Jimm's
Jimm's PC-Store
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 983
Kiitos palautteesta, tämä laitettu eteenpäinTakuuasioinnista ei ole Jimmsin kanssa kokemusta, mutta asiakaspalautuksissa voisivat ottaa mallia esim. Verkkokaupasta.
Verkkokaupassa viet tuotteen tiskille, myyjä katsoo, että kaikki kunnossa ja hyvitys samantien kortille.
Jimmsillä täytetään tuotteesta kuin tuotteesta RMA-lappuja ja sitten odotetaan 24h-48h, että onko edes RMA-hakemus hyväksytty. Tämän jälkeen tuote toimitetaan Jimmsille ja sitten odotellaan taas 2-3 päivää, että saako tuotteesta hyvityksen.
Jossain tietokoneiden ja arvokkaampien komponenttien kohdalla vielä juuri ja juuri ymmärtää tarkkaan syynäämisen, mutta tarvitseeko sitä jokaista hiirimattoa ja parin-kolmen kympin hiirtä oikein ammattilaisen tarkistaa? Luulisi, että näillä RMA-käsittelijöilläkin jonkunlainen palkka on. Ja kusetetaanko noilla palautuksilla oikeasti niin paljon, että esim. jokainen alle satasen romu kannatta syynätä tarkkaan läpi