• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Sony PlayStation digital slim edition

Onko digiversioihin peleistä kummoisia tarjouksia tms tarjolla? Aiempien konsolien kanssa tullut suurin osa peleistä hankittua käytettynä eli levyillä, koska miksi ne pitäis uutena kaupan hyllystä saada (ellei halua peliä x heti kun se tulee myyntiin tms) ja edullista.

Onko digiversioihin peleistä kummoisia tarjouksia tms tarjolla? Aiempien konsolien kanssa tullut suurin osa peleistä hankittua käytettynä eli levyillä, koska miksi ne pitäis uutena kaupan hyllystä saada (ellei halua peliä x heti kun se tulee myyntiin tms) ja edullista.
Onhan noita avainkauppoja. Cdkeysiä olen käyttänyt, näyttää olevan myös ps5 avaimia.

Varmaan jos on ostamassa PS5 niin kannattaa tarttua tämän hetken tarjouksiin kun näyttäs tulevan hinnan korotuksia maailman politiikan johdosta. Näyttäisi muutenkin tästä versiosta olevan kaikkien aikojen halvin hinta ainakin mitä vilkasin hinta.fi

Onhan noita avainkauppoja. Cdkeysiä olen käyttänyt, näyttää olevan myös ps5 avaimia.
Eikös nämä ole ihan vain puhtaasti varastetuilla luottokorteilla ostettuja pelejä jotka myydään ei koodina vaan ihan playstation tileinä, en ole itse koskaan nähnyt että ps storeen saisi mistään ihan oikeita tuotteita ostaa vaan aina kyseessä ne tilit, joita voi olla kohtuu paskamaista pitää miljoonaa siinä konsolilla…

Eikös nämä ole ihan vain puhtaasti varastetuilla luottokorteilla ostettuja pelejä jotka myydään ei koodina vaan ihan playstation tileinä, en ole itse koskaan nähnyt että ps storeen saisi mistään ihan oikeita tuotteita ostaa vaan aina kyseessä ne tilit, joita voi olla kohtuu paskamaista pitää miljoonaa siinä konsolilla…
Kokeilen ja raportoin tänne, kunhan konsoli saapuu

2019 Sony lopetti koodien lähettämisen virallisille jälleenmyyjille. Ei siis ollut aprillipila. Reddit - The heart of the internet
Kyllähän niitä konsolibundleista irtirevittyjä koodeja/promokoodeja/yms on myynnissä, mutta valikoima on erittäin suppea. Tileinä ne siis joo yleensä myydään.

Ps plus ja olikohan vielä premium tuossa perässä, palvelusta maksamalla satasen luokkaa vuodessa saa aika pirun ison kirjaston pelattavaa ja uusia taitaa tulla joka kuukausi lisää, aina pleikka ykkösen nykypäivän AAA-peleihin asti.

Edit. Typoja

Käytä kuvia, videoita ja linkkejä ainoastaan tukemaan asiaasi ja avaa niiden sisältö oleellisilta osin muille keskustelijoille.
.

Viimeksi muokattu:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Voisiko näihin videoihin edes lyhyesti kertoa mikä lopputulema on? Jos ei oma tai kaverin video ole kyseessä niin tuskin kaikkien tuota tarvitsee katsoa että saa vastauksen..

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
285 094
Jäsenet
78 917
Uusin jäsen
Brootaldood

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom