• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka SteelSeries Arctis Nova Pro langattomat pelikuulokkeet (PC/PlayStation)

Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
255
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
4
Onko vanhan mallin omistajan mitään järkeä päivittää uudempaan?
Itse päivitin kun edellinen malli meni rikki. Hyvin on toiminut mutta en lähtis päivttämään jos nykyisiet vielä pelittää. Uusissa on huonompi kantama ja korvaan painaa jokin uloke kuulokkeiden sisällä. Vastamelutoiminto ei ole kummoinen ja lisäksi nova prossa ei ole 2 eri äänikorttia sisäänrakennettuna, pitää ladata steelserieksen softa että saa erikseen säädettyä 2 lähteen äänenvoimakkuutta. Toki softa toimii hyvin.
 
Liittynyt
13.12.2022
Viestejä
5
Hommasin
Itse päivitin kun edellinen malli meni rikki. Hyvin on toiminut mutta en lähtis päivttämään jos nykyisiet vielä pelittää. Uusissa on huonompi kantama ja korvaan painaa jokin uloke kuulokkeiden sisällä. Vastamelutoiminto ei ole kummoinen ja lisäksi nova prossa ei ole 2 eri äänikorttia sisäänrakennettuna, pitää ladata steelserieksen softa että saa erikseen säädettyä 2 lähteen äänenvoimakkuutta. Toki softa toimii hyvin.
Hommasin wickedcushionista uudet pehmusteet tuon painamisen takia. Ehkä vähän huonontaa vastamelua, mutta sattuminen loppui

Joku ale sattui olemaan. Temusta näyttää savan myös halvemmalla, mutta onko arpapeliä mitä saa
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
714
Itse päivitin kun edellinen malli meni rikki. Hyvin on toiminut mutta en lähtis päivttämään jos nykyisiet vielä pelittää. Uusissa on huonompi kantama ja korvaan painaa jokin uloke kuulokkeiden sisällä. Vastamelutoiminto ei ole kummoinen ja lisäksi nova prossa ei ole 2 eri äänikorttia sisäänrakennettuna, pitää ladata steelserieksen softa että saa erikseen säädettyä 2 lähteen äänenvoimakkuutta. Toki softa toimii hyvin.
Kuulostaa että oma vanha arctic Pro on parempi kaikin puolin :D
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
480
Onko vanhan mallin omistajan mitään järkeä päivittää uudempaan?
Itse päivitin juuri vanhasta mallista näihin black fridayn aikaan kun hinta oli 239e, ei valittamista, mutta en tiedä onko nyt oikeastaan järkevääkään päivittää :D
 
Liittynyt
16.02.2022
Viestejä
37
Ostin 2022 Black Fridaysta hintaan 279€. Loistavat kuulokkeet, loistava softa. ANC ei ole mikään hääppöinen, mutta auttaa hyvin esim. tietokoneen tuulettimien äänen mykistämiseen jos niiden humina ärsyttää.

Miinusta tosiaan kuppien sisällä olevista ulokkeista, jotka ensimmäisen 4kk jälkeen alkoivat painaa korvaan kun korvapehmusteet olivat ehtineet kulua vähän lyttyyn. Ongelman saa korjattua ostamalla juurikin aftermarket-korvapehmusteet (WickedCushionille +1), mutta vaatii 30-40€ lisäinvestoinnin.
 

henksel

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
191
Uusissa on huonompi kantama
Steelseriesin softassa on valinta, halutaanko langattomassa yhteydessä suosia kantamaa (Range) vai nopeutta (Speed). En osaa sanoa, miten vaikuttaa viiveisiin saati kantamaan, kun omassa käytössä tuo Speed-valintakin on riittänyt kantamaltaan hyvin.

1705859436923.png
Löytyy softassa osiosta Engine -> Arctis Nova Pro Wireless -> Settings ja listan pohjalla.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
702
pakko nyt itsekkin tuohon anc nappulan korvan painamiseen on mainita ettei tule sellaista mielikuvaa et se painaa kaikilla. Itsellä se nappi kupin sisällä ei paina mihinkään ja mulla kuitenkin on suhteellisen isot korvat.

myöskään sonyn xm4 nappula ei paina. monia se varmaan saattaa painaa mut oma veikkaus ettei suurinta osaa. sitä varmasti on tehtaalla yritetty sijoittaa mahdollisimman häiritsemättömään paikkaan.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
480
pakko nyt itsekkin tuohon anc nappulan korvan painamiseen on mainita ettei tule sellaista mielikuvaa et se painaa kaikilla. Itsellä se nappi kupin sisällä ei paina mihinkään ja mulla kuitenkin on suhteellisen isot korvat.

myöskään sonyn xm4 nappula ei paina. monia se varmaan saattaa painaa mut oma veikkaus ettei suurinta osaa. sitä varmasti on tehtaalla yritetty sijoittaa mahdollisimman häiritsemättömään paikkaan.
Ei paina itselläkään korvaan möykky korvakupissa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 175
Viestejä
4 214 562
Jäsenet
71 011
Uusin jäsen
Alibisyotto

Hinta.fi

Ylös Bottom