Myydään Haswell/Skylake/Kabylake/Coffeelake korkkauspalvelu-ketju

Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
150
Eikös b-7000 liima olis noihin hyvää, jos liimailla haluaa. Käytetään puhelimien näyttöjen liimaukseen.. saa suomesta ja kiinasta puoli ilmaseksi.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Eikös b-7000 liima olis noihin hyvää, jos liimailla haluaa. Käytetään puhelimien näyttöjen liimaukseen.. saa suomesta ja kiinasta puoli ilmaseksi.
Kyllä käy. Kannattaa tosin kiinan liimojen kanssa olla varuillaan tuon syövyttävyyden kanssa, kun niissä käytetyt kemikaalit voivat olla jotain muuta mitä väittävät. Testaamalla johonkin paperiinhan se selviää
 
Liittynyt
21.12.2017
Viestejä
835
Olisiko joku ehtinyt vielä tänään lainaamaan työkalua 8700k korkkaamiseen pääkaupunkiseudulla? Voin vaikka ottaa kiven mukaan ja tehdään korkkaus paikan päällä. Pientä korvausta vastaan.
 
Liittynyt
15.04.2017
Viestejä
127
Olisiko pk-seudulla korkkauspalvelua tarjolla 4790k korkkaukseen? Helahoitoa olisin vailla. Jos joku innostuu korvausta vastaan niin iske yv.
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
598
Olisiko joku ehtinyt vielä tänään lainaamaan työkalua 8700k korkkaamiseen pääkaupunkiseudulla? Voin vaikka ottaa kiven mukaan ja tehdään korkkaus paikan päällä. Pientä korvausta vastaan.
Olisiko pk-seudulla korkkauspalvelua tarjolla 4790k korkkaukseen? Helahoitoa olisin vailla. Jos joku innostuu korvausta vastaan niin iske yv.
Laitelkaa yv, Vantaalta Flamingon vierestä löytyy vehkeet ainakin, nestemetalliakin vielä jäljellä. :tup:
 

dNk

Liittynyt
29.01.2019
Viestejä
21
Olen hankkimassa 8700k, kunhan tulee taas saataville. Olen kohtuu tumpelo, joten löytyiskö halukasta korkkaajaa PK-seudulta? Jos ei, niin välineet lainaksi kävis myös.
Tuli ostettu jimmsiltä oma niin vantaalta löytyy jos haluu lainaa tai toki voin myös auttaa. Ite korkkasin 8700k hyvin toimii

Toki jos joku muu tarvii niin viestiä tulemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
1
Olisko Oulussa korkkauspalvelua tarjolla korvausta vastaan? :) i5-4690k ois uhrina
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Keravan suunnalla olisi tarvetta korkata i7-4790k, jos joku osaava tämän haluasi tehdä korvausta vastaan.

Itse en omiin taitoihi luota että tuota itse uskaltaisin tehdä.
 
Liittynyt
05.02.2018
Viestejä
50
Haluisiko joku pkseudulla korkata tälläsen i7-8700k ja laitella nestemetallit ja liimailla takaisin. Korvaus sovitusti
 
Liittynyt
09.03.2019
Viestejä
69
Korkkaisko joku turun alueella i5-4690k prossun (nestemetallit sisälle ja liimaus ( liimaus ei pakollinen)). Korvaus sovitusti.

Edit: Voin myös lainata korkkaustyökalua mutta maksan myös mielelläni hyvästä palvelusta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.03.2019
Viestejä
44
Savonlinnan seudulla olisi tarve korkkaukselle. Jos hommaan IHS:n niin löytyskö joltain muut rojut? 8700K pitäs hoidella. Joensuu, Kuopio, Lappeenranta, Mikkeli suuntiin voin ajella.
 
Liittynyt
23.03.2017
Viestejä
224
Itse lainasin nimimerkiltä bobben työkalun ja hoidin homman itse! oli helppo operaatio!
Juu onnistuisihan tuokin varmaan mutta helpompi tietysti jos jollain sattuu olemaan sopivat nestemetallit ja liimat valmiina niin lyö ne väliin samalla kun korkkaa.
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
54
Helsinki/Espoo/Kirkkonummi alueelta, onnistuuko korkkaus i7-4790K-prossulle pientä korvausta vastaan?
 
Liittynyt
31.01.2019
Viestejä
24
Myöhäiset kiitokset @IntelShill :lle työkalun lainasta, nestemetallit ja relidaus tehty ja lämmöt laski mukavasti toistakymmentä astetta.
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
70
Jack 8auerin Delid-Die-Mate 2 löytyy Helsingin Pasilasta, jos joku tarvitsee korkkausapua. Mikäli käyt prosessorin kanssa kääntymässä, ei tarvitse maksaa mitään, tuossa menee joku minuutti korkeintaan kun IHS on irti. Tahnat joudut laittamaan itse. Olutta saa toki tuoda.
 
Liittynyt
21.03.2019
Viestejä
18
Joensuun alueella korkkaillaan kanssa jos tarvetta. Käytössä Bauerin Delid-Die-Mate 2.
EDIT: Myös nestemetallia ja silikoniliimaa löytyy jotta saa lyötyy takas kasaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
715
Olisko sitä Oulussa mahdollista saada apua 8700K korkkaukseen? Ensimmäistä kertaa olisin prosessia tekemässä ja vähän kieltämättä kuumottaa prosessi. Työkaluja ei ole, mutta nestemetallit toki hommaan. Oisko jollain prosessista kokemusta omaavalla alan ammattilaisella, joka omistaa työkalun mahdollista tehdä prosessi yhteistyössä Oulun alueella? Plussaa olisi myös jos löytyisi tarvittavaa silikoonia IHS:n liimaamiseen myös. :rolleyes:

Vaivanpalkkaa voin toki maksella myös vähän!
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
104
I7-8700k korkkaamisessa tarvittais apua kans täällä, turussa asun mutta oma auto käytössä niin voin tulla johonki lähimaille. Voin maksaa myös vaivanpalkkaa ja hommaan omat nestemetallit.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
73
Hiekkaharjusta noheva etsijä löytää tarvittaessa Delid-Die-Mate 2:n.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 383
Oulun keskustasta löytyy Delid-die-mate-2 johon sopivia prossuja voin poksautella auki pientä korvausta vastaan. Lisähinnasta voin jopa putsailla vanhat purkat ja heittää conductonautit väliin. Liimauskin saattaa onnistua joskin nykyinen liima oli suhteellisen hanurista ainakin kuivumisajan suhteen.
 
Liittynyt
05.07.2017
Viestejä
72
Jos hki-vantaa huudeilta löytyis korkkauskaveria niin ois aika jepa ja toki tuon omat töhnät!
 
Liittynyt
22.04.2019
Viestejä
113
I7-4790K tarvitsisi korkkausta Jyväskylän alueella! Maksan vaivanpalkkaa ja hommaan omat töhnät.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
29
Vieläkö Jyväskylän alueelta löytyy lainaan/napsautuspalvelua? T. 8700k
 
Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
22
Löytyykö Sastamalan alueelta tai välittömästä läheisyydestä, kuten Huittinen tai Punkalaidun, joku, jolla olis delidderi, nestemetallia ja vielä liimatkin kannen takasinliimaamiseen ja vielä olis näppärä ja tekis deliddauksen 8700K:hon? Ei uskalla lähtee tekeen itse mutta katseluoppilaana voisin kyllä olla. Maksan tietenkin vaivasta ja tarvittavista aineista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Löytyykö Sastamalan alueelta tai välittömästä läheisyydestä, kuten Huittinen tai Punkalaidun, joku, jolla olis delidderi, nestemetallia ja vielä liimatkin kannen takasinliimaamiseen ja vielä olis näppärä ja tekis deliddauksen 8700K:hon? Ei uskalla lähtee tekeen itse mutta katseluoppilaana voisin kyllä olla. Maksan tietenkin vaivasta ja tarvittavista aineista.
Tampereelta löytyy jos jaksat ajella.
 
Liittynyt
09.11.2018
Viestejä
97
Löytyykö Porin alueelta, joku kellä olis työkalu + nestemetallia? maksan kyllä vaivanpalkkaa ja aineista
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 417
@Asmola Olisko paha, jos tuota mäggärin orkkispostia muokkais/poistais/tyhjentäis, et toi mun posti nousis tohon kärkeen? Jos koitan jatkaa siitä, mihin mäggäri jäi tän päivittelyn pohjilta :)
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 212
@Asmola Olisko paha, jos tuota mäggärin orkkispostia muokkais/poistais/tyhjentäis, et toi mun posti nousis tohon kärkeen? Jos koitan jatkaa siitä, mihin mäggäri jäi tän päivittelyn pohjilta :)
Muokkaus ainoastaan mahdollista, viestin poisto poistaisi koko ketjun, mutta muokkaustakaan ei mielellään tehdä ilman erityistä syytä tai käyttäjän hyväksyntää, joten antaa olla toistaiseksi näin.
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
241
Löytyskö hämeenlinnan seudulta korkkaajaa i9900k:lle? Maksan vaivanpalkan ja nestemetallikustannukset
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 417
Muokkaus ainoastaan mahdollista, viestin poisto poistaisi koko ketjun, mutta muokkaustakaan ei mielellään tehdä ilman erityistä syytä tai käyttäjän hyväksyntää, joten antaa olla toistaiseksi näin.
Ok. Käyhän se niinkin. Aattelin vaan, et jos mäggäri ei enää jaksa ylläpitää ketjua, niin voisin ottaa sen haltuuni. Saatko kysyttyä sitä vaikka on bannattu?
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 212
Ok. Käyhän se niinkin. Aattelin vaan, et jos mäggäri ei enää jaksa ylläpitää ketjua, niin voisin ottaa sen haltuuni. Saatko kysyttyä sitä vaikka on bannattu?
Itsellä ei natsat riittäneet, mutta pyysin apuja ylemmältä taholta ja nyt on sun viesti aloitusviestinä.:tup:
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 417
Itsellä ei natsat riittäneet, mutta pyysin apuja ylemmältä taholta ja nyt on sun viesti aloitusviestinä.:tup:
No niin. Kiitoksia! Helpointa kaikille, jotka kyseistä työkalua kattelee, niin löytävät (toivottavasti) helpommin, kun on tiedot jo ekassa postauksessa :)

Ja uusille tiedoksi, laittakaa tähän viestiä ja vaikka mulle YV:tä tuleen, niin lisäillään sit listoille! Tai nakatkaa tägiä tähän ketjuun.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 371
Viestejä
4 196 265
Jäsenet
70 899
Uusin jäsen
kss247

Hinta.fi

Ylös Bottom