Soundbar

Moi, oliko suosituksia soundbarista, ostin tuossa LQ C5 ja sen kaveriksi aluksi Samsung HW-Q810F, itse pötkön äänet todella hyvät, mutta subbari umpisurkea, tämä F mallin uusittu malli ei ole hirvesti saanut kehuja, otin testiin myös JBL Bar 800, bassoa taas tästä löytyy riittävästi, mutta itse soundbar taas välttävä, mietin olisiko joku suositus vielä mitä testaisi? takakaiuttimet ei pakolliset, mutta saa olla nekin, käyttö musiikki, perus tv katselu ja suoratoisto
No tuossa on tuo Samsung edelleen vanhalla subilla tarjolla: Samsung HW-Q930D 9.1.4 Dolby Atmos Soundbar -äänijärjestelmä 599,00

Ainakin itse jouduin bassoa säätämään nollasta alaspäin tuon kanssa.

Voi käyttää takakaiuttimilla tai ilman tai laittaa takakaiuttimet myös eteen.

Miinuksena että takakajarit on kyllä todella rumat pöntöt.

Moi, oliko suosituksia soundbarista, ostin tuossa LG C5 ja sen kaveriksi aluksi Samsung HW-Q810F, itse pötkön äänet todella hyvät, mutta subbari umpisurkea, tämä F mallin uusittu malli ei ole hirvesti saanut kehuja, otin testiin myös JBL Bar 800, bassoa taas tästä löytyy riittävästi, mutta itse soundbar taas välttävä, mietin olisiko joku suositus vielä mitä testaisi? takakaiuttimet ei pakolliset, mutta saa olla nekin, käyttö musiikki, perus tv katselu ja suoratoisto
Jos löytyy jostain vielä Samsungin D malleja (2024), niin ovat pitkälti samat kuin F, mutta vanhan mallin subilla.
Q995D olen ollut varsin tyytyväinen, sai kohtuulliseen hintaan aiemmin työsuhde-etu-kaupasta ja tosiaan tuo subi oli ilmeisesti takapakkia uudemmassa.

No tuossa on tuo Samsung edelleen vanhalla subilla tarjolla: Samsung HW-Q930D 9.1.4 Dolby Atmos Soundbar -äänijärjestelmä 599,00

Ainakin itse jouduin bassoa säätämään nollasta alaspäin tuon kanssa.

Voi käyttää takakaiuttimilla tai ilman tai laittaa takakaiuttimet myös eteen.

Miinuksena että takakajarit on kyllä todella rumat pöntöt.

Tulipa tuo haettua kun läheltä sai ja voi sanoa, että nyt on kaikki kohdillaan pikaisella testauksella! Kiitos!

Tunnistuuko sulla soundbar noin, kuten kuvissa näkyy? Oma soundbar Sampan 935D kiinni Sampan telsussa S92C . Asentui ihan heittämällä. Frendillä oli alussa ongelmia samalla soundbarilla mutta johtui siitä, että oli kytkenyt soundbarsissa HDMI-piuhan normi HDMI-porttiin, eikä porttiin HDMI to tv eli eARC/ARC.

IMG_20251214_210636.jpg

IMG_20251214_210656.jpg

IMG_20251214_210714.jpg

IMG_20251214_210730.jpg

Kiitos vastauksesta ja kuvista. Kerkesin tuon nyt tarkistamaan ja kaikki näyttää samalta kuin mulla. Vieläkin sama juttu. Bassoa huudatan +6 kaikessa jotta siitä saa mitään irti.

Kiitos vastauksesta ja kuvista. Kerkesin tuon nyt tarkistamaan ja kaikki näyttää samalta kuin mulla. Vieläkin sama juttu. Bassoa huudatan +6 kaikessa jotta siitä saa mitään irti.
Muistelisin että vastaava bugi oli jo useampi vuosi sitten ja sitä sitten puitiin tässäkin ketjussa.
Subin uudelleenparittaminen taisi tuolloin olla ratkaisu, mutta taisit olla tätä jo koittanut.

Hieman hakuammuntaa, mutta tarkistahan ettei night mode ole päällä:

IMG_5008.jpeg

Muistelisin että vastaava bugi oli jo useampi vuosi sitten ja sitä sitten puitiin tässäkin ketjussa.
Subin uudelleenparittaminen taisi tuolloin olla ratkaisu, mutta taisit olla tätä jo koittanut.

Hieman hakuammuntaa, mutta tarkistahan ettei night mode ole päällä:

IMG_5008.jpeg

Kiitos vinkeistä. Tuo night mode ei näytä olevan päällä, kokeilin varmuudeksi laittaa on ja sitten off. Ei muutosta.

Miten tuo pelkän subin uudelleen parittaminen tarkalleen toimii? Oon useamman kerran nollannut soundbarin, jonka jälkeen se yhdistää seuraavalla käynnistyksellä uudestaan kaiuttimiin ja subiin. En tiedä resetoiko se sitä niiden välistä yhteyttä.

Subissa on takana tuo nappi, mut sen painaminen tai pohjassa pitäminen ei tee mitään, koska siellä palaa vaan se sininen connected -valo koko ajan. Yritin myös virtapiuhan irroittamista hetkeksi.

Kiitos vinkeistä. Tuo night mode ei näytä olevan päällä, kokeilin varmuudeksi laittaa on ja sitten off. Ei muutosta.

Miten tuo pelkän subin uudelleen parittaminen tarkalleen toimii? Oon useamman kerran nollannut soundbarin, jonka jälkeen se yhdistää seuraavalla käynnistyksellä uudestaan kaiuttimiin ja subiin. En tiedä resetoiko se sitä niiden välistä yhteyttä.

Subissa on takana tuo nappi, mut sen painaminen tai pohjassa pitäminen ei tee mitään, koska siellä palaa vaan se sininen connected -valo koko ajan. Yritin myös virtapiuhan irroittamista hetkeksi.
Sillä ID Set:illä se on mahdollista uudelleenparittaa, eli subin takana olevaa nappia pitäisi pystyä painamaan pohjassa kunnes se alkaa vilkkumaan ja kaukosäätimestä Ylös (useimmissa malleissa) pohjassa kunnes lukee ID Set

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=FFJmxZ-USyw

Statistiikka

Viestiketjuista
295 533
Jäsenet
80 897
Uusin jäsen
matias09

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom