Systemastore kokemuksia?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Oletko IcePen millaisessa suhteessa Systeman kanssa? Meinaan vaan, että tuntuu menevän ihon alle keskustelu ;-)
 
Oletko IcePen millaisessa suhteessa Systeman kanssa? Meinaan vaan, että tuntuu menevän ihon alle keskustelu ;-)
Ei kysymys ollut siitä että Systema olisi menny ihonalle kysymys oli siitä että yksityisyrittäjien kykyjen epäily meni ihonalle.

Systeman kyseessäollen aikaisemmin välttelin paikallista Systemaa ja käytin muita paikallisia IT kivijalkakauppoja mutta tilanne on sittemmin muutunut kun paikallisessa Systemassa laitettiin hommia uusiksi (niin kuin aikaisemmin mainitstin).

Mitä tulee Systeman nettikauppaan niin se bugaa täysillä esim. kun haet jotain tiettyä tuotetta se ei aina löydy vaikka käytät samaa hakusanaa tämä johtuu ilmeissesti siitä että nettisivu jumii taustalla johinkin tuotegatekoriin niin että haku ei aina kohdistu sinne minne sen pitäisi kohdistua sama pätee varastosaldoihin joskus netisivu väittää että jotain tuotetta ei ole varastossa ja hetiperään eri nettiselaimella tehty tuotteenhaku käyttäen erihakupolkua kertoo että sitä onkin varastoissa useita kappaleita mikäpahinta samaa sekoilua tapahtuu myös tuotteiden hinnoissa.
 
Viimeksi muokattu:
Ei kysymys ollut siitä että Systema olisi menny ihonalle kysymys oli siitä että yksityisyrittäjien kykyjen epäily meni ihonalle.

Systeman kyseessäollen aikaisemmin välttelin paikallista Systemaa ja käytin muita paikallisia IT kivijalkakauppoja mutta tilanne on sittemmin muutunut kun paikallisessa Systemassa laitettiin hommia uusiksi (niin kuin aikaisemmin mainitstin).

Mitä tulee Systeman nettikauppaan niin se bugaa täysillä esim. kun haet jotain tiettyä tuotetta se ei aina löydy vaikka käytät samaa hakusanaa tämä johtuu ilmeissesti siitä että nettisivu jumii taustalla johinkin tuotegatekoriin niin että haku ei aina kohdistu sinne minne sen pitäisi kohdistua sama pätee varastosaldoihin joskus netisivu väittää että jotain tuotetta ei ole varastossa ja hetiperään eri nettiselaimella tehty tuotteenhaku käyttäen erihakupolkua kertoo että sitä onkin varastoissa useita kappaleita mikäpahinta samaa sekoilua tapahtuu myös tuotteiden hinnoissa.
Samaa hintatasoa ollut muuallakin mutta systema ollut hieman halvempi välillä. En laskisi sekoiluksi muuta kuin ahneudeksi, eivät saa tarpeeksi katetta niin eivät toimita. Saan sen tuotteen muualtakin hieman kalliimmalla jos ei toimita. Katsotaan onko muuttanut toimintatapaa asiakasystävällisemmäksi vai kairaako kuluttajaa ahteriin.

Edit. Ei ongelmia tällä kertaa. Tilaus sisässä ja oikeasti käsittelyssä. Ei muuta kun odottelemaan.
 
Viimeksi muokattu:

Liitteet

  • systemastore2.jpg
    systemastore2.jpg
    54,3 KB · Luettu: 409
Tuli ensimmäistä kertaa tilattua täältä ja ihan positiivinen kokemus. Miinusta ehkä paketoinnista, emolevyn paketin päälle oli vaan heitetty elmukelmua. Lisäksi emon paketti oli avattu ja kuitti laitettu sisään. Ei nyt itseäni liikaa haittaa, mutta preferoisin mielummin vanhaa kunnon pahvilootaa. Tulee varmaan tilattua useamminkin jos tavaraa löytyy hyvään hintaan.
 
Tuli ensimmäistä kertaa tilattua täältä ja ihan positiivinen kokemus. Miinusta ehkä paketoinnista, emolevyn paketin päälle oli vaan heitetty elmukelmua. Lisäksi emon paketti oli avattu ja kuitti laitettu sisään. Ei nyt itseäni liikaa haittaa, mutta preferoisin mielummin vanhaa kunnon pahvilootaa. Tulee varmaan tilattua useamminkin jos tavaraa löytyy hyvään hintaan.
Mullaki heittäny vaan kelmua päälle mutta oli monitorin omassa järeässä paketoinnissa niin ei haitannut.

Mulla meni nyt tuo ulta wide näyttö takuuseen. Lähettivät sen Samsungin omaan huoltoon. Aluksi oli vaikea saada yhteyttä systemastoren huoltoon ja sain vielä kummallisia selityksiä mutta sitten kun sain yhteyden niin homma pelitti niin kuin pitikin.

Edit. Takuuhuolto toimi nopeasti, noin viikko meni.
 
Viimeksi muokattu:
Kokemusta ainoastaan satunnaisista verkkokauppaostoista (5x). Niiden osalta homma toiminut erittäin hyvin, tavarat tulleet ehjänä perille ja kohtuullisessa ajassa.
 
Onko kukaan viimeaikoina asioinut systeman takuun kanssa, onko ollut pitkät käsittelyajat
 
Yhdet kuulokkeet ja verkkokortin olen vienyt takuuseen vuoden aikana. Molempien perään piti soitella pari kertaa viikossa muutaman viikon ajan niin antoivat rahat takaisin kun alkoi venymään käsittelyajat.
 
Yhdet kuulokkeet ja verkkokortin olen vienyt takuuseen vuoden aikana. Molempien perään piti soitella pari kertaa viikossa muutaman viikon ajan niin antoivat rahat takaisin kun alkoi venymään käsittelyajat.
Ei siis tavat ole muuttuneet. Tekevät liian vähän voittoa palkatakseen lisää väkeä? ja kokeneet sitten kituuttelee pikkupalkalla liian isolla työmäärällä. Varmaan keittää sielläkin. Mutta ei ole meidän ongelma. Voisi tuo pulju kyl nyt vähän ryhdistäytyä.
 
Oma rikkinäisen prossun keissi ei ole edennyt kahdessa viikossa mihinkään ja maanantaina lähetettyyn sähköpostiin ei ole vastattu. Pitää alkaa ensi viikolla soittelemaan ja kiilaamaan, että mikä kestää. Hieman paska maku alkaa jo nyt hiipimään suuhun.

E: No tänään hoitui sitten tuo takuuasia loppuun.
 
Viimeksi muokattu:
Näyttis lähetetty takuuhuoltoon 3viikkoa sitten, eikä mitään ole kuulunut. Nyt olen laittanut 2mailia eikä vastausta...? Täytynee huomenna soittaa josko puhelimitse sais tietoa. Ei oikein voi kehua tuollaista toimintaa.
 
Näyttis lähetetty takuuhuoltoon 3viikkoa sitten, eikä mitään ole kuulunut. Nyt olen laittanut 2mailia eikä vastausta...? Täytynee huomenna soittaa josko puhelimitse sais tietoa. Ei oikein voi kehua tuollaista toimintaa.

Ihan perus SystemaStore meininkiä. Vissiin lähettävät kaikki näyttikset valmistajalle tms. tarkastukseen ja sieltä tulee sitten joskus korvaava tilalle. Omassa keississä meni ~5 viikkoa ja tästä on jo monta vuotta aikaa.
 
Tilasin ja maksoin emolevyn, haluavat purkaa kaupan koska heillä ei kuulemma olekkaan sitä. Ehdotin että toimittavat toisen merkkisen emolevyn samoilla ominaisuuksilla, ja se ei kuulemma käy. Ensimmäiseen kyselyyni vastausta sai odotella pari viikkoa. Tein ilmoituksen kuluttajariitalautakuntaan.
 
Näyttis lähetetty takuuhuoltoon 3viikkoa sitten, eikä mitään ole kuulunut. Nyt olen laittanut 2mailia eikä vastausta...? Täytynee huomenna soittaa josko puhelimitse sais tietoa. Ei oikein voi kehua tuollaista toimintaa.

