• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Pelit Switch pelejä (+muuta) -20€ kauppojen hinnoista (>50€). Ensimmäinen ostos @ starcart.com

Myös tänne tuli 30 euron lasku PSN-kortista. Toimituksesta ei vielä mitään tietoa.
 
PSN kortista lasku tuli niinkuin muillekin. Jimssistä ei ole kuulunut mitään tilausvahvistuksen jälkeen.

EDIT: Tilausvahvistuksessa lukee, että toimitusaika ei vahvistettu. 50€ korttia ei näy enää edes Jimm'sin valikoimassa, ja 20€ korttia tulee joskus ensi kuussa. Saattaa mennä vielä jonkun aikaa ennen kuin postittavat. Samapa tuo, kuitenkin pari kymppiä saa alennusta niin mikäs siinä.
 
Viimeksi muokattu:
Mites @peisai tilatessa tosiaan lukee, lasku (0,00€) maksa 30 päivän kuluessa ilman kuluja, mut linkatuissa luoton ehdoissa laskulla maksaminen kustantaa 3,95€.

Moi! Starcartista ostettaessa lasku on yksiselitteisesti ilmainen ja sisältää 30 päivän maksuajan. Ei tule mitään lisäkuluja, kunhan laskun maksaa ajallaan.

Pitää tarkistaa vielä mitä Avarda saitillaan sanoo, jos siellä tosiaan sanotaan muuta niin korjataan pikimmiten. Pahoittelut tästä säädöstä.

Luotolla ostettaessa saat 36kk maksuaikaa, ja sen hinta on 2.95e/kk sekä 19.90% korko; tämä on markkinan tyypillisin hintataso tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:
@peisai Jos tuote näyttää sivuillanne paljon korkeampaa hintaa, kuin itse kaupan sivulla, niin onko tälle jotain tehtävissä? Olisin mahdollisesti tilaamassa, jos sen saisi oikeaan hintaan :)

Starcart tarkistaa hintoja kahteen kertaan: etukäteen tasaisin väliajoin, sekä aina uudestaan tilausta tehtäessä. Jos tuotteen hinta on muuttunut, saat aina oikean hinnan siihen kun aloitat ostoprosessin.
 
@peisai Jos laskun eräpäivään mennessä tuotetta ei ole toimitettu, voiko eräpäivää siirtää kuluitta?

Sen verran hämärää tämä ainakin vielä alkuun, että ei itseäni ainakaan kiinnosta maksella mitään ennen kuin on tuotteen saanut käteen.
 
Kaikille asiasta kysyneille, Starcartin "pienessä präntissä" eli Avardan luottoehdoissa oli tosiaan virhe koskien laskutuslisää. Virhe on nyt korjattu, ja luottoehtojen teksti vastaa nyt sitä mitä palvelussa luvataan, eli laskulla maksamisen hinta on edelleen 0€. Pahoittelut tästä - ja kiitos siitä että huomasitte tämän.

Selvyyden vuoksi, tällä muutoksella ei ole käytännön merkitystä Starcartin asiakkaille. Starcartin maksutavat ovat edelleen:

* lasku, 30 päivää maksuaikaa, 0€
* luotto, jopa 36kk maksuaikaa, 2.95€/kk ja 19.90% korko

Jotkut kyselivät sitä koska Starcartin laskut saapuvat, ja ihmettelivät kun tuote on tullut ja laskua ei vielä kuulu. Lasku lähetetään tyypillisesti 2-4 päivää ostoksen tekemisestä, ja on siis normaalia jos se ei saavu heti ostoksen jälkeen.
 
Alla olevaa herjaa eilen ja tänään tullut, kun Multitronicista yrittänyt tilata. Laskulla ja tunnistautumisen jälkeen ilmestyy.

Screenshot_20221031-220729_Chrome.jpg
Edit: Johtui osoitteesta, tarkentamalla meni läpi.
 
Viimeksi muokattu:
Sieltähän se laski tuli ilman mitään laskutuslisiä:

2C54A6C5-45A5-47F8-9569-FA687FC65F83.jpeg


Mutta kyllä kannatti taas ennakkoon valittaa aiheesta :tup:
 
Näyttää sille että kampanjan voimassaoloaikaa on pidennetty viikolla: "Kampanja on voimassa vain rajoitetun ajan. Kampanja alkaa Palvelussa 31.05.2022 klo 00:00 ja päättyy 7.11.2022 klo 23:59."

 
Mutta kyllä kannatti taas ennakkoon valittaa aiheesta :tup:

Jos sinusta on turhaa, että luottoehtojen teksti saatiin vastaamaan todellisuutta, niin siitä vain. Ja asiakkaana ei voinut olla varma, että luottoehtojen teksti oli väärässä eikä ostoskori.

Käyttäjän @peisai selkeä kommunikaatio täällä ja avulias asenne parantaa uuden firman uskottavuutta heti. Jos löytäisin jotain jännää, niin voisin kyllä nyt tilata Starcartilta hyvillä mielin. :tup:
 
Jos sinusta on turhaa, että luottoehtojen teksti saatiin vastaamaan todellisuutta, niin siitä vain. Ja asiakkaana ei voinut olla varma, että luottoehtojen teksti oli väärässä eikä ostoskori.

Käyttäjän @peisai selkeä kommunikaatio täällä ja avulias asenne parantaa uuden firman uskottavuutta heti. Jos löytäisin jotain jännää, niin voisin kyllä nyt tilata Starcartilta hyvillä mielin. :tup:
Tottakai tilataan niin kauan kuin siitä rahallisesti hyötyy. Heti kun ei enää hyödy, on kiinnostus tilata sen kautta 0. Näin ainakin minulla.

Koska tulee kalliimmat postit, pidempi toimitusaika? Isompi säätö tilaamisen jälkeen, ei ehkä kirjaudu ostokset kauppaan, ei mene sinne minne haluaisi, ei voi käyttää kaupan omia etuja (eli voi tulla kalliimmaksi), ja miksi ylipäänsä tilaisin välikäden kautta, enkä suoraan kaupasta? Toki jos siitä hyötyy enemmän kuin esimerkiksi Bonuswaysta, niin sitten. Ja en ole tilannut vielä mitään sen kautta.
 
Tottakai tilataan niin kauan kuin siitä rahallisesti hyötyy. Heti kun ei enää hyödy, on kiinnostus tilata sen kautta 0. Näin ainakin minulla.
Näin, valitettavasti. Tuo -20€ oli ainoa syy itselleni tilata yhtään mitään Starcartilta.

Ja kuten aikaisemmin sanoin, niin ainoa ansaintalogiikka tässä puulakissa vaikuttaa olevan se, että saadaan avatuksi asiakkaille luottotilejä ja toivotaan mahdollisimman monen valitsevan erämaksun. Johan se mullekin jo ehdotti 32,9€ ostoksen maksamista erissä alkaen 8€ :cigarbeye:
 
Tilausta tehdessä arpoi siedettävän pakettiautomaatin toimitukselle, nyt tuli saapumisilmoitus asiamiespostista toiselta puolelta kaupunkia eikä seurantatiedoissa mainintaa että olisi uudelleenohjattu täyden automaatin takia. :darra:
 
edit: ihan sama toisaalta, ei ole pakko palvelua käyttää tietenkään
 
Viimeksi muokattu:
Siinä mielessä näkisin Starcartin olevan hyödyllinen. Jos vain ostelen Starcartista mitä tahansa, jokainen tuote eri kaupasta, mutta kaikki tulee yhdelle kuitille. Starcart hoitaa kaiken taustalla. Se voisi olla ihan kiva.
Teoriassa se noin onkin. Mutta käytännössä tosiaan todella harva tuote on suoraan Starcartin kautta ostettavissa eikä niitä pysty erottamaan muista ennen tuotesivulle klikkausta. Todellisuus on tosiaan ihan kauhea eikä nykyisellään tuo lisäarvoa.
 
Jotain positiivistakin välillä. Itsellä sujui ongelmitta webikameran tilaus. Proshopilta ilmaiset postitukset, tilausvahvistus tuli ostosta seuraavana päivänä jossa oli myös seurantakoodi. Lasku saapui 6 päivää oston jälkeen ja itse tuote 7 päivää oston jälkeen.

 
Kysyin jimmsin aspasta arviota psn-kortin toimitukselle. Antoivat arvioksi 23.11. Jep, ei ihan lähipäivinä tarvii odotella postia...
 
Kampanja on voimassa vain rajoitetun ajan. Kampanja alkaa Palvelussa 31.05.2022 klo 00:00 ja päättyy 7.11.2022 klo 23:59.

Muuttunut näköjään tuo tarjouksen voimassaoloaika ens maanantaihin saakka.

Oma tilattu tuote saapui ja laskukin saapui. Eli oli ihan 0e kuluilla, niinkun sen pitäisikin. Liian tarkkojen ehtojen seurailu on hämännyt joitain, mutta myös vähän ihmettelen, että @peisai ei käynyt tuota erhettä täällä korjaamassa, kun sitä kuitenkin ihmeteltiin ketjussa.

Mutta Summasummarum, loppu hyvin, kaikki hyvin ja alennuksen kanssa edukkaasti sai tuotteita :)

Edit: Ja nyt kun luin taas ketjua läpi, niin olihan peisai täällä kommentoimassa ja fiksaamassa! Kiitos taas :) Kyllä tuo palvelu vielä viilausta kaipaa, mutta kun vaan kaikki tilaukset pystyy hoitamaan starcartin kautta ja kaikki tilaukset rekisteröityvät nykyisten tilien tilaushistoriaan, ja vielä postituksen pystyisi itse valitsemaan, niin kyllä tästä saattaa vielä toimiva palvelu tulla!
 
Kampanja on voimassa vain rajoitetun ajan. Kampanja alkaa Palvelussa 31.05.2022 klo 00:00 ja päättyy 7.11.2022 klo 23:59.

Muuttunut näköjään tuo tarjouksen voimassaoloaika ens maanantaihin saakka.

Oma tilattu tuote saapui ja laskukin saapui. Eli oli ihan 0e kuluilla, niinkun sen pitäisikin. Liian tarkkojen ehtojen seurailu on hämännyt joitain, mutta myös vähän ihmettelen, että @peisai ei käynyt tuota erhettä täällä korjaamassa, kun sitä kuitenkin ihmeteltiin ketjussa.

Mutta Summasummarum, loppu hyvin, kaikki hyvin ja alennuksen kanssa edukkaasti sai tuotteita :)

Hyvä homma että homma meni niinkuin piti! :) mitä siihen laskutuslisäkuvioon tulee, niin kävin maanantaina kertomassa että se virhe on korjattu :)
 
Hyvä homma että homma meni niinkuin piti! :) mitä siihen laskutuslisäkuvioon tulee, niin kävin maanantaina kertomassa että se virhe on korjattu :)

Juurikin huomasin kommenttisi ja editoin tuota kommenttiani vastaamaan todellisuutta :D

Tsemiä jatkoon!
 
@peisai törmäsin muuten ainakin yhteen virheelliseen tietoon.


Teillä näkyy 1000gb ja ohjautuu multirtonicilla 256gb lättyyn.

Edit: Ja kehitysehdotuksena, onko sivuilla mahdollista valita joku tietty liike, että haku etsisi ainoastaan tietyn liikkeen sisältä?
 
Viimeksi muokattu:
Jimmsiltä tuli sähköpostilla ilmoitus että heillä ei ole varastossa mitään PSN kortteja. Kiva tietää jo tässä vaiheessa. :)
 
Joo ei jatkoon starcarttii ainakaa nykysellää, arpoo postitustapaa iha helkkarin kauan ja jokakerta tulee eri postilokero jostain pirun kaukaa ja postikulutki vaihtuu joka toisel kerral... suoraa jos menis ostaan kaupan sivuilta ni olis ilmanen noutoki tarjol mut sitä tää starcartti ei löytäny ees neljännel yrityksel.
 
Joo ei jatkoon starcarttii ainakaa nykysellää, arpoo postitustapaa iha helkkarin kauan ja jokakerta tulee eri postilokero jostain pirun kaukaa ja postikulutki vaihtuu joka toisel kerral... suoraa jos menis ostaan kaupan sivuilta ni olis ilmanen noutoki tarjol mut sitä tää starcartti ei löytäny ees neljännel yrityksel.

Moi! Voitko tarkentaa että missä kaupassa tapahtui sitä että postikulut vaihtuivat eri ostokerroilla? Arvostaisin :) voitaisiin katsoa sitä.

Starcart ei tosiaan vielä tue noutoa kaupasta, mutta tämä ollaan lisäämässä piakkoin.
 
Näytti olevan katkettu taas alennuksia viikolla eteenpäin :D
 
Moi! Voitko tarkentaa että missä kaupassa tapahtui sitä että postikulut vaihtuivat eri ostokerroilla? Arvostaisin :) voitaisiin katsoa sitä.

Starcart ei tosiaan vielä tue noutoa kaupasta, mutta tämä ollaan lisäämässä piakkoin.
Se oli poweris. Ja jos fiksailet siel jotai ni korjaa toi "haetaan lisää" kikkare kans, kun sitä joutuu aina odottaa ku koittaa scrollaa alaspäi ja sit jos käy muual ni koko paska alust uusiks... hinta.fi o paljo parempi kun siellon eri sivut eikä tollasta lisää välillä ittekseen hakevaa mikä jää jumii sit vissii kun tulee sivun loppu vastaa.

Niijoo ja lisää kauppoi, ainaki elisa puuttuu.
 
@peisai törmäsin muuten ainakin yhteen virheelliseen tietoon.


Teillä näkyy 1000gb ja ohjautuu multirtonicilla 256gb lättyyn.

Niinpäs näyttää, korjataan toi. Kiitos!

Edit: Ja kehitysehdotuksena, onko sivuilla mahdollista valita joku tietty liike, että haku etsisi ainoastaan tietyn liikkeen sisältä?

Jes, kaupan perusteella suodattaminen on tulossa. Menee ensi vuoden alkuun todennäköisesti. Mut olemme samaa mieltä et se tarvitaan.
 
Moi! Voitko tarkentaa että missä kaupassa tapahtui sitä että postikulut vaihtuivat eri ostokerroilla? Arvostaisin :) voitaisiin katsoa sitä.

Starcart ei tosiaan vielä tue noutoa kaupasta, mutta tämä ollaan lisäämässä piakkoin.
Onko tuohon tulossa siis mahdollisuus valita toimitustapa?

Huomasin myös esim. Adlibrikseltä tilatessa joutuu maksamaan postikuluja 4,50€ tms, vaikka pitäisi olla ilmaiset postit kun tilauksen summa ylittää tietyn verran. Ja mieluumminhan sitä tilaisi esim. budbeellä kotiovelle parin euron lisähinnalla, kuin hakea jostain ei niin lähi-postista.

Muita kehitysehdotuksia,
- kun avaat tuotesivun ja menet takaisin, se ei muista mihin kohtaan jäit tai mikä järjestys oli, esim. hinnan mukaan.
- puuttuu tuotteita? Millä logiikalla peli A ei löydy starcartin valikoimasta mutta peli B löytyy, kun molemmat löytyy itse verkkokaupan omilta sivuilta hakua käyttämällä helposti?
 
Viimeksi muokattu:
Nyt saa Powerista viikonlopun ajan kaikkiin varastossa oleviin tuotteisiin ilmaiset toimituskulut ja starcart huomioi myös sen tilausta tehdessään, eli nyt säästää toimituskuluissa sen 2,90€
 
Katsotaan miten käy palautuksen kanssa. Reilu viikko sitten palautin tuotteen Powerin tiskille ja sanoivat siellä hyvittävänsä summan laskuttajalle. Vielä ei ole tullut mitään viestiä asiasta Starcartin suunnalta. No, pari viikkoa on vielä laskun eräpäivään ja sitten täytyy alkaa ottamaan yhteyttä johonkin, jos homma ei etene.
 
Ifixit Pro Tech työkalusarja olisi Powerin Black Week tarjouksissa 59€, mutta Starcart ei tätä tarjousta huomioi ja hinta Starcartilla on Powerin kohdalla edelleen 79,90€.

Eli ei taida Starcartilla päivittyä nuo hinnat reaaliajassa, kun jossakin kaupassa hinta laskee alaspäin.
 
Ifixit Pro Tech työkalusarja olisi Powerin Black Week tarjouksissa 59€, mutta Starcart ei tätä tarjousta huomioi ja hinta Starcartilla on Powerin kohdalla edelleen 79,90€.

Eli ei taida Starcartilla päivittyä nuo hinnat reaaliajassa, kun jossakin kaupassa hinta laskee alaspäin.
Et tainnut koittaa mennä tilauksessa kakkosvaiheesseen saakka? Tuo hinta päivittyy yleensä sit siinä kohtaa, jos on eri.

1668668385932.png
 
Katsotaan miten käy palautuksen kanssa. Reilu viikko sitten palautin tuotteen Powerin tiskille ja sanoivat siellä hyvittävänsä summan laskuttajalle. Vielä ei ole tullut mitään viestiä asiasta Starcartin suunnalta. No, pari viikkoa on vielä laskun eräpäivään ja sitten täytyy alkaa ottamaan yhteyttä johonkin, jos homma ei etene.
Päivitystä tähän tilanteeseen. Nyt oli lasku hyvitetty ja maksettava summa oli 0€. Mitään kuittausta ei kuitenkaan vielä tullut asiasta. Kävin itse omilta sivuilta katsomassa.

Palautuksetkin siis näyttäisivät toimivan ihan hyvin eli ei ole senkään suhteen kyllä valittamista kyseisen puljun toiminnasta :tup:
 
Moro!
Onko vikaa muilla vai vain mulla?
Koitan tilata G915 näppistä, tunnistautumisen jälkeen herjaa että "Tilauksesi hylättiin. Emme voi juuri nyt käsitellä tilaustasi. Palaa takaisin ja yritä uudestaan."

EDIT: Pistin viestiä Starcartille.
 
Viimeksi muokattu:
Moro!
Onko vikaa muilla vai vain mulla?
Koitan tilata G915 näppistä, tunnistautumisen jälkeen herjaa että "Tilauksesi hylättiin. Emme voi juuri nyt käsitellä tilaustasi. Palaa takaisin ja yritä uudestaan."

EDIT: Pistin viestiä Starcartille.
Samaa valittaa täällä.
 
Moro!
Onko vikaa muilla vai vain mulla?
Koitan tilata G915 näppistä, tunnistautumisen jälkeen herjaa että "Tilauksesi hylättiin. Emme voi juuri nyt käsitellä tilaustasi. Palaa takaisin ja yritä uudestaan."

EDIT: Pistin viestiä Starcartille.
Samaa herjaa täälläkin. koko eilisen päivän ja tänään koittanut Logitech G Pro X Superlightiä tilata mutta aina herjasi tuota. Ihan tukossa tuntuu olevan.
 
Tuote: Yli 50€ tilauksista -20€ pois ensimmäisestä tilauksesta starcart.comin kautta.
Tarjoushinta:
Normaalihinta:
Kauppa: Starcart
Voimassa: 31.10.2022
Linkki: https://starcart.com/

Kommentti tarjouksesta:

Kampanjan tiedot: Kampanjasäännöt

Allekirjoittaneelle uusi/vieras sivusto kyseessä, joten täysin varauksettomasti on vaikea suositella. Itse laitoin kuitenkin eilen heidän kauttaan tilauksen vetämään.
Palvelun ideana näyttää olevan, että heidän kauttaan tilataan ja kaupat (mm. Power, Proshop ) itse toimittaa. Taitaa olla sivuston sisäänajo kyseessä ja koitetaan tällä tarjouksella haalia asiakkaita heidän palvelun käyttäjiksi.

