• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Pelit Switch pelejä (+muuta) -20€ kauppojen hinnoista (>50€). Ensimmäinen ostos @ starcart.com

Ajattelin tilata Lego-kukkakimpun n. 30 eurolla kun näkyi olevan kampanjassa mukana. Ostoskorin 4-vaiheessa hinta muuttui eikä alennus enää toimikaan.
Screenshot_20221026-213048_Chrome.jpg

Screenshot_20221026-213216_Chrome.jpg

Sivusto näyttää hinnan väärin, suoraan Proshopista katsoessa hinta alle 50e LEGO Icons 10280 Flower Bouquet | Varastossa | Edullinen

Onkos kenenkään psn kortin tilauksesta kuulunut vielä mitään? Siis niiden automaattisten spostien lisäksi.
 
Lähtiköhän joku kauppa palvelusta? Oli päivällä vielä yli 200 leikkuulautaa listassa ja nyt 25, muutenkin tuntuu et jotenkin numerot muuttu pienemmiks :hmm:
 
@peisai Mikähän tässä mahtaa olla? Ei mene maksu läpi ollenkaan.

Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information).

Edit: Tässä mun tapauksessa ei onnistunu tilaus, kun Starcartin kautta tilaus menee toimittajalle "Vieraana" ja kun mun sposti oli jo rekisteröity ko. kauppaan. Kun käytti toista sähköpostia, niin meni läpi. (Nää ohjeet tuli nopsaan help@starcart.comin kautta spostilla)
 
Viimeksi muokattu:
Lähtiköhän joku kauppa palvelusta? Oli päivällä vielä yli 200 leikkuulautaa listassa ja nyt 25, muutenkin tuntuu et jotenkin numerot muuttu pienemmiks :hmm:

Tuntuu tuotteiden määrä muuttuvan jatkuvasti. Harkitsin tiistaina uuden Call of Dutyn ostamista PS5:lle, mutta päädyin PSN lahjakorttiin. Illalla tuota peliä ei löytynyt enää valikoimasta ollenkaan, päivällä oli vielä proshopista ja muutamasta muusta kaupasta tarjolla.
 
Tuntuu tuotteiden määrä muuttuvan jatkuvasti. Harkitsin tiistaina uuden Call of Dutyn ostamista PS5:lle, mutta päädyin PSN lahjakorttiin. Illalla tuota peliä ei löytynyt enää valikoimasta ollenkaan, päivällä oli vielä proshopista ja muutamasta muusta kaupasta tarjolla.
Jep on kyllä tosi huono tuo haku. Historiasta löyty linkki ja näyttäisi olevan vielä saatavilla.
 
Tilasin Horizon Forbidden West: Pitkäkaulan 60 eurolla postikuluineen.
 
Tilasin MW2 pleikka vitoselle, powerin toimittamana. 47.90€ posteineen, muuuutta... järjestelmä arpoi noutopisteeks lähimmän smartpostin mikä on YKSITYINEN :D power väittää ettei voi muuttaa tätä enää, vaikka tilausta ei oo lähetetty. Argh.
 
Voiko tän tarjouksen hyödyntää uudestaan, vaikka lukee että on vaan ensimmäiseen tilaukseen? Ainakin itellä pysyy alekoodi kassalla vaikka on jo aiemmin tilannut. Onko kukaan kokeillut?
 
Ei ihan täysin toimivaa vielä ole... Kyselin tuolta tilatun ohjaimen perään Jimm's:ltä, kun ei vieläkään oltu lähetetty

Screenshot_2022-10-28-10-07-36-120-edit_com.google.android.gm.jpg
 
Ei ole kuulunut mitään. Laskuakaan ei ole tullut.
Sama homma - Jimmsiltä tuli tilausvahvistus eikä sen jälkeen ole tullut mitään, mailissa tai fyysisesti.
Ei täälläkään, vaikka taisin täältä ensimmäisinä tuon tilailla ennen ilmoittelua. Vahvistuksessa tietty toimitusaika-arvio ainakin itellä 4-7 arkipäivää niin maltilla pitänee ootella ensi viikkoon
 
Bauhausista tilattu tuote tuli noudettavaksi eilen lähimpään postnordiin. Laskua ei ole vielä näkynyt.
 
Oletko tarkistanut roskapostilaatikon? Voisi hyvin mennä lasku sinne.
Tarkistin juuri, ei näy. Starcartin tilausvahvistus (niinkuin myös Bauhausin) tuli sähköpostiin kyllä normaalisti. Noh, ehkä Starcartilla ei ole kiire saada rahojansa.
 
Nyt saa sitä Bayonetta 3:stakin sitten 32,90€ posteineen, jos sitä joku kaipasi. Itse ainakin laitoin Powerilta tilaukseen.
 
Nyt saa sitä Bayonetta 3:stakin sitten 32,90€ posteineen, jos sitä joku kaipasi. Itse ainakin laitoin Powerilta tilaukseen.
Onneks ehdin ottaa jo proshopilta 10e kalliimmalla..

Ja perinteisesti postnordi tuo sen ehkä ens viikolla..
 
Tuli itselle Powerin paketti siihen automaattiin, jonka olin pakettiautomaatista valinnut. Ostovaiheessa näytti aivan muuta pistettä, toimitustiedoissa toista ja lopulta sitten tuli kolmanteen - eli siihen lähimpään.
 
Kirby saapui tänään Powerilta Postitoimipaikkaan. Paketin mukana ei tullut mitään muuta kuin pelkkä peli. Ei mitään lippulappuja. Laskusta ei ole vielä tietoa.
 
Nyt on uutta Pokemoniakin "saatavilla" Kärkkäisten kautta, mutta ei silti pysty ostamaan Starcartilla vaikka yli 50 € tuleekin hinnaksi. Taitaa kait jäädä hyvä (joskin hämmentävä) kampanja hyödyntämättä
 
Nyt on uutta Pokemoniakin "saatavilla" Kärkkäisten kautta, mutta ei silti pysty ostamaan Starcartilla vaikka yli 50 € tuleekin hinnaksi. Taitaa kait jäädä hyvä (joskin hämmentävä) kampanja hyödyntämättä
Onhan tuo hassua miten välillä tuotteet löytyy ja välillä ei, ja sitten se yksi kauppa, mistä alennuksen saa, vaihtuu jatkuvasti.
 
Ajattelin tilata Lego-kukkakimpun n. 30 eurolla kun näkyi olevan kampanjassa mukana. Ostoskorin 4-vaiheessa hinta muuttui eikä alennus enää toimikaan.
Screenshot_20221026-213048_Chrome.jpg

Screenshot_20221026-213216_Chrome.jpg

Tässä oli käynyt niin että tuotteen hinta oli muuttunut sinä aikana kuin teit ostosta, ja laskenut alle alennukseen vaadittavan 50 euron rajan. Pahoittelut säädöstä. Olemme kehittämässä systeemiä niin että hinnat päivittyisivät useammin, niin ettei vastaavaa pääse käymään.
 
Mä sain vähän parempaan paikkaan sen satunnaisesti ku päivitin sivua missä valitaan toimitus.
Ei siltikään kaikkein paras, mutta parempi kun alkuperäinen toimitusosoite.

Tähän on tosiaan tulossa piakkoin mahdollisuus valita pakettiautomaatti itse. Se oli meillä jo työlistalla, mutta täältä tullut palaute osoitti että se olisi hyvä tehdä mahdollisimman nopeasti :). Kiitos feedbackista...!
 
Sivujen käytettävyys on ainakin ihan kurapaskaa myös ihan yleisellä tasolla tuon lisäksi ettei kampanjatuotteita saa listattua mitenkään järkevästi. Latausajat aivan karmeat ja tuotteita ei saa suodatettua oikein millään logiikalla

Saitissa oli tällä viikolla väliaikainen kuormaongelma jonka takia saitti oli hetkellisesti hidas. Nyt se on taas salamannopea, suosittelen kokeilemaan uudestaan :).

Tuotteiden suodatukseen on tulossa tarkemmat filtterit, siinä kestää jonkin aikaa vielä. Meillä on niin valtava datamäärä että tämäntyyliset asiat ovat huomattavasti haastavampia toteuttaa kuin normaalissa verkkokaupassa. Mutta tekeillä on :)
 
Selkeästikin on Starcartin sekoilua. Linkit vievät tuotteeseen jonka EAN on 45496420284, joka on pelin skandiversio.
Saksan-versio olisi 45496420314.

Tämä on itse asiassa tuotedataa toimittavan partnerimme sekoilua, ja ironisesti heidän datansa tulevat tässä tuotteessa suoraan Nintendolta :). Eli vain tuotteen otsikko on väärä, tuote on skandiversio eikä Saksa-versio. Yritämme saada tämän muutettua.
 
@peisai Jos tuote näyttää sivuillanne paljon korkeampaa hintaa, kuin itse kaupan sivulla, niin onko tälle jotain tehtävissä? Olisin mahdollisesti tilaamassa, jos sen saisi oikeaan hintaan :)
 
Tässä oli käynyt niin että tuotteen hinta oli muuttunut sinä aikana kuin teit ostosta, ja laskenut alle alennukseen vaadittavan 50 euron rajan. Pahoittelut säädöstä. Olemme kehittämässä systeemiä niin että hinnat päivittyisivät useammin, niin ettei vastaavaa pääse käymään.

Okei. Kävin kyllä 1. kokeilun jälkeen myös uudelleen tuotesivulla ottamassa tuon kuvakaappauksen ja yritin ostoskorin kautta toiseen kertaan.
 
Jos Starcart tekee tilauksen puolestani, tilaus ei tietenkään kirjaudu esim omalle Jimms/Power/tms tililleni? Miten voisikaan koska eihän Starcart tiedä tunnuksiani.
 
Hieman epäilyttävä omaan silmään kyllä tämä Starcart-palvelu. Ensiostosten "kertakäyttöisiä" ale-koodeja voi ilmeisesti käyttää useaan otteeseen, sivusto toimii epävakaasti ja laskuakaan ei ilmeisesti ole kuulunut kenellekään, vaikka sen pitäisi tulla sähköpostiin? Käsittelevät näitä käsin vain arkisin vai miksi ei laskut lähde sähköisesti asiakkaalle? Maksuehdoissa myös lisää epämääräisyyksiä kuvattuna alle.

Sivuston UKK:ssa todetaan seuraavaa: " Starcart tarjoaa mahdollisuuden maksaa tilauksesi laskulla tai luotolla. Lasku lähetetään sähköpostitse ja se antaa sinulle jopa 30 päivää kulutonta maksuaikaa". Tarkempia (TF Bank / Avardan) luottoehtoja lukiessa todetaan lasku-vaihtoehdolla maksettaessa seuraavasti (kohta 4. Lasku): "Laskulla maksettaessa Avarda tarjoaa korotonta luottoaikaa enintään 30 päivää. Avarda lähettää Luotonsaajalle Laskun ja maksu on maksettava Laskussa ilmoitetulle maksutilille viimeistään eräpäivänä. Avarda veloittaa käsittelymaksun (tällä hetkellä 3,95 euroa)."

Kokemuksia tästä kauppapaikasta olisi hyvä saada lisää niiltä, ketkä tämän toimijan kelkkaan ovat uskaltautuneet mukaan.
 
Jos Starcart tekee tilauksen puolestani, tilaus ei tietenkään kirjaudu esim omalle Jimms/Power/tms tililleni? Miten voisikaan koska eihän Starcart tiedä tunnuksiani.
Kyllä tuo on joillekkin kirjautunut omalle tilille. Tilaus menee sähköpostin mukaan, mutta esim datatrinicin kautta ei onnistunu..
 
Hieman epäilyttävä omaan silmään kyllä tämä Starcart-palvelu. Ensiostosten "kertakäyttöisiä" ale-koodeja voi ilmeisesti käyttää useaan otteeseen, sivusto toimii epävakaasti ja laskuakaan ei ilmeisesti ole kuulunut kenellekään, vaikka sen pitäisi tulla sähköpostiin? Käsittelevät näitä käsin vain arkisin vai miksi ei laskut lähde sähköisesti asiakkaalle? Maksuehdoissa myös lisää epämääräisyyksiä kuvattuna alle.

Sivuston UKK:ssa todetaan seuraavaa: " Starcart tarjoaa mahdollisuuden maksaa tilauksesi laskulla tai luotolla. Lasku lähetetään sähköpostitse ja se antaa sinulle jopa 30 päivää kulutonta maksuaikaa". Tarkempia (TF Bank / Avardan) luottoehtoja lukiessa todetaan lasku-vaihtoehdolla maksettaessa seuraavasti (kohta 4. Lasku): "Laskulla maksettaessa Avarda tarjoaa korotonta luottoaikaa enintään 30 päivää. Avarda lähettää Luotonsaajalle Laskun ja maksu on maksettava Laskussa ilmoitetulle maksutilille viimeistään eräpäivänä. Avarda veloittaa käsittelymaksun (tällä hetkellä 3,95 euroa)."

Kokemuksia tästä kauppapaikasta olisi hyvä saada lisää niiltä, ketkä tämän toimijan kelkkaan ovat uskaltautuneet mukaan.

@peisai mites asia on?
 
Avarda veloittaa käsittelymaksun (tällä hetkellä 3,95 euroa).

Tällaisen periminen on kai nyt ainakin laitonta jos sitä ei selvästi tilauksen yhteydessä ilmoitettu?

>Kun sähköisesti tehtävään sopimukseen liittyy maksuvelvollisuus, kuluttajalle on ilmoitettava selkeällä tavalla ja välittömästi ennen tilauksen tekemistä

>3. kulutushyödykkeen kokonaishintaan sisältymättömät toimitus- ja muut kulut. Jos näitä kuluja ei voida kohtuudella laskea etukäteen ja tieto siitä, että tällaisia lisäkuluja voi aiheutua

>Kyseiset tiedot tulee antaa, kun sopimus tehdään verkko- tai mobiilisivustolla. Tiedot voidaan antaa esimerkiksi verkkokaupan ostoskoriprosessin viimeisessä vaiheessa tai pop-up ikkunassa välittömästi ennen tilauksen vahvistamista.

 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tuo on joillekkin kirjautunut omalle tilille. Tilaus menee sähköpostin mukaan, mutta esim datatrinicin kautta ei onnistunu..

Powerilla tosiaan näytti kirjautuneen, ja vieläpä sillä alkuperäisellä hinnalla. Starcart kun maksaa tuosta sen 20€ välistä.
 
Pitkään tuli pohdittua miten tämän tarjouksen hyödyntäisi ja lopulta päädyin tilaamaan NH-D15 79€ hinnalla

Pari muuta tärppiä tuolta prosessorijäähypuolelta AK620 47€ tai uusi täysin musta AK620 Zero Dark 58€ (hieman odottelin josko Multitronicin ovh. 68€ zero dark olisi ilmaantunut listalle, mutta ei taida ilmaantua ennen tarjouksen päättymistä):
 
Tällaisen periminen on kai nyt ainakin laitonta jos sitä ei selvästi tilauksen yhteydessä ilmoitettu?

>Kun sähköisesti tehtävään sopimukseen liittyy maksuvelvollisuus, kuluttajalle on ilmoitettava selkeällä tavalla ja välittömästi ennen tilauksen tekemistä

>3. kulutushyödykkeen kokonaishintaan sisältymättömät toimitus- ja muut kulut. Jos näitä kuluja ei voida kohtuudella laskea etukäteen ja tieto siitä, että tällaisia lisäkuluja voi aiheutua

>Kyseiset tiedot tulee antaa, kun sopimus tehdään verkko- tai mobiilisivustolla. Tiedot voidaan antaa esimerkiksi verkkokaupan ostoskoriprosessin viimeisessä vaiheessa tai pop-up ikkunassa välittömästi ennen tilauksen vahvistamista.


Tuli tästä ultimaattinen wait what -fiilis. Toivottavasti tosiaan oikeasti menee maksuttomana lasku, kun niin yksiselitteisesti siinä sanoi. Pitää paikkansa tuo Hifistelijän huomaama Avardan pieni präntti että olisikin 3,95 €, mutta Starcart yksiselitteisesti sanoi että 0,00 €. Piti ottaa varoiksi nyt screenshot. Hieman lohdullista tuo että laki on suojana, mutta ei yhtään huvittaisi alkaa mitään kuluttajariitalautakuntia tai sitä isompia instansseja käymään läpi.
 
Tuolla kauppiaille suunnaltulta sivulta osui tällainen silmään:


Voisiko tuo Avardan 3,95€ maksu lukeutua tähän viimeiseen lauseeseen, eli että se jäisi verkkokaupan maksettavaksi, vai onko joku saanut tuon 3,95€ siis itselleen maksettavaksi?

Liitteenä on kuva siitä miltä oma tilaukseni näyttää sähköpostien osalta. Multitronicista tuli myös ihan heidän omalta sivulta oleva tilausseuranta ja he ovat saaneet jo maksun, joten ainakin Starcart - Multitronic väli on onnistunut minun kohdalla hyvin, mutta vielä jää tietenkin Minä - Starcart väli arvioitavaksi, kunnes saan sen lopullisen laskun ja tuotteen perille.

EDIT: Pahoittelut, taisin väärinymmärtää tuon Hifistelijän viestin. Ilmeisesti siis lasku on kuluton = 0€, mutta luotto on pelkästään koroton, ei kuluton. Vissiin siis tämä 3,95€ on täysin irrelevantti sellasille, jotka ostavat laskulla. En pysty/osaa kommentoida sen enempää noita luotosta tulevia kuluja.

Kyllä minun ymmärrykselläni tuo käsittelymaksu koskettaa nimenomaan laskulla maksajaa Avardan ehtojen mukaisesti.
 
Kyllä minä ainakin vien asian KKVlle jos mun Proshopin laskulle on joku lisä laitettu.
 
Jos nyt katsoo ensin, että mikä summa siinä laskussa on ennenkuin skenaariot ottaa enemmän kierroksia. Tähän asti itselläni ainakin toiminut kaikki ihan hyvin. Powerilta lähtenyt jo paketti tulemaan ja lasku tulee varmasti aikanaan. Jos tilaaminen hirveästi jännittää, niin tilaa muualta :confused:
 
Mites @peisai tilatessa tosiaan lukee, lasku (0,00€) maksa 30 päivän kuluessa ilman kuluja, mut linkatuissa luoton ehdoissa laskulla maksaminen kustantaa 3,95€.


luottoehdot.JPG
 
Jos nyt katsoo ensin, että mikä summa siinä laskussa on ennenkuin skenaariot ottaa enemmän kierroksia. Tähän asti itselläni ainakin toiminut kaikki ihan hyvin. Powerilta lähtenyt jo paketti tulemaan ja lasku tulee varmasti aikanaan. Jos tilaaminen hirveästi jännittää, niin tilaa muualta :confused:

Kun firman edustaja lukee tätä keskustelua niin on ihan hyvä vähän ottaa täällä kierroksia firman sähläyksestä. Helpommin korjaa laskut tai verkkosivun virheet ilman että kenenkään tarvii tehdä mitään.
 
Kun firman edustaja lukee tätä keskustelua niin on ihan hyvä vähän ottaa täällä kierroksia firman sähläyksestä. Helpommin korjaa laskut tai verkkosivun virheet ilman että kenenkään tarvii tehdä mitään.
Mistä sähläyksestä? Sulle on siis tullut lasku, jossa lisätty 3,95€ laskutuslisä?

Jos ei, niin ihan turhaa ulinaa ennen kuin yksikään asiakas on saanut laskunsa.
 
Mistä sähläyksestä? Sulle on siis tullut lasku, jossa lisätty 3,95€ laskutuslisä?

Jos ei, niin ihan turhaa ulinaa ennen kuin yksikään asiakas on saanut laskunsa.

No, joko pikkupräntissä on virhe tai sitten nettikauppias ei ole huomioinut laskuttajan käsittelykulua. Kumpi tahansa olisi eräänlaista sähläystä ja esim itse odottaisin saitin edustajan kommentteja ennen kuin harkitsisinkaan näiden kautta tilaamista edes tarjouksella.
 
Mistä sähläyksestä? Sulle on siis tullut lasku, jossa lisätty 3,95€ laskutuslisä?

Jos ei, niin ihan turhaa ulinaa ennen kuin yksikään asiakas on saanut laskunsa.

Siitä sähläyksestä että sivuilla lukee että tulee laskutuslisä. On sählätty joko sivujen sisällössä jossa puhutaan että laskutuslisä tulee tai tilauksessa jossa ei mainita laskutuslisää. Joka tapauksessa jossain on sähläystä. Kun joku saa laskun sitten tiedetään kumpi asia on sählätty.
 
Ostaisin jos voisi luottokortilla maksaa, ei huvita 20e:llä myydä henkilötunnusta jollekkin random luottoyhtiölle:D
 
Näyttää olevan TF Bankin ja Intrum Justitian yhteistyökuvio tuo Avarda, että perintäkuviot ainakin on hallusssa, jos laskunsa tästä keissistä jättää maksamatta.

 
Long time listener, first time caller.

Ihan oletettu lasku sieltä tuli ilman lisäkuluja. Powerin hinta toimituskuluineen, josta vähennetty 20€ promo. Mielestäni oli ihan selvää, että ennen eräpäivää maksaessa ei mitään lisiä tule. Lasku tuli kun tilaus oli noudettavissa.
 

Liitteet

  • starcartlasku.jpg
    starcartlasku.jpg
    91,2 KB · Luettu: 225
Nyt tuli minullekkin 30€:n lasku Jimm'siltä tilatusta 50€ PSN kortista. Saa nähdä koska paketti lähtee Jimm'siltä postiin..
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 787
Viestejä
4 499 074
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
Maunula

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom