0-4 -> 4-4 ja lopulta Hawkins vie 4-5. Olipa matsi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin, tuomari "pelasti" äsken pallojen ympärillä pörräävän kiitäjän pöydältä ja hellästi kuljetti sen käsissään ulos areenalta.Näköjään snooker-pöydän apuvälineisiin pitäisi lisätä kärpäslätkä, joku ötökkä häiritsi Robertsonia äsken ja Kauppinenkin mietti juuri ääneen että pitäisikö tuomarilla olla haavi ötököitä varten.
Taitaa kerrankin päästä sunnuntaina ajoissa nukkumaan.6-0, alkaa oleen aika selvä peli.
Voisi Zhou pari freimiä ottaa että illallekin jäisi katottavaa.
Toivottavasti tulee vähän tasokkaampi finaali kuin viimeksi.. En kyllä usko että Trump häviäisi voittamatta ainuttakaan freimiä.Taitaa alustavasti Robertson olla vahvoilla päivän finaalissa. Sen verran vahvaa on toi tekeminen ollut pari viikkoa. Kova finaali jokatapauksessa tulossa.
Menee vähän yksinpuheluksi, mutta olen missannut tälläisen keissin kokonaan.
Miten on edes mahdollista, että Higgins ei tiedä tälläistä sääntöä? Tai siis muista..
ja oikeastaan tuossa lopun tuomarin haastattelussa käy ilmi, että kyse ei edes ollut siitä, vaan siitä mikä tulkitaan snookeriksi.
Ymmärrän, että vapaapalloista snookereita ei usein edes tule, mutta itse snooker sääntö on aina sama. Joten miten Higgins muka edes luuli, että tuo ei olisi ollut snooker?
On on ja jopa minä sen tiesin, miksi Higgins muka olisi tälläisen unohtanut?Eipä tuota ole hirveästi näkynyt että vapaapallo lyödään ohi ja menee snookeriin samasta pallosta. Virhehän se on.
Tässä Trumpin eilinen hieno lyönti, jos jäi näkemättä: World Snooker Tour on TwitterOn noi Trumpin lyönnit aika älyttömiä välillä
Siitä huolimatta 3-3 tilanteeseen meni ja Ronnie käytännössä hävisi matsin kun ei tehnyt turvalyöntiä viimeiseltä punaiselta. Väripallot pöydällä käytännössä pisteillään. Mutta kun kaverin pää ei kestä, niin ei sitten.Edit. Kolmas satanen Ronnielle, on se niin helpon näköistä.
Onneksi näin. Joutui kurottaa aina paljon oikealla ja olisi voinut mennä ohi jos ei olisi kättä vaihtanut.ja lopulta Ronnie vetää vasurilla ottelupallon säkkiin.
Tehnyt sitä kyllä tuomarille pelin alussa, mutta kätellyt vastustajaa.fist bumpkin meni muodista aika nopeasti.
Ai, must tuntuu et joka turnauksessa useampaan kertaan on vastaavia jos on hävinnyt vaikka pari freimiä putkeen ja ei ole pussitellut palloja pitkään aikaan. Vaikka ois tyyliin 5-6 snookerin päässäkin.Harvemmin tulee tuota nähtyä mitä Ford teki, että freimin jo selvästi hävinnyt jatkaa pelaamista saadakseen vähän tuntumaa pelaamiseen.
Yllättävän tiukkaa ollut kyllä.Dotti pelaa kyllä ihan hyvin,mutta Robo taitaa tän viedä.
Ei oo vaimo ollu laisinkaan samaa mieltä, sillä olen katsonut jokaikisen lähetyksen tähän mennessäWelsh Open starttasi myös tänään. Hyvä ajanjakso menossa Snookerista pitäville