Tarjous ei rajoitu mihinkään tiettyy tuoteryhmään kuten esim konsolipeleihin, mutta kun sweetpot tilaukselle on 50€ (jolloin suurin prosentuaalinen alennus) niin mm. konsolipelit tähän hintaluokkaan usein osuvat.

Ensimmäisestä tilauksesta heidän kauttaan saa yli 50€ euron ostosta -20€ pois.

Esimerkkejä "edullisista" Nintendo Swich tilpehööreistä:
Itse tilasin:

Harvemmin tulee uusista paikoista tilattua, joten pienellä varauksella kannattanee lähestyä.
Kokeilevalle tarkan markan miehelle saattaa kuitenkin muutama euro säästyä sähkölaskuun tällä tarjouksella.
Niinpä. Etsin Powerista Xiaomin 12 pro puhelinta, ja löysinkin. Yritin ostaa sitä luotolla mutta se torppas yritykseni, luottotiedoissa ei ole merkintää. Näytölle ilmestyi tarjouksia kyseisestä puhelimesta. Klikkasin Starcart nimisen verkkokaupan Powerin tarjouksen. Kuinkas, yks kaks tarjous meni läpi. Ihmettelin kun suoraan Powerin kautta ostokseni ei mennyt läpi. Starcart oli maksanut minun ostokseni Powerille, ja tällainen heidän yrityksen toimintaperiaate onkin. Ihmettelin että mihinkä minä maksan puhelimen. Kuitti tuli Starcartilta että osto onnistui, ja myös Powerilta tuli kuitti että puhelin on maksettu ja odottaa pakkaamista ja lähettämistä. Postin lokeroautomaattia en valinnut itse, mutta näkyy että se tulee 7km päähän Kaipolassa sijaitsevaan automaattiin. No ei siinä mitään, matka ei ole ongelma. Starcart toimi asiassa oikein ainakin tähän vaiheeseen. Ihmetyttää että mistä ilmestyi Avarda niminen firma johonka minun pitäisi ruveta puhelinta maksamaan. Saan valita jakka lasku tulee eri maksuvaihtoehdoista. Minulle oli avattu 6000 euroinen luotto. Onko Starcart tai Power yhteistyössä tämän Avardin kanssa. Katselin yrityksiä jotka ovat yhteistyössä Starcartin kanssa, niin ei sieltä löytynyt Poweria. Joku saa selittää viimeistään maanantaina että miten ostokseni oli mennyt Avardin luottotilille vaikka Powerin kautta luotto ei mennyt läpi. Katselin Avardin luottohintoja, niin ei puhelin tule halvaksi ellei sitä maksa kerralla pois, tai isommissa erissä. Tätä Avardia ei hirveesti ylistetty googlella luetuista kommenteista. No katsotaan miten käy.
 
Moro!
Onko vikaa muilla vai vain mulla?
Koitan tilata G915 näppistä, tunnistautumisen jälkeen herjaa että "Tilauksesi hylättiin. Emme voi juuri nyt käsitellä tilaustasi. Palaa takaisin ja yritä uudestaan."

EDIT: Pistin viestiä Starcartille.

Samaa vikaa täälläkin. Edit: itsellä Säästöpankin tunnistautuminen.
 
ALE20 -koodi näyttäisi vaihtuneen ALE10 -koodiksi (tai ainakin tuon ALE10 tarjoaa automaattisesti kun tuotteita katselee ja mainitaan etusivulla) :sori:
 
Onkos kenellekkään vielä kuulunut mitään noista Jimmsiltä tilatuista PSN-korteista?
 
Onkos kenellekkään vielä kuulunut mitään noista Jimmsiltä tilatuista PSN-korteista?
Kysyin Jimmsin aspalta jo ajat sitten. Saavat niitä arviolta varastoon 3 päivän päästä ja sitten laittavat pakettia tulemaan. Ovat myyneet siis tuotetta mitä ei ole ollut varastossa, eikä koko tuotetta löydy enää heidän sivuilta edes.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 287
Viestejä
4 486 364
Jäsenet
74 133
Uusin jäsen
Jaakko0000000

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom