Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 799
89e toi Eisbaer on todella helmi. Siinä ei ole mitään vikaa; keraaminen pumppu joka jaksaa pyörittää kahden radin ja kahden blokin komboa (eli: voit lisätä joko alphan omia tai minkä vaan valmistajan blokkeja / radeja), voit käyttää tota eisbaeria pikaliittimillä eis-tuoteperheen tuotteiden kanssa (radeja, blokkeja, jopa ulkonen jäähdytystorni), tai sitten voit liittää siiheen *mitä tahansa standardeja vesijäähdytyspalikoita*. Eisbaer on tehty standardeista vesijäähdytyspalikoista. Haluatko valkoiset letkut? Osta litra akkuvettä, tilaa jimmyltä metri valkosta letkua, irrota letkut eisbaerista ja vaihda liittimet valkoisiin letkuihin, täytä eisbaer uudelleen ja eikun kovaa ajoa uusilla, haluamasi mittaisilla valkoisilla letkuilla.

Mä oon esim. lyhentäny mun eisbaerin letkuja puukolla, täyttäny sen uudestaan toki tämän operaation jälkeen, lisänny kiertoon toisen radin ja tulevaisuudessa on suunnitteilla vaihtaa radi paksumpaan ja lisätä GPU-blokki jahka 1080 Ti tupsahtaa talouteen.

Jos eisbaer vikaantuu, niin voit joko palauttaa hela-paskan ostopaikkaan, taikka jos et jaksa niin voit etsiä vian (oli se sitten vaikka pumpun impelleri) ja alphacoolilta varaosan ja fiksata itse. Eli voit käsitellä Eisbaeria niinkuin se olisi AIO, tai niinkuin se olisi 'kevyt' customvesijäähy. Ihan mitenkä huvittaa :)

Heikoin lenkki on noi eisbaerin tuulettimet. Ne ei ole kummoiset. Itse vaihdoin ne Corsairin ML-tuulettimiin, jotka on ehkä parhaat radituulettimet tällähetkellä.


Mulla jäähdyttää tällä hetkellä Ryzen 1700X:ää @4Ghz ja lämmöt on erittäin hyvin kurissa. AM4 raudan sai jimmsiltä jollain kuudella eurolla.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
148
Ostin taannoin 4gb rx480 269€ kun pakko oli vaihtaa vanha 660 pois. Tuo on jopa suomihinnoilla hyvä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
179
Joo siis näin kyllä et alennettu hinta mut oli muuten tosi outo kun vaan täällä mainittiin ja ei montaa minuuttia pysyny. Kuitenkin vaan 30e alennus ettei tässä nyt mitään galaxeja räjäytetty et tarvis sen takia ilman mainosmainintaa 5 minuuttia pitää :confused:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 626
Onko tarjoukset voimassa enää 22 jälkeen vai umpeutuuko kaikki sillä lyömällä?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
884
Ihan hyvin mulla on säästynyt jo 140€ prossu+emo
Vielä ku tulis kunnon ddr4 ja poweri ni olis paketti valmis
 
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
799
Joo siis näin kyllä et alennettu hinta mut oli muuten tosi outo kun vaan täällä mainittiin ja ei montaa minuuttia pysyny. Kuitenkin vaan 30e alennus ettei tässä nyt mitään galaxeja räjäytetty et tarvis sen takia ilman mainosmainintaa 5 minuuttia pitää :confused:
Näitä tarjoustuotteita on vain varastosaldona näkyvä määrä, eli yleensä se ~25 kpl. Ei kannata ihmetellä jos menee hetkessä, kun on se muutama sata muroa ja iotekkiläistä ostohousut päässä hakkaamassa F5.

Näppistarjouksia tuntuu tulevan ovista ja ikkunoista :confused:
Tämä on ovela markkinointijuoni. Ilta tuottaa noita F5-vaurioutuneita näppiksiä, niin on hyvä pistää tarjoukseen niitäkin..
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
6
Sääli koska ei sinällään innosta nuo ei niin mekaaniset näppikset. Mek. Keyboard parasta skeidaa 4evö
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
771
Tulisi edes 1080 tarjoukseen niin voisi luopua ostohousujen sovittelusta ton 1080ti:n suhteen. :think:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
148
Kiitoksia RäXästä, nyt pääsee saunaankin (taitaa olla jo 110°c) lepuuttaa hartioita kaljan kanssa! Jyväskylä kuittaa hyvästä illasta! :) Hyvää Jimmyntailoppua myös J-Porukalle!

Ps. Tuossa ei tainnut enää mitään cashbackiä olla?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 840
Voisi tuohon aloituspostaukseen varmaan päivittää loppuunmyydyt kamat sitä mukaa kun hyllyt tyhjenevät, niin ei pääse muodostumaan turhia "tapan kaikki" -fiiliksiä linkkejä klikkaillessa... :D
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 401
Viestejä
4 236 102
Jäsenet
71 202
Uusin jäsen
sinisilmä

Hinta.fi

Ylös Bottom