En ole tainnut rekisteröityneenäkään ikinä saada mitään päivitettyjä toimitusaika-arvioita tilauksen teon jälkeen? Välillä olen kysellyt itse perään, mutta yleensä vain kiltisti odottanut.Olisi loistavaa jos lähettäisitte myös rekisteröimättömille käyttäjille sähköpostia noista toimitusaika-arvioista kun jotain tietoa tavaran liikkumisesta tulee
Yleensä Jimmsiltä tavara myös kulkee tyyliin seuraavana päivänä...En ole tainnut rekisteröityneenäkään ikinä saada mitään päivitettyjä toimitusaika-arvioita tilauksen teon jälkeen? Välillä olen kysellyt itse perään, mutta yleensä vain kiltisti odottanut.
Moi! Poikkeustilanteissa asiakaspalvelu on asiakkaaseen yhteydessä tilaukseen merkityn sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron perusteella, rekisteröityminen ei siis vaikuta siihen. Noiden myynnistä poistuneiden 3080 -mallien kohdalla noudatetaan tätä toimintatapaa.Olisi loistavaa jos lähettäisitte myös rekisteröimättömille käyttäjille sähköpostia noista toimitusaika-arvioista kun jotain tietoa tavaran liikkumisesta tulee
Esitän rohkean arvauksen, että tuo on jotain tukkurin tarjoamaa dataa suoraan, koska samalla tapaa Verkkokauppa.com ilmaisee saatavuuden. Esimerkiksi MSI:n 3080 korttien kohdalla Verkkiksellä lukee "Tilattavissa tukkurin varastosta: yli 25 kpl".Nyt kun pistin tilauksen vetämään, niin kiroilin ihan saman kanssa kuin epäilemättä muutama muukin. Miksi rajoitette tietoa tuosta tämänhetkisestä jonosta? "Satavuus yli -25kpl". Paljonko yli? -26kpl? -260kpl? Antakaa nyt edes jotain suuntaa niin tietää että mihin jonoon menee seisoskelemaan. Vaikka sitten vain näistä tuotteista jotka kaikki tietää että on erittäin kysyttyä.
Voi hyvinkin olla. Uskoisin tosin että se tukkurin lukema liittyy siihen "tulossa" -puolen kenttään.Esitän rohkean arvauksen, että tuo on jotain tukkurin tarjoamaa dataa suoraan, koska samalla tapaa Verkkokauppa.com ilmaisee saatavuuden. Esimerkiksi MSI:n 3080 korttien kohdalla Verkkiksellä lukee "Tilattavissa tukkurin varastosta: yli 25 kpl".
Vähän veikkaan ettei siellä järjestelmä näytä mitään jononumeroa yhtään sen enempää. Ei ainakaan aikanaan Tietoasemalla näyttänyt kun siellä olin.Voi hyvinkin olla. Uskoisin tosin että se tukkurin lukema liittyy siihen "tulossa" -puolen kenttään.
Oli miten oli, Jimssillä on aivan varmasti jossain järjestelmässä tieto tilauksista ( eihän se muuten voisi toimia ) josta kohtuullisella vaivalla luulisi kykenevän ilmoittaman tuotentiedon yhteydessä että montako tilausta on vetämässä. Riippumatta tukkurin tilanteesta. Kyllähän ne sieltä aspan chatista kykenee kertomaan paikkasi jonossa; jostain hekin sen tiedon katsovat.
Sen sijaan kun koitin udella samaisesta chatista että mihinkä malliin olisi lyhin jono lukumäärällisesti (ajastahan he eivät voi tietää) ja millaisista lukemista puhutaan, niin vastasivat epämääräisesti että "kyllä siellä sadoista puhutaan..". En oikeen jaksa ymmärtää miksi tämä ostopäätökseen kohtuu merkittävä detaili tuntuu olevan jokin liikesalaisus. Mielummin menen jonoon jossa on 50kpl kortteja tilauksessa vs. 250kpl. Ja toisin päin; jos sen kortin jonka oikeasti haluisin jono on vaikka 250kpl mutta mallin josta en niin välitä on 200kpl niin voisin silti valita sen ensimmäisen vaikka jono onkin vähän pitempi. Mutta koska tarkempaa tietoa ei tiedä niin joutuu arpomaan että onko ero esim 250kpl vs 50kpl jolloin se ei-niin-kiinnostava-malli alkaisi kummasti kiinnostaa..
Joka tapauksessa, se toimitusaika ei varmaankaan ole suoraan suhteessa jonon pituuteen. Mutta olisi edes joku datapiste jonka perusteella tekee valintaa.
Kysellään Kortteja ei tosiaan tällä hetkellä hyllyssä ole, valitettavasti.Osaatteko sanoa, miksi google näyttää, että teillä olisi kortteja varastossa vaikka totuus lienee jotain muuta?
Laita Jimm'sin RTX 3080 -sivulla järjestys "Saatavuus (Paras-Huonoin)". Ekoissa lyhimmät jonot. Suosituimpienkin kohdalla näät sitten järjestyksen, et mitä tilailtu eniten. Näin ainakin olettaisin logiikan menevän, kun huonoin saatavuus:Luu jäi käteen 3080 -julkkareissa täälläkin kun sivusto kaatui kriittisellä hetkellä. No, päätin että tutkailen rauhassa arvostelut ja ostelen sitten myöhemmin kun tilanne tasoittu.
Nyt kun pistin tilauksen vetämään, niin kiroilin ihan saman kanssa kuin epäilemättä muutama muukin. Miksi rajoitette tietoa tuosta tämänhetkisestä jonosta? "Satavuus yli -25kpl". Paljonko yli? -26kpl? -260kpl? Antakaa nyt edes jotain suuntaa niin tietää että mihin jonoon menee seisoskelemaan. Vaikka sitten pelkästään näistä tuotteista, jotka varmasti tiedetään olevan erittäin kysyttyjä ja joissa jonot venyy satoihin. Tästä syystä osa porukasta pistää tilaukseen useamman kortin ja peruuttelee sitten muut kun yks varmistuu ja tämä sekoittaa tilauskirjanpitoa entisestään.. Ymmärrän että on vaikeampi täsmätä sitä "Tulossa" -puolen saraketta mutta kyllä teillä varmasti on eksakti luku siitä jonon pituudesta per tuote.
Lottosin nyt jonkun noista malleista paremman tiedon puutteissa ja jään odottelemaan lisätietoja, mutta paljon aspakyselyitä ja turhautumista voisitte välttää pikkasen tarkemmalla tilannetiedolla menekistä.
Muuten ei olee pahaa sanottavaa Jimssistä mutta tuo samainen "Saatavuus" -tiedon epämääräisyys on kiusannut ennenkin.
Muoks: sanamuoto, kirjoitusvirheet
Mitään ei ole toistaiseksi lyöty lukkoon, mutta kysellään.Koska valvojaiset?
Eli jos on Gigabyten korttia tilannut, niin ei tartte murehtia siitä et aspan jonossa tartteis roikkua jos saatavuutta haluaa kysellä, vaan sen sijasta tilanneille tulee sähköpostia jos ja kun toimitusarviolle tapahtuu jotain?Moi! Poikkeustilanteissa asiakaspalvelu on asiakkaaseen yhteydessä tilaukseen merkityn sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron perusteella, rekisteröityminen ei siis vaikuta siihen. Noiden myynnistä poistuneiden 3080 -mallien kohdalla noudatetaan tätä toimintatapaa.
Näin sen tosiaan pitäisi mennä tämänhetkisen game planin mukaan, koska tuote ei ole enää sivuilla näkyvissä. Saapuminen on toimittajan puolelta vielä auki mutta saatavuus kommunikoidaan sitten erikseen kun jotain kuuluu.Eli jos on Gigabyten korttia tilannut, niin ei tartte murehtia siitä et aspan jonossa tartteis roikkua jos saatavuutta haluaa kysellä, vaan sen sijasta tilanneille tulee sähköpostia jos ja kun toimitusarviolle tapahtuu jotain?
On muuten harvinaisen seksikäs kortti näiden muiden RGB-joulukuusien keskellä.Suatteko Gigabyte GeForce RTX 3080 Vision OC 10G, 10240 MB GDDR6X tilattavaksi?
Suatteko Gigabyte GeForce RTX 3080 Vision OC 10G, 10240 MB GDDR6X tilattavaksi?
Voitte olla kiinnostuneita myös tästä, jos Vision-kortin ulkonäkö kiehtoo:On muuten harvinaisen seksikäs kortti näiden muiden RGB-joulukuusien keskellä.
Moi! Valitettavasti tämänlainen palvelu ei ole mahdollista. Jos tuote ei jostain syystä sovellu käyttöön tai miellytä, voi tuotteen palauttaa jos tuote ja myyntipaketti ovat täysin myyntikunnossa.Tarjoatteko mahdollisuutta tarkistaa uuden näytön ainakin kuolleiden pikseleiden varalta ennen toimitusta? Kammoan nykyään uusien monitoreiden ostamista aiempien kokemuksien vuoksi ja odotan hakemaani mallia foorumin kauppa-alueelle...
Voisiko tätä vaatia tilauksen viestikentässä?
Piste tälle.Saksan Mindfactory on tarjonnut jo pitkään tuota pikselitarkistusta maksullisena palveluna joten eikö tuossa olisi tuotteistajalla pohtimisen varaa että pystyisikö samanlaisen palvelun kehittämään tännekin. Sikäläinen hinta 29,90€ sis. alv. isompien ruutujen osalta ja moni varmasti mielellään käyttäisi tuota välttyäkseen palautusten kanssa säätämiseltä.
Pixelfehlerprüfung -> Service -> Infocenter | Mindfactory.de
Mit der Mindfactory Pixelfehlerprüfung erhalten Sie einfach und bequem ein Bildschirm ohne Pixelfehler. Probieren Sie es selbst einmal aus!www.mindfactory.de
Kyllä, eli ole hyvä.Kaatuuko Jimm's sivusto taas huomenna klo 16 kun 3090 tulee myyntiin ?
Älä manaa!Kaatuuko Jimm's sivusto taas huomenna klo 16 kun 3090 tulee myyntiin ?
Tämä ois muuten todella loistava bisnesidea. Eihän siinä mene kuin puoli tuntia työaikaa ja siitä voi helposti laskuttaa muutaman kympin. Itse ainakin maksaisin!Moi! Valitettavasti tämänlainen palvelu ei ole mahdollista. Jos tuote ei jostain syystä sovellu käyttöön tai miellytä, voi tuotteen palauttaa jos tuote ja myyntipaketti ovat täysin myyntikunnossa.
Tarjoatteko mahdollisuutta tarkistaa uuden näytön ainakin kuolleiden pikseleiden varalta ennen toimitusta? Kammoan nykyään uusien monitoreiden ostamista aiempien kokemuksien vuoksi ja odotan hakemaani mallia foorumin kauppa-alueelle...
Voisiko tätä vaatia tilauksen viestikentässä?
Tarkoitin viallisia tuotteita. Paketin myyntikunnolla tuskin on varsinaisesti tässä tilanteessa merkitystä.Moi! Valitettavasti tämänlainen palvelu ei ole mahdollista. Jos tuote ei jostain syystä sovellu käyttöön tai miellytä, voi tuotteen palauttaa jos tuote ja myyntipaketti ovat täysin myyntikunnossa.
"Muutama" kymppi tuntuu liialta, mutta parikymmentä euroa maksaisin.Tämä ois muuten todella loistava bisnesidea. Eihän siinä mene kuin puoli tuntia työaikaa ja siitä voi helposti laskuttaa muutaman kympin. Itse ainakin maksaisin!
Onko tehty jotain toimenpiteitä viime torstain jälkeen?Älä manaa!
Niillä voi olla hieman ruuhkaa kun tuhat ihmistä kyselee samaan aikaan näytönohjaintensa perään. Chatti varmaan nopein tapa.Kuinka nopeasti Jimmsin asiakaspalvelu yleensä vastaa? Eilen lähetetty kysely tuotteesta jota olen tilaamassa ja jota on varastossa, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut..
Mistä chatti löytyy? Sivuilla ei näy, vai olenko vain sokea.Niillä voi olla hieman ruuhkaa kun tuhat ihmistä kyselee samaan aikaan näytönohjaintensa perään. Chatti varmaan nopein tapa.
Yleensä ovat vastailleet päivässä tai parissa sähköposteihin.
Sisäänkirjautuneet näkee chatin sivun oikeassa laidassa.Mistä chatti löytyy? Sivuilla ei näy, vai olenko vain sokea.
Miksi olisi? Enpä usko että yli 1500 euron näytönohjain saa kovin suuria massoja liikeelle. RTX 3080 on kuitenkin aika loistava hinta/tehosuhde, RTX 3090 tuskin on.Onko tehty jotain toimenpiteitä viime torstain jälkeen?
Chatissa on myös se hyvä puoli, ettei ole pakko jäädä päivystämään vaan palata myöhemmin katsomaan vastaus.Sisäänkirjautuneet näkee chatin sivun oikeassa laidassa.
Jep. Oon pitäny chattia kaikin puolin parhaana tapana tiedustella asioita/muuten ottaa yhteyttä aspaan verkkokaupoissa. Ei tarvitse roikkua puhelimessa ja odotella välillä pitkiäkin aikoja, toisinaan vielä maksullisenakin (esim. Gigantti). Vastauksen saa myös nopeammin kuin sähköpostilla. Samalla voi touhuta muuta, jos joutuu jonottelemaan.Chatissa on myös se hyvä puoli, ettei ole pakko jäädä päivystämään vaan palata myöhemmin katsomaan vastaus.
Myös chättiin jää viestihistoria talteen.Itse pidän sähköpostista, kun siitä jää "mustaa valkoiselle" muistiin jos asiaan pitää palata myöhemmin. Kyllähän asioita toki chatissakin kysyy ja joihinkin tilanteisiin se on hyvä, mutta usein tuntuu että sitä kautta ei saa sitä asiantuntevinta ja pisimmälle mietittyä vastausta.
Moikka! Pääsääntöisesti vastaus tulee meillä sähköpostiinkin nopeasti, mutta nyt on tosiaan hieman tavallista enemmän "painetta" postilaatikossa. Yövuoro pystyy yleensä hyvin kirimään kun puhelin ei pirise samaan malliin kuin päivällä. Keskiviikko-iltapäivän maileissa mennään tällä hetkellä.Olishan se ideaalitilanne, että sähköpostiin vastattaisiin muutaman tunnin sisään tai edes saman päivän aikana. Todellisuus taitaa kuitenkin olla se, että menee 1-3 päivää, ennen kuin keritään viesteihin vastaamaan. Etenkin kuluneen 6kk aikana. Pointsit Jimm'sille, jos pystyy saman päivän aikana viesteihin vastaamaan koitappa Giganttia
Kyllä me kaikki listoille otetaan mitä toimittajiltamme saadaanOnko Raastimen uutuudet tulossa listoille? Erityisesti kiinnostaisi tuo langaton DeathAdder, mahdollisesti telakoineen