• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Sony WH-1000XM4 (179€, Gigantti)

Parhaat sonyt. 👍🏻 Ihan jo pelkästään siksi että Xm5 ja Xm6 niin rumia ettei niitä kehtaa päässä pitää edes työpaikalla.
Xm3 ja Xm4 olivat omastakin mielestä parempia, kuin Xm5. Xm5 päästi ääntä läpi, kun käänsi päätä. Muotoilu otti takapakkia ja kuulokkeiden koko kasvoi. Xm5 lähti pari vuotta sitten parin tunnin kokeilun jälkeen palautukseen, vaikka olivatkin silloin tosi hyvässä tarjouksessa.

Parhaat sonyt. 👍🏻 Ihan jo pelkästään siksi että Xm5 ja Xm6 niin rumia ettei niitä kehtaa päässä pitää edes työpaikalla.
XM5:ssa on rakenteellista heikkoutta. Kuulokkeiden sanka saattaa mennä poikki jo melko lyhyen käytön jälkeen. Myyjä ja loppukädessä Sony ei korjaa tai korvaa mitään, vaikka miten yrittää. Omista sanka meni poikki kun olin laittamassa niitä päähän. Sonyn mukaan rakenteelliset viat eivät kuulu takuuseen tai edes virhevastuuseen. Heidän mukaan kuulokkeissa ei ole laadullisia ongelmia. Itse tuon kokemuksen jälkeen kierrän Sonyn kuulokkeet kaukaa. Kuulokkeet muuten olivat hyvin laadukkaat ja äänen laatu miellyttävä.
Keskustelua aiheesta esim. täällä:

XM5:ssa on rakenteellista heikkoutta. Kuulokkeiden sanka saattaa mennä poikki jo melko lyhyen käytön jälkeen. Myyjä ja loppukädessä Sony ei korjaa tai korvaa mitään, vaikka miten yrittää. Omista sanka meni poikki kun olin laittamassa niitä päähän. Sonyn mukaan rakenteelliset viat eivät kuulu takuuseen tai edes virhevastuuseen. Heidän mukaan kuulokkeissa ei ole laadullisia ongelmia. Itse tuon kokemuksen jälkeen kierrän Sonyn kuulokkeet kaukaa. Kuulokkeet muuten olivat hyvin laadukkaat ja äänen laatu miellyttävä.
Keskustelua aiheesta esim. täällä:
Kuluttajaviranomaiseen yhteys. Kyllä Sonykin joutuu näin selkeässä tapauksessa taipumaan. Jenkkilässä yms. sitten heikompi tilanne.

Hyvän hintaiset on. Itselläni xm3 vielä käytössä ja hyvin toimii vieläkin. Testissä kävi AKG N9 hybrid jotka ei vain päässeet saman tasoiseen ääneen.

Varsinkin "low quality" musiikki Sonyn vahvuus, en tiedä onko näissä joku "upscale" heikko laatuisemman livemusiikin yms suhteen vai mikä, mutta AKG kuulokkeilla se ero oli isoin noissa.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
304 007
Jäsenet
82 443
Uusin jäsen
zaltah

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom