Lahjoitettu Superlux 681 EVO kuulokkeiden vaihtopehmusteet ym. (Vantaa)

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
935
Lahjoitetaan ensimmäisenä hakevalle kaksien Superlux 681 EVO-malisten kuulokkeiden mukana tulleet tarvikkeet ( tämä malli kyseessä: Superlux HD681 EVO WH Stereokuulokkeet, valkoinen - 39,90€ )

HUOM! Ei siis itse kuulokkeita koska ne ovat menneet jo rikki, vaan ainoastaan kuulokkeiden mukana tulleet tarvikeet esim. vaihtopehmusteet.

Olin heittämässä pois tarpeettomia pahvilaatikoita ja ajattelin laittaa tänne ilmoituksen jos jollain on tarvetta esim. vaihtopehmusteille kyseisille kuulokkeille.

Mukana tulee siis:

- kaksien kuulokkeiden vaihtopehmusteet (eli yhteensä 4 x pehmustetta)
- kaksi kappaletta 3.5mm / 6.3mm liitinadaptereita
- kaksi kappaletta kuulokkeiden kuljetuspussia

EDIT: @Later kävi hakemassa yhden setin, ja jos toiselle setille ei löydy hakijaa ensi viikon alussa, on postitusjonossa ensin @TimeKillerX ja toisena @Spacehead (joka otti yhteyttä yksityisviestillä).

(mukana tulleet jatkokaapelit olen ottanut omaan käyttöön/varastoon eli ne ei kuulu mukaan)

Jos löytyy useampi halukas niin settejä on tosiaan kaksi eli voidaan jakaa solidaarisesti.

Sijainti: Vantaa Kulomäki
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
923
Mahtaakohan noi soveltua HD687 kuulokkeisiin? Oli aika ristiriitaista tietoa, enkä noita yleisiä 681:n vaihtopehmusteita sitten ikinä tilannu kun tarjouksesta sai toiset kuulokkeet lähes samaan hintaan. Itse kuulokkeita en raaskinu heittää pois, joten voisin kyllä ottaa yhden setin ja kokeilla mikäli postitus korvausta vastaan onnistuu eikä ole halukkaita noutamaan.
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
935
Ei näillä minulle mitään käyttöä tosiaan ole eli voin postittaa postimaksujen ja BC-bussilipun hinnalla (postin toimipiste on täällä parin kilometrin päässä).

Haluatko molemmat setit vai yhden?
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
923
Kyllä mulle yks setti riittää, mutta jos ei halukkaita ole ja samoilla kuluilla menee molemmat niin sama kai se on vaikka laitat molemmat.
Voidaan kyl odotella tuleeko joku noutamaan niin ei tarvi erikseen lähteä viemään noita, ei ole siis palavaa tarvetta noille kun en ole varma sopiiko noi pehmusteet 687- kuulokkeisiin.
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
935
Jos odotetaan vaikka ensi viikon alkuun tuleeko toiselle parille halukas ottaja ja jos ei niin laitetaan molemmat parit sinulle. Ja jos löytyy niin pistetään vain yksi pari. Käykö tällainen järjestely?
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
923
Juu, tehdään näin ja jos jollain on tarvetta kahdella parille tai kaksi tarvitsijaa noille niin saa mennä edelle, kun ei tosiaan ole täyttä varmuutta sopiiko noi mun kuulokkeisiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 948
Viestejä
4 207 221
Jäsenet
70 997
Uusin jäsen
Raadottaja

Hinta.fi

Ylös Bottom