- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 070
En minä niin sanonut, sanoin vain että se ei ole keskusjohtoinen kommunistihallinto.Kuulostaa pahalta toiminnalta. Omat hiekkalaatikot ja omat pelisäännöt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En minä niin sanonut, sanoin vain että se ei ole keskusjohtoinen kommunistihallinto.Kuulostaa pahalta toiminnalta. Omat hiekkalaatikot ja omat pelisäännöt.
Ei kysymys ollut siitä että Systema olisi menny ihonalle kysymys oli siitä että yksityisyrittäjien kykyjen epäily meni ihonalle.Oletko IcePen millaisessa suhteessa Systeman kanssa? Meinaan vaan, että tuntuu menevän ihon alle keskustelu ;-)
Samaa hintatasoa ollut muuallakin mutta systema ollut hieman halvempi välillä. En laskisi sekoiluksi muuta kuin ahneudeksi, eivät saa tarpeeksi katetta niin eivät toimita. Saan sen tuotteen muualtakin hieman kalliimmalla jos ei toimita. Katsotaan onko muuttanut toimintatapaa asiakasystävällisemmäksi vai kairaako kuluttajaa ahteriin.Ei kysymys ollut siitä että Systema olisi menny ihonalle kysymys oli siitä että yksityisyrittäjien kykyjen epäily meni ihonalle.
Systeman kyseessäollen aikaisemmin välttelin paikallista Systemaa ja käytin muita paikallisia IT kivijalkakauppoja mutta tilanne on sittemmin muutunut kun paikallisessa Systemassa laitettiin hommia uusiksi (niin kuin aikaisemmin mainitstin).
Mitä tulee Systeman nettikauppaan niin se bugaa täysillä esim. kun haet jotain tiettyä tuotetta se ei aina löydy vaikka käytät samaa hakusanaa tämä johtuu ilmeissesti siitä että nettisivu jumii taustalla johinkin tuotegatekoriin niin että haku ei aina kohdistu sinne minne sen pitäisi kohdistua sama pätee varastosaldoihin joskus netisivu väittää että jotain tuotetta ei ole varastossa ja hetiperään eri nettiselaimella tehty tuotteenhaku käyttäen erihakupolkua kertoo että sitä onkin varastoissa useita kappaleita mikäpahinta samaa sekoilua tapahtuu myös tuotteiden hinnoissa.
Tuote: Motorola Moto G5S Plus
Hinta: 192,90 - 194,35€ + toimituskulut
Kauppa: Multitronic/Systemastore
Voimassa: -
Linkki: Motorola Moto G5S Plus - XT1805
Lenovo MOTOROLA MOTO G5s Plus Phone XT1805 4+32GB Dual SIM Iron Gray
Mullaki heittäny vaan kelmua päälle mutta oli monitorin omassa järeässä paketoinnissa niin ei haitannut.Tuli ensimmäistä kertaa tilattua täältä ja ihan positiivinen kokemus. Miinusta ehkä paketoinnista, emolevyn paketin päälle oli vaan heitetty elmukelmua. Lisäksi emon paketti oli avattu ja kuitti laitettu sisään. Ei nyt itseäni liikaa haittaa, mutta preferoisin mielummin vanhaa kunnon pahvilootaa. Tulee varmaan tilattua useamminkin jos tavaraa löytyy hyvään hintaan.
Ei siis tavat ole muuttuneet. Tekevät liian vähän voittoa palkatakseen lisää väkeä? ja kokeneet sitten kituuttelee pikkupalkalla liian isolla työmäärällä. Varmaan keittää sielläkin. Mutta ei ole meidän ongelma. Voisi tuo pulju kyl nyt vähän ryhdistäytyä.Yhdet kuulokkeet ja verkkokortin olen vienyt takuuseen vuoden aikana. Molempien perään piti soitella pari kertaa viikossa muutaman viikon ajan niin antoivat rahat takaisin kun alkoi venymään käsittelyajat.
Näyttis lähetetty takuuhuoltoon 3viikkoa sitten, eikä mitään ole kuulunut. Nyt olen laittanut 2mailia eikä vastausta...? Täytynee huomenna soittaa josko puhelimitse sais tietoa. Ei oikein voi kehua tuollaista toimintaa.
Näyttis lähetetty takuuhuoltoon 3viikkoa sitten, eikä mitään ole kuulunut. Nyt olen laittanut 2mailia eikä vastausta...? Täytynee huomenna soittaa josko puhelimitse sais tietoa. Ei oikein voi kehua tuollaista toimintaa.
Tilasin ja maksoin emolevyn, haluavat purkaa kaupan koska heillä ei kuulemma olekkaan sitä. Ehdotin että toimittavat toisen merkkisen emolevyn samoilla ominaisuuksilla, ja se ei kuulemma käy. Ensimmäiseen kyselyyni vastausta sai odotella pari viikkoa. Tein ilmoituksen kuluttajariitalautakuntaan.
Sinustako nämä linjaukset ei koske Systemastorea, koska se on hankalan yrityksen maineessa? Kuluttaja-asiamiehen linjauksetElä tee asiaa hankalaksi, jos ei ole mistään todella hyvästä tarjouksesta ollut kyse, vaan ota rahat. Miksi haluaisit edes pitää rahaa kaupassa, joka on tehnyt asiointisi hankalaksi?
Henkilökohtaisesti minulla on mennyt asiat hyvin Systeman kanssa ja olen sieltä paljon tilannut ja varmaan tulenkin tilaamaan, mutta tiedän ettei kyseessä ole mikään pirtsakin asiakaspalveluintoinen pulju, vaan aika perus IT-henkistä poppoota on sivuston takana.
Jos kyseessä ei ollut mikään erityisen hyvä tarjous niin miksi edes vängätä?Sinustako nämä linjaukset ei koske Systemastorea, koska se on hankalan yrityksen maineessa? Kuluttaja-asiamiehen linjaukset
Kyllä minulla on aikaa odotella päätöksiä ja paperityöt olen jo tehnyt.
Oli se ihan kohtalainen tarjous. Vaikkei siitä tässä ole kyse, vaan periaatteesta, että kaikilla tulee olla samat pelisäännöt.Jos kyseessä ei ollut mikään erityisen hyvä tarjous niin miksi edes vängätä?
Vai kuvittelet jo nyt sitten voittavasi jotain kuluttaja-asiamiehen kanssa sitten kun parin vuoden päästä asiaan ehkä tulee ratkaisu?
Käväisin eilen, ei mitään ihmeellistä! Suurimmassa osassa -20% lappu (ei iso alennus alkuperäisistä hinnoista), pöydällä oli n. 5 näytönohjainta jotka olivan ainoat koko liikkeessä jne. Kolusin nurkat ja häivyin vähin äänin.Systemastoren Oulun myymälässä loppuunmyynti 28.5-30.5. En ole vielä paikalla käynyt katsomassa, mitä sieltä löytyy.
Oulun myymälän loppuunmyynti - SystemaStore Oy