Tutun kuuloista. Tässä jokin aika sitten taisin lähettää kysymyksen muistaakseni Western Digitalin kiintolevyistä, eikä ole siihen vieläkään vastanneet... yksi syy, miksi itse olen siirtynyt käyttämään vallan Jimm'sin sekä Amazonin palveluita. Palvelu laskenut Systemassa huomattavasti siitä kun itse tilannut koneen komponenttaja 2016 loppupuolella.
 
Tilasin ja maksoin emolevyn, haluavat purkaa kaupan koska heillä ei kuulemma olekkaan sitä. Ehdotin että toimittavat toisen merkkisen emolevyn samoilla ominaisuuksilla, ja se ei kuulemma käy. Ensimmäiseen kyselyyni vastausta sai odotella pari viikkoa. Tein ilmoituksen kuluttajariitalautakuntaan.

Elä tee asiaa hankalaksi, jos ei ole mistään todella hyvästä tarjouksesta ollut kyse, vaan ota rahat. Miksi haluaisit edes pitää rahaa kaupassa, joka on tehnyt asiointisi hankalaksi?

Henkilökohtaisesti minulla on mennyt asiat hyvin Systeman kanssa ja olen sieltä paljon tilannut ja varmaan tulenkin tilaamaan, mutta tiedän ettei kyseessä ole mikään pirtsakin asiakaspalveluintoinen pulju, vaan aika perus IT-henkistä poppoota on sivuston takana.
 
Elä tee asiaa hankalaksi, jos ei ole mistään todella hyvästä tarjouksesta ollut kyse, vaan ota rahat. Miksi haluaisit edes pitää rahaa kaupassa, joka on tehnyt asiointisi hankalaksi?

Henkilökohtaisesti minulla on mennyt asiat hyvin Systeman kanssa ja olen sieltä paljon tilannut ja varmaan tulenkin tilaamaan, mutta tiedän ettei kyseessä ole mikään pirtsakin asiakaspalveluintoinen pulju, vaan aika perus IT-henkistä poppoota on sivuston takana.
Sinustako nämä linjaukset ei koske Systemastorea, koska se on hankalan yrityksen maineessa? Kuluttaja-asiamiehen linjaukset

Kyllä minulla on aikaa odotella päätöksiä ja paperityöt olen jo tehnyt.
 
Sinustako nämä linjaukset ei koske Systemastorea, koska se on hankalan yrityksen maineessa? Kuluttaja-asiamiehen linjaukset

Kyllä minulla on aikaa odotella päätöksiä ja paperityöt olen jo tehnyt.
Jos kyseessä ei ollut mikään erityisen hyvä tarjous niin miksi edes vängätä?

Vai kuvittelet jo nyt sitten voittavasi jotain kuluttaja-asiamiehen kanssa sitten kun parin vuoden päästä asiaan ehkä tulee ratkaisu?
 
Jos kyseessä ei ollut mikään erityisen hyvä tarjous niin miksi edes vängätä?

Vai kuvittelet jo nyt sitten voittavasi jotain kuluttaja-asiamiehen kanssa sitten kun parin vuoden päästä asiaan ehkä tulee ratkaisu?
Oli se ihan kohtalainen tarjous. Vaikkei siitä tässä ole kyse, vaan periaatteesta, että kaikilla tulee olla samat pelisäännöt.

En ole ollut kuluttaja-asiamieheen yhteydessä.
 
Systemastoren Oulun myymälässä loppuunmyynti 28.5-30.5. En ole vielä paikalla käynyt katsomassa, mitä sieltä löytyy.

Oulun myymälän loppuunmyynti - SystemaStore Oy
Käväisin eilen, ei mitään ihmeellistä! Suurimmassa osassa -20% lappu (ei iso alennus alkuperäisistä hinnoista), pöydällä oli n. 5 näytönohjainta jotka olivan ainoat koko liikkeessä jne. Kolusin nurkat ja häivyin vähin äänin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 534
Viestejä
4 539 537
Jäsenet
74 817
Uusin jäsen
pepponen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom