Sony Xperia 1 II ja PRO

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
7


Mitäs mieltä tekkiläiset tulevista Sonyn lippulaiva (>1000e) puhelimista?



Ääni ja videopuolikin mielenkiintoinen, Sonyn historia näkyy ja kuuluu.




643 ppi taitaa olla markkinoiden suurin ainakin suurempi reilusti kuin kilpailijoiden.
alumiinirunko ja suora lasi, mielestäni parhautta.
1644 x 3840
3,5mm plugi
langatonlataus
stereotoisto
gorilla 6, ip68


MUTTA: Vaan 12mp kamera!
Tai siis kolme vain 12 MP kameraa = 36 MP!!
Vrt samsung jolla jo yhdessä kamerassa melkee 100 MP /s

Paitsi taitaa Sony taas näyttää malliesimerkkiä miten oikeasti tehdään hyviä valokuvia.
Isommat pikselit.:thumbsup: f/1.7

Vain 7,6 mm paksu, toivottavasti eivät (taas) katkeile.. :D
Mun mielestä tällä hetkellä kuuminta hottia ja erottuu muista nykyisistä lippulaivoista erinomaisesti.
Tuleeko Tekkiin testiin?

Toi huhuiltu PRO malli näyttää tosi oudolta valtavine reunoineen.
Ootteko mitä kuulleet tosta Pro mallista?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 070
Kiinnostava laite mutta katotaan kun alkaa valumaan vähän lisää tietoa - itsellä tämä Xperia 1 ja katsoo tuleeko jatkoa vai skippaanko tämän seuraavan mallin.

Tuo Pro-malli on vain Verizonin erikoismalli, joka ei tule muualla siis myyntiin.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 331
Kyllä tuo meni vähän niin kuin pelkäsin eli autoaattinen HDR sun muu älykäs prosessointi on kyllä todella paljon kilpailijoita perässä.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 481
Kyllä tuo meni vähän niin kuin pelkäsin eli autoaattinen HDR sun muu älykäs prosessointi on kyllä todella paljon kilpailijoita perässä.
Avaatko vähän tätä enemmän. Mitä haluat sen HDR:än tekevän paremmin verrattuna muihin?
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 331
Avaatko vähän tätä enemmän. Mitä haluat sen HDR:än tekevän paremmin verrattuna muihin?
Aika selvä peli jos luet revikan tai edes katsot itse niitä kuvia. Toisin sanoen valoisat alueet palavat puhki (esim. pilvet) ja tumma pää on tukossa. Sama kuin kuvaisi koko ajan manuaalilla vaikka Huawei P30:llä.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 481
Aika selvä peli jos luet revikan tai edes katsot itse niitä kuvia. Toisin sanoen valoisat alueet palavat puhki (esim. pilvet) ja tumma pää on tukossa. Sama kuin kuvaisi koko ajan manuaalilla vaikka Huawei P30:llä.
Olen mä noi kuvat katsonut, mutta en ymmärrä käsitettä "puhki palanut". Ilman hdr näyttää valoisemmalta ja hdr kanssa ei näytä niin valoisalta.

En ole myöskään mikään valokuvauksen maisteri. Kuvaan todella vähän. Välitän vain kuvissa sitä onko kuva tarkka vai suttuinen.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 331
Olen mä noi kuvat katsonut, mutta en ymmärrä käsitettä "puhki palanut". Ilman hdr näyttää valoisemmalta ja hdr kanssa ei näytä niin valoisalta.

En ole myöskään mikään valokuvauksen maisteri. Kuvaan todella vähän. Välitän vain kuvissa sitä onko kuva tarkka vai suttuinen.
Jos katsoo vaikka tuota kukkakuvaa, niin heteet ovat ylivalottunet ja varjokohdat ovat liian tummia..
gsmarena_112.jpg


Lopputulos on vähän samanlainen kuin vanhalla Lumia 920:lla (noh, tämä hieman huono vertailu mutta varjot ovat tummempia kuin pitäisi. -1EV, koska muuten vesipisarat olisivat silloin palaneet täysin puhki. Nyt osittain.):
WP_20140621_17_37_29_Pro.jpg

Toisin sanoen, yksi kuva ja se on sitten siinä. Pienoinen pettymys kyllä...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 481
Jos katsoo vaikka tuota kukkakuvaa, niin heteet ovat ylivalottunet ja varjokohdat ovat liian tummia..
Niin tässä kukka kuvassahan ei ole hdr käytetty. En muista onko muissa revikoissa samaa kukka kuvaa missään, mutta veikkaan että monella kameralla tulee sama että nuo heteet on enemmän valottuneita.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 331
Niin tässä kukka kuvassahan ei ole hdr käytetty. En muista onko muissa revikoissa samaa kukka kuvaa missään, mutta veikkaan että monella kameralla tulee sama että nuo heteet on enemmän valottuneita.
Pointti on, että se tajua laittaa sitä itse päälle silloin kun tarvitsee. Jos pakottaa, niin lopputulos ei ole myöskään samalla tasolla muiden kanssa. Huaweit, OnePlussat, Applet ym. olisivat osanneet tuon händlätä automaattisesti. Tuossa on varjot aivan tukossa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 305
Viestejä
4 156 879
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom