Stargate eli Tähtiportti ketju

Vihdoin päässyt nyt Prime/Mgm:sta katsoessa 8-kauden alkuun joten kohta voi taas Atlantista katsoa vuorotellen. 5-kaudelta aloitin tämäisen rundin kun pikku hiljaa olin dvd:eiltä siihen päässyt. Toivottavasti vaan pysyisi prime/mgm:ssä nämä tarpeeksi kauan ettei tarvitsisi kalkkiviivoilla taas fyysisiin siirtyä.

Näin pitkän sarjan striimaaminen ei kiinnostanut yhtään, jossain vaiheessahan se sieltä kuitenkin taas haviää. Joten ostin tämän VEI:n Stargate-boksin kaikilla sarjoilla:

35840.png

Jenkeistä asti mutta hyvin tuli perille. Keskusteluissa oli vähän molempia mielipiteitä VEI:n upskaalauksesta, oikein hyvältä näyttää minusta. Eikä varmasti ole koskaan tulossa enää tämän parempaa remasterointia.

Parikymmentä vuotta taitaa olla kun viimeksi näin näitä jaksoja. Viihdyttävää, mutta täytyy myös sanoa että olin jo vähän unohtanut kuinka yksiulotteisia nämä vanhat sarjat on 😁

Kakkoskausi nyt menossa, kyllä tästä taitaa useammaksi vuodeksi riittää projektia!

Niin, huomattavasti helpompaa/nopeampaa näitä on palveluista katsoa kuin levyiltä. Toki tuo kuvanlaatu-asia sitten toinen juttu.

Näin pitkän sarjan striimaaminen ei kiinnostanut yhtään, jossain vaiheessahan se sieltä kuitenkin taas haviää. Joten ostin tämän VEI:n Stargate-boksin kaikilla sarjoilla:

35840.png

Jenkeistä asti mutta hyvin tuli perille. Keskusteluissa oli vähän molempia mielipiteitä VEI:n upskaalauksesta, oikein hyvältä näyttää minusta. Eikä varmasti ole koskaan tulossa enää tämän parempaa remasterointia.

Parikymmentä vuotta taitaa olla kun viimeksi näin näitä jaksoja. Viihdyttävää, mutta täytyy myös sanoa että olin jo vähän unohtanut kuinka yksiulotteisia nämä vanhat sarjat on 😁

Kakkoskausi nyt menossa, kyllä tästä taitaa useammaksi vuodeksi riittää projektia!
Onkos tuossa suomenkieliset subit?

Statistiikka

Viestiketjuista
307 001
Jäsenet
82 979
Uusin jäsen
Keven seiska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom