- Liittynyt
- 18.03.2018
- Viestejä
- 893
Keskiviikkona tilattu ssd ja tänään postitettu.Hienoa työtä.
Ei valitettavasti tarkkaa toimitusaika-arviota tiedossa, mutta laitetaan tiedustelua tuotevastaavamme suuntaan ja koitetaan saada jotain arvioita ilmi!
Hei,Miksei teillä ole tuota Logitech G915 näppiksen GL Linear versiota tilattavissa?
Tuotehaku - Jimms.fi
Jep, välillä unohtuu tuo teidän chatti, loistava ominaisuus kyllä.Ei valitettavasti tarkkaa toimitusaika-arviota tiedossa, mutta laitetaan tiedustelua tuotevastaavamme suuntaan ja koitetaan saada jotain arvioita ilmi!
Hei,
kävitkin tätä jo toista kautta tiedustelemassa, eli selvityksessä on
Huomenet! Eiköhän tuo valikoimaan saada, välitetään tuotevastaavalle!@Jimm's
Olisiko mahdollista saada listoille Alphacoolin Eisbecher-nestesäiliön kantta?
Eli tämmöistä: Alphacool Eisbecher Plexi Top
Katso boldattu!Ymmärrän kyllä että on pidellyt kiirettä. Mutta Tein teille tuotepalautuksen, otitte sen vastaan 2.8.19. Rahat teidän olisi kuulunut kuluttajasuojalain mukaan palauttaa 14vrk sisällä. Eikö niin että keskiviikkoon mennessä näkyy? Nyt menny jo 16vrk. Mun on tyhmää kirjoittaa näin päivän selvistä asioista tänne. Kyseessä oli kumminkin tuote, jolla on 14vrk palautusoikeus.
Itselläni kesti noin kolmisen viikkoa, 22.7 kun kysyin asiasta, vastasivat että käsittelevät vielä 11.7 RMA pyyntöjä.Ymmärrän kyllä että on pidellyt kiirettä. Mutta Tein teille tuotepalautuksen, otitte sen vastaan 2.8.19. Rahat teidän olisi kuulunut kuluttajasuojalain mukaan palauttaa 14vrk sisällä. Eikö niin että keskiviikkoon mennessä näkyy? Nyt menny jo 16vrk. Mun on tyhmää kirjoittaa näin päivän selvistä asioista tänne. Kyseessä oli kumminkin tuote, jolla on 14vrk palautusoikeus.
Joo niin on jo tehty.Katso boldattu!
Kannattais ennemmin olla yhteydessä chattiin tai muuhun suoraan asiakkaspalveluun, foorumilla on aina viivettä.
Cooltek on uudellenbrändätty Jonsbo. Kaikki Jonsbot hävisivät valikoimasta joskus kesä-heinäkuussa. Kuulemma oli tukkurin kanssa ongelmia.Kysyisin vielä Jimmssiltä myös tässä ketjussa, että mitä ihmettä on tapahtunut Cooltekin koteloille valikoimassanne? Toukokuussa ostin Atx-Htpc-kotelon, ja silloin niitä oli varastossa varsin hyvä määrä. Nyt elokuussa tuote on kadonnut täysin valikoimastanne. Onko varsinainen syy katoamiselle liikesalaisuus (ongelmia tukun kanssa, ei myydä teille?) vai pystyisittekö avaamaan mitenkään, miksi esim. Cooltekin G3-kotelo katosi täysin valikoimastanne?
Onneksi ostin tuon kotelon, varsin passeli ollut vanhalle Phenom X6-pohjaiselle Htpc:lle. Ihmettelen vain näin yllättävää muutosta.
Logistiikkamme oli eilen lauantaina purkamassa tilausruuhkaa isolla porukalla (Kiitokset heille kun kuitenkin lukevat tätä ketjua ) ja käytännössä tiistaihin mennessä tehdyt tilaukset joissa kaikki tuotteet olivat varastossa saatiin käsiteltyä, kuten myös osa keskiviikko aamun tilauksista. Vähän aikaa sitten löytyi yksi bugi toiminnanohjausjärestelmästämme, jossa tuotteet voivat olla varastossa, mutta eivät tule kerättäväksi automaattisesti. Tuota bugia on korjattu viime viikolla ja korjaus saadaan liveksi huomenna. Tämän vuoksi kannattaa olla chatissa yhteydessä meidän aspaan ja pyytää heitä tarkistamaan tuo tilaus, ettei tämä ole yksi niistä (pitää keräillä ns. paperilähetteellä)Viikko sitten sunnuntaina tilasin tuulettimen jatkokaapeleita ja niissä oli 1-6 päivää toimitusaika. Vieläkin odottaa käsittelyä, onneksi näillä ei ole hoppu. Mutta samaa mieltä, vois ton 1-6 korjata realistisemmaksi.
Tämä toimitusajan muuttaminen on saanut ideansa alkuvuodesta tältä foorumilta, jossa joku ehdotti tuota ratkaisuksi viivästymisen sijaan. Juurisyy viivästyksiin on kaupallisesti odotettua pirteämpi loppukesä, yhdistettynä kesälomakauteen, yhdistettynä Assemblymessujen tavaroiden palautumiseen, yhdistettynä osan työntekijöidemme koulujen alkuun, yhdistettynä veronpalautuspäivän jälkeen tapahtuneeseen 4h nettikatkokseen... Eikä ole tarkoitus selittää, mutta voin vain todeta, että 7.8 oli harvinaisen synkkä päivä kun tuntui, että kaikki mikä vain voi mennä pieleen - menee pieleen. Lisäksi kun kerran tuo päivä oli keskiviikko ja torstaina alettiin setvimään tilannetta niin emme saaneet enää viikonlopuksi kasattua ylimääräistä vuoroa paikkaamaan jo aiheutunutta ruuhkaa.Useamman päivän odotellut varastotuotteen toimitusta. Melko näätää toimitusaika-arvion muuttaminen 1-4 päivää -> 1-6 päivää jos kerran ongelmat ovat Jimmsillä itselläänkin tiedossa ja todellisuudessa toimitusaika on 4+ päivää.
Poimin nyt viimeisimmän asiaa sivuavan postauksen ja valotan tätäkin hieman eli: "viime vuoden keväällä tehty yrityskauppa ja sen jälkeen tapahtunutta"Mitä teille @Jimm's on tapahtunut? Muutamaan kuukauteen ei ole tullut asioitua ja nyt sitten tilasin töihin NAS:n uuden kovon 7.8 ja heti tänään 14.8 tuli viesti että toimitettu. Miten teillä on kusseet noin pahoin varastotuotteidenkin toimitukset? Johtuuko nyt yrityksen myynnistä Casekingille vai onko vain muutoin pahasti ruuhkautunut? Varastotuotteiden toimitusaika-arviotkin näemmä muuttuneet 1-6 päivään.
Näillä näkymin 20.9 (voi vielä muuttua)Onko muuten tulossa koska seuraavan kerran valvojaiset luvassa?
Mitä sä niillä teet?Onko mahdollista saada jonkinlaisia lukuja joissa vertaillaan tilausten kuukausittaista määrää viime vuoden alusta tähän päivään? Muutamia otantoja sieltä täältä.
Hetken jo mietin, että "miksikäs ei" ja yhden luvun jo katsoinkin valmiiksi, mutta nämä ovat kuitenkin firman sisäisiä asioita ja tämä on kuitenkin verrattain suosittu foorumi. Lisäksi nimimerkin takaa esitetylle kysymykselle ei ole hirveän fiksua vastailla sellaisia, tiedä vaikka toimisit kilpailijalle Laita minulle sähköpostia ja sovitaan tapaaminen jossa voimme käydä tuota läpi.Onko mahdollista saada jonkinlaisia lukuja joissa vertaillaan tilausten kuukausittaista määrää viime vuoden alusta tähän päivään? Muutamia otantoja sieltä täältä.
Pitäis oikeastaan antaa asian olla, mutta menkööt nyt. Mistä sä tiedät että ne numerot pitävät paikkansa? Excelistä vaan viime vuoden tilaukset ja +30% siihen ja sitten numerot palstalle.Joo ei se ole minulle niin tärkeä asia, mutta oli oma idea tähän toimitusajoista valittamisen vähentämiseen Alkaa olla jatkunut jo turhan pitkään saman asian pyörittäminen.
Kyllä musta tuntuu, että hyvinkin saksalainen hallitus muuttaa mielipiteensä toimitusjohtajan luottamuksesta aikaisemmin kun tulokset tulevat julkisiksiPitäis oikeastaan antaa asian olla, mutta menkööt nyt. Mistä sä tiedät että ne numerot pitävät paikkansa? Excelistä vaan viime vuoden tilaukset ja +30% siihen ja sitten numerot palstalle.
Antaa nyt Jimssin hoitaa asiat kuntoon. Jos eivät, niin myynnissä ja tuloksessa se näkyy ennen pitkään.
Kannatan vain jos avaavat uudelleen Tampereen keskustaan kivijalkaliikkeen Entinen Bulldog 50m päässä kotoa.Tarpeeksi kun valitetaan ja ryvetään Jimmsin brändiä, niin saadaan Bulldog takaisin.
Nyt ei valitettavsati ole tietoa mitä versioita toimittajilta tulee, bios päivityksiä kuitenkin tehdään vielä aika reilusti, joten kovin paljoa sellaisia ei vielä varastoihin asti ole päätynyt ainakaan.@Jimm's onko teillä jo myynnissä/varastossa ryzen 3000ready b450 emolevyjen? Mietin tarkkaaottaen gigabyte aorus 450m tai asrock b450m pro4 emolevyjen.
Oma mielipide on se että on kohtuuttoman pitkä aika tuotepalautuksen käsittelyyn tuo 3viikkoa, kun kerta luvattu 2viikkoa. Se on vaan oma mielipide, ei siitä sen enempää.Itselläni kesti noin kolmisen viikkoa, 22.7 kun kysyin asiasta, vastasivat että käsittelevät vielä 11.7 RMA pyyntöjä.
Eli kyllä he tulevat käsittelemään pyyntösi mutta kuten kaikki tietänee, ovat kovin, kovin ruuhkautuneita.
Joskus asioissa vaan kestää kauemmin, joskus päätöksen tekoon tarvitaan jotain tietoa jonka saamisessa voi kestää, näin yleisesti. Oma RMA tapaus alkukesällä hoitui oikein mallikkaasti, ei ongelmia. Taisi pysyä vielä kahdessa viikossa.Oma mielipide on se että on kohtuuttoman pitkä aika tuotepalautuksen käsittelyyn tuo 3viikkoa, kun kerta luvattu 2viikkoa. Itellä tällä hetkellä raha on kiinni jimmsillä, kun pitäisi sillä rahalla maksaa yksi toinen lasku, joka on myöhässä jo pari päivää.
Ei firmoilla yleensä ole mitään kiirettä kun heillä kerta on jo sun rahat. Sitten on kyllä kiirettä kun rahat on saamatta. Näin siis yleisesti.Oma mielipide on se että on kohtuuttoman pitkä aika tuotepalautuksen käsittelyyn tuo 3viikkoa, kun kerta luvattu 2viikkoa. Itellä tällä hetkellä raha on kiinni jimmsillä, kun pitäisi sillä rahalla maksaa yksi toinen lasku, joka on myöhässä jo pari päivää.
Niin, mut onneksi kaikki on sovittavissa.Joskus asioissa vaan kestää kauemmin, joskus päätöksen tekoon tarvitaan jotain tietoa jonka saamisessa voi kestää, näin yleisesti. Oma RMA tapaus alkukesällä hoitui oikein mallikkaasti, ei ongelmia. Taisi pysyä vielä kahdessa viikossa.
Jos raha on noin piukassa ni olisikos kannattanut miettiä ennen tilausta, että tilaatko lainkaan sillä rahalla atk-tavaraa millä pitäisi laskuja maksaa?
No joo tsori, hermmot ollu vähän kireällä. Ei mulla nyt oikeasti niin huonosti meneEi firmoilla yleensä ole mitään kiirettä kun heillä kerta on jo sun rahat. Sitten on kyllä kiirettä kun rahat on saamatta. Näin siis yleisesti.
Muutenkin, jos laskun maksamiset on kiinni siitä että saa palautusrahat Jimmsiltä, niin ei kovin vahvasti mene.
Totta tuokin, kaikkea ei voi saada heti. Mä olen vaan liian hätäinen tyyppi. Eipä mulla ole aikaisempia kokemuksia jimmssiin RMA tuotteen palauttamisesta. Ehkä noi 1-2 tähden arvostelut mitä lukee noista RMA kokemuksista, niin aiheuttaa hermostuneisuutta, ei siinä sen kummempaa ole, kyseessä on vaan tuotteen palautus. Sen verran noista 1-2 tähden arvosteluista kun lukee, niin suurin osa niistä voi olla keksittyjä juttuja. Itellä on ainakin ollu pelkkiä hyviä ostokokemuksia.Joskus asioissa vaan kestää kauemmin, joskus päätöksen tekoon tarvitaan jotain tietoa jonka saamisessa voi kestää, näin yleisesti. Oma RMA tapaus alkukesällä hoitui oikein mallikkaasti, ei ongelmia. Taisi pysyä vielä kahdessa viikossa.
Jos raha on noin piukassa ni olisikos kannattanut miettiä ennen tilausta, että tilaatko lainkaan sillä rahalla atk-tavaraa millä pitäisi laskuja maksaa?
Onko ihan pelkkä tuotteenpalautus vai takuukorjaus?Oma RMA tapaukseni kolmatta viikkoa sisällä.
TakuukorjausOnko ihan pelkkä tuotteenpalautus vai takuukorjaus?
Toistaiseksi saatavuudet toimittajillakin on niin huonot, että arviota saatavuudelle oikestaan mahdoton antaa. Kuitenkaan mitään sellasita ei ole raportoitu ettei enää lainkaan saataisi.
Valitettavasti tätä ei saada ainakaan toistaiseksi meidän toimittajilta, ilmeisesti tätä on tällä hetkellä saatavilla vain Logitechin omasta kaupastaMiksei teillä ole tuota Logitech G915 näppiksen GL Linear versiota tilattavissa?
Tuotehaku - Jimms.fi
Täällä tulee tuo kahden viikon (lain määräämä) käsittelyaika huomenna täyteen. Puhdas tuotepalautus siis kyseessä.Oma RMA tapaukseni kolmatta viikkoa sisällä.