Spintires / Mudrunner / Snowrunner

Tulipa eilen asennettua Snowrunneri, kun on gamepassissa näemmä. Alaskaan asti eilen pelailin ja tosiaan aimepaa kokemusta runner sarjan peleistä ei ole. Ihan lepposaa mudassa möyrymistähän tämä vaikuttaa olevan. Aika ongelmitta meni alaskaan asti päsy. Kerran sain sen ekan kuorma-auton niin pahasti kiinni mutaan, että oli pakko resetoida. Kyllähän tätä aina silloin tällöin ihan mielelllään parin keikan verran palailee.

Peli on kyllä aika nätin näköinen, mutta FPS seilaa ihan kummallisesti välillä. Suurimman osan ajasta on se 72, mihin rajoitin tuon, mutta välillä vaan droppaa jonnekkkin 48 tms. Tuolloin aina GPU käyttö droppaa ihan pohjalukemiin, mutta mikään prossuydin ei kuitnekaan näytä piikkaavan tms. Onko vaan näin huonosti optimoitu, vai onko tuohon joku kikka 3:n

Onneksi ei haitaaa sinänsä hirveästi, kun on kuitenkin niin hidasatempoinen peli kyseessä.

Peli on kyllä aika nätin näköinen, mutta FPS seilaa ihan kummallisesti välillä. Suurimman osan ajasta on se 72, mihin rajoitin tuon, mutta välillä vaan droppaa jonnekkkin 48 tms. Tuolloin aina GPU käyttö droppaa ihan pohjalukemiin, mutta mikään prossuydin ei kuitnekaan näytä piikkaavan tms. Onko vaan näin huonosti optimoitu, vai onko tuohon joku kikka 3:n

Onneksi ei haitaaa sinänsä hirveästi, kun on kuitenkin niin hidasatempoinen peli kyseessä.
Ainakin viimeisimmässä isossa päivityksessä munasivat jotain asetuksia, joten jos varjot ovat maksimissa (ultra?), niitä kannattaa laskea alemmas. Peli on kyllä pahasti CPU-rajoitteinen, eikä Alaskaan mennessä pahimmat paikat edes vielä tule vastaan. CPU-käyttöastekäyristä on paha mennä sanomaan mitään, siellä voi hyvin olla yksi pelin säie jaettu usemmalle ytimelle ajettavaksi, mutta ei se siitä yhtään nopeudu.

Perjantaina tuli aloitettua tämänkin pelaaminen. Viikonlopussa tuli 12h ajettua alaskan maisemissa. Alussa ajattelin että pyörii peli kivasti samantien 144fps tasaisesti. Mutta asetuksia vilastessa huomasin niiden olevan ihan metässä. Resoluutiokin oli jotain alle 1080p:n. Nyt asetukset tapissa ja 1440p reso niin jouduin rajoittamaan 60fps lukemiin ettei tuulettimet huuda näyttiksessä jatkuvasti. Rupesi lämmöt nousemaan ja alivoltitettu näyttis pudottamaan kelloja, mitä se ei muissa peleissä tee. kombona 5600x ja 3070ti. Hidas peli niin ei haittaa vaikka olisi hieman 60fps allekkin. Kunhan näyttää hyvältä

Kummallisesti tämä peli saa näyttiksen käymään kuumenpana kuin muut vielä uudemmat pelit. Muut pelit nostaa lämmöt 67-69c kun tämä pistää 72c ja jos ottaa fps rajoituksen pois niin 77-78c samantien. Mikäköhän asetus lämpöihin lie eniten vaikuttaa.

Muuten kyllä mennyt vajaa 50h kevyesti kun tuntuu että vasta alkuun päässyt.

Starglazer

Tukijäsen
Snowrunner on tosiaan GPU:lle todella raskas. Minä ajoin Yukonin loppuun, nyt menin Amurille :dead: Vaikuttaa melkoiselta työmaalta.

Jaa-a, minulla SnowRunner on aina 141 FPS rajan alle mennessään CPU-rajoitteinen. Pahimmissa paikoissa FPS laskee alle 70, renderöintiajat heittelee aiheuttaen nykimistä ja GPU:n käyttöaste romahtaa. Tämä siis hieman ylikellotetulla 5600X:llä ja 2080 Ti:llä.

Snowrunner on tosiaan GPU:lle todella raskas. Minä ajoin Yukonin loppuun, nyt menin Amurille :dead: Vaikuttaa melkoiselta työmaalta.
Kohta alkaa olee koko porukalta Michigan koluttu... mitä suosittelisitte seuraavaksi 3 mapiksi. Ajateltiin niin tehdä et jokaisella ois omassa savessa yks mappi ja vaihdellaan tarpeen mukaan tallennusten välillä. Jokaisessa tietty sit omat autot.

Jaa-a, minulla SnowRunner on aina 141 FPS rajan alle mennessään CPU-rajoitteinen. Pahimmissa paikoissa FPS laskee alle 70, renderöintiajat heittelee aiheuttaen nykimistä ja GPU:n käyttöaste romahtaa. Tämä siis hieman ylikellotetulla 5600X:llä ja 2080 Ti:llä.
Miten sulla on asetukset laitettu? Ja mikä reso? Mulla 5600x ja 3070ti 1440p resoluutiolla.

Miten sulla on asetukset laitettu? Ja mikä reso? Mulla 5600x ja 3070ti 1440p resoluutiolla.
1440p myöskin, kaikki paitsi varjot Ultralla (toistaiseksi ne vain High koska suorituskykybugi viime pätsissä), TAA käytössä ja blurrit poissa.

Aika paljon vaikuttaa kun pudottaa varjot ultralta highille. Näyttiksen lämmötkin pysyy 10c alempana kun vaihtoi msaa:n taa:han

Starglazer

Tukijäsen
Täällä jokin lista grafiikka-asetuksista:
1645163388292.png

Minä muistelin jostain syystä että peilit olisivat olleet raskas ominaisuus ja tiputin pois :hmm: Taidan laittaa takaisin päälle.

Muuten kyllä mennyt vajaa 50h kevyesti kun tuntuu että vasta alkuun päässyt.
Peli on kyllä aikamoinen ikuisuus projekti jos haluat tehdä ihan kaiken.
Mulla taisi mennä arviolta n.80 tuntia peruspelin parissa ja parin ekan kartan jälkeen keskityin lähinnä korjaamaan tiet sekä sillat ja tekemään ne päätehtävät.
Jos dlc:n meinaat myös hommata niin siinä kestää vielä pidempään sillä kaikki on työläämpää ja maasto vittumaisempaa.
Esim toisena lisärinä tullut kanada sisältää jo sellaista supermutaa, että jos ajat samaa reittiä kymmenisen kertaa niin jopa ne massiiviset kolobit joutuu turvautumaan vinssiin kun se muta on lähinnä liimaa.
Lisäksi tuolla täytyy käydä purkamassa pitkin karttaa olevia rakennuksia jotta saa materiaaleja, jotka taas viedään tehtaalle jotta lopulta saat sen materiaalin mitä tarvitsit.
Lisäksi dlc kentissä myös varastoissa on montaa eri materiaalia vain rajallinen määrä joka myös lisää ajamista.

Mulla on vielä se neljäs lisäri täysin kesken ja kunhan sen saan loppuun niin mulla on mennyt varmaan yli 100 tuntia pelkästään noiden lisärien päätehtävien parissa.
Pelaan siis yksin joten kavereiden kanssa pelatessa homma nopeutuu huomattavasti.

On tämä joo melkoinen urakka. Olen pelannut nyt Michiganin ja Alaskan melko loppuun ja just aloitin Taymyrin... Melkonen määrä tunteja ja 101 puolentunnin pätkää youtubeen ladattuna. Mun videoita kannattaa kattoa, sieltä saa hyviä vinkkejä miten ei kannata edetä :)

Alaskassa kun just oppi miten pelata, jotta ei mene möyrimiseksi, niin Venäjä veti heti alussa maton jalkojen alta.

• Tykkää
Reactions: Jha
Mikäli haluan kaverin kanssa cooppina pelata, täytyykö meidän ensiksi siirtää ajoneuvot carageen single playerissa, sitten mennä multiplayeriin ja noutaa ne autot käyttöön sitten?

Kokeiltiin aikaisemmin, mutta kaveri ei päässy caragesta pois kun ei ollut autoa mukamas, vai oliko mennyt pieleen tuo "siirto"?

Mikäli haluan kaverin kanssa cooppina pelata, täytyykö meidän ensiksi siirtää ajoneuvot carageen single playerissa, sitten mennä multiplayeriin ja noutaa ne autot käyttöön sitten?

Kokeiltiin aikaisemmin, mutta kaveri ei päässy caragesta pois kun ei ollut autoa mukamas, vai oliko mennyt pieleen tuo "siirto"?
Ei riitä pelkkä garageen laittaminen, pitää vielä "Retain" autot garagessa. Menee auto silloin storageen ja sen saa siirrettyä co-oppiin. Kannattaa muistaa myös lopussa retainata autot, niin eivät jää kaverin maailmaan. Toki kaverisi olisi voinut ajaa myös sinun autoilla, jos siirrät kartalle auton, voi siihen siirtyä muutkin.

Toimiiko tämä muilla windows 11:lla? Uudessa läppärissä on 11, eikä peli suostu käynnistymään. Steam versio kyseessä. Ei tapahdu mitään, pelaa-nappi palautuu muutaman sekunnin kuluttua takaisin vihreäksi. Kokeilin tarkistaa paikalliset tiedostot, ei auttanut.

Toimiiko tämä muilla windows 11:lla? Uudessa läppärissä on 11, eikä peli suostu käynnistymään. Steam versio kyseessä. Ei tapahdu mitään, pelaa-nappi palautuu muutaman sekunnin kuluttua takaisin vihreäksi. Kokeilin tarkistaa paikalliset tiedostot, ei auttanut.
Toimii, tosin epicistä ostettu itsellä(valitettavasti, olispa steam :dead: )

Ok, täytyy tutkia illalla.

Edit: DirectX:n uudelleen asennus auttoi. Herjasi jotain puuttuvaa x3daudio1_7.dll tiedostoa kun yritti avata peliä tiedostosijainnista.

Viimeksi muokattu:
Onko muilla kaatumisia snowrunnerissa? Ihan yhtäkkiä vaan kaatuu ilman mitään virhettä tms. ja kone on windows 10 työpöydällä. Ei noita nyt usein ole, mutta moninpelissä ärsyttävä kun kaikilla kaatuilee. Jos itselle osuu 2h välein niin moninpelissä tulee sitten aika paljon tiuhempaa...

Saako game passin kautta ladatussa snowrunnerissa jotenkin vaihdettua resoa? Nyt tykittää 4k:ta ja fps tippuu välillä johonkin kymppiin kun ei näytönohjain jaksa. Komeen näköinenhän se on, mutta vähän voisi pyöriä paremmin. Resoluutio valinta settingseissä on harmaana eikä sitä voi vaihtaa...

Onko muilla kaatumisia snowrunnerissa? Ihan yhtäkkiä vaan kaatuu ilman mitään virhettä tms. ja kone on windows 10 työpöydällä. Ei noita nyt usein ole, mutta moninpelissä ärsyttävä kun kaikilla kaatuilee. Jos itselle osuu 2h välein niin moninpelissä tulee sitten aika paljon tiuhempaa...

Saako game passin kautta ladatussa snowrunnerissa jotenkin vaihdettua resoa? Nyt tykittää 4k:ta ja fps tippuu välillä johonkin kymppiin kun ei näytönohjain jaksa. Komeen näköinenhän se on, mutta vähän voisi pyöriä paremmin. Resoluutio valinta settingseissä on harmaana eikä sitä voi vaihtaa...
Moninpeli on viime päivityksessä muuttunut "epävakaaksi" mutta single kyllä pelittää edelleen hyvin. Ja jotain outoa sulla, kyllä Gamepass versiosta saa resoa muutettua ihan normaalisti... testasin ja ainakin alkuvalikon settingsin kautta onnistui.

Olen pelannut noin 700h SpinTires peliä pc:llä ja SnowRunner peliä testasin tässä vastikään uudella Xboxilla, sillä valkoisella versiolla. Mutta miten tuo MudRunner. Ps storessa olisi tarjous:
MudRunner - American Wilds Edition, alle 9e hintaan. Olisiko kannattava ostos? Onko MudRunner lähempänä SpinTiresiä vai SnowRunneria?

Olen pelannut noin 700h SpinTires peliä pc:llä ja SnowRunner peliä testasin tässä vastikään uudella Xboxilla, sillä valkoisella versiolla. Mutta miten tuo MudRunner. Ps storessa olisi tarjous:
MudRunner - American Wilds Edition, alle 9e hintaan. Olisiko kannattava ostos? Onko MudRunner lähempänä SpinTiresiä vai SnowRunneria?
Lähempänä SpinTiresiä. Aika ankea ja tylsä peli kaikenkaikkiaan kuten SpinTires. En itse tykännyt niistä ollenkaan. Snowrunner on ihan eri tasolla vaihtelevine tehtävineen, karttoineen ym.

Onko MudRunnerissa mitään muuta pelimuotoa kuin puiden kuljetusta? Se oli mielestäni SpinTiresin huonoin puoli ja toki se oli vähän turhauttavakin välillä, mutta niin vaikutti olevan myös SnowRunner.

Sama peli kuin spintires, american vain tuo amerikan kartan ja jokusen amerikkalaisen kuorkin. Snoerunnerissa on saa jo vähän pähkäillä millä ajelee hakemaan mitäkin

Niin, Mudrunner on Pavelin (ex-Spintires devi) uudelleentekemä versio Spintiresistä, googlella löytää paljon juttua asiasta.

Pitää miettiä, on siinä toki paljon pelaamista 9e edestä, mutta aika tuttu on jo Spintiresin tyyli. Sen verran etsin tietoa, että ainakin kartat vaikuttaisivat olevan uusia enkä tosiaan ole konsolilla koskaan pelannut tätä pelisarjaa, pl. SnowRunner hetken aikaa.

Snowrunnerista muuten on julkaistu myös PS5 sekä Xbox SX versiot. Eli nyt jos koskaan kannattaa myös next gen konsolistien ostaa jos ei vielä ole tutustunut. Itse en vielä ole pelannut, joten PS5 versio täytynee napata pelattavaksi.

Kamis

BANNATTU
BANNED
PS5 versiossa on jätetty Dualsense täysin hyödyntämättä, samat tärinät kuin PS4 versiossa.

Oon pelannu tutoriaalin pari kk sitten ja nyt olen Alaskassa North Portissa, eli peli on silti ihan alussa. Pitäiskö tämän olla tämmöstä tervan juontia, vai teenköhän jotain väärin? Oon kokoajan kiinni ja pelaaminen on erittäin hidasta. Mulla on vain yks kuormuri ja se jää heti kiinni jos on vähänkään lunta tiellä, eikä vinssi yllä kuin jonku 5m. Mitä tässä kannattais tehdä aluksi?

Kaikki tehtävät tuntuu mahdottomilta. Sain piiiitkän hinkutuksen jälkeen kuormurin ja peräkärryn joen tykö josta pitäis nostaa pari konttia, mutta hokasin että eihän mulla ole cranea... :D Hokasin että tehtävän kuvauksessa lukee "Crane recommered", mutta vain recommered? Saako ne sieltä jotenki ilman cranea?

Mudrunneria tuli pelattua monta kymmentä tuntia, enkä törmännyt tälläisiin juttuihin siinä.

EDIT: Ai niin ja kamera vinssin kiinnityksessä on käsittämätön, ja kartan katselu kun vieritys hidastelee kummallisesti.

Oon pelannu tutoriaalin pari kk sitten ja nyt olen Alaskassa North Portissa, eli peli on silti ihan alussa. Pitäiskö tämän olla tämmöstä tervan juontia, vai teenköhän jotain väärin? Oon kokoajan kiinni ja pelaaminen on erittäin hidasta. Mulla on vain yks kuormuri ja se jää heti kiinni jos on vähänkään lunta tiellä, eikä vinssi yllä kuin jonku 5m. Mitä tässä kannattais tehdä aluksi?

Kaikki tehtävät tuntuu mahdottomilta. Sain piiiitkän hinkutuksen jälkeen kuormurin ja peräkärryn joen tykö josta pitäis nostaa pari konttia, mutta hokasin että eihän mulla ole cranea... :D Hokasin että tehtävän kuvauksessa lukee "Crane recommered", mutta vain recommered? Saako ne sieltä jotenki ilman cranea?

Mudrunneria tuli pelattua monta kymmentä tuntia, enkä törmännyt tälläisiin juttuihin siinä.
Onko sulla se aloituksen takavetoinen kuormuri? Kannattaa aluksi pelata sitä michigania että saa auki niitä parempia kuormureita, ja päivityksiä. Sitten vasta alaskaan.

Onko sulla se aloituksen takavetoinen kuormuri? Kannattaa aluksi pelata sitä michigania että saa auki niitä parempia kuormureita, ja päivityksiä. Sitten vasta alaskaan.
On ja kiitosta! Sen verran aikaa tutoriaalista, etten muistanukkaan että sinne jäi tehtäviä.

Nyt alko peli etenemään ja tämähän on paljon parempi mitä Mudrunner.

Miten uudet osat toimii? Löysin kuormurin korotussarjan tai vastaavan. Jos laitan sen kiinni nykyiseen autoon, niin voinko ottaa ne myöhemmin pois käytöstä ja siirtää toiseen autoon? Vai onko osat sidottu tiettyyn autoon kun ne on kerran kiinnitetty, vaikka ne olisi ottanut pois käytöstä?

Sulla vaan avautuu oikeus ostaa parempia osia tiettyihin kuormureihin. Eikä siinä menetä rahaa kun myy osia. Saa aina uuden hinnan takaisin. Tai jos myy koko kuormurin saa osien hinnan siinä mukana.

Starglazer

Tukijäsen
Ja halutessasi voit irrottaa osat autosta ja siirtää toiseen autoon ilman maksua.

Ja halutessasi voit irrottaa osat autosta ja siirtää toiseen autoon ilman maksua.
Autto paljon ku siirsin ekan auton lavan toiseen autoon.

Miten näen mitä mikäkin tehtäväpaikka vaatii, muuten kuin ajamalla sinne? Pitäiskö ne muka muistaa? Kartta näyttää vain mistä tehtävän saa. Pitääkö juuri googlettaa aina tehtävän nimeä?

Starglazer

Tukijäsen
Autto paljon ku siirsin ekan auton lavan toiseen autoon.

Miten näen mitä mikäkin tehtäväpaikka vaatii, muuten kuin ajamalla sinne? Pitäiskö ne muka muistaa? Kartta näyttää vain mistä tehtävän saa. Pitääkö juuri googlettaa aina tehtävän nimeä?
Lastien tarvitsemia mittoja ei pelistä näe, mikä on aika tyhmää. Lastien mitat näkee esimerkiksi täältä:
Muuten tehtävän vaatimukset näkyvät kartalla sen jälkeen kunhan sen on avannut tehtävälle sinne ja hyväksymällä sen.

Lastien tarvitsemia mittoja ei pelistä näe, mikä on aika tyhmää. Lastien mitat näkee esimerkiksi täältä:
Muuten tehtävän vaatimukset näkyvät kartalla sen jälkeen kunhan sen on avannut tehtävälle sinne ja hyväksymällä sen.
Niinpä onki. Ois kyllä parempi jos ne näkyis suoraan kartalla, ettei tarvi selata välilehtiä gamepadilla. Toinen häiritsevä juttu varsinki näin alkupelissä on että mistä tiedän mitä mulla mukana (oke, ne näkyy jollain välilehdellä kun avaa kartan tai jotain, en muista), siinä vielä sekottaa vielä sekin ettei tiedä etukäteen eri lastien mittoja. Kyllä ihmettelin kun aluksi vein 2x lautakasaa, ja sen jälkeen jotain muuta joka vei 2x enemmän tilaa ja perillä niitä olikin vain yksi. :D Siinä lastia ottaessa kuuluu vielä kaksi äänitehostetta kun lasti pitää pakata toisella napin painalluksella, niin jotenkin sitä olettaa että nyt sinne meni kaksi settiä tavaraa...

Ikävään bugiin(?) tullut törmättyä. Tavarat on selvästi peräkärryssä, mutta tehtävä ei hyväksy niitä. Jätin sitten kärryn siihen kun ei sille ollut tarvetta. Myöhemmin huomasin että kartan mukaan tavarat on kai maassa kun näkyvät kartalla. Muulloinhan pysäköityjen peräkärryjen tavaroita ei saa kartalta selville?

Kiinnostava peli, mutta tästä vois tehdä paljon paremman ihan pikku muutoksilla. Jotain ne on silti tehny oikein ku nytki haluttais jatkaa... "Siellä suolla ois joku uus maasturi..."

Starglazer

Tukijäsen
Niinpä onki. Ois kyllä parempi jos ne näkyis suoraan kartalla, ettei tarvi selata välilehtiä gamepadilla. Toinen häiritsevä juttu varsinki näin alkupelissä on että mistä tiedän mitä mulla mukana (oke, ne näkyy jollain välilehdellä kun avaa kartan tai jotain, en muista), siinä vielä sekottaa vielä sekin ettei tiedä etukäteen eri lastien mittoja. Kyllä ihmettelin kun aluksi vein 2x lautakasaa, ja sen jälkeen jotain muuta joka vei 2x enemmän tilaa ja perillä niitä olikin vain yksi. :D Siinä lastia ottaessa kuuluu vielä kaksi äänitehostetta kun lasti pitää pakata toisella napin painalluksella, niin jotenkin sitä olettaa että nyt sinne meni kaksi settiä tavaraa...

Ikävään bugiin(?) tullut törmättyä. Tavarat on selvästi peräkärryssä, mutta tehtävä ei hyväksy niitä. Jätin sitten kärryn siihen kun ei sille ollut tarvetta. Myöhemmin huomasin että kartan mukaan tavarat on kai maassa kun näkyvät kartalla. Muulloinhan pysäköityjen peräkärryjen tavaroita ei saa kartalta selville?

Kiinnostava peli, mutta tästä vois tehdä paljon paremman ihan pikku muutoksilla. Jotain ne on silti tehny oikein ku nytki haluttais jatkaa... "Siellä suolla ois joku uus maasturi..."
Tavarat irtoavat kärrystä jos se kallistuu liikaa. Ne pitää silloin pakata uudestaan kärryyn "Pack cargo" toiminnolla. Ehkä tuossa oli siitä kysymys? Tai sitten se oli bugi, on tässä pelissä niitä riittänyt. Mutta kannattaa ainakin tuo kokeilla tai sitten tekee "Unpack" ja "Pack cargo" uudelleen.

Ainakin Co-opissa peli tekee lagien aikana kaikkea mystistä, esim juuri tuota että tavarat onkin maassa eikä kyydissä. Onneksi aika harvoin lagailee ja jos lagailee niin vielä harvemmin bugailee.
Maahan jos co-opissa joutuvat niin ei niitä saa kuin nosturilla ylös ja kyytiin.

Onkos snowrunnerin pc versiossa jo järkevä rattituki, toimiiko h-kaavio ja saako valittua itse mitä tapahtuu mistäkin?
G27 olisi rattina ja ymmärsin ettei ainakaan julkaisussa ollut kovin kummoista tukea.

Ainakaan itse en ole saanut h-kaaviota toimimaan, mutta siihen on ihan käypänen selitys kun ei se pelin omakaan kaavio ole mikään h-kaavio.
Muuten kyllä toimii ihan ok ja olen jopa vaihteita oppinut vaihtamaan ilman hirveää sekoilua.

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Onkos snowrunnerin pc versiossa jo järkevä rattituki, toimiiko h-kaavio ja saako valittua itse mitä tapahtuu mistäkin?
G27 olisi rattina ja ymmärsin ettei ainakaan julkaisussa ollut kovin kummoista tukea.
Peli on suunniteltu pääasiassa padilla pelattavaksi (useita padi näppäin/ohjain asetteluja valittavissa) itselläni on myös ratti mutta en missään tapauksessa käyttäisi sitä tässä pelissä.

Peli toimii oikein hyvin ratilla, mutta vaihteet vaatii pientä luovuutta. Minulla käytössä vanha kameravalvonta ilotikku, johon mapattuna joy2key softalla näppäimistö komentoja. Toimii lähes täydellisesti, ainoastaan A vaihde on ristikossa oikealla, vapaalla kun ei pelissä mitään tee. Peukalolla saan vielä low+ ja low-. Myös vinssaus mukava hoitaa tuolla.

Vanha kuva, nykyisessä setupissa paremmin sijoiteltu.
20211023_171954.jpg

Tavarat irtoavat kärrystä jos se kallistuu liikaa. Ne pitää silloin pakata uudestaan kärryyn "Pack cargo" toiminnolla. Ehkä tuossa oli siitä kysymys? Tai sitten se oli bugi, on tässä pelissä niitä riittänyt. Mutta kannattaa ainakin tuo kokeilla tai sitten tekee "Unpack" ja "Pack cargo" uudelleen.
Jeps tuo siinä oli, olivat vain irronneet.

Tuon jälkeen homma alkoi pelittämään ja nyt on Michigan alkaa olla loppusuoralla. Nyt ei vaan jaksa enää alkaa edes pelaamaan kun edessä ois monta samanlaista puun kuskaustehtävää. Jos tehtävät ois tiputeltu yksitellen niin ei ois niin paha, mutta nyt ku näkee etukäteen että pitäis pelata joka ilta niin viikonloppuna pääsis uusiin hommiin.. Lisäksi hokasin netistä että niissä voi huijata(pitää silti nähdä vaivaa mutta plääh), mikä laski peli-iloa entisestään. Tämän pelin idea on just tehdä hankalia suhteellisen paljon aikaa vieviä hommia ja XP & raha on tiukassa.

Pitää kai ostaa parhaat renkaat ja vaihdelaatikot joka vehkeeseen ja siirtyä kokonaan Alaskaan. Ei näitä tehtäviä jaksa.

Starglazer

Tukijäsen
Jeps tuo siinä oli, olivat vain irronneet.

Tuon jälkeen homma alkoi pelittämään ja nyt on Michigan alkaa olla loppusuoralla. Nyt ei vaan jaksa enää alkaa edes pelaamaan kun edessä ois monta samanlaista puun kuskaustehtävää. Jos tehtävät ois tiputeltu yksitellen niin ei ois niin paha, mutta nyt ku näkee etukäteen että pitäis pelata joka ilta niin viikonloppuna pääsis uusiin hommiin.. Lisäksi hokasin netistä että niissä voi huijata(pitää silti nähdä vaivaa mutta plääh), mikä laski peli-iloa entisestään. Tämän pelin idea on just tehdä hankalia suhteellisen paljon aikaa vieviä hommia ja XP & raha on tiukassa.

Pitää kai ostaa parhaat renkaat ja vaihdelaatikot joka vehkeeseen ja siirtyä kokonaan Alaskaan. Ei näitä tehtäviä jaksa.
Joo ei siellä samassa kartassa kannata kituuttaa, seuraavaan vaan :thumbsup: Kunhan nyt vähän parempaa kalustoa saa alle niin menee sinne karttaan mikä kiinnostaa. Aina voi palata tekemään tukkitehtäviä Michiganiin jos haluaa. Ne ei lopu kesken muissakaan kartoissa..

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
178 380
Jäsenet
59 105
Uusin jäsen
tumps

Hinta.fi

Ylös Bottom