Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä Sillasta tehtiin myös US ja UK/Ranska versiot. Jenkkiversio saattaisi mahtua erityisen hyvien osastolle, vaikka ei ole läheskään alkuperäisen tasoa.Pohjoismaisista Silta (TV Series 2011– ) - IMDb
Langalla sarjaa katsoessa on hyvä sisäistää, että kyseessä ei ole mikään toiminta sarja vaan hitaasti etenevä sarja joka etenee ennemmin tarinan voimalla eikä toiminnan ehdoilla.Wire on hyvä sarja, mutta en kyllä tuota sen ylenpalttista hehkutusta ymmärrä alkuunkaan. Ei se nyt niin tajunnanräjäyttävää settiä kuitenkaan ole.
Wire on hyvä sarja, mutta en kyllä tuota sen ylenpalttista hehkutusta ymmärrä alkuunkaan. Ei se nyt niin tajunnanräjäyttävää settiä kuitenkaan ole.
Kun Morse mainittiin, niin spinoffit:Tämä on jäänyt vähän Komisario Morsejen ynnä muiden varjoon.
Tämä on jäänyt vähän Komisario Morsejen ynnä muiden varjoon. Mutta mielestäni erinomainen sarja edelleenkin.
Fitz ratkaisee – Wikipedia
The Wire, Mindhunter, True Detective ja The Shield tulee ensimmäisinä mieleen. Viimeisimmästä tulossa alkuvuodesta HD-remasterit, kun on sen verran vanha sarja. Nyt saatavana vaan puurolaadulla.
Kertokaahan joku vaikka spoiler-tageissa miten tuo The Shield sarja päättyi? Tuli alkukausia joskus katsottua ja kiinnostaa tietää miten päähenkilöille kävi kun oli sen verran kyseenalaista touhua
. Yllä mainittu Brouadwalk empire on hyvä, mutta enemmänkin mafia kuin poliisisarja...
Näitä on kaksi, alkuperäinen UK ja US versiot, molemmat IMO katsomisen arvoisia.Life on mars, jos omituisuus ei haittaa...
Jotenkin tuntien makusi ja vaisto mitä on hyvää tai ainakin kokeilun arvoitusta nuo kiinnostaa kokeilla jos ovat makuuni ehkä ei nyt kaikki mutta jokainen voi valita mikä noista parhaiten sopii omaan makuun.Ohan tuossa jo mainittukkin: Bosch, True Detective ja Silta. Lucifer ja Blacklist sopii tavallaan kategoriian.
Paljon hyviä tullut jo mainuttua kuten The Wire, The Shield tai Gomorrah mutta kyllä legendaariset Hercule Poirotit tai Miss Marplet kuuluu myös tänne
The Wire, The Wire, The Wire tässä threadissa. Noh minä en pitänyt olenkaan katsoin koko season 1 The Wire vuosia sitten ja päätin että enempää en katso. Keskinkertainen 5/10 minulle ja jos minä todella pidän TV sarjasta niin kyllä annan vaikka 7/10, 8/10, 9/10 tai 10/10. Yksi suuri ongelma minulle The Wire sarjassa oli että en pitänyt näyttelijöistä.Paljon hyviä tullut jo mainuttua kuten The Wire, The Shield tai Gomorrah mutta kyllä legendaariset Hercule Poirotit tai Miss Marplet kuuluu myös tänne
No joo, mutta oikeassa elämässä siis real life Crystal Meth on huume joka pitäisi poistaa mailmasta ja ikinä olisi pitänyt keksiä. Jos joku haluaa sen Amsterdam huumen lailliseksi Suomessa niin se on kevyt huume ja siihen olen neutraali jos eduskunta päättäisi että se laillistetaan Suomessa.breaking bad on kans hyvä
The Wire, The Wire, The Wire tässä threadissa. Noh minä en pitänyt olenkaan katsoin koko season 1 The Wire vuosia sitten ja päätin että enempää en katso. Keskinkertainen 5/10 minulle ja jos minä todella pidän TV sarjasta niin kyllä annan vaikka 7/10, 8/10, 9/10 tai 10/10. Yksi suuri ongelma minulle The Wire sarjassa oli että en pitänyt näyttelijöistä.
Netflixissä on Glacé/The Frozen Dead ja La Mante.Pertti Kosunen,tiedätkö saako tai näkeekö noita ranskalaisia suomi teksteillä mistään?