Star Wars Jedi: Survivor (PS5, Xbox, PC)

Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
646
Pelin julkaisu on huomenna aamulla ja ensimmäinen peli pitkään aikaan mikä tuli ostettua ennakkoon (PC versio). Jotain revikoita luin ja saa nähdä oliko virheostos, huomenna selviää miten takkuisesti tämä toimii julkaisussa. Edellisen osan ostin alemyynneistä reilu vuosi julkaisun jälkeen ja se tuli juuri pelattua toiseen kertaan läpi.

Jos tämä on buginen ja stutteroiva niin menee refundiin ja uusi yritys sitten 6-12kk päästä kun saa varmaan myös jo halvemmalla.

Näissä uusissa PC julkaisuissa pitäisi oikeastaan olla käänteinen hinnoittelu, julkaisussa betatestaajille hieman halvempi ja myöhemmin ostaville täyteen hintaan...
 
Ainakin yhden revikan mukaan samat latausongelmat olisivat pc-versiossa mitä ykkösosankin suhteen oli konetehoista riippumatta, ensimmäisen päivityksen pitäisi tulla kuitenkin 1-2pv sisällä julkaisusta. Itse odottelen hinnan pudotuksia Xbox Series X:lle, vanhana pc-pelaajana kun en ole tottunut maksamaan peleistä 70-80€.
 
Julkaisu pelikelvottomassa kunnossa EA:lle tuttuun ja totuttuun tapaan. Tämän perusteella ei kannata tähän vielä rahoja pistää. Edes RTX 4090 ei saavuta 60FPS rajaa 1440p resoluutiolla. Vaikuttaa sen verran vakavalta, ettei tuota mikään yhden gigan Day 1 -patchi korjaa.


"[...] first details have started to show up online, including rather troubling information that the game can utilize up to 18 GB of VRAM at 1440p resolution.

Gamestar was running the game on AMD Ryzen 9 5900X with 32 GB of RAM and an NVIDIA GeForce RTX 4090, and it was not able to maintain 50 FPS at 1440p, let alone 4K/UHD resolution. What makes it strange is that the graphics card utilization was around 35 to 60 percent, which means the game has major CPU bottleneck issues.
"
 
Onko Fallen Orderin PC stutterointia vieläkään korjattu kokonaan? Muistaakseni julkaisussa oli shader stutterointia tuossa versiossa reilusti.

Tuo PC version rikkinäisyys kulostaa kyllä vakavalta jos ei 4090:lläkään saavuteta edes 60fps lukemia 1440p.
Hyvä puolihan näissä EA:n peleissä on että jos pelaa pelit suht rivakasti läpi niin tämänkin taitaa saada EA play:n 15€/kk tilauksen ottamalla.
 
Onko Fallen Orderin PC stutterointia vieläkään korjattu kokonaan? Muistaakseni julkaisussa oli shader stutterointia tuossa versiossa reilusti.

Tuo PC version rikkinäisyys kulostaa kyllä vakavalta jos ei 4090:lläkään saavuteta edes 60fps lukemia 1440p.
Hyvä puolihan näissä EA:n peleissä on että jos pelaa pelit suht rivakasti läpi niin tämänkin taitaa saada EA play:n 15€/kk tilauksen ottamalla.
Ei ihan kokonaan oltu korjattu Fallen Orderia, ajoittain kohdissa joissa alue vaihtui tuli pieniä töksähdyksiä, mutta ei pahemmin häiritseviä. Omalla kokoonpanolla Fallen Order taisi pyöriä 3440*1440 resolla joku 120-140fps, jos nyt edes puoleen pääsisi tuosta niin olisin tyytyväinen. GPU:n käyttö toimi siinä hyvin ja CPU kuorma oli järkevä, toivotaan että saavat tämän uuden edes samalle tasolle korjattua.
 
Onko Fallen Orderin PC stutterointia vieläkään korjattu kokonaan? Muistaakseni julkaisussa oli shader stutterointia tuossa versiossa reilusti.

Tuo PC version rikkinäisyys kulostaa kyllä vakavalta jos ei 4090:lläkään saavuteta edes 60fps lukemia 1440p.
Hyvä puolihan näissä EA:n peleissä on että jos pelaa pelit suht rivakasti läpi niin tämänkin taitaa saada EA play:n 15€/kk tilauksen ottamalla.

Täällä ennakkolataus meneillään juuri tällä EA Play PRO:lla. Katson että 15 euroa /kk ei ole paha tästä ja pidin ensimmäisestä osasta joka kuului nykyiseen game passiin.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ennakkolataus meneillään juuri tällä EA Play PRO:lla. Katson että 15 euroa /kk ei ole paha tästä ja pidin ensimmäisestä osasta joka kuului nykyiseen game passiin.

Jokainen toki tyylillään. Tällä hetkellä kun katsoo noita raportoituja suorituskykyyn liittyviä ongelmia pc:llä, niin en itse viitsi edes 15 euroa tähän sijoittaa. Harmi että Gamepass ultimaten mukana tulevalla ea playlla ei pääse koittamaan 10 tunnin kokeilua. Sillä olisi voinut testata miten pahassa kunnossa tämä on. No katsotaan julkkarin jälkeen minkälaiset on jengin mietteet. EA laittoi omalle EA Star Wars tililleen pari päivää sitten twitterissä päivityksen, jonka mukaan tulevat korjailemaan peliä tulevien viikkojen aikana. Ehkäpä tämäkin olisi vaatinut vielä lisäaikaa. Aiempien myöhästymisten päälle.

Screenshot_2023-04-28-00-02-52-40_0b2fce7a16bf2b728d6ffa28c8d60efb.jpg
 
Hyvin näytti pyörivän Shroudin striimissä 13900k + 4090... 70-80fps, eikä asetusten muuttaminen auttanut yhtään :tup:
 
Nopea testi ennen töiden aloittamista, peli ei edes käynnisty vaan kaatuu virheeseen :lol:
Edit: sain käyntiin kun ensin käynnisti EA:n oman paskaohjelman taustalle. Pelissä en pystynyt muuttamaan mitään grafiikka-asetuksia, valikot ei toimineet mitenkään järkevästi. Täytyy vielä kokeilla ohjaimella ja jos ei toimi niin menee palautukseen
 
Viimeksi muokattu:
Juuh... grafiikka-asetuksilla ei ole muuta vaikutusta kuin että näyttiksen kuorma vain putoaa kun asetuksia pudottaa, fps pysyy käytännössä samana (eli prossu rajoittaa). Kaikki herkut täysillä sai ensimmäisissä kohtauksissa n. 35-50fps ja näyttiksen käyttöaste pyörii n. 40% hujakoilla. Ruudunpäivitykseen ei ollut merkitystä oliko RT päällä vai ei, näytti hieman hienommalta tietysti kun oli päällä. Taidan laittaa tämän palautukseen kun uusi Zelda tulee parin viikon päästä, sitä pelailee sitten kesän ja katsotaan jos saisivat tämän kuntoon jouluun mennessä :rolleyes:
 
Jokainen toki tyylillään. Tällä hetkellä kun katsoo noita raportoituja suorituskykyyn liittyviä ongelmia pc:llä, niin en itse viitsi edes 15 euroa tähän sijoittaa. Harmi että Gamepass ultimaten mukana tulevalla ea playlla ei pääse koittamaan 10 tunnin kokeilua. Sillä olisi voinut testata miten pahassa kunnossa tämä on. No katsotaan julkkarin jälkeen minkälaiset on jengin mietteet. EA laittoi omalle EA Star Wars tililleen pari päivää sitten twitterissä päivityksen, jonka mukaan tulevat korjailemaan peliä tulevien viikkojen aikana. Ehkäpä tämäkin olisi vaatinut vielä lisäaikaa. Aiempien myöhästymisten päälle.

Screenshot_2023-04-28-00-02-52-40_0b2fce7a16bf2b728d6ffa28c8d60efb.jpg
Itsellä vähän päinvastoin. Monta kertaa ostanut pelin vain sen takia kun kuullut että ei pyöri millään koneella yms. vaikka itse peli ei ole kiinnostanut yhtään. Ihan siis vain sen takia että pääsee säätämään ja benchmarkkaamaan konetta :D
Onneks tän nyt sai tolla EA prolla niin ei tarvitse koko peliä ostaa.
 
Eilen latasin sen preload paketin mutta tänään en ole vielä kerinnyt kokeilemaan. Pelille piti mielestäni tulla preload paketin lisäksi julkaisun jälkeen päivitys. Tuliko sitä?

Tai käsitin väärin ja tuo on jo päivitetty.
 
Viimeksi muokattu:
Eilen latasin sen preload paketin mutta tänään en ole vielä kerinnyt kokeilemaan. Pelille piti mielestäni tulla preload paketin lisäksi julkaisun jälkeen päivitys. Tuliko sitä?

Tai käsitin väärin ja tuo on jo päivitetty.
Tuli siinä muutama giga lisää latausta tänään.
 
Tuli ostettua peli heräteostoksena, kun Fallen order tuli pelailtua läpi ja siitä tykkäilin. Peli toimii ihan ok PC:llä 5900X & RTX 3090 -combolla (60-70 fps) graffat Epicillä ja RT pois päältä. Optimointi on kyllä ihan surkeaa:

IMG_20230428_123715.jpg


Katsotaan tuleeko alussa suurempia ongelmia, mutta tällä hetkellä vaikuttaa olevan pelattavissa. Refundia vaan jos temppuilee.
 
No ehtisin omalla kokoonpanolla hieman testeilemaan. Graafisesti tämä on kauniimpi mitä Fallen Order vastaavilla asetuksilla.

Hieman outoa nykimistä näkyvissä videoilla ja myös itse pelissä.

Odotellaan patchejä, jotta mukavempi pelata. Eiköhän parin viikon sisällä tästä ihan pelattava saada.

RTX3080Ti + 5800X3D

1440p, High asetukset, ja Quality AMD


Average framerate : 82.0 FPS
Minimum framerate : 51.7 FPS
Maximum framerate : 95.4 FPS
1% low framerate : 54.1 FPS
 
Semmoinen kaksikymmentä vuotta Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcastin ja Academyn julkaisusta. Vieläköhän tuota Jediksi taipuisi.:hmm:

Minkälaisia ensi fiiliksiä pelanneilla?
 
Eka oli mielestäni ihan jees, muttei kovinkaan erikoinen Jedi Souls. Pelasin sen Origin Game Passilla ja tämänkin ajattelin pelata myöhemmin EA Playssä. Varsinkin kun näitä otsikoita katselee niin lienee ihan hyvä odottaa. Varmaan syksyllä kun saavat eka vähän pätsättyä ja samalla kuukaudella ehtinee pelata myös sen uuden Dead Spacen.

Lisäksi peli taisi viedä jonkun 150 gigaa asennustilaakin, jösses...
 
129gb vie kovotilaa. Eihän tuo ole nyky mittapuulla edes maksimeja, ja vielä kovollekin mahtui. ;)

Ok, aika paljon silti. Eikä ehkä niinkään se kiintolevytila vaan tuossa kuluu jo aikaakin kun sen lataa netistä. Itselläni on sentään satasen netti, että kyllä sillä muutamassa tunnissa tuo latautunee, mutta sääliksi käy heitä, jotka ovat paukkulangan varassa...
 
Tunti meni ladatessa 3 satasellakin netillä. Soitin jo Kaisanetille että voiko netin vaihtaa samalla rahalla 5 sataseen kun on heillä myynnissä samalla rahalla kuin 3 satanen. Aikoi selvittää saako sen tänne ja palata.
 
129gb vie kovotilaa. Eihän tuo ole nyky mittapuulla edes maksimeja, ja vielä kovollekin mahtui. ;)

Ääh, mitä pelleilyä nämä nykypelien jättimäiset koot. Ei sen tarvis olla nuin iso.

En ole kyllä muutenkaan tästä kiinnostunut koska se edellinen Jedi: Fallen Order paljastui lupaavasta alusta huolimatta käden lämpöiseksi. En muista että suorituskyvyn kanssa olisi ollut ongelmia, mutta pelillisesti oli vaikka mitä. Iso vika oli vihollisten surkea tekoäly, tai sen puuttuminen jolloin joukkotaisteluista tuli randomia, vaikeustasosta riippumatta. Jostain syystä tuo meni arvostelijoilta ohi ja moni jopa kehui sitä haastavaksi. Sitten oli vielä ne turhat kerättävät asiat joihin pettyi kerta toisensa jälkeen. Hahmot oli myös perseestä, paitsi se yks nais Sith. Ja lopulta myös metroidvania genre paljastui huijaukseksi. Ihan hienon näköinen se oli ja lopulta pelasin pelin läpi tunnin osissa, eli kyllä ne jotain oli tehny oikein.

Kiinnostais kuulla mitä semmoset on mieltä jotka ei oikein lämmenny edelliselle pelille.
 
Aivan hirveät AA vaihtoehdot. Oletus AA näyttää aivan hirveältä. FSR2 quality näyttää paremmalta ja siinäkin on omat ongelmat - jostain ihmeen syystä huonontaa ruudunpäivitysnopeutta vs. ilman. Toisaalta ilman sitä näyttää niin paskalta, että vaikea kuvitella sen olevan täyden resoluution rendaus. Ei kyllä koskaan ole ollut näin paljon ikävä DLSS/DLAA kuin nyt. Kaikki AMD:n sponssaamat pelit tuntuvat olevan teknisesti ongelmallisia.
 
Odotin jo melkoista tökkimistä muiden puheiden pohjalta, mutta ainakin tuo rauhallinen alkuosuus näyttää pyörivän ihan ok 1440p omalla koneella. (7950x, 64GB, 3080) Saa nyt sitten nähdä kuinka käy, kun alkaa tulla enemmän tavaraa ja toimintaa ruudulle. Pitää varmaan jatkaa myöhemmin tänään tuon pikaisen kokeilun jälkeen.

Mietin jo, että joutuuko odottelemaan lisää päivityksiä, joten toistaiseksi sormet ristissä, että toimii myös jatkossa.
 
Erikseen tulin kommentoimaan kiitoksena kaikille launchista raportoinneille, olette ainakin tälle pelaajalle aina tärkeitä tietolähteitä.

Latasin vappu viikonlopun peliksi tämän äsken (5900x+3070) ja saa nähdä miten toimii. Oli kuitenkin edullinen 15€ kokeilu. Fallen orderin hyvänä pelinä olen pelannut kahdesti.
 
FPS on ok ainakin eka kentässä mutta stutterit vaivaa varsikin jos jotain tapahtuu kuten ovi aukeaa yms 7900x+3080ti combolla, muuten High asetukset, 4k FSR Balanced.
 
"Mostly negative". Monella pyörii huonosti tai eivät pääse latausruutua pidemmälle. Miten meni noin niinkun omasta mielestä EA? Käviköhän tässä niin, että yrittivät väkisin puskea tämän Star Wars -päivää varten pihalle ja tässä on sit lopputulos...
 
Noh, Battlefield 2042, Cyperpunk 2077, Call of Duty: Modern Warfare II. Saatikka pienempiä julkaisuja kuten esim Calisto Protocol.

Alkaa olemaa enemmän sääntö kuin poikkeus tuo AAA julkaisu ja se onkin rikki.

Ei kait tää ole shokki oikeasti ole jos pc puolta on seurannut viimeisen parin vuoden ajan.

Enemmän tämä on surkuhupaisaa.
 
Refundaamatta jäi! Kahden tunnin sisään tullut pelatessa parit kylmikset niin päädyin tähän ratkaisuun. Vaikuttaa pelillisesti alun perusteella oikein hyvältä! :kippis:

E: Mitäs kummaa? :woot: Ensimmäisen kentän jälkeen näytönohjaimen käyttö tuplaantui ja fps:lle kävi lähes samat:

jedi.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Asetukset on kyllä pakko bugittaa... Miten voi näyttää tältä ilma FSR2:sta ja nupit kaakossa:
STAR WARS Jedi  Survivor Screenshot 2023.04.28 - 21.42.54.78.png


EDIT:
Jaahas. Ilmeisesti asetukset bugittaa niin, että ilman FSR:ää resoluutio menee 50%. Presettiä epiciksi räpläämällä tuon saattaa saada hetkellisesti korjattua, mutta ei tule säilymään.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan hyvin näyttää edelleen pyörivän, tosin ekassa paikassa edelleen. Asetukset RT off, muuten epic, paitsi AA low. FSR quality. FPS keskimäärin joku 60, vsync päällä 120Hz.

GPU utilization näyttää jotain reilu 60% täälläkin jostain syystä. Saa nähdä muuttuuko, kun tästä pääsee eteenpäin kuten @Rane :lla.
 
Tyttis osti PS5:lle ja peli pyörii melko huonosti. Harvoin näkee lukittua 60fps, suurimman osan ajasta seilaa jossain 30-60 välimaastossa performance-tilassa. Repeilyä on kuvassa melkein jatkuvasti. Lisäksi peli stutteroi ajoittain huonon FPS:n lisäksi.
 
Tyttis osti PS5:lle ja peli pyörii melko huonosti. Harvoin näkee lukittua 60fps, suurimman osan ajasta seilaa jossain 30-60 välimaastossa performance-tilassa. Repeilyä on kuvassa melkein jatkuvasti. Lisäksi peli stutteroi ajoittain huonon FPS:n lisäksi.
Eli meno on sama alustasta riippumatta.
 
Ihan hyvin näyttää edelleen pyörivän, tosin ekassa paikassa edelleen. Asetukset RT off, muuten epic, paitsi AA low. FSR quality. FPS keskimäärin joku 60, vsync päällä 120Hz.

GPU utilization näyttää jotain reilu 60% täälläkin jostain syystä. Saa nähdä muuttuuko, kun tästä pääsee eteenpäin kuten @Rane :lla.

Laitahan toisesta kentästä kokemuksia miten käy. :kippis:
Nyt alkoi hieman GPU:n käyttö laskea myös toisessa kentässä, kun tuli enemmän tavaraa ruudulle (GPU:n käyttö 75-99%). Peli pyörii kuitenkin huomattavasti paremmin kuin alussa ilman mitään ongelmia (60-120 fps). Pelailen siis ultrawidellä kaikki epicillä, RT off ja FSR qualityllä (gsync päällä). Ja onhan tämä kyllä todella nätti! :woot:

Jedi2.png
 
Ei ole ollut suurempia performanssiongelmia oikeastaan, varmaan se eka päivän patchi sitten korjannut suurimmilta osin ongelmat?

Toki tällä koneella pitäisikin pyöriä riittävän hyvin: 7800X3D alivoltitettuna (curve optimizer ollut nyt -35), muistit myös viritettynä ja näyksterinä 7900XTX.
GPU utilisaatio on aika pitkälti 100% jos ei mene 120fps cäppiin, tuossa tokassa kentässä kuitenkin pysytään 4k ruudulla ultrawidellä (3840x1600) aika usein cäpissä ilman RT:tä ja FSR qualityllä, niin ei valitettavaa suorituskyvystä.

Eka kentässä käytiin pahimmillaan siellä 70-80fps välillä, mutta GPU utilisaatio oli aina siellä 100%.
 
Laitahan toisesta kentästä kokemuksia miten käy. :kippis:
Nyt alkoi hieman GPU:n käyttö laskea myös toisessa kentässä, kun tuli enemmän tavaraa ruudulle (GPU:n käyttö 75-99%). Peli pyörii kuitenkin huomattavasti paremmin kuin alussa ilman mitään ongelmia (60-120 fps). Pelailen siis ultrawidellä kaikki epicillä, RT off ja FSR qualityllä (gsync päällä). Ja onhan tämä kyllä todella nätti! :woot:
Sama homma eli FPS ja GPU:n käyttöaste napsahti ylöspäin. Hyvin pyörii täälläkin :)
 
Peli varaa muuten melkoisesti VRAM:ia. Ei ihme jos joillakin näyttiksillä alkaa stutteroimaan (current, min, max):

1682715044888.png


Myös tekijöiltä tuli virallinen viesti suorituskykyongelmiin:

1682715115900.png
 
Omia kokemuksia, i7-11700K, RTX 3080 ja pelissä 4K reso, high preset ja FSR2 quality. Alun Coruscant oli fps 40-50 ja stutteria, seuraava planeetta 60-80 fps. Ihan playable mutta kyllä tämä vaatii korjauksia.
 
Peli varaa muuten melkoisesti VRAM:ia. Ei ihme jos joillakin näyttiksillä alkaa stutteroimaan (current, min, max):

1682715044888.png


Myös tekijöiltä tuli virallinen viesti suorituskykyongelmiin:

1682715115900.png

Hmm, onkohan sama juttu kuin Diablo 4:ssä, että Nvidialla vaan käyttää enemmän muistia? (15gb vs 22gb 7900xtx vs 4090).
Tässä pelissä itsellä korkein raportoitu käyttö msi afterburnerin mukaan 13,4gb.
 
FSR:n asetukset muuten ei tunnu vaikuttavan millään tavalla, aivan sama fps quali ja performance
 
Keskusmuistin käyttökin paukkui tässä 16gb samoin kuten Tlou, Hogwarts jne, hyvä aika päivitellä 32gb jos ei jo ole.
 
Hmm, onkohan sama juttu kuin Diablo 4:ssä, että Nvidialla vaan käyttää enemmän muistia? (15gb vs 22gb 7900xtx vs 4090).
Tässä pelissä itsellä korkein raportoitu käyttö msi afterburnerin mukaan 13,4gb.

Näyttää vaan kasvavan mitä pitempään peli on päällä. Nyt on jo 22gb VRAMia rikki. Vähän muistivuodolta haiskahtaa. :nb:
 
Lieneekö paremmin optimoitu AMD prossuille ja näyttiksille? Suunnilleen ainoat kommentit että peli pyörii moitteettomasti on AMD leiristä, Intel/NVIDIA omistajista valtaosalla tuntuu olevan kommenttien perusteella ongelmia.
 
Omalla koneella (Ryzen 7700 CO-30, RX 6800 16Gb, 32Gb 6000MHz Expo, Asus B650E-F, Mustek Vortex 2Gb) toimii mielestäni ihan hyvin. Näyttö on 60Hz 1440p näyttö ja koko ajan näyttää MSI afterburner 60 FPS, vsync on päällä. Epic asetukset, RT ja FSR2 quality käytössä. Enkä huomaa ihmeellisyyksiä grafiikassakaan. Joskus kun vaihtuu pelistä cinemaan on pikkuinen sutterointi, mutta ei se varsinaista pelattavuutta haittaa mitenkään. Nyt Coruscantin jälkeen toisella planeetalla menossa. Varmaan se eka patc on tehnyt aika paljon tähän.

Joitain muita bugeja on, näppäinasettelussa esimerkiksi tuli ongelmia jos yritti laittaa kaksi toimintoa, jotka oli alun perin yhdellä näppäimellä kahdelle eri napille niin toimi hetken ja jossain kohden aina sekosi, eikä kaikki käskyt menneet perille.
 
Näyttää vaan kasvavan mitä pitempään peli on päällä. Nyt on jo 22gb VRAMia rikki. Vähän muistivuodolta haiskahtaa. :nb:

5h peliä mittarissa ja ei vielä vastaavaa tullut esille. Vissiin pitäisi ihmisten osata ulista nvidiaan päin bugireporttien muodossa, kun D4 perf. ongelmien myös luultiin olevan pelistä johtuvaa.

Tuo muistivuoto ei ole ihan uusi juttu, esim. muistan kun Path of Exile on siitä vuosia kärsinyt. Aina tietenkin haukuin itsekin peliä että paskasti koodattu, mutta tuntunut olevan vain nvidia ongelma näin yleisesti.
 
Myös tekijöiltä tuli virallinen viesti suorituskykyongelmiin:

1682715115900.png
Koskaan tietysti mitään ei kuuluisi julkaista rahankuvat ja kvartterin tulostavoitteet silmillä, mutta silti mielestäni erinomaista että suoraselkäisesti myöntävät että pepulleen meni ja töitä tehdään asioiden ratkaisemiseksi. Monestihan tekijätiimi on kaukana niistä päättäjistä jotka päättävät milloin mitäkin tulee ulos, ketään puolustelematta niin on saattanut olla tässäkin.
 
Tässä taitaa olla vähän sama tilanne kun hogwards legacyn ja witcher 3 RT kanssa CPU osalta. Harmi vaan että tässä pelissä ei ole DLSS 3 tukea. Itse nuo mainitut pelasin DLSS 3 ja RT päällä ilman mitään ongelmia. Toivottavasti lisäävät jossain kohtaa tähänkin, vaikka onkin AMD sponssattu.
 
Nvidia profile inspectorista kannattaa laittaa rebar käyttöön. Omaan silmään vaikutti stutterointi hieman vähentyneen ja tuntui sulavammalta.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 752
Viestejä
4 494 913
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom