Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Olihan itsellenäkin muuten yksi takuukeissi Jimmsin kanssa. Model D:ssä ei sivunapit toimineet. Vein takaisin liikkeeseen ja sain samantien uuden tilalle. Oli kyllä ihan 5/5 kokemus. En kyllä muista oliko tämä ennen vai jälkeen sen, kun koko puulaaki myytiin saksalaisille.
 
Liittynyt
16.10.2019
Viestejä
21
Black friday tilaukset jotka tehtiin yöllä/aamulla noudettu postista. 12 aikaan päivällä tehdyt ei ole vielä edes lähteneet. Noh toivottavasti tämän viikon aikana.

Ja oli nallekarkit molemmissa noudetuissa mukana :)
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
558
Omat romppeet kuitattiin käsitellyiksi neljän aikoihin yöllä, eli ilmeisesti siellä painetaan pitkää päivää. Tilauksen kommentitkin oli luettu, sillä saivat pyynnön mukaisesti samaan lähetykseen laitettua molemmat tilaukset. Toivottavasti tulee myös nallekarkit kummallekin tilaukselle. :p
Siellä on epäilemättä pieni backlog tilauksia hoidettavana, joten en yhtään ihmettele jos niitä käsitellään yötämyöden. :D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
137
En tiedä onko jokin muuttunut vai huonoa tuuria, mutta nykyään (2-3v sisällä tapahtunut muutos) suurin osa tilauksista ei lähde pian matkaan kuten ”ennen vanhaan”. Oli sitten BF hulinat tai normaali arki kyseessä niin nykyään saa odottaa postitusta vähintään yhden arkipäivän verran lisää. Ei ole nyky-Jimms entisen veroinen.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
290
Katsoin kuluvan vuoden tilaukseni jimmsiltä.

On näköjään viisi tilausta tullut tehtyä tänä vuonna. Pari kalliimpaa tuotetta lähti liikkeelle tukkurin varastolta ja kolme tilatuista tuotteista taisi olla hyllyssä. Tilaukset ovat ns normaaleja tilauksia, en ole ruksinut "nyt vauhtia"-painiketta. ;)

Ensimmäinen päiväys on tilauspäivä ja toinen milloin tuotteen seurantakoodi on tullut sähköpostiin. Paketti on ollut noudettavissa seuraavana päivänä paikallisesta postista (tarkistettu omapostista).

Pe 14.10. Ke 19.10.
La 23.4. Ti 26.4.
Pe 25.3. Ti 29.3
Ti 1.2. Ti 1.2.
Pe 7.1. Ti 11.1.

En nyt tiedä mitä tuohon nyt pitäisi sanoa tämän datan perusteella.

Yleensä viive tilauksen ja lähetyksen välillä on tilauspaikasta riippuen ollut muutamasta päivästä varmaan kahteen viikkoon.
Tämä on suurin syy miksi tykkään tilata Jimmsiltä. Tuote voi olla hieman kalliimpi mitä muualla, mutta kyllä se saapuukin nopeammin perille kuin liikkeet joiden varastosaldo on sama mikä tukkurilla tjsp... pisin elektroniikkatilaus liikkeestä X on ollut lähes vuosi ja tuote ei koskaan päätynyt heidän varastoon. Tosin tilattu tuote itsessään oli ehkä kuriositeetti... mutta massatuotettu kuitenkin.

En henkilökohtaisesti koe ongelmaksi näitä Jimmsin toimitusaikoja ja verrattaessa muihin paikkoihin joista olen tilannut tuotteita niin... aina ne kaikki tuotteet ovat perille tulleet ennemmin tai myöhemmin. :tup:

"Heti mulle nyt" -asenteella lienee parasta fyysisesti käydä hakemassa tuotteet mistä saa.

Annan nyt samalla ruusuja myös chätin väelle.

Aina siellä on vuorossa ollut asiakaspalvelija osannut ehdottaa ratkaisuja mieltä painaneisiin kysymyksiin ja laitteisiin liittyviin ongelmiin... ja apua on chätti-historian perusteella haettu aamu viiden ja keskiyön välillä ja aina joku on tosiaan "vastannut" kysymyksiini. :smile:

Kuten monesti ketjussa olen tuonut esille, tyytyväinen asiakas täällä. Rekisteröityneenä & tilaushistoriaa vuodesta 2013 ja sitä ennenkin tilannut anonyymisti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
137
Katsoin kuluvan vuoden tilaukseni jimmsiltä.

On näköjään viisi tilausta tullut tehtyä tänä vuonna. Pari kalliimpaa tuotetta lähti liikkeelle tukkurin varastolta ja kolme tilatuista tuotteista taisi olla hyllyssä. Tilaukset ovat ns normaaleja tilauksia, en ole ruksinut "nyt vauhtia"-painiketta. ;)

Ensimmäinen päiväys on tilauspäivä ja toinen milloin tuotteen seurantakoodi on tullut sähköpostiin. Paketti on ollut noudettavissa seuraavana päivänä paikallisesta postista (tarkistettu omapostista).

Pe 14.10. Ke 19.10.
La 23.4. Ti 26.4.
Pe 25.3. Ti 29.3
Ti 1.2. Ti 1.2.
Pe 7.1. Ti 11.1.

En nyt tiedä mitä tuohon nyt pitäisi sanoa tämän datan perusteella.

Yleensä viive tilauksen ja lähetyksen välillä on tilauspaikasta riippuen ollut muutamasta päivästä varmaan kahteen viikkoon.
Tämä on suurin syy miksi tykkään tilata Jimmsiltä. Tuote voi olla hieman kalliimpi mitä muualla, mutta kyllä se saapuukin nopeammin perille kuin liikkeet joiden varastosaldo on sama mikä tukkurilla tjsp... pisin elektroniikkatilaus liikkeestä X on ollut lähes vuosi ja tuote ei koskaan päätynyt heidän varastoon. Tosin tilattu tuote itsessään oli ehkä kuriositeetti... mutta massatuotettu kuitenkin.

En henkilökohtaisesti koe ongelmaksi näitä Jimmsin toimitusaikoja ja verrattaessa muihin paikkoihin joista olen tilannut tuotteita niin... aina ne kaikki tuotteet ovat perille tulleet ennemmin tai myöhemmin. :tup:

"Heti mulle nyt" -asenteella lienee parasta fyysisesti käydä hakemassa tuotteet mistä saa.

Annan nyt samalla ruusuja myös chätin väelle.

Aina siellä on vuorossa ollut asiakaspalvelija osannut ehdottaa ratkaisuja mieltä painaneisiin kysymyksiin ja laitteisiin liittyviin ongelmiin... ja apua on chätti-historian perusteella haettu aamu viiden ja keskiyön välillä ja aina joku on tosiaan "vastannut" kysymyksiini. :smile:

Kuten monesti ketjussa olen tuonut esille, tyytyväinen asiakas täällä. Rekisteröityneenä & tilaushistoriaa vuodesta 2013 ja sitä ennenkin tilannut anonyymisti.
Itse lähinnä ihmettelen miksi palvelu on huonontunut? Kaikkia tilaamiani tuotteita on edelleen saldoilla kumminkin.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
290
Itse lähinnä ihmettelen miksi palvelu on huonontunut? Kaikkia tilaamiani tuotteita on edelleen saldoilla kumminkin.
Moikka.

Tarkoitus ei ollut kohdistaa kommenttiani keneenkään vaan lähinnä yleisellä tasolla vastata ketjussa viime aikoina oleviin negatiivisiin kokemuksiin.

Luultavasti toi chätti voisi olla nopein keino saada selvyys asiaan.

Oletan nyt monessa paikkaa olevan yksi vuoden kiireisimmistä ajoista joka pakostakin vaikuttaa tuotteiden toimitusaikoihin.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Kiitos aktiivisesta keskustelusta! Yhdelläkään yrityksellä ei ole tänäpäivänä varaa palvella tarkoituksella huonosti tai keplotella takuutapauksia, koska palaute ja maine näistä leviää nopeasti. Tämän takia meilläkin nämä tapaukset otetaan suurella vakavuudella ja tapaukset tarkistetaankin asiakaskeskeisesti. Mikäli kuitenkin ratkaisuista jää jotain hampaanväliin, kannattaa näistä reklamoida meille kirjallisesti asiakaspalvelun sähköpostiin, niin käydään asia vielä uudelleen läpi. Meillä ollaan viimevuosina panostettu isosti asiakaspalveluun (esimerkiksi 24/7 aspa) jonka johdosta meidän asiakastyytyväisyys onkin korkealla asteella ja tavoitteena on pitää se siellä. :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Onko teillä/saisitteko hankittua pidempiä 4-PIN molex jatkokaapeleita? Vielä en tiedä tarkkaa matkaa mutta sanotaan että korkeintaan 150 cm olisi kotelosta matkaa jäähdyttimeen. Millään 30 cm jatkopaloilla ei olisi mielekästä tehdä vaikka jäisikin alle metriin matka. 50 cm ja pidemmät kiinnostaa.

Pitäisi siis saada tietokoneen virtalähteestä kaapeli kotelon ulkopuolelle ulkoiseen jäähdyttimeen antamaan virtaa pumpulle ja mahdollisesti toinen antamaan virta aquacomputerin quadrolle.
Tällaista 60cm löytyisi kirjoitushetkellä suoraan varastosta Phobyalta:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Kiittäen Ylistän Jimms'sin Jumalia jotka meille näitä armopalojaan jakavat ja huomiotaan suovat...

Mut asiaan, mulla tilauksessa nyt näyttis jolla toimitusaika 5-7 pv ja odottaa tuotetta mutta ongelma on se että oon kaupungista poissa välillä 1.- 6.12. niin miten tiukkaan se toimitus suunnilleen menee että tuleeko siihen 7.pv jälkeen se? Aspa chatissa sitä mieltä että pitäis keretä tuohon 7.pv kyllä.
Yleisesti ottaen esimerkiksi postin ja matkahuollon paketteja pidetään noutopisteessä viikon, jonka aikana paketti tulisi noutaa. Jos heräsi vielä lisäkysymyksiä tilaukseen liittyen, suosittelen olemaan uudelleen yhteydessä asiakaspalveluun 24/7 :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Takuuasioinnista ei ole Jimmsin kanssa kokemusta, mutta asiakaspalautuksissa voisivat ottaa mallia esim. Verkkokaupasta.

Verkkokaupassa viet tuotteen tiskille, myyjä katsoo, että kaikki kunnossa ja hyvitys samantien kortille.

Jimmsillä täytetään tuotteesta kuin tuotteesta RMA-lappuja ja sitten odotetaan 24h-48h, että onko edes RMA-hakemus hyväksytty. Tämän jälkeen tuote toimitetaan Jimmsille ja sitten odotellaan taas 2-3 päivää, että saako tuotteesta hyvityksen.

Jossain tietokoneiden ja arvokkaampien komponenttien kohdalla vielä juuri ja juuri ymmärtää tarkkaan syynäämisen, mutta tarvitseeko sitä jokaista hiirimattoa ja parin-kolmen kympin hiirtä oikein ammattilaisen tarkistaa? Luulisi, että näillä RMA-käsittelijöilläkin jonkunlainen palkka on. Ja kusetetaanko noilla palautuksilla oikeasti niin paljon, että esim. jokainen alle satasen romu kannatta syynätä tarkkaan läpi :confused:
Kiitos palautteesta, tämä laitettu eteenpäin :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Väittäisin, että Jimmsin asiakaskokemus on lähes aina hyvä. Jimmsillä on volyymia nykyään todella paljon (Suomen mittakaavassa) ja hyvät kokemukset nousevat äärimmäisen harvoin esiin missään.

Lisäksi näistä negatiivisista kokemuksista kuullaan yleensä vain asiakkaan oma kertomus omasta näkökulmasta, eikä Jimms pysty näihin yksittäistapauksiin oikein vastaamaan, koska eivät ole varsinaisesti julkista tietoa, mitä yritys saa noin vain levittää.

Toki silti huteja varmasti osuu matkalle, eikä niiltä voi täysin välttyä. Jimmsillä on varmasti parannettavaa takuuasioissa, mutta pääosin nekin hoituvat hienosti. Itsekin IT-alan jälleenmyyjänä aikanaan jonkin aikaa toimin, niin sen perusteella pyytäisin Jimmsiä olemaan aktiivisemmin yhteydessä valmistajaan, jos takuukeissi ei ole täysin selvä. Etenkin, kun hylätystä takuukeissistä laskutetaan asiasta, niin pitäisi olla ehdoton varmuus siitä, että tuote ei oikeasti mene takuuseen. Jos valmistajalta saadaan mustaa valkoisella, että ei mene takuuseen, niin Jimms voi pyyhkiä asiasta kätensä ja mainehaittaa tulee selvästi vähemmän.

Lisäksi suosittelen kaikkia asiakkaita pitämään miellyttävän asenteen, vaikka joku tapaus ei heti menisi omien toiveiden mukaan. Jos välittömästi turhautuu ja käyttäytyy ikävällä tavalla asiakaspalvelua kohtaan, niin tiedän kokemuksesta, että silloin ei tule saamaan parasta palvelua. Jos taas pysyy asiallisena ja ei turhaudu ollenkaan, niin voi saada jopa sellaista palvelua, mitä ei lähtökohtaisesti asiakkaille tarjota. Ihmisiä me kaikki ollaan.
Kiitos palautteesta, tämäkin laitettu eteenpäin :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Itselläkin kokemukset Jimmsistä ovat lähinnä pelkästään positiivisia. Hinnoittelu on kilpailukykyistä ja verkkokaupan ulkoasu on selkeä ja toimiva. Toki kun edellisen kerran tarvitsin takuu- tai palautusasioita hoidella niin Jimm's oli vielä itsenäinen yritys. Ainoa muutos huonompaan on tämän ~12 vuoden asiakkuussuhteen aikana on ollut toimitusajat. Jimmsiltä sai silloin muinoin (ne kuuluisat vanhat hyvät ajat) aina tarpeeseen tavaran viimeistään ylihuomiseksi, kun kilpailevista yrityksistä sai odottaa pakettia perille viikon. Nyt on homma kääntynyt päälaelleen, Jimmsin toimitusajat oman kokemuksen mukaan venyvät varastotavaran osalta siihen luvattuun maksimiin, kun ulkomailta tilattaessa tulee melkein samassa ajassa perille ja kotimaisilta kilpailijoilta lähtee paketti liikenteeseen lähes aina viimeistään tilausta seuraavana päivänä. :think:
Kiitos palautteesta! Paketit saadaan yleisesti ottaen matkaan 1-4 arkipäivässä kunhan tuotteita löytyy suoraan varastosta. Vuoden kiireisimpinä aikoina saattaa tämä arvio muuttua 1-6 arkipäiväksi johtuen suuremmista tilauspiikeistä. Varastolla painetaan kuitenkin hiki hatussa hommia että saadaan kaikki paketit pikaisesti matkaan :)
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 783
Kiitos aktiivisesta keskustelusta! Yhdelläkään yrityksellä ei ole tänäpäivänä varaa palvella tarkoituksella huonosti tai keplotella takuutapauksia, koska palaute ja maine näistä leviää nopeasti. Tämän takia meilläkin nämä tapaukset otetaan suurella vakavuudella ja tapaukset tarkistetaankin asiakaskeskeisesti. Mikäli kuitenkin ratkaisuista jää jotain hampaanväliin, kannattaa näistä reklamoida meille kirjallisesti asiakaspalvelun sähköpostiin, niin käydään asia vielä uudelleen läpi. Meillä ollaan viimevuosina panostettu isosti asiakaspalveluun (esimerkiksi 24/7 aspa) jonka johdosta meidän asiakastyytyväisyys onkin korkealla asteella ja tavoitteena on pitää se siellä. :)
Ei millään pahalla, mutta noiden tapausten pohjalta, joita tässä ketjussa on ollut tämä kuulostaa sanahelinältä. Mutta toivon todella ettei tämä ole sitä.

Tarkemmin jos avaan ajatuksia tuosta teidän asiakaspalvelusta omien tapausten ja ketjussa olleiden tapausten pohjalta, niin perusasiakaspalvelu toimii ihan hyvin, ja arvostan teidän 24/7 chattiä.

Sitten kun tulee teidän näkökulmasta vähän erikoisempi ja ei niin suoraviivainen takuu tapaus, niin vaikuttaa että olette helposti sysäämässä vastuun asiakkaalle, ette aina osaa kysyä itseltänne oikeita kysymyksiä, joihin vastaamalla selviäisi kenelle vastuu kuuluu, ettekä ole kysyneet heti valmistajan mielipidettä näissä tapauksissa.

Lisäksi näissä tapauksissa monesti myös viestintä on pettänyt ettekä ole osanneet aina ottaa opiksi edellisestä ei niin suoraviivaisesta tapauksesta ja soveltaa sitä tähän uuteen tapaukseen.

Joten mielestäni teidän tulisi kiinnittää huomiota näihin menneisiin haastaviin tapauksiin ja niistä yrittää ottaa oppia sekä näillä kouluttaa asiakaspalvelijoita, jotta myös teidän viestintä ja asiakaspalvelu ei petä kun joutuu soveltaa.

Tämän kirjoitan positiivisessa mielessä tarkoituksena auttaa teitä miettimään miten pystytte parantamaan takuukäsittelyä erityisesti teidän näkökulmasta vähän epäselvemmissä tilanteissa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Sitten kun tulee teidän näkökulmasta vähän erikoisempi ja ei niin suoraviivainen takuu tapaus, niin vaikuttaa että olette helposti sysäämässä vastuun asiakkaalle, ette aina osaa kysyä itseltänne oikeita kysymyksiä, joihin vastaamalla selviäisi kenelle vastuu kuuluu, ettekä ole kysyneet heti valmistajan mielipidettä näissä tapauksissa.

Lisäksi näissä tapauksissa monesti myös viestintä on pettänyt ettekä ole osanneet aina ottaa opiksi edellisestä ei niin suoraviivaisesta tapauksesta ja soveltaa sitä tähän uuteen tapaukseen.
Lähtökohtaisesti takuuosastomme yrittää hoitaa takuukäsittelyt sisäisesti, koska käsittelyajat venyvät kun tapaukseen lähdetään hakemaan valmistajan kantaa.
Kuitenkin rajatapauksissa, joissa aluksi annettu hylätty takuupäätös on asiaa selvitetty vielä tarkemmin valmistajan kanssa. Jos valmistaja ei pysty kuvien ja viankuvauksen perusteella suoraan antamaan kantaansa, on tuotteita lähetetty myös valmistajalle asti tarkistettavaksi, eli päätöksiin ei heittäydytä välttämättä pelkän takuuosastomme tarkastuksen pohjalta.
Koska emme voi paljastaa tarkempia yksityiskohtia asiakastapauksista, eivät kaikki yksityiskohdat tapauksista välttämättä avaudu ulkopuolisille.
 
Liittynyt
02.11.2020
Viestejä
798
Onnistuuko hieman laskea AMD Ryzen 5 4500 prosessorin hintaa? kun ei käytettynä saa mistään ja HP emolevylle ei kelpaa kun 4000 sarja tai mahdollisuus ostaa ilman jäähyä joka tulee mukana.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Onnistuuko hieman laskea AMD Ryzen 5 4500 prosessorin hintaa? kun ei käytettynä saa mistään ja HP emolevylle ei kelpaa kun 4000 sarja tai mahdollisuus ostaa ilman jäähyä joka tulee mukana.
Hinnoittelua tarkasteltu, ei saada tällä kertaa laskettua enempää :)
Jäähy kuuluu myös vakiona mukaan pakettiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
123
Mitenhän näiden toimitusaikojen kanssa on tavannut käydä, ostin BF:n aikaan komponentteja joiden kaikkien saldot oli vihreällä, nyt aloin katsomaan että mitä tilaukselle kuuluu kun toisen kaupan tavarat ovat jo lähteneet liikenteeseen:

Screenshot_20221130-131108.png


Nyt tilatut tavarat onkin kaikki 0 saldoilla ja näyttää ettei jouluksi tulekaan...
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
81
Eikö tuo "Varattu tilaukselle" tarkoita, että sinun tilauksen tuotteet on nostettu syrjään varastosaldoilta ja odottaa jotain muita tuotetta (jota ei ollut varastossa) jonka jälkeen kaikki lähetetään kerralla?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 114
Mitenhän näiden toimitusaikojen kanssa on tavannut käydä, ostin BF:n aikaan komponentteja joiden kaikkien saldot oli vihreällä, nyt aloin katsomaan että mitä tilaukselle kuuluu kun toisen kaupan tavarat ovat jo lähteneet liikenteeseen:



Nyt tilatut tavarat onkin kaikki 0 saldoilla ja näyttää ettei jouluksi tulekaan...
Kannattaisiko mennä vaikka chätistä tiedustelemaan asiaa. Saa nopeammin selvyyden, jos haluaa vielä tehdä jotain muutoksia tms...
 

YTY

Liittynyt
25.02.2018
Viestejä
189
Ensimmäinen RMA-kokemukseni Jimmsin kanssa. Emolevy+prosessori sanoivat itsensä irti ja vikaa selviteltyäni toisen emolevyn kanssa laitoin viestiä kuvaten vianmääritysprosessini ja kertoen että epäilen molempien komponenttien rikkoutuneen takuuaikana (ostin jo uuden emolevyn ja prosessorin joiden kanssa kaikki pelaa eli muut komponentit ok).

Sain vastauksen päivässä, ja minua kehotettiin postittamaan tuotteet heille hyvin pakattuina. Postitin paketin toissapäivänä, ja tänään sain ilmoituksen että ovat testanneet tuotteet. Vastauksen mukaan prosessori on rikkoutunut ja vaihdetaan takuuna uuteen, emolevy katsottiin toimivaksi eli vika oli ilmeisesti kuitenkin vain prosessorissa. Sain myös saman tien postin seurantakoodin lähetystä varten.

Ketjun kommenttien perusteella epäilin vähän että mitenköhän takuuprosessissa käy mutta loppujen lopuksi asia hoitui erittäin nopeasti ja vähällä viestienvaihdolla. Tästä tapauksesta siis plussat Jimmsille.
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
176
Mitenhän näiden toimitusaikojen kanssa on tavannut käydä, ostin BF:n aikaan komponentteja joiden kaikkien saldot oli vihreällä, nyt aloin katsomaan että mitä tilaukselle kuuluu kun toisen kaupan tavarat ovat jo lähteneet liikenteeseen:



Nyt tilatut tavarat onkin kaikki 0 saldoilla ja näyttää ettei jouluksi tulekaan...
Täällä kans ois tilausvetämäs eikä tapahtunu mitää vielä sen eteen. Ois kiva viikonlopuksi ollu kun olisi aikaa ollut perehtyyn. Laitoin aspaa eilee viestii ni vastasivat että lähettää seurantakoodin kun lähetetty. Kai se joskus tuleen:D
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Mitenhän näiden toimitusaikojen kanssa on tavannut käydä, ostin BF:n aikaan komponentteja joiden kaikkien saldot oli vihreällä, nyt aloin katsomaan että mitä tilaukselle kuuluu kun toisen kaupan tavarat ovat jo lähteneet liikenteeseen:



Nyt tilatut tavarat onkin kaikki 0 saldoilla ja näyttää ettei jouluksi tulekaan...
Suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme (24/7) niin saadaan katsottua tilaus läpi. Kuvan perusteella on kuitenkin tuotteet varattuna tilaukselle :)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
137
Mitenhän näiden toimitusaikojen kanssa on tavannut käydä, ostin BF:n aikaan komponentteja joiden kaikkien saldot oli vihreällä, nyt aloin katsomaan että mitä tilaukselle kuuluu kun toisen kaupan tavarat ovat jo lähteneet liikenteeseen:



Nyt tilatut tavarat onkin kaikki 0 saldoilla ja näyttää ettei jouluksi tulekaan...
Kysyin eilen samaa asiaa chatista ja sieltä vastattiin, että heillä on noin 4pv käsittelyaika (tilauksesta toimitukseen lähtöön) tällä hetkellä… ei kovin vakuuta toimituksen nopeus näin BF-aikoina valitettavasti…
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 031
Kysyin eilen samaa asiaa chatista ja sieltä vastattiin, että heillä on noin 4pv käsittelyaika (tilauksesta toimitukseen lähtöön) tällä hetkellä… ei kovin vakuuta toimituksen nopeus näin BF-aikoina valitettavasti…
Itse tilasin viime Torstaina yöstä, Perjantaina aamupäivästä tuli ilmoitus, että paketti on lähtenyt matkaan ja Lauantai aamuna oli noudettavissa lähipostista.
 
Liittynyt
17.11.2022
Viestejä
3
Meneeköhän kuinka kauan yleensä että sähköpostiin vastataan? Laitoin viestiä kun toimituksesta puuttui yksi tuote joka toimituslähetteeseen on kuitenkin merkitty toimitetuksi.
Yöllä tuli mailia ja homma hoidossa. :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.05.2017
Viestejä
21
Voisiko tämän hintaa hieman tarkistella EVGA 850W SuperNOVA G6 virtalähde. Olisi tarkoitus tilata kotelo ja tämä kyseinen virtalähde.
 
Liittynyt
30.01.2021
Viestejä
363
Kiitos palautteesta, tämä välitetty eteenpäin :)
Omana mielipiteenäni totean, ettei niiden teknisten tietojen oikeastaan välttämättä tarvitse olla siellä "Tekniset tiedot" -välilehdellä, vaan ihan hyvin ne voivat olla osana sitä tuotekohtaista pääselostetta. Siinä tapauksessa vaan "Tekniset tiedot" -välilehti kannattanee nimetä toisin kuin nykyisellään, jotta se kuvaisi aidommin sitä, mitä tietoja sieltä löytyy.

Muuna toiveena muuten mainittakoon vielä hintakehityksen tarkastelu, kuten muutamilla firmoilla jo onkin.
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 783
Omana mielipiteenäni totean, ettei niiden teknisten tietojen oikeastaan välttämättä tarvitse olla siellä "Tekniset tiedot" -välilehdellä, vaan ihan hyvin ne voivat olla osana sitä tuotekohtaista pääselostetta. Siinä tapauksessa vaan "Tekniset tiedot" -välilehti kannattanee nimetä toisin kuin nykyisellään, jotta se kuvaisi aidommin sitä, mitä tietoja sieltä löytyy
Tämä on hyvä pointti. Teknkset tiedot välilehdellä on niin vähän tavaraa, että ne voisi ihan hyvin olla ekalla sivulla.

@Jimm's
Sen verran paljon antanut negaa että annetaan nyt vaihteeksi positiivistä palautetta.

Teidän sivulla noi tuotetiedot(lue tekniset tiedot) on erittäin hyvin esitetty ja jopa niin hyvin että toisten kauppojen sivuilta palaa katsomaan teidän sivulta kys tuotetta, koska ne on niin hyvin ja tiiviisti esitetty. Edes valmistajan sivulta niitä ei usein saa yhtä helposti, vaikka saattaa olla hieman laajemmin esitetty.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
717
Tein paisuneesta powerbankista rma-hakemuksen, joka hyväksyttiin. Hakemuksessani kysyin että haluatteko varmasti että laitan postissa tulemaan paisuneen akun, johon en saanut suoraa vastausta, vaan perus template-vastauksen "pakkaa tuotteet hyvin" jne jne.

Kysynkin nyt täältä vielä varmistuksen, uskaltaako tälläisen laittaa tulemaan Postilla teille? Mitä jos se syttyy palamaan jossain lajittelukeskuksessa..?

Esim Postin litium-akkujen lähetysohjeessa sanotaan näin: "HUOM: Litiumakkuja, jotka valmistaja on todennut viallisiksi tai akkuja, jotka ovat vahingoittuneet, ei saa lähettää lainkaan."

1669960448954.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.12.2022
Viestejä
21
Haluaisin tiedustella alla olevan tuotteen toimitusnäkymiä:

Gigabyte 27" M27Q P, 170Hz WQHD-pelimonitori, musta

Jo kolmatta kuukautta on esitetty tulossa oleva kappalemäärä, vaan ei aikatauluarviota, mikä vaikuttaa hieman omituiselta. Onkohan Suezin kanavalla laiva taas poikittain tai vastaavaa?

Pitkään myös tulossa olevien tuotteiden määrä pieneni sitä mukaa kun auki olevien tilausten määrä kasvoi lukujen summan ollessa koko ajan 30, joskin kolmen viimeksi tulleen tilauksen kohdalla näin ei enää ole tapahtunut. Vähän ihmeelliseltä tuokin vaikuttaa.

Joka tapauksessa arvostaisin lisävalaistusta tuotteen toimitusnäkymiin. Kysyn julkisesti, koska asia saattaa kinnostaa muitakin. (Olin syrjäsilmällä huomaavinani, että BF-streamin chatissakin taisi vilahtaa asiaa koskeva kysymys, joka sivuutettiin huomiotta.)

Tiedostan näiden tietojen ylläpidon ja niitä koskeviin kysymyksiin vastaamisen työllistävän. Oivana asiakaspalveluna tiedot ovat silti varmaankin sen arvoiset.

J.K. Tuotelinkkeihin on ilmeisesti myös mahdollista liittää bannerimainen kuva, mikä ylittää tietotekniset kykyni. Onkohan jossakin selitetty kuinka moinen tapahtuu?

----------

Ei millään pahalla, mutta ehkä voisin kuitenkin vielä lisätä:

Täysin rehellisesti sanoen on vaikea karistaa mielestä ajatusta siitä, että kenties Gigabyten kampanjahintaisia tilauksia otettiin sisään ylimäärin, samaan tapaan kuin ilmeisesti kävi BF-hintaisen 5800X3D:n kanssa, ja nyt sitten tuotepäällikkö tai joku muu yrittää vitkutella toimituksissa siinä toivossa että osa tilauksista peruttaisiin, ja kaikki myöhemmätkin tilaajat kärsivät. Toivottavasti voitte vahvistaa, ettei tästä sentään ole kyse.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.05.2022
Viestejä
3
Vissiin Black Fridayn takia aika huolella kiirettä piisaa jimmsillä ? Maanantaina tilasin AiO:n, eikä oo vieläkään mihkään lähtenyt. Jospa tuo ens viikolla viimestää. AiO:ta vaille AM5 buildi rdy:cool:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Kiitos viesteistä. Pahoittelemme ruuhkaa toimituksissa, black fridayn tilauspiikin purku jatkuu kovaa vauhtia ja pyrimme pysymään annetuissa arvioissa. Black friday on meillä vuoden kiireisintä aikaa tilausmäärältään mutta palaamme normaaliin toimitusrytmiin mahdollisimman pian. Ensi viikolla pakataan paketteja myös poikkeuksena tiistaina pyhänä :) Mikäli herää kysyttävää tilaukseen liittyen, on asiakaspalvelu tavoitettavissa 24/7 niin puhelimitse kuin chatin välityksellä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Omana mielipiteenäni totean, ettei niiden teknisten tietojen oikeastaan välttämättä tarvitse olla siellä "Tekniset tiedot" -välilehdellä, vaan ihan hyvin ne voivat olla osana sitä tuotekohtaista pääselostetta. Siinä tapauksessa vaan "Tekniset tiedot" -välilehti kannattanee nimetä toisin kuin nykyisellään, jotta se kuvaisi aidommin sitä, mitä tietoja sieltä löytyy.

Muuna toiveena muuten mainittakoon vielä hintakehityksen tarkastelu, kuten muutamilla firmoilla jo onkin.
Tämä on hyvä pointti. Teknkset tiedot välilehdellä on niin vähän tavaraa, että ne voisi ihan hyvin olla ekalla sivulla.

@Jimm's
Sen verran paljon antanut negaa että annetaan nyt vaihteeksi positiivistä palautetta.

Teidän sivulla noi tuotetiedot(lue tekniset tiedot) on erittäin hyvin esitetty ja jopa niin hyvin että toisten kauppojen sivuilta palaa katsomaan teidän sivulta kys tuotetta, koska ne on niin hyvin ja tiiviisti esitetty. Edes valmistajan sivulta niitä ei usein saa yhtä helposti, vaikka saattaa olla hieman laajemmin esitetty.
Kiitos palautteista, nämä välitetty eteenpäin :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Tein paisuneesta powerbankista rma-hakemuksen, joka hyväksyttiin. Hakemuksessani kysyin että haluatteko varmasti että laitan postissa tulemaan paisuneen akun, johon en saanut suoraa vastausta, vaan perus template-vastauksen "pakkaa tuotteet hyvin" jne jne.

Kysynkin nyt täältä vielä varmistuksen, uskaltaako tälläisen laittaa tulemaan Postilla teille? Mitä jos se syttyy palamaan jossain lajittelukeskuksessa..?

Esim Postin litium-akkujen lähetysohjeessa sanotaan näin: "HUOM: Litiumakkuja, jotka valmistaja on todennut viallisiksi tai akkuja, jotka ovat vahingoittuneet, ei saa lähettää lainkaan."

Suosittelen olemaan tästä yhteydessä asiakaspalveluumme niin saadaan käytyä tapaus läpi :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Haluaisin tiedustella alla olevan tuotteen toimitusnäkymiä:

Gigabyte 27" M27Q P, 170Hz WQHD-pelimonitori, musta

Jo kolmatta kuukautta on esitetty tulossa oleva kappalemäärä, vaan ei aikatauluarviota, mikä vaikuttaa hieman omituiselta. Onkohan Suezin kanavalla laiva taas poikittain tai vastaavaa?

Pitkään myös tulossa olevien tuotteiden määrä pieneni sitä mukaa kun auki olevien tilausten määrä kasvoi lukujen summan ollessa koko ajan 30, joskin kolmen viimeksi tulleen tilauksen kohdalla näin ei enää ole tapahtunut. Vähän ihmeelliseltä tuokin vaikuttaa.

Joka tapauksessa arvostaisin lisävalaistusta tuotteen toimitusnäkymiin. Kysyn julkisesti, koska asia saattaa kinnostaa muitakin. (Olin syrjäsilmällä huomaavinani, että BF-streamin chatissakin taisi vilahtaa asiaa koskeva kysymys, joka sivuutettiin huomiotta.)

Tiedostan näiden tietojen ylläpidon ja niitä koskeviin kysymyksiin vastaamisen työllistävän. Oivana asiakaspalveluna tiedot ovat silti varmaankin sen arvoiset.

J.K. Tuotelinkkeihin on ilmeisesti myös mahdollista liittää bannerimainen kuva, mikä ylittää tietotekniset kykyni. Onkohan jossakin selitetty kuinka moinen tapahtuu?

----------

Ei millään pahalla, mutta ehkä voisin kuitenkin vielä lisätä:

Täysin rehellisesti sanoen on vaikea karistaa mielestä ajatusta siitä, että kenties Gigabyten kampanjahintaisia tilauksia otettiin sisään ylimäärin, samaan tapaan kuin ilmeisesti kävi BF-hintaisen 5800X3D:n kanssa, ja nyt sitten tuotepäällikkö tai joku muu yrittää vitkutella toimituksissa siinä toivossa että osa tilauksista peruttaisiin, ja kaikki myöhemmätkin tilaajat kärsivät. Toivottavasti voitte vahvistaa, ettei tästä sentään ole kyse.
Tämän Gigabyten mallin saatavuus on tällä hetkellä heikkoa. Tiedustellaan tarkemmin tilannetta ja palataan tähän.
Tulossa olevien tuotteiden määrä näyttää että tuotetta on tilattu meille. Tilaukset saattavat kuitenkin muuttua riippuen mistä saadaan tuotetta parhaiten haalittua.
Tällä ei kuitenkaan vaikutusta tuotteen toimitusaikaan vaan yritetään löytää aina nopein kanava toimitukselle :)
5800X3D on tulossa meille suuri erä, eivät ehtineet aivan tuohon BF julkaisuun vielä hyllyyn.
 
Liittynyt
12.10.2020
Viestejä
279
@Jimm's ma 28.11 tehty tilaus, pelkkä lämpötahna tilauksella. Millonkohan tilaus toimitetaan? Tiedän että black friday on takana, mutta alkaa olemaan kohtuuttoman pitkä toimitusaika, pikatilausnappiakaan ei näy.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 334
BF-tarjouksista tilattu 5800X3D näköjään postitettu juuri, eli ainakin joku erä niitä on nyt ilmeisesti saapunut.

Minua ei pieni lisäodotus haitannut tässä kohtaa ollenkaan ja olin siihen varautunut, joten olen vain tyytyväinen, että ei tarvinnut kovin pitkään odotella.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 306
BF-tarjouksista tilattu 5800X3D näköjään postitettu juuri, eli ainakin joku erä niitä on nyt ilmeisesti saapunut.

Minua ei pieni lisäodotus haitannut tässä kohtaa ollenkaan ja olin siihen varautunut, joten olen vain tyytyväinen, että ei tarvinnut kovin pitkään odotella.
Sama. Enkä sitä tällä viikolla tule ehtimään asentamaankaan niin ei niin haittaa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Koskakohan Scythe Fuma 2 Rev. B on tulossa?
Hei,
Selvitellään. Alustavasti 10-20 päivää, mutta tuolla toimittajalla nyt aika rajallinen määrä varastossa.
Palaillaan, kun saadaan tarkennusta.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
257
Taitaakohan varastomiehet ottanut lomaa tään maanatain, että sais 4pv loman putkeen ? ei ole lähtenyt tilaukset kovin nopsaan ;) Tarvittako te sinne lissää työnetekijöitä ?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 314
Viestejä
4 157 070
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom