Myyty Sony TA-N9000ES 5-kanavainen päätevahvistin (HKI)

Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
403
Myytävä tuote: Sony TA-N9000ES 5-kanavainen päätevahvistin
Hinta: 750
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki
Toimitustapa: vain nouto painon takia
Maksutapa: käteinen/mobilepay

Kuva:
Sony TA-N9000ES (1).JPGSony TA-N9000ES (2).JPGSony VA333ES (1).JPGSony VA333ES (2).JPGSony vahvistimet (1).JPG


Myyntiin kuvan Sonyn parasta sarjaa edustava monikanavapääte
suoraan omasta käytöstä kaikkien järeiden laitteideni poiston johdosta.


Voi käyttää 2-kavavaisena sillattuna 210W/8ohm, 3-kavanaisena tai 5-kanavaisena 130W/8ohm per kanava.
Itse olen käyttänyt tätä isojen MartinLoganin elektrostaatti-kaiuttimien kanssa kaikissa kanavissa.

Tässä lisätietoa laitteesta:


Katsoin hintapyyntöjä kyseiselle jotka HifiSharkin mukaan välillä 1000e-2000e
niin tästä suoraan halvin yksilö ylimääräisenä ja uudenveroisena kunnoltaan.

Hp. 750e / vain nouto HKI sillä tyylikkyys ja laatu painaa.

Huom! Mielellään poistan kerralla kaikki raskaamman sarjan hifi / highend erillislaitteet
niin laitetaan tästä vielä pakettihintaan päätevahvistimen ostajalle käyttämäni etuvahvistin ja
erikseen ostettu Sonyn design oppiva kapula mukaan pikkurahalla niin saa valmiin paketin.

Sony VA333ES vahvistin / esivahvistin, poistohintaan vain päätevahvistimen ostajalle 50e.
Olen tämän ostanut itse uutena ja käyttänyt esivahvistimena, löytyy kaikki mukaan mitä uutenakin.
Tässä lisätietoa laitteesta:

Sony RM-VZ950T "Art Couture" kaukosäädin, poistohintaan vain päätevahvistimen ostajalle 50e.
Olen tämänkin ostanut itse uutena ja tätä käyttänyt ES-sarjan kanssa, löytyy kaikki mukaan mitä uutenakin.
Tässä lisätietoa laitteesta:

Kaikkiin kyseisiin löytyy alkuperäinen ostokuitti, käyttö-ohjeet sekä kaikki tarvikkeet ja pakkauslaatikot.

Lisäksi tarvittaessa myös pieneen lisähintaan käyttämäni Taralabsin kaapelit etu ja päätevahvistimen välille.

Näillä kasassa täysin valmis setti mutta jos haluaa niin voi metsästää vielä Sonyn TA-E9000ES esivahvistinta jos haluaa sitä ultimate pakettia...
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 769
Viestejä
4 206 213
Jäsenet
70 959
Uusin jäsen
Sallys

Hinta.fi

Ylös Bottom