Lahjoitettu Socket 462 -setti, rikki? (Paimio)

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
10.05.2023
Viestejä
488
Lahjoitetaan kuvien emolevy-prossu-muisti-näytönohjain-kombo. Valmistaja ei tiedossa. Joku tässä on rikki, en jaksa selvitellä, mikä; käynnistyy hetkeksi, ei anna kuvaa näytölle, ja sitten sammuu.

Testasin uusi CR2032-paristo paikallaan ja ottamalla vuoron perään molemmat muistikammat pois, ei muutosta.

I/O-pelti, pölyinen siili ja tuuletin ruuveineen löytyy.

Tässäpä oiva mahdollisuus reenata kolvaamista tai hauska maalitaulu ilmakivääriammuntaan.

e. Lahjoitettu nimimerkille Shuttle.

20240312_111814.jpg20240312_111832.jpg20240312_111941.jpg20240312_112308.jpg20240312_112317.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.05.2020
Viestejä
141
Ja haukut mua millä perusteella? Olenko sulta ostanut jotain, jonka olen laittanut myyntiin? Ja kerrotko mitkä tuotteet mulla on ylihintaan myynnissä?
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
132
Kas, Lahen lokki liihotti paikalle. Jos haluan nähdä nämä romut Huuto.netissä tyrkyllä ylihintaan niin osaan laittaa ne sinne kyllä itsekin.
Tuota tuota, kai niille tuotteille saa kukin tehdä niinkuin parhaaksi näkee? Lahjoittajat yleensä haluavat romuistaan eroon niin onko se sitten väärin jos joku niitä myy muutamalla roposella eteenpäin?
 
Liittynyt
10.05.2023
Viestejä
488
Tuota tuota, kai niille tuotteille saa kukin tehdä niinkuin parhaaksi näkee? Lahjoittajat yleensä haluavat romuistaan eroon niin onko se sitten väärin jos joku niitä myy muutamalla roposella eteenpäin?
Säännöistä: "Myyjä saa vapaasti päättää kenelle myy, millä hintaa ja miten, jos hintapyyntöä ei ole tarjottu"

"yv" ja "Mitä tulisi postikuluiksi?" (sanantarkka lainaus, edes tervehtiä ei viitsinyt) ei varmaan ole kenenkään mielestä mikään tarjous --> "myyn" kenelle haluan ja millä perusteilla haluan, enkä näe tarvetta asiaa sen enemmän perustella. Enkä tiedä, pätevätkö myyntiä koskevat säännöt edes lahjoituksiin.

Ylipäätään tämän keskustelun jatkaminen tässä topicissa tuskin on kovin hedelmällistä, kannattaa varmaan jatkaa jossain kauppa-alueen yleiskeskustelussa – tai miksei vaikka huonoissa kauppakokemuksissakin, ihan aiheesta Sampsa mulle tuon varoituksen laittoi. (Se paljon asiattomampi myöhempi viestini on moderoitu helvettiin tästä ketjusta.)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 739
Viestejä
4 202 199
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
AkameRimuru

Hinta.fi

Ylös Bottom