Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
03.03.2018
Viestejä
31
Moi ja kiitos palautteesta! Ilmeisesti tässä on jokin väärinkäsitys käynyt, kyllä tuo hyvityssumma on mahdollista maksaa myös tilille lahjakortin sijaan.
Kiitos vahvistuksesta. Kieltämättä ei kyllä kuulostanyt väärinkäsitykseltä, kun minulle sanottiin, että "Valitettavasti suora rahojen palautus ei ole tässä mahdollinen". Pyysin nyt rahan palautusta tilille uudestaan ja viittasin samalla tähän viestiisi.
 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
184
Samanlaista olen itsekin kokenut: Takuupuoli tuputtaa että joko sama/korvaava tuote tai lahjakortti. Tilille rahojen palautus ei ole mahdollista, vaikka kuinka perustelisi. Viimeksi oli keissi Roccatin hiiren kanssa ja vasta KKV:n ohjeistuksen lähettämisen jälkeen alettiin hitaasti taipumaan rahojen palautukseen.
 
Liittynyt
05.04.2022
Viestejä
2
Ostin bundlessa emon, prossun ja muistit (tarkalleen ottaen tämän). Nyt kun memtestiä ajoin ja toinen kampa on viallinen, en voi aspan mukaan vaan yksinkertaisesti palauttaa muisteja ja käydä ostaan läheltä jostain kivijalkaliikkeestä uusia heti tilalle, vaan minun pitäisi joko:
1. Palauttaa koko bundle (Mitä en missään nimessä tee, koska koko muu paketti on kasassa ja toimii)
2. Odottaa postikuskin kulkua suuntaan ja toiseen ~viikon ilman käyttökelpoista konetta
3. Maksaa ylimääräiset 15€ express-palautuksesta, jota odotellessa voin ajaa konetta vajaalla muistilla (8GB). Tätä summaa ei palauteta
4. Purra luotia ja suosiolla mennä RMA-reittiä, laittaa muistit postiin, käydä ostamassa samanlaiset muistit ja korvaavat saapuu kun saapuu. Lopputuloksena 4 kampaa (yhteensä 32GB) muistia ja 100€ ylimääräisiä kustannuksia.

Ovatko bundlet tosiaan tällainen ansa? Jos olisin ostanut muistit erikseen, tässä ei olisi mitään ongelmaa, sen kuin palauttaa vaan ja käy kävellen ostamaan uudet tilalle muualta. Mutta jostain kumman syystä bundlen eri osat ovat jotenkin naimisissa keskenään, eikä niitä erota edes kuolema. Bundlella on hinta, ja jopa tuotesivulla näkyy osien hinta erikseen ostettuna. Pystymme laskemaan sen hintaeron ja sen mukaan sovitella sitä hyvitystä, joten mikä tässä on se ongelma? Varsinkaan kun ilmankin muisteja ostin 700€ edestä osia, niin en näe että tässä kukaan ainakaa häviäisi
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.04.2022
Viestejä
2
Jaa komento takaisin tuosta sitten. Olin valmis jo tappelemaan, mutta testasin huvikseni muut muistipaikat emolevystä, ja korruptio jatkuu jos on kaksi muistia ensisijaisissa sloteissa (B2 ja A2), eikä koko paska edes postaa jos käyttää paikkoja A1 ja B1. Eli koko paketti lähtee joka tapauksessa purkuun :) Oikein kivaa. Ei kai auta ku myöntää tappio ja laittaa tärkeimmät osat RMA-prosessin kautta takaisin Turkuun
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Kiitos vahvistuksesta. Kieltämättä ei kyllä kuulostanyt väärinkäsitykseltä, kun minulle sanottiin, että "Valitettavasti suora rahojen palautus ei ole tässä mahdollinen". Pyysin nyt rahan palautusta tilille uudestaan ja viittasin samalla tähän viestiisi.
Samanlaista olen itsekin kokenut: Takuupuoli tuputtaa että joko sama/korvaava tuote tai lahjakortti. Tilille rahojen palautus ei ole mahdollista, vaikka kuinka perustelisi. Viimeksi oli keissi Roccatin hiiren kanssa ja vasta KKV:n ohjeistuksen lähettämisen jälkeen alettiin hitaasti taipumaan rahojen palautukseen.
Väärä käsitys taitaa tässä tapauksessa siis olla asiakaspalvelijalla, laitetaan palautetta. Hyvityksen voi siis saada tilille niin halutessaan.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Ostin bundlessa emon, prossun ja muistit (tarkalleen ottaen tämän). Nyt kun memtestiä ajoin ja toinen kampa on viallinen, en voi aspan mukaan vaan yksinkertaisesti palauttaa muisteja ja käydä ostaan läheltä jostain kivijalkaliikkeestä uusia heti tilalle, vaan minun pitäisi joko:
1. Palauttaa koko bundle (Mitä en missään nimessä tee, koska koko muu paketti on kasassa ja toimii)
2. Odottaa postikuskin kulkua suuntaan ja toiseen ~viikon ilman käyttökelpoista konetta
3. Maksaa ylimääräiset 15€ express-palautuksesta, jota odotellessa voin ajaa konetta vajaalla muistilla (8GB). Tätä summaa ei palauteta
4. Purra luotia ja suosiolla mennä RMA-reittiä, laittaa muistit postiin, käydä ostamassa samanlaiset muistit ja korvaavat saapuu kun saapuu. Lopputuloksena 4 kampaa (yhteensä 32GB) muistia ja 100€ ylimääräisiä kustannuksia.

Ovatko bundlet tosiaan tällainen ansa? Jos olisin ostanut muistit erikseen, tässä ei olisi mitään ongelmaa, sen kuin palauttaa vaan ja käy kävellen ostamaan uudet tilalle muualta. Mutta jostain kumman syystä bundlen eri osat ovat jotenkin naimisissa keskenään, eikä niitä erota edes kuolema. Bundlella on hinta, ja jopa tuotesivulla näkyy osien hinta erikseen ostettuna. Pystymme laskemaan sen hintaeron ja sen mukaan sovitella sitä hyvitystä, joten mikä tässä on se ongelma? Varsinkaan kun ilmankin muisteja ostin 700€ edestä osia, niin en näe että tässä kukaan ainakaa häviäisi
Moikka! Muistikitti itsessään on kokonaisuus, eli kitin kaikki kammat pitää palauttaa vaikka vika olisi vain yhdessä kammassa.
Emoa ja prosessoria ei kuitenkaan tarvitse palauttaa, mikäli vika on rajattu luotettavasti juuri muisteihin.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 008
Onko tässä setissä muistien tarkoitus kulkea tuolla 3600MHz nopeudella?

Asus TUF Gaming B660-PLUS WIFI D4 + Core i5-12400F + 16GB DDR4 3600MHz (Bundletarjous!) - Jimms.fi

Itse en ainakaan saa postaamaan kummallakaan XMP-profiililla (muistien omilla tai Asuksen "optimoimilla"). 3000MHz CL15 XMP-profiililla pääsee ainakin Windowsiin. Pelaamista en ole vielä kokeillut. Virallisestihan 12400F taitaa tukea vain 3200MHz asti, jos oikein olen ymmärtänyt?

Olisiko mahdollista vaihtaa tuo 3600MHz kitti esim. tähän: Kingston 16GB (2 x 8GB) FURY Beast RGB, DDR4 3200MHz, CL16, 1.35V, musta - Jimms.fi

Hinta on sama kuin ilman RGB:tä oleva 3600MHz kitti, joka tuli bundlessa mukana: Kingston 16GB (2 x 8GB) FURY Renegade, DDR4 3600MHz, CL16, 1.35V, musta - Jimms.fi
 
Liittynyt
28.10.2021
Viestejä
102
Onko tässä setissä muistien tarkoitus kulkea tuolla 3600MHz nopeudella?

Asus TUF Gaming B660-PLUS WIFI D4 + Core i5-12400F + 16GB DDR4 3600MHz (Bundletarjous!) - Jimms.fi

Itse en ainakaan saa postaamaan kummallakaan XMP-profiililla (muistien omilla tai Asuksen "optimoimilla"). 3000MHz CL15 XMP-profiililla pääsee ainakin Windowsiin. Pelaamista en ole vielä kokeillut. Virallisestihan 12400F taitaa tukea vain 3200MHz asti, jos oikein olen ymmärtänyt?

Olisiko mahdollista vaihtaa tuo 3600MHz kitti esim. tähän: Kingston 16GB (2 x 8GB) FURY Beast RGB, DDR4 3200MHz, CL16, 1.35V, musta - Jimms.fi

Hinta on sama kuin ilman RGB:tä oleva 3600MHz kitti, joka tuli bundlessa mukana: Kingston 16GB (2 x 8GB) FURY Renegade, DDR4 3600MHz, CL16, 1.35V, musta - Jimms.fi
Kyllä mulla ainakin kulkee 3600Mhz ja juuri tuo bundle käytössä…
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 127
Positiivisena palautteena näyttää Pikatoimitus-nappi toimivan. Kun nyt olisi viikonloppuna aikaa rassata tietokoneita, eikä näytönohjain liikkunut eilen mihinkään - niin kävin yöllä painamassa nappia. Heti kun Jimm'sillä heräsivät tuossa 7 aikaan, tuli seurantakoodia.
Toki Matkahuolto hakee sitten, kun hakee. Edelliset toimitukset on kuitenkin vastaavassa tilanteessa tulleet viimeistään lauantaina.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Perhana, kerrankin kävi tuuri!
Jostain syystä tuli taas eilen katsottua itx-koneen puuttuvia komponentteja ja siellähän oli Perskiven B550 Phantom Gaming itx:ää yksi kpl poistossa. Kuitattu ja pikatoimituksella tänä aamuna tuli lähtöilmoitus... Alkaa talviloma, niin olisi jotain räpellettävää ;)
 
Liittynyt
03.03.2018
Viestejä
31
Kiitos vahvistuksesta. Kieltämättä ei kyllä kuulostanyt väärinkäsitykseltä, kun minulle sanottiin, että "Valitettavasti suora rahojen palautus ei ole tässä mahdollinen". Pyysin nyt rahan palautusta tilille uudestaan ja viittasin samalla tähän viestiisi.
Rahat saapui jo tilille eli olipas erittäin nopeaa toimintaa, kun lopulta homma alkoi edetä. Loppu hyvin, kaikki hyvin :)
 
Liittynyt
23.04.2021
Viestejä
27
edit. Olen vain tyhmä ja älysin puolituntia myöhemmin oman mokan.

Olisin asiakaspalaute lomaketta tekemässä lopuksi kysytään käyttöjärjestelmän salasanasta, että mitäköhän salasanaa tässä nyt tarkoitetaan ja miksi tällästä edes tarvitaan?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
145
edit. Olen vain tyhmä ja älysin puolituntia myöhemmin oman mokan.

Olisin asiakaspalaute lomaketta tekemässä lopuksi kysytään käyttöjärjestelmän salasanasta, että mitäköhän salasanaa tässä nyt tarkoitetaan ja miksi tällästä edes tarvitaan?
Veikkaisin että liittyy niihin tapauksiin joissa lähetetään kokonainen tietokone huoltoon. Kuvittelisin että tuo kysely on sen takia ettei sitä salasanaa tarvitse kysellä sitten jälkikäteen? Täytät varmaan RMA hakemuslomaketta parhaillaan?
 
Liittynyt
23.04.2021
Viestejä
27
Veikkaisin että liittyy niihin tapauksiin joissa lähetetään kokonainen tietokone huoltoon. Kuvittelisin että tuo kysely on sen takia ettei sitä salasanaa tarvitse kysellä sitten jälkikäteen? Täytät varmaan RMA hakemuslomaketta parhaillaan?
Joo näinhän se oli. Hieman tässä huvittaa kuinka kaun meni edes älytä tuollainen simppeli asia.
 
Liittynyt
15.07.2019
Viestejä
9
Se on vähän outoa että sähköpostiin tulevassa tilausvahvistuksessa ei ole esim. toimitusosoitetta ja muita tietoja. Yleensä on tapana laittaa. Sitä kun humalapäissään tilailee jotain ei-kirjautuneena, niin olisi kiva tarkistaa että mihin tuli tilattua.
 
Liittynyt
23.04.2021
Viestejä
27
Hieman on tuo jimmsin palautukselle annettava palautetta tuntuu todella työläältä. Ensin piti väsätä Rma-hakemus, jonka jälkeen tuli ohjeet spostiin, että tuotteen pakettiin pitäisi molemmille puolille laittaa rma-numero, mutta sitä ei saa itse tuotepakkaukseen ( Palauttamassa siis monitoria ja tuli pelkästään monitorilaatikko, eikä muuta. ), joten ottaa tässä selvää uskaltaako tuohon pakettiin kirjotella mitään rma-koodeja. Tämän jälkeen pitäisi vielä saate liittämään mukaan, mutta kaikki tiedot mitä saatteesiin pitäisi laittaa on laitettu jo kertaalleen rma hakemukseen. Tuotteen palauttaminen matkahuollon pisteelle on helppoa ja koodin, kun antaa tiskillä pitäisi riittää.

apua?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
260
Hieman on tuo jimmsin palautukselle annettava palautetta tuntuu todella työläältä. Ensin piti väsätä Rma-hakemus, jonka jälkeen tuli ohjeet spostiin, että tuotteen pakettiin pitäisi molemmille puolille laittaa rma-numero, mutta sitä ei saa itse tuotepakkaukseen ( Palauttamassa siis monitoria ja tuli pelkästään monitorilaatikko, eikä muuta. ), joten ottaa tässä selvää uskaltaako tuohon pakettiin kirjotella mitään rma-koodeja. Tämän jälkeen pitäisi vielä saate liittämään mukaan, mutta kaikki tiedot mitä saatteesiin pitäisi laittaa on laitettu jo kertaalleen rma hakemukseen. Tuotteen palauttaminen matkahuollon pisteelle on helppoa ja koodin, kun antaa tiskillä pitäisi riittää.

apua?
Teippaa vaikka lappu kylkeen, johon tuo RMA-koodi. Tai sitten teipin päälle kirjoitat.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Hieman on tuo jimmsin palautukselle annettava palautetta tuntuu todella työläältä. Ensin piti väsätä Rma-hakemus, jonka jälkeen tuli ohjeet spostiin, että tuotteen pakettiin pitäisi molemmille puolille laittaa rma-numero, mutta sitä ei saa itse tuotepakkaukseen ( Palauttamassa siis monitoria ja tuli pelkästään monitorilaatikko, eikä muuta. ), joten ottaa tässä selvää uskaltaako tuohon pakettiin kirjotella mitään rma-koodeja. Tämän jälkeen pitäisi vielä saate liittämään mukaan, mutta kaikki tiedot mitä saatteesiin pitäisi laittaa on laitettu jo kertaalleen rma hakemukseen. Tuotteen palauttaminen matkahuollon pisteelle on helppoa ja koodin, kun antaa tiskillä pitäisi riittää.

apua?
Esimerkiksi näyttöjen ja koteloiden kanssa tuon RMA-numeron voi tosiaan kirjoittaa sitten vaikka erikseen paperille ja teippaa tuon laatikkoon. Myyntipakkaukseen suoraan ei tosiaan mielellään mitään merkintöjä, että se säilyy edelleen mahdollisimman myyntikuntoisena. Saate ei ole välttämätön, jos RMA-numero on merkitty selkeästi pakettiin ja tarvittavat tiedot löytyy itse hakemuksesta.
 

kryptonian

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
559
Moikka! Tämä tieto välitetty tuotevastaavalle. Lähinnä siis lisäkysymysten varalta pyydettiin sitä omaa ketjua yksäreihin mutta käyhän tämä tosiaan näinkin. Ilmeisesti kuitenkin haet jotain räkki- etkä ns. kuluttajaversiota? :)

Edit: Pari kappaletta tuotteistettu!

APC EasyPDU, Metered-by-Outlet with Switching, ZeroU, 16A, 230V, (20) C13 & (4) C19 - 1 349,00€

APC EasyPDU, Metered-by-Outlet, ZeroU, 16A, 230V, (20) C13 & (4) C19 - 1 089,00€
No siis noi ns kuluttajaverioissa yleensä kun ei ole mitään ominaisuuksia, lähinnä haluan tietää kulutuksen siltä PDU:lta (SNMP:llä), jota esim Deltacon PDU:ssa ei ole (näyttö ei näytä watteina, näyttää vaan VA:na joka ei paljoa itselle sano).
 

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 813
No siis noi ns kuluttajaverioissa yleensä kun ei ole mitään ominaisuuksia, lähinnä haluan tietää kulutuksen siltä PDU:lta (SNMP:llä), jota esim Deltacon PDU:ssa ei ole (näyttö ei näytä watteina, näyttää vaan VA:na joka ei paljoa itselle sano).
Jos VA:lla tarkoitetaan voltti ampeereita niin nuohan on käytännössä sama asia kun watit.
 

Liitteet

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 016
Täällä mainittiin aiemmassa takuukeississä, että viallisen tuotteen hyvityksen voi ottaa myös lahjakorttina. Onko tuossa jotain rajoituksia tai mahdollisia vähennyksiä, vai saako vielä vaikka 2.5 vuottakin oston jälkeen täyden ostohinnan lahjakortille? Esimerkiksi näytönohjaimien hinnat elävät (nyt laskevat) jatkuvasti ja myös uusia malleja ja sukupolvia julkaistaan.

EDIT: Ja tuo aiempi takuukeissi päättyi niin, että viallisen tuotteen omistaja osti ensin uuden ja kalliimman tuotteen Jimmsiltä ja lopulta viallinen ja palautettu tuote hyvitettiin sen hinnasta. Voiko tuota pitää ennakkotapauksena, että noin voi nyt tehdä, jos ei esimerkiksi omista toista näytönohjainta takuukeissin ajaksi?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Täällä mainittiin aiemmassa takuukeississä, että viallisen tuotteen hyvityksen voi ottaa myös lahjakorttina. Onko tuossa jotain rajoituksia tai mahdollisia vähennyksiä, vai saako vielä vaikka 2.5 vuottakin oston jälkeen täyden ostohinnan lahjakortille? Esimerkiksi näytönohjaimien hinnat elävät (nyt laskevat) jatkuvasti ja myös uusia malleja ja sukupolvia julkaistaan.

EDIT: Ja tuo aiempi takuukeissi päättyi niin, että viallisen tuotteen omistaja osti ensin uuden ja kalliimman tuotteen Jimmsiltä ja lopulta viallinen ja palautettu tuote hyvitettiin sen hinnasta. Voiko tuota pitää ennakkotapauksena, että noin voi nyt tehdä, jos ei esimerkiksi omista toista näytönohjainta takuukeissin ajaksi?
Takuutapauksissa pitää aina ensin olla yhteydessä takuuosastoomme, joka antaa lisätoimintaohjeet.
Käyttöhyötyvähennyksiä tehdään joissain tapauksissa kyllä edelleen.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
^37 eri Alphacoolin tuotetta, joista 80% ei varastossa? :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
184
Ja tähän päälle vielä tuo Lian Li UNI FAN joka on ollut tähän mennessä lähes jokaisessa tarjouspäivässä viimeisen vuoden aikana...
 
Liittynyt
26.04.2021
Viestejä
8
Tiedoksi @Jimm's :


Kyseisen näytön tuotetiedoissa näyttää olevan ristiriitaisia tietoja näytön resoluutiosta. Otsikossa mainostetaan 4K UHD monitorina, mutta tuotetiedoissa mm.:

"32" QHD (2560 x 1440) -pelimonitori"
ja
"Maksimiresoluutio:
  • DisplayPort: 2460 x 1440 @ 240Hz
  • HDMI: 2560 x 1440 @ 144Hz
  • Ylikellotustila: DisplayPort: 2560 x 1440 @ 270Hz"

Onkohan lipsahtanut väärän näytön tiedot tuotetietoihin?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Tiedoksi @Jimm's :


Kyseisen näytön tuotetiedoissa näyttää olevan ristiriitaisia tietoja näytön resoluutiosta. Otsikossa mainostetaan 4K UHD monitorina, mutta tuotetiedoissa mm.:

"32" QHD (2560 x 1440) -pelimonitori"
ja
"Maksimiresoluutio:
  • DisplayPort: 2460 x 1440 @ 240Hz
  • HDMI: 2560 x 1440 @ 144Hz
  • Ylikellotustila: DisplayPort: 2560 x 1440 @ 270Hz"

Onkohan lipsahtanut väärän näytön tiedot tuotetietoihin?
Pistetään tarkistuspyyntöä eteenpäin!
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Välitetään palautteet ja toiveet tarjouksia koskien tuotevastaaville tiedoksi! :comp:
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
649
Voi sanoa et nopiaa toimintaa @Jimm's Tilaus meni ke aamuna sisään, iltapäivällä paketti jo lähti ja postikin yllätti et tänään sai jo noutaa.
 
Liittynyt
13.01.2018
Viestejä
195
Voi sanoa et nopiaa toimintaa @Jimm's Tilaus meni ke aamuna sisään, iltapäivällä paketti jo lähti ja postikin yllätti et tänään sai jo noutaa.
Täältäkin Jimmsille posia toimituksen lähdöstä postin käsiin. Alle 1h tilauksesta ja kuormassa lähdössä eteenpäin. Käytin kyllä sitä pikatoimitus nappia, kun ajattelin sen olevan ainoa keino saada pääsiäisgeimit pyörimään paremmin.

Posti sen sai vain lajiteltu eilen Liedossa ja tänään sille ei ole tapahtunut mitään.
 
Liittynyt
22.09.2021
Viestejä
6
Olisikohan ollut mahdollista saada oikeita Focus kotelotarjouksia Fractalin kevätsiivoukseen? Tämän hetkisissä Focus G:ssä ja Focus G Minissä ei ole kyllä tarjouksia nähtykään. Mini ei ole ikinä ollut Jimmsillä 99€ hintainen. Korkein hinta ikinä (korotettu juuri ennen tarjousta) oli 64,90€ ja sivusto väittää, että normi hinta on 99€. Focus G:kin on parin euron heitolla tasan saman hintainen, mitä se on aina keskiarvoltaan ollut. Mainostettu "norm. 59,90€" on ollut siinäkin viimeksi vuonna 2018.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 300
Antaa muuten posti aika kyytiä paketeille. Onneksi kotelo vaikutti kuitenkin virheettömältä kun pikaisesti katsoin. Muu sisältö on tilattu myöhemmin ja vasta sitten kasatessa tietää että kaikki varmasti ok.
 

Liitteet

Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
292
Antaa muuten posti aika kyytiä paketeille. Onneksi kotelo vaikutti kuitenkin virheettömältä kun pikaisesti katsoin. Muu sisältö on tilattu myöhemmin ja vasta sitten kasatessa tietää että kaikki varmasti ok.
Nyt kun lukaisin tämän niin voin vahvistaa saman asian. Viimeiset kolme neljä pakettia joita on postin kautta tullut niin jokaisessa on ollut jokin kulma rutussa tai reikä laatikon kyljessä. Onneksi omissa paketteissa siellä sisäpuolella on ollut vielä toinen pahvilaatikko ottamassa kolhuja vastaan. Toivotaan, että tuote on kunnossa.

Edit. Tulipa nyt asian noustua esiin tehtyä sille jopa jotakin. Naamakirjan kautta palautetta kun sattuu tänään muut kanavat olevan kiinni.
Edit2. Propsit Postin asiakaspalvelulle verrattain nopeasta vastauksesta. Syykin tietysti on suhteellisen selvä. Lähetykset on tärkeä pakata niin, että ne kestävät koneellisen lajittelun.

Hei! Kiitos yhteydenotostasi. Ikävä kuulla, että paketit olivat ottaneet osumaa kuljetuksessa. Lähetykset on tärkeä pakata niin, että ne kestävät koneellisen lajittelun. Täältä löydät pakkaamisohjeet https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/lahettaminen/paketin-lahettaminen/pakkaamisohjeet . Mikäli lähetyksen sisältö pääsee vahingoittumaan tulisi täyttää seuraava lomake heti kun vaurioitumisen huomaa https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/vastaanottaminen/vahingoittunut-lahetys . Tämän jälkeen tulisi olla yhteydessä lähettäjään. Lomakkeelle on tärkeää liittää kuvia sekä lähetyksen päällyksestä, että sisällöstä ja sisältö tulee säilyttää, kunnes olemme selvittäneet asian lähettäjän kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 127
Jimm's toimittaa myös Matkahuollolla.. Itse olen sillä tilannut viimeiset paketit, mutta lähinnä sen takia, että lähin Postin pakettiautomaatti on aina täynnä ja sitten vievät asiamiespostiin 500m päähän kotoa..
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 833
Viestejä
4 205 763
Jäsenet
70 989
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom