• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Singer ompelukoneita

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
Tuote: Singer ompelukoneita - useita erilaisia
Tarjoushinta: Vaihtelee tuotteittain
Normaalihinta: Vaihtelee tuotteittain
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: 16.1.2022 klo 23.59 asti
Linkki: Ompelukoneet
Promokoodi: Ei ole

Kommentti tarjouksesta:
Uskokaa tai älkää mutta käsillä voi tehdä muutakin kun liikuttaa niitä ylös alas nyrkissä ruutua tuijottaen.
Nyt loppui tässä taloudessa käsin parsiminen. Itse tilasin Singer Simple 3232 koneen.
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
258
Ei näytä kuvassa yhtään simpleltä, kun on Husqvarnaan tottunut. Husqvarnassa kun niin selkeät symbolit että minkälaista jälkeä tekee milläkin asetuksella.
 
Liittynyt
26.05.2020
Viestejä
156
Amazonista ostin brother cs10s ompelukoneen, 149€,(norm.199e) on jälki parempaa kuin singerissä, jonka alapuola vielä monesti sekoittaa langan. Kannattaa amazonista vilkuilla milloin tulee taas tarjoukseen.
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
258
Amazonista ostin brother cs10s ompelukoneen, 149€,(norm.199e) on jälki parempaa kuin singerissä, jonka alapuola vielä monesti sekoittaa langan. Kannattaa amazonista vilkuilla milloin tulee taas tarjoukseen.
Noita elektronisia ompelukoneita näyttää olevan nykyään tosi paljon niin mitenkä on niiden kestävyys verrattuna perinteisiin mekaanisiin ihan vaan rullalla säädettäviin? Kuten vaikkapa tämä Brotherin RH137. Brother RH137 Sewing Machine (37 Stitches) - Mechanical Allrounder : Amazon.de: Home & Kitchen. Itselläni ei ole siis mitään kokemusta elektronisista ompelukoneista, joten heti ensimmäisenä epäilyttää että onko ne vähemmän aikaa kestäviä. Oikein yksinkertaisesti kyllä tuossa cs10s mallissa kuvattu koneen kyljessä kaikki eri pistojälkivaihtoehdot, että sikäli miellyttää silmää.
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
49
Vaimo osti minulle Brother CS10 koneen cittarista kun oli parit housut revennyt töissä viikon aikana. Ainakin tuon ohjelma valinta on selkeä ja toimii hyvin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
Muovirimpuloita. Metallirunko olla pitää.
Onneksi kaikissa Singereissä mitä itse katsoin tuolta Verkkokaupasta oli metallirunko. En yhtään muovista löytänyt :hmm:
Jos haluaa täysin metallisen ompelukoneen ilman muovia niin kai se on ostettava sitten vähän vanhempaa vuosimallia oleva:
German-Dollhouse-Soft-Metal-Sewing-Machine-pic-1A-2048 10.10-00000000-f.jpg


Amazonista ostin brother cs10s ompelukoneen, 149€,(norm.199e) on jälki parempaa kuin singerissä, jonka alapuola vielä monesti sekoittaa langan. Kannattaa amazonista vilkuilla milloin tulee taas tarjoukseen.
Sotkevatko kaikki Singerit alapuolan?
Aika paskoja tuotteita kyllä tekevät jos kaikissa sama vika :(
 
Liittynyt
26.05.2020
Viestejä
156
Sotkevatko kaikki Singerit alapuolan?
Aika paskoja tuotteita kyllä tekevät jos kaikissa sama vika :(
[/QUOTE]

Ei varmaan kaikki, netissä arvosteluissa tämä ominaisuus nostettiin usein esille. Siksi itse luotan brotheriin, plus että on hiljaisempi.
Itse kokeilin lidlin elektronista singeriä jonka palautin puolan ongelmien takia. Brotherissa puola on vaakatasossa ja singerissä pystyssä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 487
Viestejä
4 238 735
Jäsenet
71 213
Uusin jäsen
Jonne Rautiainen

Hinta.fi

Ylös Bottom