Myydään Star Wars Outlaws Gold Edition

Tuote: Star Wars Outlaws Gold Edition
Hinta: 15e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 05/2025 emon kylkiäisenä
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:

Star wars:

Pienen selailun perusteella, lunastus linkittää suoraan Ubisoftin tilille sen pelin. Kiinnostus ja jaksaminen ei valitettavasti riitä isompaan temppuiluun, kun en omista edes Intelille tiliä niin myydään koodi semmoisenaan ja ostaja sitten aktivoi itse koodin (omistaa aktivointiin sopivan emon, tai tuttava)

Toimitustapa:yv:llä koodi
Maksutapa:Mobilepay

Viimeksi muokattu:
Ylös.
Vielä löytyy ja lisätty Star wars koodi. Konepakettia puskettu eteenpäin, mutta vielä uupuu että saisi itse lunastettua :)

Mitenkäs tuo aktivointi onnistuisi jos AMD possu ja NVIDIA kortti?

Tämä kiinnostelee, jos jotenkin onnistuu aktivoida omalle tilille vaikkea löydy itseltä vaadittavaa emoa. Ainakin jossain tapauksissa näyttää, että jos tuon itse aktivoi Intelin tilillä, niin sieltä saa koodin, jonka voi sitten antaa eteenpäin :hmm:

Tämä kiinnostelee, jos jotenkin onnistuu aktivoida omalle tilille vaikkea löydy itseltä vaadittavaa emoa. Ainakin jossain tapauksissa näyttää, että jos tuon itse aktivoi Intelin tilillä, niin sieltä saa koodin, jonka voi sitten antaa eteenpäin :hmm:
Moro, päivitin postauksen kun unohdin jo koko homman :D
Nopeasti kävin tutkimassa asiaa niin muutamassa Reddit keskustelussa mainittiin, että Ubisoftin pelit lisätään suoraan lunastuksen yhteydessä tilille. Samat postaukset väittävät toisaalta myös ettei tarvitse aktivointiin emoa (vastataan vain kyselyyn ja koneen skannausta ei suoriteta osien varmistamiseksi).

Statistiikka

Viestiketjuista
284 115
Jäsenet
78 766
Uusin jäsen
jahan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom