SkyShowtime (entinen Paramount+)

Katsoin juuri 1883 ja 1923 -sarjat. Kauniisti kuvattuja molemmat. Pidin 1883 enemmän koska tiiviimpi tarina. 1923:ssa oli minusta liikaa kauniit ja rohkeat soutamista aika-ajoin. Seuraavaksi pitäisi yrittää taas Yellowstonen aloittamista.
Juu samaa mieltä, kummatkin vähän eri lailla hyviä mutta itsekin pidin 1883:sta enemmän. Luulen että kronologisessa järjestyksessä noista saisin eniten irti mutta itse katsoin ne käänteisesti. Kyllä noiden jälkeen kannatan että katsot myös Yellowstonen, mukavasti kontekstia ja historiaa nyt sulla.

Sellainen ongelma, että en saa säädettyä SkyShowtime tekstitystä haluamakseni android televisiolla (Phillips). Websivuilla tehty valinta kyllä näkyy Samsungilla OK, mutta mökin android telkussa on vaan joku "default" valkoinen fontti. Telkkarin omista asetuksista tekstitys on myös säädetty ja taisi sitä ainakin Max ja Prime noudattaa.

Onko jollain kokemusta aiheesta?
Appin uusi päivitys vaihtoi tekstin valkoisesta keltaiseen, kuten minulla on valittuna. Eli siltä osin mentiin eteenpäin. Taustaa siihen ei kuitenkaan tullut, mikä olisi myös asetuksissani.

Babysteps.

Ainakaan Apple TV 4k:n kautta ei enää toimi Match Frame Rate tämän kanssa automaattisesti, eli esim. materiaali joka on 24p niin kuva nylkyttää, kun ATV oletuksena 50Hz:llä. Mielestäni tuo on kyllä tähän asti toiminut. Nyt tässä viimeisen viikon parin aikana huomannut.
Tuon nylkytyksen saa toki pois, kun käsin vaihtaa ATV:n kuvatilaksi 24p mutta eipä tuota viitsi jättää päälle, kun UI menee tosi tahmeaksi ja kaikissa muissa tuota ongelmaa ei ole tai palvelut on itsessään suoraan esim. 50Hz muokattuja.

Tilauksena normaali (ilman mainoksia). Onkohan tässä nyt lähdetty tekemään isompaa eroa Premiumiin ja sotkettu tällainen perusjuttu tuon takia? Olikohan jopa kuvanlaatukin nyt vähän heikompi tai sitten kuvittelin.

Frasierin uustuotanto kärsii kyllä pahasti siitä, ettei hänellä ole enää radio-ohjelmaansa. Radio-ohjelmassaan hän oli "nero" ja jakoi ok neuvoja, mutta sen ulkopuolella kohelsi kuin kuka tahansa. Uustuotannossa hän on ulkopuolinen yrittämässä sopeutua muiden arkeen, mutta vain sinä koheltajana eikä "nerona" radiosta.

Frasierin uustuotanto kärsii kyllä pahasti siitä, ettei hänellä ole enää radio-ohjelmaansa. Radio-ohjelmassaan hän oli "nero" ja jakoi ok neuvoja, mutta sen ulkopuolella kohelsi kuin kuka tahansa. Uustuotannossa hän on ulkopuolinen yrittämässä sopeutua muiden arkeen, mutta vain sinä koheltajana eikä "nerona" radiosta.
Uuden Frasierin näyttelijätkin ovat niin huonoja, että sarja oli tuskaa katsoa läpi; kuin jotain harrastelijateatterin yli-innokkaita aloittelijoita. Ainoastaan Alanin näyttelijä oli hyvä uudesta kaartista. Alkuperäinen Frasier on edelleen paras sarja minkä olen katsonut.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 448
Jäsenet
78 582
Uusin jäsen
Psi001

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom