Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
UK Championship alkaa tänään klo 15:00 ottelulla Mark Allens vs Jordan Brown mikä näyttäisi olevan tv-ottelu. Toisena otteluna Zhao Xintong vs Sam Craigie. Ottelut paras 11F.
Hyvä, että samantien pidempiä otteluita alkuun. Toki karsinnat alla minkä johdosta vähemmän pelaajia turnauksessa kuin jossain missä aloitellaan turnaus paras 7F.
|
Oli Ronnielta melko ylivoimaista suorittamista taas, eiköhän mies ota turnausvoiton ellei ihmeitä tapahdu. Ei huonosti mieheltä jota ei edes kiinnosta pelata, mutta pelaa vain tekemisen puutteesta.
Komea oli, tuskin tulee toiste livenä nähtyä, mutta ei riittänyt voittoon.Olipa melkoinen mustan pussitus Wilsonilta
Ei sitä varmaan ole paljoakaan enää kiinnostanu peli kun tauolle menivät.Nyt sitten 0 - 5. Aika hyvä suoritus, jos Ronnie vielä voittaa. Odotan kyllä jonkinlaista taistelua nyt, kun selkä on seinää vasten.
Varmasti mentaalipuolelle iso vaikutus, jos on vähääkään kokenut epävarmuutta omasta kropastaan. Ison yleisön edessä monta tuntia ja keskittyminen itse matsiin pitää olla 100%.Allen vois olla tulevaisuuden maailmanmestari nyt, kun laittanut itseään kondikseen. Naureskelua on kuulunut, jos oon tuumannut, että kyllä se vaan snökössäkin vaikuttaa, jos on 30 kiloa ylimääräistä päällä, mutta nythän tuon näkee.
En usko, että kehonegatiivisuudella on mitään tekemistä Allenin mentaalipuolella. Hän on itse puhunut ongelmistaan elämän ja varmaan myös alkoholin kanssa. Nuo muut elämän ongelmat ovat varmasti vaikuttaneet aiempiin suorituksiin pötsin kasvamista enemmän. Elämäntapamuutoksen kokonaisvaikutus on sitten ihan pelkkää plussaa mentaalipuolelle.Varmasti mentaalipuolelle iso vaikutus, jos on vähääkään kokenut epävarmuutta omasta kropastaan. Ison yleisön edessä monta tuntia ja keskittyminen itse matsiin pitää olla 100%.
Tuo oli vaan omaa mutuilua, kun näyttää peli lähteneen kulkemaan heti laihtumisen jälkeen. En Allenin taustoja sen tarkemmin tiedä.En usko, että kehonegatiivisuudella on mitään tekemistä Allenin mentaalipuolella. Hän on itse puhunut ongelmistaan elämän ja varmaan myös alkoholin kanssa. Nuo muut elämän ongelmat ovat varmasti vaikuttaneet aiempiin suorituksiin pötsin kasvamista enemmän. Elämäntapamuutoksen kokonaisvaikutus on sitten ihan pelkkää plussaa mentaalipuolelle.
Aika rankka ero takana. Muutenkin taipumus masennukseen.Tuo oli vaan omaa mutuilua, kun näyttää peli lähteneen kulkemaan heti laihtumisen jälkeen. En Allenin taustoja sen tarkemmin tiedä.
Robin Hull ihan hyvässä vauhdissa Ruotsin Q Tour 4 eventissä. 16 joukossa tippui Michael Georgiou, nyt olis kvartseissa klo. 11 Walesin Liam Davies (16vee aika kovassa nousussa oleva kaveri ilmeisesti).
Andrew Higginson tuolla on kanssa karsimassa edellisistä ammattilaisista, mutta muuten näyttää kaavio siltä, että ihan hyvin voi olla ammattilaiskortti Robininkin taskussa.
Joo, aika pystyyn vielä. Davies näköjään hävinny het seuraavalla kierroksella Billy Castlelle samoin lukeminen, kuka vei koko skabat. Uusintamustalla voittanu kontrassa Higginsonin 5-4.Hävisi Liamille.