Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen voi tuolta pelin ominaisuuksista määritellä.Eikö päivityksiä saa enää automaattiseksi? Pitää klikata pelit erikseen päivittymään vaikka idlenä kone ollut…
Pitäisi toimia ihan normaalisti. Mulla on 500gigan 2.5" SSD ja 1teran m.2 ja Steam kysyy aina kummalle levylle asennetaan.Voiko steamin kirjasto olla useammalla levyllä?
Itsellä tällä hetkellä 1tb ssd sillä käytössä, mutta mietin jos laittaisi toisenkin ssd:n koneeseen. Mutta voiko kummallekin levylle asentaa, että toimii normaalisti?
Toki, mutta hyvä tietää silti. Itselläni ei ole tullut ajateltua, miten moisessa tapauksessa kävisi.Kyllä tossa tapauksessa se kokeilu on jo tehty ja päätetty ostaa, tiesit kyllä mitä olit ostamassa.
ajattelet niin jos olet kokeillut vaikka jotain laitetta esim vuokrannut. ja kun ostat sun ostamiseen liittyvä palautus käytänne unohdetaan, koska heillä nyt oli tietona että olit jo sen meiltä vuokrannutkin aikaisemmin, niin evätään tämä ostamiseen liittyvä herrasmiessääntö.Kyllä tossa tapauksessa se kokeilu on jo tehty ja päätetty ostaa, tiesit kyllä mitä olit ostamassa.
Refunds on Titles Purchased Prior to Release Date
When you purchase a title on Steam prior to the release date, the two-hour playtime limit for refunds will apply (except for beta testing), but the 14-day period for refunds will not start until the release date. For example, if you purchase a game that is in Early Access or Advanced Access, any playtime will count against the two-hour refund limit. If you pre-purchase a title which is not playable prior to the release date, you can request a refund at any time prior to release of that title, and the standard 14-day/two-hour refund period will apply starting on the game’s release date.
Mulle tuli normaalisti. Tuolta pitäisi näkyä: Sign InOnkos joku saanu kortteja tämän kertaisesta winter salesta?
Mulle luvattiin 4 korttia kun käytin likemäs 40€, mutta yhtään korttia ei kuitenkaan tullut...
Mistään muualta noita ei taida saada tänä vuonna kuin ostamalla pelejä tai ostamalla korit tuolta marketista?
Eipä näy mulla!Mulle tuli normaalisti. Tuolta pitäisi näkyä: Sign In
Korteista merkin luonnista saa myös (paitsi tästä joulu-merkistä).
Joskus on tainnut tulla sellaista vastaan, että löytöjonon kortit ovat tulleet melko pitkällä viiveellä. Voi siis olla, että kortit ovat vielä tulossa - tai sitten eivät.Eipä näy mulla!
Hienosti toimittu Valve jälleen kerran alennusmyynnin kanssa!![]()
Löytöjonon?Joskus on tainnut tulla sellaista vastaan, että löytöjonon kortit ovat tulleet melko pitkällä viiveellä. Voi siis olla, että kortit ovat vielä tulossa - tai sitten eivät.
Pointti oli, että korttien kanssa ylipäänsä on joskus ollut viiveitä, joten hyvällä tuurilla nytkin tulee. Paha tietenkään luvata mitään, koska eihän se yleensä noin toimi eikä varmaan pitäisikään... Tukeen yhteyttä?Löytöjonon?
Eli Discovery Queue?
Ei sieltä saa tällä kertaa kuin stickereitä...
Ostoksia tehdessä pitäs ~9,62€ saada kortti, mutta mulle ei tullu yhtään vaikka käytin 38,98€ ja ostos sivulla luvattiin 4 korttia.
Joku main account jolle ostellaan pelejä ja sitten toisella accountilla sharen kautta pelaillaan niitä ehkäpä.Mitenköhän on mahdollista että ei omista yhtään peliä mutta featured kaikki uusimmat pelit
Achievements 508,845![]()
Steam Community :: [NU NRG] LosT_SouL_VL
תעמוד עם ישראל I STAND WITH ISRAEL! ːshivahstarː ːGoldenLionː ːheart_emoː ːomhappyfaceː ːcorrectː https://www.youtube.com/watch?v=7dxk9kUTApg https://www.youtube.com/watch?v=EuFhQFVnqZ8 שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד Hear O Israel, HaShem is our G-d, HaShem is One. ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד...steamcommunity.com
Perfect games 1,036
avg game completion rate 93% ?
total badges earned 4,005
31,157 game cards
level 741
Sign In
Tai sitten riittäisikö tuohon että profiilin asetuksista ruuvattu pelikirjaston tiedot yksityisiksi? Game Collector-merkki kuitenkin kai viittaisi siihen, että ne 28000 peliä tuolla olisivat.Joku main account jolle ostellaan pelejä ja sitten toisella accountilla sharen kautta pelaillaan niitä ehkäpä.
Veikkaisin että kyse on sharen kautta pelatuista peleistä. Testasin nopeasti että pystyin kakkosaccountille valitsemaan tuohon "valikoidut pelit" lootaan sellaisia pelejä jotka ei ole kirjastossa, mutta joskus 10 vuotta sitten pelannut sharena. Samoin silloin saadut achievementit näkyy, vaikka peli ei ole kirjastossa.Tai sitten riittäisikö tuohon että profiilin asetuksista ruuvattu pelikirjaston tiedot yksityisiksi? Game Collector-merkki kuitenkin kai viittaisi siihen, että ne 28000 peliä tuolla olisivat.
Niitä random droppeja ei taida tulla ku pelaa shared gamea. Pitää ostaa rahalla community storesta.Saako sharemalla myös korttia ?
Mitä teette ilmaiseksi saaduille peleille joista ette tykkää, heti 1min käynnistyksestä toteatte että juu ei ole mulle.
Poistatte?
Ei oikein raaskisi poistaa kun on sellainen olo että jos joskus kiinnostuisikin mutta joutuisi sitten maksamaan.
Toisaalta vaikea löytää niitä hyviä pelejä kun lista täynnä roskaa...
Kiitos. Kokoelmaksi noita näköjään kutsutaan.Laita vaikka omaan "kansioon", miksikä sitä tuossa nyt kutsutaankaan.
Järjesteleminen kansioihin alkaa olemaan välttämätöntä kun pelejä on kirjastossa useita satoja.Kiitos. Kokoelmaksi noita näköjään kutsutaan.
Helpottui elämä kummasti kun jakoi nuo Kiinnostaa / Ei kiinnosta / Pelattu läpi-kansioihin![]()
Mut sitä sit kliksutelllaan ees takas et näkee ne muutkin. Ei oo omaan käyttöön ollut kätevä paitsi jos sit on unohtanu lisätä tohon kansioon syystä X.![]()
Tämä on kyllä kätevä nappi erottelemaan ne asennetut ja ei asennetut pelit toisistaan. Ei siis tarvitse erikseen tehdä kansiota niille.
Itsellä on 50 peliä stemissä asennettuna. Vähän turhan paljon mutta mahdollistaa nopeasti uuteen peliin siirtymisen. Ne pelit mitä juuri tällä hetkellä haluaa pelata on lisätty steamin omaan suosikit listaan ja näkyy pelit listassa aina ensimmäisenä.
Haku muuten löytää myös asentamattomat pelit. Omassa käytössäni vain asennettujen pelien listaaminen on toiminut oikein mainiosti, sillä yleensä olen kiinnostunut vain asennetuista peleistä, ja jos haluan asentaa uutta, yleensä nimikin on tiedossa, jolloin se löytyy helpoiten haulla. Joskus hyvin harvakseltaan tulee selattua listaa, ja silloin ainakin itse jaksan klikkailla tuon verran mieluummin kuin ylläpitää asennettujen pelien listaa. Ymmärrän toki, jos tämä ei kuitenkaan kaikkien makuun ole, jos esim. tykkää selailla kirjastoa ja valita seuraavan pelin sillä tavalla.Mut sitä sit kliksutelllaan ees takas et näkee ne muutkin. Ei oo omaan käyttöön ollut kätevä paitsi jos sit on unohtanu lisätä tohon kansioon syystä X.
![]()
Steam News - A note about the security of your Steam account - Steam News
The recent leak being reported did NOT breach Steam systemsstore.steampowered.com
Salasanamanagerilla hoitoon. Se luo uudetkin salasanat helposti.Viime vuonna vaihdoin salasanan niin ei taas heti jaksa. PSN varmaan joskus enemmän vaatisi tuota kun jostain 2000-luvulta tms se salasana. Ei vaan aina noita jaksa väsätä yms muuta.
Steamillahan on nykyään suorituskykymonitori sisäänrakennettuna en tiedä auttaako mitään mutta muillekkin tiedoksiOnko jotain temppua, miten saa näkymään FPS ja HW monitorin pelikuvan ulkopuolella. Jos monitori on Super Ultra Wide ja pelikuva on vain HD resoluutiossa, miten saan FPS, HW Monitor ym. tiedot näkymään mustien sivupalkkien puolelle?
Ei saa mitenkään ne näytön mustat alueet on kokonaan poissa käytöstä.Onko jotain temppua, miten saa näkymään FPS ja HW monitorin pelikuvan ulkopuolella. Jos monitori on Super Ultra Wide ja pelikuva on vain HD resoluutiossa, miten saan FPS, HW Monitor ym. tiedot näkymään mustien sivupalkkien puolelle?
Windowssissa ei voi piirtää ikkunan ulkopuolelle. Emulaattorissa on todennäköisesti yksi iso ikkuna, josta peli on vain osa. Normipelit luo itse oman ikkunansa ja Steam Overlay ajetaan tämän sisällä.Eikai nyt helvetissä ole noin rajoitettua vuonna 2025? Emulaattoreillakin saa helposti speksit vilkkumaan peliruudun ulkopuolelle, joten miksi ei myös Steamrollerissa?
Onko jotain temppua, miten saa näkymään FPS ja HW monitorin pelikuvan ulkopuolella. Jos monitori on Super Ultra Wide ja pelikuva on vain HD resoluutiossa, miten saan FPS, HW Monitor ym. tiedot näkymään mustien sivupalkkien puolelle?
Ei sinne määritellyn resoluution ulkopuolelle voi piirtää. Resoluutio on nimenomaan se määritelty alue jossa kaikki piirto tapahtuu. Se on sitten näyttiksestä ja näytöstä kiinni, miten tuo resoluutio skaalataan näytölle. Esim. vaikka mainitsemallasi HD-resoluutiolla noin, että se piirretään keskemmälle näyttöä niin, että kuvasuhde säilyy. Silloin kuva ei veny ja tule vääristymiä. Emulaattoreiden kohdalla resoluutio sitten taitaa olla näytön natiivi (Tai joku laajakuvaisempi) ja itse emulaattorin pelinäkymä vain piirretään keskelle kuvaa. Eli silloin reunoille voidaan pirtää ylimääräistä tavaraa.Eikai nyt helvetissä ole noin rajoitettua vuonna 2025? Emulaattoreillakin saa helposti speksit vilkkumaan peliruudun ulkopuolelle, joten miksi ei myös Steamrollerissa?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.