Joo tuo Asus Z690 Pro Art on tosiaan hyvä ja aika paljon lisää future-prooffia tähän projektiin (monipuoliset liitännät sekä kaikki kellot ja pelit). Gigabyten Aerokin oli ihan ok, mutta ei yhtä hyvä kuin tämä. Siinä mielessä se oikeuttaa paikkansa projektissa ja blogi-jutuissakin.Emolevy: Uusi emolevy on hyvä ja ei tuossa hintaluokassa pitäisikään olla ongelmia.
SSD: Maksat liikaa. Mekaaniset olisivat halvempia ja on nekin hiljaisia kunhan ostaa oikein.
Näytönohjain: Ensinnäkin, tuossa Noctua-editionissa on Noctuan parhaat tuulettimet minun mielestäni. Niillä saa kuitenkin rajoitetun edun ja näytönohjainvalmistajien omat huippumallit ovat hiljaisempia pienemmässä rasituksessa.
Mekaanisista levyistä tiedät minun mielipiteeni ja oon ihan tyytyväinen, että ei tarvitse tämän jälkee enää katsella ikinä kun levyt fragmentoituu ja hidastuu ihan etenaosastolle vuosien myötä..
Noctua editionista totean sen vielä, että onhan se aika järeän kokoinen, mutta on kyllä noise saatu aika hyvin kuriin. Esim techpowerupissa oli aika hyvän näköinen chartti: