- Liittynyt
- 09.02.2019
- Viestejä
- 480
No siis liiterihän tarkoittaa sellaista puuvarastoa pihalla, että siellä ne näytöt nyt sitten ovat 

Onko tuo sitten yhtään sen parempi...No siis liiterihän tarkoittaa sellaista puuvarastoa pihalla, että siellä ne näytöt nyt sitten ovat![]()
Tällänen jäänyt kokonaan huomaamatta, pahoittelut radiohiljaisuudesta!Kysyn toistamiseen kun en aiemmin saanut vastausta, onko mitään arvioita milloin AMD Ryzen 9 7950X3D prossuja on tulossa?
Mikäli tuntuu ettei sähköpostiin tule vastausta, kannattaa laittaa viestiä esimerkiksi chatin kautta, tai vaikka ihan pirauttaa asiakaspalveluumme. Tästä tapauksesta kannattaa ehdottomasti, sillä vaikuttaa hieman eriskummalliselta tilanteelta.Ei tämä RMA omalla kohdallanikaan ihan putkeen ole mennyt. Rikkoutuneen virtalähteen tilalle tarjotaan edelleen ensin joko lahjakorttia tai vaihtoa välirahaa vastaan. Kun kumpaankaan en suostu ja haluaisin mieluummin hyvityksen suoraan rahana, pitäisi minun nyt hyväksyä tilalle eri valmistajan huonompi virtalähde. Viesteihin vastataan nopeimmillaan joka toinen päivä, minkä takia asian käsittely venyy, ja nyt ei ole viikkoon kuulunut mitään. Eikö tämä takuu lopulta mene Corsairin piikkiin, vai miksi verrattain vaatimattomasta summasta pitää käydä tällainen vääntö?
Laitetaan selvittäen!Todennäköisesti ei löydy miltään Suomalaiselta tukulta mutta onko mitään mahdollisuuksia saada rackstuds valikoimiin?
![]()
Rackstuds Series II Combo Pack, Both Sizes/Colours | Rackstuds
A universal replacement for cage nuts* Inserts from the front so no more fiddling behind the rack Rackstuds provide a place to support your gear, making single-handed installs possible Rackstuds are much simpler, faster, safer and very strong Technician combo pack contains 40 of each size/colour...www.rackstuds.com
Vielä on vaikea sanoa, mutta vahva aavistus on että kyllä meidänkin valikoimiin otetaan heti sikälimikäli tuo toimittajan listoille ilmestyyOnko kattavaan mini-ITX tuotevalikoimaanne tulossa mahdollisesti erä Dan Cases C4 koteloa toukokuussa? Caseking on mainittu virallisten jälleenmyyjien joukossa: DAN Cases. Menisi nopeasti teidän ostoskoriin myös tämä uusin tuotepäivitys.
Toivottavasti pian! Laitoin kyselyä eteenpäinMilloinkas tämä herkku lisätään valikoimaan?
Selviitelin tätä mielenkiinnosta itsekin ja ilmeisesti se on joku AMD:n oma konsepti.Osaako Jimms kertoa mikä kotelo tässä teidän AMD mainoksessa on? Onko se oikea kuluttajille myynnissä oleva koppa? En nyt vielä sano että ostaisin, mutta kuva kyllä herätti kiinnostuksen.
![]()
kannattaa vilkaista Hyte y60- koteloa jos tuon tyylinen kiinnostaa. Ei tule mieleen muita samankaltaisia, mutta sekään ei täysin vastaa kuvan koteloa.Osaako Jimms kertoa mikä kotelo tässä teidän AMD mainoksessa on? Onko se oikea kuluttajille myynnissä oleva koppa? En nyt vielä sano että ostaisin, mutta kuva kyllä herätti kiinnostuksen.
![]()
kannattaa vilkaista Hyte y60- koteloa jos tuon tyylinen kiinnostaa. Ei tule mieleen muita samankaltaisia, mutta sekään ei täysin vastaa kuvan koteloa.
Nämä olikin molemmat jo tuttuja. Hyte Y60 on vähän sinnepäin, muttei herätä samanlaista mielenkiintoa kuin tuo AMD:n puolikas kahdeksankulmio. Pitääpi pitää silmät auki tulevaisuudessa jos tulee vastaavia lisää markkinoille.Thermaltaken Towerit myös vähän saman tyylisellä ajatuksella.
Tähän saatiin karkeaa arviota että jo muutaman viikon sisällä mahdollisestiMilloinkas tämä herkku lisätään valikoimaan?
Nyt aamusella saatu purettua tuo eilen saapunut kuorma. Eli löytyy varastostaMiltä näyttää Lian Li A4-H2O X4:n saatavuus?Tulossa tänään varastoon? Vähän polttelisi päästä kasaamaan uutta kokoonpanoa viikonloppuna.
Ilmeisestikään ei tullut vielä varastoon. Onko mitään arvioita tämän tiimoilta?
Kuulemma järjestelmäviasta johtui tämä yli viikon viive, mutta sama jatkuu, eli joko vaihto heikompaan virtälähteeseen tai KKV:n linjan vastaisesti lahjakorttiin tai toiseen tuotteeseen välirahaa vastaan. Luulisi teiltäkin asiantuntijuutta löytyvän sen verran, että ymmärretään, että virtalähteissä on muitakin muuttujia, mitkä pitäisi ottaa vertailussa huomioon, kuin wattien määrä, sertifiointi ja takuun kesto. Sekin että tuota tarjousta perustellaan komponenttien heikolla saatavuudella kuulostaa käsittämättömältä, aivan kuin takuun täyttäminen olisi jotenkin maailman tilanteesta riippuva asia.Mikäli tuntuu ettei sähköpostiin tule vastausta, kannattaa laittaa viestiä esimerkiksi chatin kautta, tai vaikka ihan pirauttaa asiakaspalveluumme. Tästä tapauksesta kannattaa ehdottomasti, sillä vaikuttaa hieman eriskummalliselta tilanteelta.
Jimms on selvästi linjannut sisäisesti KKV ohjeistusta vastaan, ettei rahoja palauteta asiakkaalle täysimääräisenä kuin lahjakortin muodossa. Itsekkin nöyrryin lahjakortti vaihtoehtoon, kun kolmen-neljän viikon ja KKV yhteydenoton jälkeen tilanne ei muuttunut. Itselläni Jimm's meni tämän tapauksen johdosta viimeiseksi ostopaikka vaihtoehdoksi, jota vältän loppuun asti jos mahdollista. Suosittelen muitakin välttämään huonon asiakaskokemuksien välttämiseksi.Kuulemma järjestelmäviasta johtui tämä yli viikon viive, mutta sama jatkuu, eli joko vaihto heikompaan virtälähteeseen tai KKV:n linjan vastaisesti lahjakorttiin tai toiseen tuotteeseen välirahaa vastaan. Luulisi teiltäkin asiantuntijuutta löytyvän sen verran, että ymmärretään, että virtalähteissä on muitakin muuttujia, mitkä pitäisi ottaa vertailussa huomioon, kuin wattien määrä, sertifiointi ja takuun kesto. Sekin että tuota tarjousta perustellaan komponenttien heikolla saatavuudella kuulostaa käsittämättömältä, aivan kuin takuun täyttäminen olisi jotenkin maailman tilanteesta riippuva asia.
En saanut sähköpostissa tai täältäkään vastausta, mutta kysyn silti uudelleen. Miksi suora ostohinnan hyvitys on poissuljettu vaihtoehto? Miksi minut on väen vängällä saatava ottamaan vastaan osa, joka ei vastaa palauttamaaani ja jota en jo kuluneen ajan takia enää tarvitse?
Huonoa asiakaspalvelua. Luulisi ny Jimm'sinkin ymmärtävän että tyytyväinen asiakas tuo vuosien varrella enemmän rahaa puljuun kuin mitä nyt joku yksi huonosti hoidettu takuukeissi tulee maksamaan ja jos asiakas sen jälkeen vaihtaa kilpailevan myyjän palveluihin.Jimms on selvästi linjannut sisäisesti KKV ohjeistusta vastaan, ettei rahoja palauteta asiakkaalle täysimääräisenä kuin lahjakortin muodossa. Itsekkin nöyrryin lahjakortti vaihtoehtoon, kun kolmen-neljän viikon ja KKV yhteydenoton jälkeen tilanne ei muuttunut. Itselläni Jimm's meni tämän tapauksen johdosta viimeiseksi ostopaikka vaihtoehdoksi, jota vältän loppuun asti jos mahdollista. Suosittelen muitakin välttämään huonon asiakaskokemuksien välttämiseksi.
Entinen asiakas Salon ajoilta asti.
Itsekkin olen kaksi kokonaista konetta näyttöineen ostanut Jimss's:iltä, plus satunnaista muuta tilpehööriä, mutta eipä tarvitse seuraavan päivityksen ajan koettaessa enää katsellakkaan siihen suuntaan. Eli vääntö alle sadasta kolmestakymmenestä eurosta johti yli tonnin myynnin menetykseen.Huonoa asiakaspalvelua. Luulisi ny Jimm'sinkin ymmärtävän että tyytyväinen asiakas tuo vuosien varrella enemmän rahaa puljuun kuin mitä nyt joku yksi huonosti hoidettu takuukeissi tulee maksamaan ja jos asiakas sen jälkeen vaihtaa kilpailevan myyjän palveluihin.
Ihan mielenkiinnosta casea kohtaan, mikä virtalähde on kyseessä, mikä siinä hajosi ja milloin tuote on alunperin hankittu?Kuulemma järjestelmäviasta johtui tämä yli viikon viive, mutta sama jatkuu, eli joko vaihto heikompaan virtälähteeseen tai KKV:n linjan vastaisesti lahjakorttiin tai toiseen tuotteeseen välirahaa vastaan. Luulisi teiltäkin asiantuntijuutta löytyvän sen verran, että ymmärretään, että virtalähteissä on muitakin muuttujia, mitkä pitäisi ottaa vertailussa huomioon, kuin wattien määrä, sertifiointi ja takuun kesto. Sekin että tuota tarjousta perustellaan komponenttien heikolla saatavuudella kuulostaa käsittämättömältä, aivan kuin takuun täyttäminen olisi jotenkin maailman tilanteesta riippuva asia.
En saanut sähköpostissa tai täältäkään vastausta, mutta kysyn silti uudelleen. Miksi suora ostohinnan hyvitys on poissuljettu vaihtoehto? Miksi minut on väen vängällä saatava ottamaan vastaan osa, joka ei vastaa palauttamaaani ja jota en jo kuluneen ajan takia enää tarvitse?
Ei kai tässä yhtälössä pitäisi olla mitään ihmeellistä, jos myyjä ei kykene jostain syystä korjaamaan virhettä, vaan tarjoilee lahjakorttia tai välirahalla vaihtoa.Mikäli uusi ja samantien romuna niin ymmärrän vouhotuksen, mutta mikäli tuotetta on käytetty jo vuosia niin kauppahinnan palautus täydellisenä koska jämy ei pysty täysin identtistä tuotetta toimittamaan, tuntuu utopistiselta.
KKV sanoi:Hinnanalennus ja kaupan purku
Saat vaatia hinnanalennusta tai kaupan purkamista, jos
- myyjä kieltäytyy virheen oikaisusta vedoten ylivoimaiseen esteeseen tai kohtuuttomiin kustannuksiin
- kohtuullinen aika virheilmoituksesta on kulunut ja oikaisu on edelleen suorittamatta
KKV sanoi:Kaupan purkaminen
Kaupan purkaminen tarkoittaa sitä, että myyjä palauttaa sinulle tavarasta maksamasi kauppahinnan ja sinä palautat tavaran myyjälle.
Myyjän tulee korvata sinulle tavaran palautuksesta aiheutuvat kustannukset.
Myyjä voi vähentää palautettavasta kauppahinnasta tavarasta saamasi käyttöhyödyn.
Jos kauppa puretaan takuuaikana, ei käyttöhyötykorvausta voi vähentää.
Rahapalautuksen pitäisi tosiaan olla tuollaisessa tapauksessa mahdollinen, jos korvaavaa tuotetta ei ole saatavilla tai tuote ei ole korjattavissa.
Kyllähän se on nähty, että täällä jimm’s valehtelee toistuvasti tuosta rahojen palautuksesta. Eihän näitä keissejä muuten ilmaantuisi muutaman kuukauden välein, jos he toimisivat kuten väittävät täällä.Ei kai tässä yhtälössä pitäisi olla mitään ihmeellistä, jos myyjä ei kykene jostain syystä korjaamaan virhettä, vaan tarjoilee lahjakorttia tai välirahalla vaihtoa.
https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/tavaroiden-ja-palveluiden-virheet/virheen-seuraamukset/
Jimmsi itsekin on näköjään tässä ketjussa ollut sitä mieltä, että rahat pitäisi saada rahana takaisin.
Minun ymmärtääkseni takuun pitäisi olla yhtä kattava koko kymmenen vuoden aikana ja se, tehdäänkö palautus ensimmäisenä vai yhdeksäntenä vuotena on täysin yhdentekevää. Jos jälleenmyyjä ei pysty toimittamaan vähintään vastaavaa masinaa, en oikein näe muuta ratkaisua kuin ostohinnan hyvityksen. Mikä tässä on utopistista?Ihan mielenkiinnosta casea kohtaan, mikä virtalähde on kyseessä, mikä siinä hajosi ja milloin tuote on alunperin hankittu?
Mikäli uusi ja samantien romuna niin ymmärrän vouhotuksen, mutta mikäli tuotetta on käytetty jo vuosia niin kauppahinnan palautus täydellisenä koska jämy ei pysty täysin identtistä tuotetta toimittamaan, tuntuu utopistiselta.
Se nyt on ihan se ja sama mitä joku somevastaava täällä lupailee. Ei sillä ole mitään natsoja luvata asioita vaan on joku matalapalkkainen perustyöntekijä. Johtoporrasta ei kiinnosta tällaisten lupaukset. Ne menee mappi ö:hön heti.Minun ymmärtääkseni takuun pitäisi olla yhtä kattava koko kymmenen vuoden aikana ja se, tehdäänkö palautus ensimmäisenä vai yhdeksäntenä vuotena on täysin yhdentekevää. Jos jälleenmyyjä ei pysty toimittamaan vähintään vastaavaa masinaa, en oikein näe muuta ratkaisua kuin ostohinnan hyvityksen. Mikä tässä on utopistista?
Ja mikä tärkeintä, minulle ei ensin edes tarjottu maksutonta vaihtoa, vaan lahjakorttia tai välirahaa vaihdossa uuteen laitteeseen. Käytäntö, joka on muistaakseni täällä pistetty milloin väärinymmärryksen, milloin asiakaspalvelijan puutteellisen koulutuksen piikkiin ja joka on toistuvasti luvattu korjata.
Ensimmäisen 24kk aikana kuluttajan on mahdollista purkaa kauppa (=saada rahat takaisin täysmääräisenä ja sen soisi olevan myös Jimssille itsestään selvää).Minun ymmärtääkseni takuun pitäisi olla yhtä kattava koko kymmenen vuoden aikana ja se, tehdäänkö palautus ensimmäisenä vai yhdeksäntenä vuotena on täysin yhdentekevää. Jos jälleenmyyjä ei pysty toimittamaan vähintään vastaavaa masinaa, en oikein näe muuta ratkaisua kuin ostohinnan hyvityksen. Mikä tässä on utopistista?
Ja mikä tärkeintä, minulle ei ensin edes tarjottu maksutonta vaihtoa, vaan lahjakorttia tai välirahaa vaihdossa uuteen laitteeseen. Käytäntö, joka on muistaakseni täällä pistetty milloin väärinymmärryksen, milloin asiakaspalvelijan puutteellisen koulutuksen piikkiin ja joka on toistuvasti luvattu korjata.
Aivan höpöhöpötason juttua. Takuu on tasan sen mittainen sinne ostoliikkeeseen kun se ostoliike kertoo. Jos ei kerro mitään niin se se on saman mittainen kuin siinä paketissa lukee sinne ostoliikkeeseen.Ensimmäisen 24kk aikana kuluttajan on mahdollista purkaa kauppa (=saada rahat takaisin täysmääräisenä ja sen soisi olevan myös Jimssille itsestään selvää).
Sen jälkeinen mahdollinen takuu on valmistajan myöntämä lisätakuu ja silloin valmistaja voi korjata/-vaihtaa tuotteen.
Minä sain Corsairin kolme vuotta vanhasta virtalähteestä täyden ostohinnan tililleni kun meni takuuseen ja todettiin vialliseksi. Liike ei toki ollut Jimms vaan kotimainen M-kirjaimella alkava. Valitettavasti omatkin kokemukset Jimmsin takuuasioista on vähän nihkeät.Ihan mielenkiinnosta casea kohtaan, mikä virtalähde on kyseessä, mikä siinä hajosi ja milloin tuote on alunperin hankittu?
Mikäli uusi ja samantien romuna niin ymmärrän vouhotuksen, mutta mikäli tuotetta on käytetty jo vuosia niin kauppahinnan palautus täydellisenä koska jämy ei pysty täysin identtistä tuotetta toimittamaan, tuntuu utopistiselta.
Myyjäliikkeelle on vielä olemassa virhe vastuu!Aivan höpöhöpötason juttua. Takuu on tasan sen mittainen sinne ostoliikkeeseen kun se ostoliike kertoo. Jos ei kerro mitään niin se se on saman mittainen kuin siinä paketissa lukee sinne ostoliikkeeseen.
Ainoa keino siis saada eri mittainen takuu ostoliikkeeseen on se että ostoliike kertoo etukäteen minkä mittainen takuu sinne on.
Esimerkkejä jimssiltä:
10v takuuta jimssille:
3v jimssille 10v valmistajalle:![]()
Corsair 1000W RM1000x (2021), modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Gold, musta - 199,90€
CORSAIR RM1000X -sarjan täysin modulaarinen virtalähde EPS12V -liitännöin on valmistettu korkealaatuisista komponenteista täyttäm&www.jimms.fi
![]()
Seasonic 1000W FOCUS GX-1000, modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Gold, musta - 209,90€
Ominaisuudet : - 80 PLUS Gold -sertifioitu - Kompakti koko - 140mm syvä - Tiukka jännitteen säätely - Cable-free Conwww.jimms.fi
Mitään kahden vuoden sääntöä takuun kanssa ei ole. Sekoitat aivan muihin asioihin.
P.s. Sivuhuomiona 5 päivää vajaa 4kk:n RMA:n hyväksymisen jäkeen jimms toimitti tänään Seasonic GX-850 postiin. Yllättyisin kovasti jos mukana tulisi pahoittelut viivästyksestä. En siis tiedä vielä mitä paketissa on. Casen kuvaus täällä: Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju
Eli olet tilannut aikoinaan salaisen, parhaimman virtalähteen koko maailmasta ja Jimm's ei pysty toimittamaan samantasoista tai parempaa, vaan rahat tulee palauttaa täysimääräisinä yhdeksän vuoden jälkeen viivästyskorkoineen sinulle. Selvä juttu.Minun ymmärtääkseni takuun pitäisi olla yhtä kattava koko kymmenen vuoden aikana ja se, tehdäänkö palautus ensimmäisenä vai yhdeksäntenä vuotena on täysin yhdentekevää. Jos jälleenmyyjä ei pysty toimittamaan vähintään vastaavaa masinaa, en oikein näe muuta ratkaisua kuin ostohinnan hyvityksen. Mikä tässä on utopistista?
Kyllä itse ainakin ostin vähän kalliimman hdmi johdon sen takia koska siinä on 25 vuoden takuu. Jos tuote menee rikki niin todellakin oletan että saan vaikka 15 vuoden jälkeen joko samanlaisen (samanlaisella takuulla) tai rahat takaisin. Tämähän on ennemminkin valmistajan ongelma jos tuote sattuu menemään rikki ja samanlaista ei ole antaa takaisin. Yritys sitten pitäisi saada rahat takaisin valmistajalta jos kaupat peruuntuu tämmöisen takia.Eli olet tilannut aikoinaan salaisen, parhaimman virtalähteen koko maailmasta ja Jimm's ei pysty toimittamaan samantasoista tai parempaa, vaan rahat tulee palauttaa täysimääräisinä yhdeksän vuoden jälkeen viivästyskorkoineen sinulle. Selvä juttu.
Mitä jos nyt laittaisit meille foorumilaisillekin kuitenkin tiedoksi mistä virtalähteestä on kyse, miten se on hajonnut ja milloin se on ostettu niin tästä jutusta jäisi jotain käteenkin.
Kaupan purkaminenTLDR:
Täyttä kauppahintaa kaupan purussa ette saa käteenne sen 9 tai 25 vuoden jälkeen, vaan tuotteesta vähennetään aina käyttöhyöty.
Mikäli Jimm's nyt olisi palauttanut "kauppakrediitteinä" tuon täyden ostohinnan niin ainakin itse olisin enemmän kuin tyytyväinen ratkaisuun.
Mutta kukin tyylillään.
Lueppa edes tuo ensimmäinen kuluttajariitalautakunnan päätös koskien takuuajalla purettua kauppaa näytönohjaimesta.Ole hyvä. Asia on aika yksiselitteinen.
Tuo kuluttajaliiton artikkeli näyttää puhuvan virhevastuusta, joka on siis eri asia kuin takuu, eli ei liity mitenkään tähän keskusteluun."Jos kauppa puretaan takuuaikana, ei käyttöhyötykorvausta voi vähentää."
Tästä en löytänyt minkäänlaista lakitekstiä kuluttajansuojalaista tai edes muuta "virallista" sivustoa jossa näin väitettäisiin.
Esim. kuluttajaliiton sivujen mukaan käyttöhyöty voidaan vähentää.
Jos joku io-techin mestareista löytäisi pykälän minkä perusteella tuo väittämä takuuaikana täyden kauppahinnan palauttamisesta on tuonne KKV:n sivuille laitettu niin olisin kiitollinen lähteestä.
Yleensä takuu lasketaan ostopäivästä, eikä se uusiudu takuuvaihdon yhteydessä, vaan se vanhan tuotteen takuu siirtyy uudelle tuotteelle.@Jimm's miten teillä menee takuuvaihdon takuuvaihto?
Ostin vuonna 2017 G602 hiiren, joka vaihdettiin takuuseen elokuussa 2020. Kyseinen takuuvaihdettu hiiri alkoi taas tuplaklikkailemaan, mietin että saakohan tuon vielä takuuseen. Toimituslähetteessä oli näin laitettu. Ajattelin vain kysyä ennen kun laitan turhaa teille menemään.
![]()
Jos lukisit linkatun artikkelin loppuun niin siinä puhutaan myös takuun käsitteestä, joka on valmistajan, maahantuojan tai jälleenmyyjän lisäetu kuluttajaa suojaavalle virhevastuulle. Esimerkiksi Jimm'sin takuuehdot löytyvät etusivun oikeasta alalaidasta, takuuehdot, jotka lain mukaan eivät saa heikentää kuluttajansuojalaissa olevaa virhevastuuta. Eli kyllä tuo takuu ja virhevastuu menevät käsi kädessä.Tuo kuluttajaliiton artikkeli näyttää puhuvan virhevastuusta, joka on siis eri asia kuin takuu, eli ei liity mitenkään tähän keskusteluun.
Käykö tämä?Jos lukisit linkatun artikkelin loppuun niin siinä puhutaan myös takuun käsitteestä, joka on valmistajan, maahantuojan tai jälleenmyyjän lisäetu kuluttajaa suojaavalle virhevastuulle. Esimerkiksi Jimm'sin takuuehdot löytyvät etusivun oikeasta alalaidasta, takuuehdot, jotka lain mukaan eivät saa heikentää kuluttajansuojalaissa olevaa virhevastuuta. Eli kyllä tuo takuu ja virhevastuu menevät käsi kädessä.
- Kuluttajariitalautakunnan päätökset ovat heidän itsensä mukaan suosituksia "eli ennakkopäätöksiä" vastaavanlaisiin riitoihin.
- Lakipykälät asiaan liittyen pitäisi kyllä löytyä ihan Suomen laista, eikä mistään KKV:n aspasta.
@Sampsa Tästä voisi melkein jo tehdä oman ketjun aiheeseen sopivalle alueelle, missä keskustellaan pelkästään kuluttajansuojaan liittyvistä laeista, ehdoista ja ratkaisuista, ettei Jimm'sin ketju täyty näistä omista ja muiden nollapostauksista.
Sinnehän nämä suoraan kauppiaaseen kuulumattomat pohdinnat tosiaan kuuluvat. Jatketaan keskustelua em. langassa.Käykö tämä?
Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)
Mm. Hyvät tarjoukset -keskustelussa tulee aika usein ilmi kaikenlaisia hintavirhetilanteita ja vääriin käsiin joutuneita alennuskoodeja yms. joiden peruutuksista nousee iso poru, osa aiheesta ja osa vähän vähemmän aiheesta. Jälkimmäisellä viittaan siihen, että satunnaisten käyttäjien lisäksi on...bbs.io-tech.fi
Ei ainakaan tällä hetkellä saada tukkureilta, mutta tuotevastaava laittoi studsit korvan taakse, mikäli niitä jollekin tukkurille ilmaantuu niin otetaan valikoimiin.Todennäköisesti ei löydy miltään Suomalaiselta tukulta mutta onko mitään mahdollisuuksia saada rackstuds valikoimiin?
![]()
Rackstuds Series II Combo Pack, Both Sizes/Colours | Rackstuds
A universal replacement for cage nuts* Inserts from the front so no more fiddling behind the rack Rackstuds provide a place to support your gear, making single-handed installs possible Rackstuds are much simpler, faster, safer and very strong Technician combo pack contains 40 of each size/colour...www.rackstuds.com
Hintaa tarkisteltiin jo tällä viikolla, eli en usko että saadaan enempää rullattua alaspäin.Onnistuuko 5800X3D:n hintaa tarkistamaan?
Bumbs vanhalle kysymykselle.Onko Jimmssillä ennakkomyyntiä 7800X3D-prossusta ja jos ei niin tuleeko se heti tilattavaksi 6.4 klo 00.00?