Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites @peisai tilatessa tosiaan lukee, lasku (0,00€) maksa 30 päivän kuluessa ilman kuluja, mut linkatuissa luoton ehdoissa laskulla maksaminen kustantaa 3,95€.
@peisai Jos tuote näyttää sivuillanne paljon korkeampaa hintaa, kuin itse kaupan sivulla, niin onko tälle jotain tehtävissä? Olisin mahdollisesti tilaamassa, jos sen saisi oikeaan hintaan
@peisai Jos laskun eräpäivään mennessä tuotetta ei ole toimitettu, voiko eräpäivää siirtää kuluitta?
Mutta kyllä kannatti taas ennakkoon valittaa aiheesta
Tottakai tilataan niin kauan kuin siitä rahallisesti hyötyy. Heti kun ei enää hyödy, on kiinnostus tilata sen kautta 0. Näin ainakin minulla.Jos sinusta on turhaa, että luottoehtojen teksti saatiin vastaamaan todellisuutta, niin siitä vain. Ja asiakkaana ei voinut olla varma, että luottoehtojen teksti oli väärässä eikä ostoskori.
Käyttäjän @peisai selkeä kommunikaatio täällä ja avulias asenne parantaa uuden firman uskottavuutta heti. Jos löytäisin jotain jännää, niin voisin kyllä nyt tilata Starcartilta hyvillä mielin.
Näin, valitettavasti. Tuo -20€ oli ainoa syy itselleni tilata yhtään mitään Starcartilta.Tottakai tilataan niin kauan kuin siitä rahallisesti hyötyy. Heti kun ei enää hyödy, on kiinnostus tilata sen kautta 0. Näin ainakin minulla.
Teoriassa se noin onkin. Mutta käytännössä tosiaan todella harva tuote on suoraan Starcartin kautta ostettavissa eikä niitä pysty erottamaan muista ennen tuotesivulle klikkausta. Todellisuus on tosiaan ihan kauhea eikä nykyisellään tuo lisäarvoa.Siinä mielessä näkisin Starcartin olevan hyödyllinen. Jos vain ostelen Starcartista mitä tahansa, jokainen tuote eri kaupasta, mutta kaikki tulee yhdelle kuitille. Starcart hoitaa kaiken taustalla. Se voisi olla ihan kiva.
Kampanja on voimassa vain rajoitetun ajan. Kampanja alkaa Palvelussa 31.05.2022 klo 00:00 ja päättyy 7.11.2022 klo 23:59.
Muuttunut näköjään tuo tarjouksen voimassaoloaika ens maanantaihin saakka.
Oma tilattu tuote saapui ja laskukin saapui. Eli oli ihan 0e kuluilla, niinkun sen pitäisikin. Liian tarkkojen ehtojen seurailu on hämännyt joitain, mutta myös vähän ihmettelen, että @peisai ei käynyt tuota erhettä täällä korjaamassa, kun sitä kuitenkin ihmeteltiin ketjussa.
Mutta Summasummarum, loppu hyvin, kaikki hyvin ja alennuksen kanssa edukkaasti sai tuotteita
Hyvä homma että homma meni niinkuin piti! mitä siihen laskutuslisäkuvioon tulee, niin kävin maanantaina kertomassa että se virhe on korjattu
Laitoitko meiliä starcartille? Sieltä sai melko nopsaa ratkasun omaankin ongelmaan.Olen tänään ja eilen useamman kerran yrittänyt tilata Starcartin kautta tämän tuotteen (myyjänä proshop): Pokemon TCG Holiday Calendar 2022, halvin hinta 56 € - Starcart
Joka kerta tilaus tökkää erroriin: "Toimitustapojen ja hintojen haussa tapahtui virhe. Voit yrittää uudestaan klikkaamalla Jatka."
Laitoinpa sähköpostia ja vastaus tosiaankin tuli nopeasti. Error johtui siitä että tuote oli loppu ProshopistaLaitoitko meiliä starcartille? Sieltä sai melko nopsaa ratkasun omaankin ongelmaan.
Joo ei jatkoon starcarttii ainakaa nykysellää, arpoo postitustapaa iha helkkarin kauan ja jokakerta tulee eri postilokero jostain pirun kaukaa ja postikulutki vaihtuu joka toisel kerral... suoraa jos menis ostaan kaupan sivuilta ni olis ilmanen noutoki tarjol mut sitä tää starcartti ei löytäny ees neljännel yrityksel.
Se oli poweris. Ja jos fiksailet siel jotai ni korjaa toi "haetaan lisää" kikkare kans, kun sitä joutuu aina odottaa ku koittaa scrollaa alaspäi ja sit jos käy muual ni koko paska alust uusiks... hinta.fi o paljo parempi kun siellon eri sivut eikä tollasta lisää välillä ittekseen hakevaa mikä jää jumii sit vissii kun tulee sivun loppu vastaa.Moi! Voitko tarkentaa että missä kaupassa tapahtui sitä että postikulut vaihtuivat eri ostokerroilla? Arvostaisin voitaisiin katsoa sitä.
Starcart ei tosiaan vielä tue noutoa kaupasta, mutta tämä ollaan lisäämässä piakkoin.
@peisai törmäsin muuten ainakin yhteen virheelliseen tietoon.
Kingston KC2500 M.2 NVMe - 1TB, katso halvin hinta Starcartista – Starcart
Superior NVMe speeds, ultimate flexibilityKingston’s KC2500 NVMe PCIe SSD delivers powerful performance using the latest Gen 3.0 x 4 controller and 96-layer 3D TLC NAND. With read/write speeds of up to 3,500/2,900MB/s*, KC2500 delivers outstanding endurance and improves the workflow in desktop...starcart.com
Teillä näkyy 1000gb ja ohjautuu multirtonicilla 256gb lättyyn.
Edit: Ja kehitysehdotuksena, onko sivuilla mahdollista valita joku tietty liike, että haku etsisi ainoastaan tietyn liikkeen sisältä?
Onko tuohon tulossa siis mahdollisuus valita toimitustapa?Moi! Voitko tarkentaa että missä kaupassa tapahtui sitä että postikulut vaihtuivat eri ostokerroilla? Arvostaisin voitaisiin katsoa sitä.
Starcart ei tosiaan vielä tue noutoa kaupasta, mutta tämä ollaan lisäämässä piakkoin.
Et tainnut koittaa mennä tilauksessa kakkosvaiheesseen saakka? Tuo hinta päivittyy yleensä sit siinä kohtaa, jos on eri.Ifixit Pro Tech työkalusarja olisi Powerin Black Week tarjouksissa 59€, mutta Starcart ei tätä tarjousta huomioi ja hinta Starcartilla on Powerin kohdalla edelleen 79,90€.
Eli ei taida Starcartilla päivittyä nuo hinnat reaaliajassa, kun jossakin kaupassa hinta laskee alaspäin.
Niin ei tullut tehtyä ja jäin vain ihmettelemään asiaa. Vaikka aina kannattaisi kokeilla, että muuttuisiko hinta oikeaksi tilauksen loppuvaiheessa.Et tainnut koittaa mennä tilauksessa kakkosvaiheesseen saakka? Tuo hinta päivittyy yleensä sit siinä kohtaa, jos on eri.
Päivitystä tähän tilanteeseen. Nyt oli lasku hyvitetty ja maksettava summa oli 0€. Mitään kuittausta ei kuitenkaan vielä tullut asiasta. Kävin itse omilta sivuilta katsomassa.Katsotaan miten käy palautuksen kanssa. Reilu viikko sitten palautin tuotteen Powerin tiskille ja sanoivat siellä hyvittävänsä summan laskuttajalle. Vielä ei ole tullut mitään viestiä asiasta Starcartin suunnalta. No, pari viikkoa on vielä laskun eräpäivään ja sitten täytyy alkaa ottamaan yhteyttä johonkin, jos homma ei etene.
Samaa valittaa täällä.Moro!
Onko vikaa muilla vai vain mulla?
Koitan tilata G915 näppistä, tunnistautumisen jälkeen herjaa että "Tilauksesi hylättiin. Emme voi juuri nyt käsitellä tilaustasi. Palaa takaisin ja yritä uudestaan."
EDIT: Pistin viestiä Starcartille.
Samaa herjaa täälläkin. koko eilisen päivän ja tänään koittanut Logitech G Pro X Superlightiä tilata mutta aina herjasi tuota. Ihan tukossa tuntuu olevan.Moro!
Koitan tilata G915 näppistä, tunnistautumisen jälkeen herjaa että "Tilauksesi hylättiin. Emme voi juuri nyt käsitellä tilaustasi. Palaa takaisin ja yritä uudestaan."
Niinpä. Etsin Powerista Xiaomin 12 pro puhelinta, ja löysinkin. Yritin ostaa sitä luotolla mutta se torppas yritykseni, luottotiedoissa ei ole merkintää. Näytölle ilmestyi tarjouksia kyseisestä puhelimesta. Klikkasin Starcart nimisen verkkokaupan Powerin tarjouksen. Kuinkas, yks kaks tarjous meni läpi. Ihmettelin kun suoraan Powerin kautta ostokseni ei mennyt läpi. Starcart oli maksanut minun ostokseni Powerille, ja tällainen heidän yrityksen toimintaperiaate onkin. Ihmettelin että mihinkä minä maksan puhelimen. Kuitti tuli Starcartilta että osto onnistui, ja myös Powerilta tuli kuitti että puhelin on maksettu ja odottaa pakkaamista ja lähettämistä. Postin lokeroautomaattia en valinnut itse, mutta näkyy että se tulee 7km päähän Kaipolassa sijaitsevaan automaattiin. No ei siinä mitään, matka ei ole ongelma. Starcart toimi asiassa oikein ainakin tähän vaiheeseen. Ihmetyttää että mistä ilmestyi Avarda niminen firma johonka minun pitäisi ruveta puhelinta maksamaan. Saan valita jakka lasku tulee eri maksuvaihtoehdoista. Minulle oli avattu 6000 euroinen luotto. Onko Starcart tai Power yhteistyössä tämän Avardin kanssa. Katselin yrityksiä jotka ovat yhteistyössä Starcartin kanssa, niin ei sieltä löytynyt Poweria. Joku saa selittää viimeistään maanantaina että miten ostokseni oli mennyt Avardin luottotilille vaikka Powerin kautta luotto ei mennyt läpi. Katselin Avardin luottohintoja, niin ei puhelin tule halvaksi ellei sitä maksa kerralla pois, tai isommissa erissä. Tätä Avardia ei hirveesti ylistetty googlella luetuista kommenteista. No katsotaan miten käy.Tuote: Yli 50€ tilauksista -20€ pois ensimmäisestä tilauksesta starcart.comin kautta.
Tarjoushinta:
Normaalihinta:
Kauppa: Starcart
Voimassa: 31.10.2022
Linkki: https://starcart.com/
Kommentti tarjouksesta:
Kampanjan tiedot: Kampanjasäännöt
Allekirjoittaneelle uusi/vieras sivusto kyseessä, joten täysin varauksettomasti on vaikea suositella. Itse laitoin kuitenkin eilen heidän kauttaan tilauksen vetämään.
Palvelun ideana näyttää olevan, että heidän kauttaan tilataan ja kaupat (mm. Power, Proshop ) itse toimittaa. Taitaa olla sivuston sisäänajo kyseessä ja koitetaan tällä tarjouksella haalia asiakkaita heidän palvelun käyttäjiksi.
Tarjous ei rajoitu mihinkään tiettyy tuoteryhmään kuten esim konsolipeleihin, mutta kun sweetpot tilaukselle on 50€ (jolloin suurin prosentuaalinen alennus) niin mm. konsolipelit tähän hintaluokkaan usein osuvat.
Ensimmäisestä tilauksesta heidän kauttaan saa yli 50€ euron ostosta -20€ pois.
Esimerkkejä "edullisista" Nintendo Swich tilpehööreistä:
Itse tilasin:
- Mario Kart 8 Deluxe 30€. Kauppana Power, toimituskulut alkaen 2,90€
- Mario+ Rabbids: Spark of Hope 30€. Kauppana Power, toimituskulut alkaen 2,90€
- Mario Tennis Aces 33€. Kauppana Power, toimituskulut alkaen 2,90€
- Nintendo Joy-Con sininen/keltainen ohjain 47,33€. Kauppana RDE.fi, toimituskulut alkaen 5,99€.
- Fiskars halkaisukirves X25 41,81€. Kauppana Proshop, toimituskulut alkaen 6,99€
Harvemmin tulee uusista paikoista tilattua, joten pienellä varauksella kannattanee lähestyä.
Kokeilevalle tarkan markan miehelle saattaa kuitenkin muutama euro säästyä sähkölaskuun tällä tarjouksella.
Moro!
Kysyin Jimmsin aspalta jo ajat sitten. Saavat niitä arviolta varastoon 3 päivän päästä ja sitten laittavat pakettia tulemaan. Ovat myyneet siis tuotetta mitä ei ole ollut varastossa, eikä koko tuotetta löydy enää heidän sivuilta edes.Onkos kenellekkään vielä kuulunut mitään noista Jimmsiltä tilatuista PSN-korteista?