• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Sony WH-1000XM4 (179€, Gigantti)

Parhaat sonyt. 👍🏻 Ihan jo pelkästään siksi että Xm5 ja Xm6 niin rumia ettei niitä kehtaa päässä pitää edes työpaikalla.
Xm3 ja Xm4 olivat omastakin mielestä parempia, kuin Xm5. Xm5 päästi ääntä läpi, kun käänsi päätä. Muotoilu otti takapakkia ja kuulokkeiden koko kasvoi. Xm5 lähti pari vuotta sitten parin tunnin kokeilun jälkeen palautukseen, vaikka olivatkin silloin tosi hyvässä tarjouksessa.

Parhaat sonyt. 👍🏻 Ihan jo pelkästään siksi että Xm5 ja Xm6 niin rumia ettei niitä kehtaa päässä pitää edes työpaikalla.
XM5:ssa on rakenteellista heikkoutta. Kuulokkeiden sanka saattaa mennä poikki jo melko lyhyen käytön jälkeen. Myyjä ja loppukädessä Sony ei korjaa tai korvaa mitään, vaikka miten yrittää. Omista sanka meni poikki kun olin laittamassa niitä päähän. Sonyn mukaan rakenteelliset viat eivät kuulu takuuseen tai edes virhevastuuseen. Heidän mukaan kuulokkeissa ei ole laadullisia ongelmia. Itse tuon kokemuksen jälkeen kierrän Sonyn kuulokkeet kaukaa. Kuulokkeet muuten olivat hyvin laadukkaat ja äänen laatu miellyttävä.
Keskustelua aiheesta esim. täällä:

XM5:ssa on rakenteellista heikkoutta. Kuulokkeiden sanka saattaa mennä poikki jo melko lyhyen käytön jälkeen. Myyjä ja loppukädessä Sony ei korjaa tai korvaa mitään, vaikka miten yrittää. Omista sanka meni poikki kun olin laittamassa niitä päähän. Sonyn mukaan rakenteelliset viat eivät kuulu takuuseen tai edes virhevastuuseen. Heidän mukaan kuulokkeissa ei ole laadullisia ongelmia. Itse tuon kokemuksen jälkeen kierrän Sonyn kuulokkeet kaukaa. Kuulokkeet muuten olivat hyvin laadukkaat ja äänen laatu miellyttävä.
Keskustelua aiheesta esim. täällä:
Kuluttajaviranomaiseen yhteys. Kyllä Sonykin joutuu näin selkeässä tapauksessa taipumaan. Jenkkilässä yms. sitten heikompi tilanne.

Hyvän hintaiset on. Itselläni xm3 vielä käytössä ja hyvin toimii vieläkin. Testissä kävi AKG N9 hybrid jotka ei vain päässeet saman tasoiseen ääneen.

Varsinkin "low quality" musiikki Sonyn vahvuus, en tiedä onko näissä joku "upscale" heikko laatuisemman livemusiikin yms suhteen vai mikä, mutta AKG kuulokkeilla se ero oli isoin noissa.

Taisi Outlet kappale mennä jo. Mielenkiintoisia nämä outlet hinnat välillä.
1774889068823.png

Hyvä tarjous, mietin just kuulokkeiden ostoa jotakuinkin näillä spekseillä, päädyin sittenkin Sennheiser Momentum 4:ään, joka löytyi Powerista tällä hetkellä myös 179e. ANC ei kuulemma ole tehokkain mutta valttina XM4:ään verrattuna noissa on tuki aptX:lle joten saa viiveettömämmän yhteyden tietsikkaan kunhan saan sopivan USB donglen hankittua. Ei oikein hyvässä hintaluokassa löytynyt sopivia 2,4 Ghz -yhteydellisiä kuulokkeita. Selatessa Sony Inzone H9 II -kuulokkeet näytti hämmentävän halvalta 249e hintaan XM6-elementteineen mutta ilmeisesti äänenlaatu on onnistuttu niissä paskomaan esportsin nimissä valitettavasti.

En kyllä pitäisi laadukkaana. Nuo sangan varret katkee varmaan vuoden sisässä jos on kovassa käytössä ns. Töissä päivittäin suurimman osan ajasta. Itsellä haljennu kaks ja nähnyt useampia teipattuja sankoja

Jos ovat yhtään paremmat kuin XM3 niin täältä vahva suositus. Ovat olleen mukana alusta asti ja käyttöalueina työkoneet kuten traktorit, kaivurit, ruohonleikkurit yms. Hakkurin kanssa kiva kun otta silppurin metelit pois miltei kokonaan.
Erittäin vaarallisia liikenteessä jos liikut kävellen. Ainoastaan toinen saranoista hajonnut mutta sekin saatu rautalangan avulla korjattua. Laadukkaat ja hyvät, erittäin mukavan tuntuiset ja tehokkaat, akkukesto on aivan loistava pakkasessakin. XM4 näyttää identtiseltä.

No perkule, oon pudonnut kelkasta versionumeroissa. Onkohan mulla sit vitoset vai kutoset :hmm:
WF-1000XM6 napit julkaistiin vasta, ehkä alitajunta teki temput. Ei välttämättä ihan parhaasta päästä tämä Sonyn kuulokemallien nimeäminen. Olisiko vielä voinut pari nollaa-väliviiva-kirjainyhdistelmä-numero litaniaa lisätä, ettei homma vaikuta ihan harrastelijoitten puuhastelulta. Googlekin tyrkyttää hakutuloksissa eri malleja vähän miten sattuu, vaikka itse olisi muistanut sen jotakuinkin oikein kirjoittaa.

Avasin muuten tämän ketjun ne nappikuulokkeet mielessä.

Statistiikka

Viestiketjuista
304 031
Jäsenet
82 444
Uusin jäsen
HeadBrewer

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom