Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
May the Performance be with you (Stutter and Performance improvements)
A simple mod that aims to reduce stutters and increase FPS while looking almost the same.www.nexusmods.com
Todettu toimivaksi Normal tiedostolla. On .pak, joten ei korvaa alkuperäisiä tiedostoja ja helppo poistaa. Pelin pakotettu motionblur poistui ja itsellä 15-20fps lisäboosti kuvanlaadusta tinkimättä, päinvastoin kun sumeutta hävisi.
Ei vaadi muita peliliikkeitä, joten helppo kokeilu
Täällä alkoi myös kaatuilu päivityksen jälkeen. Kolme käynnistystä enkä päässyt valikkoja pidemmälle.
Otin Nvidian shader cachen pois käytöstä ja deletoin cache tiedostot ja otin uudelleen käyttöön ja nyt pääsin peliin saakka.
On toi PC pelaaminen hienoo ja helppoo Näitä juttuja kun lukee , niin rautaisia hermoja vaatii tuo touhu.
Ehkä sen viehätys on tossa taistelussa itse pelia vastaan ja sen kuin voittaa loputa viikkojen tuskailun jälkeen, nauttii ise pelaamisesta enemmän ?
On toi PC pelaaminen hienoo ja helppoo Näitä juttuja kun lukee , niin rautaisia hermoja vaatii tuo touhu.
Ehkä sen viehätys on tossa taistelussa itse pelia vastaan ja sen kuin voittaa loputa viikkojen tuskailun jälkeen, nauttii ise pelaamisesta enemmän ?
Mulle se viehätys on siinä, että kun tyttis pelaa vieressä PS5:lla tätä peliä joko 30fps lukolla tai nylkyttävällä 40-60fps ruudunpäivityksellä pahimmillaan <720p resoluutiolla, itse pelaan PC:llä 80fps+ ja tiedän, että rahalla saisin vielä parempaa jos tekee mieli.
Itse pelaan 3440x1440 resoluutiolla, täyden resoluution renderöinnillä 60-80fps ja tämän saavuttamiseen ei kauheasti tavan tietotaitoa kummempaa vaadittu. Kukin tavallaan, mutta itse pidän että peli pyörii 2000-luvun paremman puolen mukaisesti.
Se jos täällä autetaan kanssapelaajia, on itselläni ainoastaan rakkaudesta lajiin, jotta muutkin voisivat olla tyytyväisiä.
Pääjuoni meni juuri läpi reilussa 28 tunnissa. Yhteenvetona paras SW-peli sitten KOTORin! Vahva 4/5.
Muutamia mietelmiä lyhyesti:
+ Tarina eeppinen ja kannatteli vahvasti alusta loppuun.
+ Visuaalisesti todella hieno ja äänet (varsinkin musiikki) loistavat.
+ Todella hienoja valomiekkailu taistelukohtauksia.
+ Pelattavuus vallan hyvä (pelattu hiirelllä ja näppäimistöllä).
- Nykii ja paukkuu teknisesti paikoin paljon. Toivottavasti optimoidaan lisää lähiaikoina.
- Kenttiin olisi kaivannut vielä enemmän vaihtelevuutta ja erilaisia reittejä edetä.
Jos tykkäät Star Warseista, Soulseista ja Tomb Raiderin tyyppisestä seikkailusta, niin voin suositella peliä (tekninen toimivuus varauksin).
Ps5:lla pelin HDR on niin rikki ettei näe edes pelata, ikinä missään pelissä ole moista ongelmaa ollut. Ilman HDR:ää näyttää niin perunalta ettei tarvitse ajatellakaan aloittavansa ilman sitä, peli menee hyllyyn pölyyntymään kunnes EA saa tuotteensa korjattua.
Pääjuoni meni juuri läpi reilussa 28 tunnissa. Yhteenvetona paras SW-peli sitten KOTORin! Vahva 4/5.
Muutamia mietelmiä lyhyesti:
+ Tarina eeppinen ja kannatteli vahvasti alusta loppuun.
+ Visuaalisesti todella hieno ja äänet (varsinkin musiikki) loistavat.
+ Todella hienoja valomiekkailu taistelukohtauksia.
+ Pelattavuus vallan hyvä (pelattu hiirelllä ja näppäimistöllä).
- Nykii ja paukkuu teknisesti paikoin paljon. Toivottavasti optimoidaan lisää lähiaikoina.
- Kenttiin olisi kaivannut vielä enemmän vaihtelevuutta ja erilaisia reittejä edetä.
Jos tykkäät Star Warseista, Soulseista ja Tomb Raiderin tyyppisestä seikkailusta, niin voin suositella peliä (tekninen toimivuus varauksin).
Kiitän, tämä kikka ihmetyksekseni auttoi vaikka laitoin asetukset tismalleen miten olivat ennestäänkin.Koita ajaa se pleikkarin oma HDR-kalibrointihässäkkä. Tyttiksellä sama ongelma korjaantui sillä.
Harmi kun tässä ei ole mitään vaihtoehtoa kuvan paskomiselle, ilman FSR:ää tekstuurit menee pehmeiksi (=TAA) ja FSR kanssa taas tulee muuta häiriötä kuvaan varsinkin liikkeessä. Tuolla aiemmin mainitulla modilla sai myös TAA:n disabloitua, mutta sitten saa katsella sahalaitoja eikä sekään ole hyvä. Ehkä joskus saadaan DLSS toteutus mukaan.Mitään FSR:ää en laittanut kuvaa paskomaan, kun tässä aika kehno toteutus siitä. Toivottavasti tulisi josaain vaiheessa DLSS2/DLAA ja DLSS 3 tähän.
Entä jos lisää Reshadella smaa:n? En ole kokeillut itse vaan menen FSR:llä.Harmi kun tässä ei ole mitään vaihtoehtoa kuvan paskomiselle, ilman FSR:ää tekstuurit menee pehmeiksi (=TAA) ja FSR kanssa taas tulee muuta häiriötä kuvaan varsinkin liikkeessä. Tuolla aiemmin mainitulla modilla sai myös TAA:n disabloitua, mutta sitten saa katsella sahalaitoja eikä sekään ole hyvä. Ehkä joskus saadaan DLSS toteutus mukaan.
En ole testannut muuta kuin Nvidian ohjauspaneelin kautta yritin jotain sahalaitojen poistoa lisätä mutta ei tuntunut toimivan. Olen myös mennyt nyt FSR:n kanssa kun ei jaksa enempää säätää asiaa.Entä jos lisää Reshadella smaa:n? En ole kokeillut itse vaan menen FSR:llä.
Harmi kun tässä ei ole mitään vaihtoehtoa kuvan paskomiselle, ilman FSR:ää tekstuurit menee pehmeiksi (=TAA) ja FSR kanssa taas tulee muuta häiriötä kuvaan varsinkin liikkeessä. Tuolla aiemmin mainitulla modilla sai myös TAA:n disabloitua, mutta sitten saa katsella sahalaitoja eikä sekään ole hyvä. Ehkä joskus saadaan DLSS toteutus mukaan.
Tässä vielä release notesit jottei puhelimella tarvitse kliksutella kauheasti:Tänään päivitys. Jospa se olis vihdoinkin pelattavassa kunnossa
Coruscantista kun pääsi Kobohiin niin FPS nousi ihan tuntuvasti. Nyt tuntuu pyörivän 80-120 välillä 1440p:llä. Asetukset Epic (Paitsi Motion Blur ja Film grain pois), RT päällä ja FSR Qualitylla. Coruscantissa oli samoilla jotain 40-70 riippuen vähän sijainnista.
Rautana 5800X3D, 32 GB ja RTX 3090. Vramia näyttää haukkaavan mukavat 14 GB.
Vielä ei ole ainakaan kaatuillut. Muuten vaikuttaa alun perusteella oikein mainiolta jatko-osalta