Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisää mut vielä listalle.Tämä on viimeinen jota lisään. En ole koskaan ollut aikeissa ylläpitää triidulia. Vaikkei se nyt mahoton vaiva olisikaan. Meillä on täällä foorumilla tuo hakukin, jolla pystyy ketjukohtaisesti hakemaan muistaakseni.
Ei kukaan?Olisiko kellään kiinnostusta korkkaa 3770k vantaalla? Itse ikinä tehnyt niin ei viitsisi harjoitella käyttöön tulevalla kivellä
Voin korkata postilla jos ei muualta löydy.Ei kukaan?
No se on miten sen asian ottaa. Ohan se intelin sTIM parempi kuin se thermal paste, mutta eipä se herra der8auerin testissä pärjännyt nestemetallille mitenkään.Tuli hommattua i7-9700k nii voipi unohtaa tuon korkkauksen
Vuorokauden? Kyl mää oon hoidellu homman Liquid ultran kanssa 10min.Voin korkkata, laittaa Conductonaout ja liimaa takaisin (kestää vuorokauden)
Helsinki, Kontula
Koska liima kuivuu vuorokauden :/Vuorokauden? Kyl mää oon hoidellu homman Liquid ultran kanssa 10min.
Sen sijaan siihen vanhaann saumaan sujahtaa tosi sievästi pikaliimalla kansi takaisin
Hiton pätevä metodi sen kannen tarvii pysyä siinä tasan sen ajan kun se kuljetetaan takaisin asennuskohteeseen. Sen jälkeen socketin salpa kyllä huolehtii siitä, että se kansi pysyy paikallaan. Jos prossua ei tarvitsisi kuljetella, en mä sitä edes liimaisi.Pikaliimalla....
Hiton pätevä metodi sen kannen tarvii pysyä siinä tasan sen ajan kun se kuljetetaan takaisin asennuskohteeseen. Sen jälkeen socketin salpa kyllä huolehtii siitä, että se kansi pysyy paikallaan. Jos prossua ei tarvitsisi kuljetella, en mä sitä edes liimaisi.
Miksi tehdä vaikeamman kautta tuota voi käyttää jos rappaa originaalin liiman pois.
Miksi tehdä vaikeamman kautta tuota voi käyttää jos rappaa originaalin liiman pois.
Jos sen haluaa tehdä kunnolla niin ei selviä viiteen minsaan.Osittain ymmärän
Vaikka toi rappaaus yleensä kestaa noin 3-5 minsaa
Hiton pätevä metodi sen kannen tarvii pysyä siinä tasan sen ajan kun se kuljetetaan takaisin asennuskohteeseen. Sen jälkeen socketin salpa kyllä huolehtii siitä, että se kansi pysyy paikallaan. Jos prossua ei tarvitsisi kuljetella, en mä sitä edes liimaisi.
Jep. Noiden pikaliimojen kanssa kannattaa olla enemmän kuin varovainen. Taitaa suurinosa olla syövyttävää enemmän tai vähemmän. Nuo silikoniliimat ovat parhaita ko. käyttöön, jos on pakko liimata.Tuli aikanaan tuhottua yksi 7700k; ÄLÄ KÄYTÄ syanoakrylaattihappoesteripohjasta pikaliimaa, se menee pcb:stä läpi ja katkoo/oikosulkee linjoja pcb:n sisällä; hävis HT, ei nostanu kelloja ja muisti puoli meni osittain sekasin. Tapahtu siis toisella liimauskerralla kyseisen kiven kanssa kun oli olevinaan kiire..
Joo, ei sitä PCB:lle passaakaan mennä. Sillonko silikoni hinkataan pois, pittääpi käytellä muuta. Laitanpas läpällä testiin johonkin PCB-lastuun tuota niin katsotaansyanoakrylaattihappoesteripohjasta
Joo, ei sitä PCB:lle passaakaan mennä. Sillonko silikoni hinkataan pois, pittääpi käytellä muuta. Laitanpas läpällä testiin johonkin PCB-lastuun tuota niin katsotaan
No, omat liimani ovat syövyttämättömiä. Mulla on kyllä niitä syövyttäviäkin, mutta niiden vaikutus on tiedossa käyttökohteiden takia. Tein kuolleesta riseristä testilapun ja näin liiman kovetuttua täytyy todeta sun kiven kuoleman menneen täysin sun oman varomattomuuden ja väärän liimavalinnan piikkiin :cHarmi kun tuli heitettyä pois kyseinen kappale, ihs:stä raaputtelin vanhat pois ja pcb:stä en ottanut pois (en kyllä 100% varma ole, näin kyllä tähänasti noitten pienempien kivien kanssa toiminu kun hyöty aivan olematon). Oli vaan helppo todeta kun kyseessä oli Würth:in liima mikä väriltään mustaa, se musta tuli pcb:n toiselle puolelle. Täytynee itekkin testata, pitäs olla vielä samaa liimaa jäljellä.
No, omat liimani ovat syövyttämättömiä. Mulla on kyllä niitä syövyttäviäkin, mutta niiden vaikutus on tiedossa käyttökohteiden takia. Tein kuolleesta riseristä testilapun ja näin liiman kovetuttua täytyy todeta sun kiven kuoleman menneen täysin sun oman varomattomuuden ja väärän liimavalinnan piikkiin :c
No, omat liimani ovat syövyttämättömiä. Mulla on kyllä niitä syövyttäviäkin, mutta niiden vaikutus on tiedossa käyttökohteiden takia. Tein kuolleesta riseristä testilapun ja näin liiman kovetuttua
Tuli aikanaan tuhottua yksi 7700k; ÄLÄ KÄYTÄ syanoakrylaattihappoesteripohjasta pikaliimaa, se menee pcb:stä läpi ja katkoo/oikosulkee linjoja pcb:n sisällä; hävis HT, ei nostanu kelloja ja muisti puoli meni osittain sekasin. Tapahtu siis toisella liimauskerralla kyseisen kiven kanssa kun oli olevinaan kiire..
Niin, kai sen olisi voinut mainita, mutta oli se myös vähän huono oletus että sinne on survottu mitä sattuu Mutta joo. Eipä toi Loctite jota käyttelen noihin hommiin tee mitään tolle PCBlle. Tein jopa niin että raaputin pinnan rikki ja laitoin paljaaseen reunaankin tavaraa, mutta ei reaktiota. Sen sijaan luulisin että tuo liima jolla olen mm liimannut kengänpohjia on juuri sellaista, joka sihahtaa läpi.Tämä olisi ollut hyvä lisätä sun ensimmäiseen postaukseen, missä kerroit käyttäväsi pikaliima.
yv!Hervannassa olis yks 3570K korkattavana. Kerkiääkö joku?
Tämä olisi ollut hyvä lisätä sun ensimmäiseen postaukseen, missä kerroit käyttäväsi pikaliima.
Ja tästä kiitokset
@mäggäri miks et lisää aloituspostaukseen?
Foorumilla on hakutoiminto jolla saa vaikka ketjukohtaisesti haettua.
@xarot illa taisi olla PK-seudulla?Onko kellään Skylake-x työkalua Lahden seudulla? Myös postitettelu käy
@xarot illa taisi olla PK-seudulla?