Myyty SMOK G-Priv 220W Touch Screen Starter Kit

Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
600
Myytävä tuote: Kaksiakkuinen G-Privin modi ja Baby Beast 5ml tankki
Hinta: 40 + postitus
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Kaverilta käytettynä viime vuonna
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Eip
Muuta huomioitavaa:
Modissa vähän kulumaa pinnassa ja takakannen kaks magneettia puuttuu, pysyy kuitenkin hyvin kiinni. Tankista puuttuu drip tip, mutta mukaan tulee käyttämätön Eleafin HW4 atopää. Alkuperäinen laatikko ja härpäkkeet löytyy

Sijainti: Tampere
Toimitustapa: Nouto tai postitus
Maksutapa: Mobilepay tai tilisiirto


Kuva:
IMG_20200106_162551.jpg IMG_20200106_162609.jpg IMG_20200106_162835.jpg
 
Liittynyt
08.01.2020
Viestejä
2
Huomenta!

Olisin kiinnostunut ostamaan. Löysin ilmoituksen sähkötupakka-viestiketjusta. Olen toinen henkilö, jolla on nappivikainen sähkörööki. Muuton aikana näemmä vioittunut. Tähän G-Priviin pitäisi ilmeisesti hankkia 18650 tai peräti kaksikin, jotta pääsee vapettamaan? Drip tippejä oli pari jemmassa. Tarviiko muuta hankkia? Itselläni oli Joyetechin 80wattinen integroidulla akulla, ja olen noobie. Täytyy siksi kysellä.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
600
Huomenta!

Olisin kiinnostunut ostamaan. Löysin ilmoituksen sähkötupakka-viestiketjusta. Olen toinen henkilö, jolla on nappivikainen sähkörööki. Muuton aikana näemmä vioittunut. Tähän G-Priviin pitäisi ilmeisesti hankkia 18650 tai peräti kaksikin, jotta pääsee vapettamaan? Drip tippejä oli pari jemmassa. Tarviiko muuta hankkia? Itselläni oli Joyetechin 80wattinen integroidulla akulla, ja olen noobie. Täytyy siksi kysellä.
Moro. Joo kaks 18650 akkua tuohon menee ja suosittelen ihan erillistä laturiakin kun suoraa USB:stä lataaminen kestää pitkään. Eipä tuohon muuta sitten tarvitsekaan, on vaan omaan käyttöön turhan tehokas vekotin eikä oikein taskuun meinaa mahtua
e: Mulla noita akkuja olis pari ylimääräsenä, voin laittaa mukaan mutta ovat aika kuluneet että niillä ei enää kauaa höyryttele mutta ainakin alkuun pääsis
 
Liittynyt
08.01.2020
Viestejä
2
Moro. Joo kaks 18650 akkua tuohon menee ja suosittelen ihan erillistä laturiakin kun suoraa USB:stä lataaminen kestää pitkään. Eipä tuohon muuta sitten tarvitsekaan, on vaan omaan käyttöön turhan tehokas vekotin eikä oikein taskuun meinaa mahtua
e: Mulla noita akkuja olis pari ylimääräsenä, voin laittaa mukaan mutta ovat aika kuluneet että niillä ei enää kauaa höyryttele mutta ainakin alkuun pääsis
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Näillä eväin voidaan kaupat sopia. Illalla ehdin vaihtamaan yhteystietoja. Kai täällä voi laittaa jotenkin yksityisviestiä?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 627
Viestejä
4 186 593
Jäsenet
70 773
Uusin jäsen
Greippi

Hinta.fi

Ylös Bottom