Sampsallahan se on edelleen lainassa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sampsallahan se on edelleen lainassa
Kyllä käy. Kannattaa tosin kiinan liimojen kanssa olla varuillaan tuon syövyttävyyden kanssa, kun niissä käytetyt kemikaalit voivat olla jotain muuta mitä väittävät. Testaamalla johonkin paperiinhan se selviääEikös b-7000 liima olis noihin hyvää, jos liimailla haluaa. Käytetään puhelimien näyttöjen liimaukseen.. saa suomesta ja kiinasta puoli ilmaseksi.
Olisiko joku ehtinyt vielä tänään lainaamaan työkalua 8700k korkkaamiseen pääkaupunkiseudulla? Voin vaikka ottaa kiven mukaan ja tehdään korkkaus paikan päällä. Pientä korvausta vastaan.
Laitelkaa yv, Vantaalta Flamingon vierestä löytyy vehkeet ainakin, nestemetalliakin vielä jäljellä.Olisiko pk-seudulla korkkauspalvelua tarjolla 4790k korkkaukseen? Helahoitoa olisin vailla. Jos joku innostuu korvausta vastaan niin iske yv.
Onko Tampereen seutuvilla lga 2066 korkkauskalua? Jos uskaltais 7820x:n availla...
Olen hankkimassa 8700k, kunhan tulee taas saataville. Olen kohtuu tumpelo, joten löytyiskö halukasta korkkaajaa PK-seudulta? Jos ei, niin välineet lainaksi kävis myös.
@Asmola varmaan lähin?Olisko Oulussa korkkauspalvelua tarjolla korvausta vastaan? i5-4690k ois uhrina
Haluisiko joku pkseudulla korkata tälläsen i7-8700k ja laitella nestemetallit ja liimailla takaisin. Korvaus sovitusti
Itse lainasin nimimerkiltä bobben työkalun ja hoidin homman itse! oli helppo operaatio!Täysin samalle operaatiolle tekijä haussa, myös pk seudulla.
Itse lainasin nimimerkiltä bobben työkalun ja hoidin homman itse! oli helppo operaatio!
Jos hki-vantaa huudeilta löytyis korkkauskaveria niin ois aika jepa ja toki tuon omat töhnät!
Tampereelta löytyy jos jaksat ajella.Löytyykö Sastamalan alueelta tai välittömästä läheisyydestä, kuten Huittinen tai Punkalaidun, joku, jolla olis delidderi, nestemetallia ja vielä liimatkin kannen takasinliimaamiseen ja vielä olis näppärä ja tekis deliddauksen 8700K:hon? Ei uskalla lähtee tekeen itse mutta katseluoppilaana voisin kyllä olla. Maksan tietenkin vaivasta ja tarvittavista aineista.
Löysin tekijän likempää. Kiitos kumminkin ilmoittautumisesta!!Tampereelta löytyy jos jaksat ajella.
Huittisista löytyy der8auer jos joku haluaa prossujansa korkkailla, perus kahvipakettia vastaan palvelu.. en postittele..
Tai löytyykö +-80km Porin alueelta?Löytyykö Porin alueelta, joku kellä olis työkalu + nestemetallia? maksan kyllä vaivanpalkkaa ja aineista
Muokkaus ainoastaan mahdollista, viestin poisto poistaisi koko ketjun, mutta muokkaustakaan ei mielellään tehdä ilman erityistä syytä tai käyttäjän hyväksyntää, joten antaa olla toistaiseksi näin.@Asmola Olisko paha, jos tuota mäggärin orkkispostia muokkais/poistais/tyhjentäis, et toi mun posti nousis tohon kärkeen? Jos koitan jatkaa siitä, mihin mäggäri jäi tän päivittelyn pohjilta
Muokkaus ainoastaan mahdollista, viestin poisto poistaisi koko ketjun, mutta muokkaustakaan ei mielellään tehdä ilman erityistä syytä tai käyttäjän hyväksyntää, joten antaa olla toistaiseksi näin.
Itsellä ei natsat riittäneet, mutta pyysin apuja ylemmältä taholta ja nyt on sun viesti aloitusviestinä.Ok. Käyhän se niinkin. Aattelin vaan, et jos mäggäri ei enää jaksa ylläpitää ketjua, niin voisin ottaa sen haltuuni. Saatko kysyttyä sitä vaikka on bannattu?
Itsellä ei natsat riittäneet, mutta pyysin apuja ylemmältä taholta ja nyt on sun viesti aloitusviestinä.