N.Robertson - K.Wilson ottelu alkamassa E1:llä. Robertsonilla moppitukka lookki
Mini vogue oli 70 luvulla kova sana, partakin ajamatta. Wilson voisi voittaa 0-6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
N.Robertson - K.Wilson ottelu alkamassa E1:llä. Robertsonilla moppitukka lookki
Joo ei tota Higginsiä voita tällä hetkellä kukaan. Ei voittais edes trump muutamalla yritykselläkään. 17 freimiä voitti putkeen, huh huh.Higgins on hyvällä pelipäällä, taitaa pöllyttää Ronia kunnolla finaalissa.
Rumat lukemat sieltä on tulossa nyt jo. Ilta jää lyhyeksi.Riippuu ihan jatkuuko pelipäällä. Jos Ronnie saa koneen käyntiin, voi olla mielenkiintoinen finaali.
Joo, tämähän se on ollut käytäntö. Jos Kutoselta ja Eurosportilta tulee molemmilta snookeria, niin Kauppinen selostaa Kutosella ja Pasanen Eurolla. Ja sitten, kun oikein pitkää päivää painetaan, niin Pasanenkin pääsee joskus selostamoon, vaikkei Kutoselta tulisikaan lähetystä. Varmaan MM-kisoissa taas Pasasella on jonkin verran hommia.Ei mihinkään, playerin puolella oli kun Kauppinen selosti Kutoselle.
Taitaa suomihinta olla huimat 7 euroa. Huh huhOijoi, MM-kisat painaa päälle, mutta Eurosport Player ei suostunut enää uusiutumaan Puolan hinnalla. Sähköpostiin tuli vain "maksutapasi hylättiin". Täytyyköhän tässä tilata kuukausi Suomen hinnalla.
(Anteeksi pieni off-topic, mutta nyt ahdistaa pahasti... )
Mulla oli näköjään taas uusiutunut automaattisesti PayPalin kautta. 89,00 PLN 12kk tilaus (eli joku ~19e).Oijoi, MM-kisat painaa päälle, mutta Eurosport Player ei suostunut enää uusiutumaan Puolan hinnalla. Sähköpostiin tuli vain "maksutapasi hylättiin". Täytyyköhän tässä tilata kuukausi Suomen hinnalla.
Nojoo, mutta olen periaatteen mies.Taitaa suomihinta olla huimat 7 euroa. Huh huh
Binghamillahan on oikein lempinimi sen mukaan, että sillä käy hirvee säkäNiin ja perkeleen Binghami ku meni voittamaan Dingin. Komeita tuurilyöntejä oli kyllä.
Sama juttu, vaikka moni muu mun suosikki on mukana. Lisää lässähdystä aiheuttaa vielä se, että en usko et Mcgill kuitenkaan kovin pitkälle pääsee ja vielä enemmän se, että mua ärsyttää McGill noin tyyppinä. Tosi murjottajan oloinen, vaikka lienee vain kova keskittymään. Mutta ne jaksa sen olemusta yhtään.Kyllä se vaan jotenkin kisojen fiilis lässähtää kun ronnie tippuu.
Olen huomioinut, että usea pelaaja naputtaa etukäden sormeaan pöytään juuri ennen lyöntiä. Syy tähän on?
Sama juttu, vaikka moni muu mun suosikki on mukana. Lisää lässähdystä aiheuttaa vielä se, että en usko et Mcgill kuitenkaan kovin pitkälle pääsee ja vielä enemmän se, että mua ärsyttää McGill noin tyyppinä. Tosi murjottajan oloinen, vaikka lienee vain kova keskittymään. Mutta ne jaksa sen olemusta yhtään.
Omissa harrastelupeleissä olen huomannut että tuo naputus tulee ikään kuin sivutuotteena, kun sahatessa tuon tukikäden peukalon painaa etusormeen kiinni. Sitä voi kokeilla itsekin vaikka jonkun pöydän päällä, lähteekö esim. keskisormi herkästi naputtamaan, kun venyttää tukikäden tuohon sahausasentoon. En tiedä onko oikeilla pelaajilla siinä jotain muutakin tarkoitusta, mutta tuossa oma huomio.Olen huomioinut, että usea pelaaja naputtaa etukäden sormeaan pöytään juuri ennen lyöntiä. Syy tähän on?
Valitettavasti tylsähköä.Aika hyvin jyräsi Kyren Wilson 13-8 -voittoon Robertsonista. Viimeinen sessio 5-0.
Selbykin pärjäilee, 10-2 -johto Williamsia vastaan.