysmyyntipuoli ja sellaisia myyjiä jotka toimii pääasiassa silläpuollella ja totesin paikallisessa Systemassa että yksi pääasiassa yritysmyyntipuolella olevista myyjistä tuppasi suhtautumaan normaaleihin myymäläasiakkaisiin vähen niin kuin ne ei olis olleet riittävän korkeatasoisia tms.

PS Kun paikallinen Systema uudelleenjärjesteli toimintojaan niin yksi joka ei jatkanut siinä liikeessä ole tämä kyseinen yrityspuolen myyjä eli ilmeisesti pomo tiesi millämallilla hommat oli.
 
Viimeksi muokattu:
Systemastoressa on hidas vastailu kaikkiin viesteihini, mutta valikoima on Suomen parhaita ja niillä on hyviä tarjouksia.

En käytännössä koskaan etsi palvelua tietokoneliikkeessä. Kunhan myyvät haluamani tuotteen ja kertovat, missä niitä on hyllyssä tai hakevat varastosta.

@The Oath kuittaluun olisin vaan sanonut, että kohta tämäkin tippuu ja takuuhan on 3 vuotta?
 
Systemastoressa on hidas vastailu kaikkiin viesteihini, mutta valikoima on Suomen parhaita ja niillä on hyviä tarjouksia.

En käytännössä koskaan etsi palvelua tietokoneliikkeessä. Kunhan myyvät haluamani tuotteen ja kertovat, missä niitä on hyllyssä tai hakevat varastosta.

@The Oath kuittaluun olisin vaan sanonut, että kohta tämäkin tippuu ja takuuhan on 3 vuotta?
Eivät ainakaan viimeksi toimittaneet tuotetta kun hinta oli sopivan edullinen. Katotaan miten käy nytten kun maksoin heille etukäteenkin jopa. Mikroaittakaan ei ole toimittanut vielä tilaamaani tuotetta kun oli sopivasti edullinen tuote. Tai no "normihintainen". Palaillaan myöhemmin että miten käy.

Jimms ja Verkkokauppa.com ovat toimittaneet kaikki tuotteet yleinsä 1-2 vuorokauden kuluessa. Muilla sitten tahallista hidastelua tai ei ollenkaan toimittamista.
 
Eivät ainakaan viimeksi toimittaneet tuotetta kun hinta oli sopivan edullinen. Katotaan miten käy nytten kun maksoin heille etukäteenkin jopa. Mikroaittakaan ei ole toimittanut vielä tilaamaani tuotetta kun oli sopivasti edullinen tuote. Tai no "normihintainen". Palaillaan myöhemmin että miten käy.

Jimms ja Verkkokauppa.com ovat toimittaneet kaikki tuotteet yleinsä 1-2 vuorokauden kuluessa. Muilla sitten tahallista hidastelua tai ei ollenkaan toimittamista.
Pitää muistaa että Systemastore kivijalkamyymälät ovat yksityisiä yrityksiä jotka on tuon ketjun nimen alla eli se miten homma pelaa yhdessä kivijalka Systemassa ei tarkoita sitä että homma pelaisi täysinsamoin toisessakin kivijalka Systemassa tai netissä.
 
Pitää muistaa että Systemastore kivijalkamyymälät ovat yksityisiä yrityksiä jotka on tuon ketjun nimen alla eli se miten homma pelaa yhdessä kivijalka Systemassa ei tarkoita sitä että homma pelaisi täysinsamoin toisessakin kivijalka Systemassa tai netissä.
Kuulostaa pahalta toiminnalta. Omat hiekkalaatikot ja omat pelisäännöt.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 522
Viestejä
4 539 186
Jäsenet
74 817
Uusin jäsen
pepponen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom