Ei oo vaimo ollu laisinkaan samaa mieltä, sillä olen katsonut jokaikisen lähetyksen tähän mennessä
Onneksi meillä vaimokin seuraa, ei tosin niin intensiivisesti kuin minä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo vaimo ollu laisinkaan samaa mieltä, sillä olen katsonut jokaikisen lähetyksen tähän mennessä
On kyllä poissaoleva Robertson. Varmaan toivoo jo että loppuis ja pääsis vähän lepäileen.
On äärimmäisen kiva olla väärässä.Kyllä Ronniella tekee ihan liian tiukkaa vastustajiin nähden. Eka top10, tai edes top20 vastus ja on laulussa heti.
Selby on tässä turnauksessa pelannut aika surkeasti. Tähän asti pääsi vain, kun vastustajat olivat niin huonoja, etteivät ottaneet voittoa, vaikka sitä tarjottiin.On äärimmäisen kiva olla väärässä.
Selby kaatui 5-1, olisi hyvin voinut päättyä 5-0.
Joo tänään on aika helisemässä nää kovan kärjen äijät heikompiaan vastaan. Joskaan toki Murphy mikään heikko ole, mutta kuitenkin.Komea ryöstö Murphyltä
Aika tiukkaa Wilsonin kanssa on. Kohta 5-5 tilanne. Eikä Murphy huonosti pelannut eilen.Taitaa kumminkin Ronnie voittaa tämän tittelin. Ei näistä jäljelläolevista taida olla pysäyttäjäksi...
Ronnien pitkien pussitus oli aivan hakusessa, ei siitä tullu mitää.Loistava voitto, Kyren Wilson!
Ronnien peli jotenkin romahti tuossa lopussa ja Kyrenillä piti hermo hyvin.
Aki Kauppinen on näköjään päätynyt HS:n juttuun
Itse olen taas aivan erimieltä. Kauppista jaksaa juuri siksi kuunnella, kun se oikeasti tietää lähes joka kerta minkälaisella lyönnillä tulisi pelata. Olen omaan peliini hyödyntänyt niitä tietoja paljonkin. Pasanen taas on sellainen Mertaranta/Kyllönen osastoa joka puhelee kaikkea ympäripyöreää mikä ei liity tapahtumiin sinällään mitenkään lisäinfoa tuovaksi. Kun taas Kauppisen tyyli opettaa lajia vuosienkin jälkeen vain enemmän.On kyllä maailman rasittavin selostaja. Ihan v*tunmoinen pätemisen tarve. Sääntöjen kertauksessa ei mitään pahaa, mutta toi kaikkien lyöntien etukäteen pelaaminen ja höpöhöpö... Pasasta kuuntelen 10* mieluummin. Olispa Eurosportilla vaihtoehtona englanninkielinen selostus.
No jaa.. aikalailla näyttää siltä, että mennään 5-5 tilanteeseen, vaikkakin Bingtao nyt yrittääkin tyhjätä pöytää, niin iso urakka siihenkin on. Toivon kyllä itse Murphyn häviötä.Murphy ihan hukassa,tulee kyllä häviämään tän pelin Yania vastaan.
Tee tämä sama huomio kaikista brittien saarilla elävistä ihmisistä.Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota että monet snookerin pelaajat vanhenevat nopeasti ulkonäöltään? Kun katsoo huipputasolta yli 40-vuotiaat, niin moni niistä näyttää 20 vuotta ikäistään vanhemmalta. Esim. Mark Williams ja Higgins näyttävät eläkeläisukoilta. Ronnie näyttää nyt nuoremmalta kuin viime vuonna, sille on tehty varmaan jotain plastiikkakirurgiaa. Sitä ennen se olisi käynyt helposti yli 60-vuotiaasta.
Kauppista jaksaa juuri siksi kuunnella, kun se oikeasti tietää lähes joka kerta minkälaisella lyönnillä tulisi pelata.
Kyllä minäkin tiedän 90% kerroista mitä lyöntiä ne siellä tulee yrittämään. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa paljonko minä saan oikealla pöydällä pussiin niitä palloja. Ja toisekseen se on aivan täysin eri olla siellä kisatilanteessa kovassa paineessa satojen ihmisten ympäröimänä, että mitä lyöntiä yrittää. Harjoituspöydällä tekisivät todella usein ihan eri ratkaisuja.Eiköhän se Kauppinen olisi tuolla pelaamassa jos tietäisi millaisella lyönnillä milloinkin pitäisi pelata (ja nämä maailman huiput eivät??!!!), tietäisi nyt selostuksissaan edes sen mikä viikonpäivä kulloinkin on menossa.
Missä vaiheessa? Jos kelaa playeriltä. Missasin.Suomalaisia Shoot Outin katsomossa. Huutaisivat jotain vähemmän noloa kuin Aki Kauppisen nimeä.
No näköjään..Sekä tämän että edellisen matsin alkaessa. Vielä sillä saatanan ärsyttävällä aaaaki kaauppinen, a-ki kaup-pi-nen! tavalla huudettuna
Ei kannata sit katsoa Dartsin mm kisoja.Ihan mielenkiintoinen seurattava pelimuoto tämä Shoot Out. Valitettavasti tuo yleisön (humalaisten) mölinä pilaa koko katsomisen.