Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
31.05.2019
Viestejä
110
Olenkohan ainoa, joka taistelee Jimssin takuiden kanssa? Kaksi palautusta saman mallisesta emosta, josta aina palauttaessa löydetään makrokuvilla naarmuja / ongelmia, jotka eväävät takuun.

Ensimmäisellä kerralla jopa naaivisti ajatellen käytin Jimssin Express takuupalvelua (joka ilmeisesti nyt jo kadonnut), jotta sain uuden emon pikaisesti tilalle. Tällöin palauttaessa omat kuvat jäi ottamatta, niin en sitten lähtenyt tuulimyllyjä vastaan taistelemaan. Tällä kertaa kuvia kuitenkin otettu, enkä esim. Heidän taipunutta pinniä näistä löytänyt. Ja vaikuttaa, ettei emoa ollut Jimssillä muuten testattu kuin etsitty nämä kohdat toimimattomuuden / takuun eväämisen pohjaksi.

Vuosikymmenen varmaan Jimssiltä tavaraa tilaillut, eikä ennen takuiden kanssa ole tarvinnut pelata, ja muutenkin vähäiset asiakaspalvelu keissit hoituneet hyvin, joten toimintatapa tuntuu vieraalta. Jotenkin vaikea kuvitella, että joutuisi esim. nimeltä mainitsemattoman globaalin verkkokaupan kanssa väittelemään vastaavista ja yrittää kaivella syyllistä kissojen ja hiirien kanssa.
Itsellä kanssa tuossa taannoin, n. pari vuotta sitten oli aikamoinen ruljanssi Jimm'sin kanssa takuuhuolosta, lopulta asia hoitui vasta, kun tuotteen valmistaja totesi, että tuoteessa on vika ja että itse olen toiminut oikein ja Jimm's tässä tapauksessa väärin. Toki useasti olen sitä ennen viallisia tuotteita palauttanut ja nämä on mennyt ihan ok ja kohtis nopeasti, toki silloinkin kommunikaatiossa ollut aikamoista ongelmaa, esim. asiakaspalvelu sanonut toista ja huolto toista ja jostain ihmeen syystä en ole kyllä kovin montaa kertaa saanut vastausta sovitussa ajassa, vaan itse on pitänyt lähteä kyselemään perään.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Itsellä kanssa tuossa taannoin, n. pari vuotta sitten oli aikamoinen ruljanssi Jimm'sin kanssa takuuhuolosta, lopulta asia hoitui vasta, kun tuotteen valmistaja totesi, että tuoteessa on vika ja että itse olen toiminut oikein ja Jimm's tässä tapauksessa väärin. Toki useasti olen sitä ennen viallisia tuotteita palauttanut ja nämä on mennyt ihan ok ja kohtis nopeasti, toki silloinkin kommunikaatiossa ollut aikamoista ongelmaa, esim. asiakaspalvelu sanonut toista ja huolto toista ja jostain ihmeen syystä en ole kyllä kovin montaa kertaa saanut vastausta sovitussa ajassa, vaan itse on pitänyt lähteä kyselemään perään.
Kiitos palautteesta! Suhtaudumme aina annettuihin palautteisiin vakavasti ja prosessejamme on kehitetty ja pyritään edelleen kehittämään niiden pohjalta.
Kommunikaatio näyttää olevan edelleen joissain tapauksissa kehityksen paikka.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 056
Itsellä kanssa tuossa taannoin, n. pari vuotta sitten oli aikamoinen ruljanssi Jimm'sin kanssa takuuhuolosta, lopulta asia hoitui vasta, kun tuotteen valmistaja totesi, että tuoteessa on vika ja että itse olen toiminut oikein ja Jimm's tässä tapauksessa väärin. Toki useasti olen sitä ennen viallisia tuotteita palauttanut ja nämä on mennyt ihan ok ja kohtis nopeasti, toki silloinkin kommunikaatiossa ollut aikamoista ongelmaa, esim. asiakaspalvelu sanonut toista ja huolto toista ja jostain ihmeen syystä en ole kyllä kovin montaa kertaa saanut vastausta sovitussa ajassa, vaan itse on pitänyt lähteä kyselemään perään.
Näissä useissa tapauksissa yhteisenä tekijänä näyttää olevan se, että Jimms ei myönnä olevansa väärässä. Enemminkin vierittävät syyn asiakkaalle. Lisäksi kommunikaatio on huonoa ja itse pitää kysellä huollettavan tuotteen perään.
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
160
Kiitos palautteesta! Suhtaudumme aina annettuihin palautteisiin vakavasti ja prosessejamme on kehitetty ja pyritään edelleen kehittämään niiden pohjalta.
Kommunikaatio näyttää olevan edelleen joissain tapauksissa kehityksen paikka.
Näissä useissa tapauksissa yhteisenä tekijänä näyttää olevan se, että Jimm's ei myönnä olevansa väärässä. Enemminkin vierittävät syyn asiakkaalle. Lisäksi kommunikaatio on huonoa ja itse pitää kysellä huollettavan tuotteen perään.
Näissä kahdessa kommentissa on myös yksi yhteinen tekijä. Foorumille raportoidut takuuongelmat ovat jatkuneet jo vuosia, samoin kuin Jimm'sin ilmoitukset "prosessiensa kehittämisestä/kehittymisestä".

Poislukien ilmiselvät takuupalautusten väärinkäytökset (joita jokaiselle firmalle valitettavasti tulee), takuiden palautusprosessien toimivuudessa on ketjuviestien pohjalta selvä ristiriita. Miksi osa Jimm'sin asiakkaista joutuu takuuasioissa kääntymään edelleen foorumin puoleen vaikka liike on toistuvasti parantanut takuupalautusprosessejaan? Joku tässä yhtälössä mättää.

Haasteet kommunikaatiossa etenkin takuuasioiden ympärillä näkyy olevan molempien osapuolten yksi yhteisesti tunnistama ja tunnustama ongelma. Tähän kannattaisi mielestäni Jimm'sin isommin pureutua, vaikka resurssit ovatkin rajalliset. Muutoin takuuasioiden käsittelyä jatketaan jatkossakin enemmän tällä foorumilla kuin liikkeen omien takuuprosessien kautta. Tämä tuskin on kummankaan osapuolen etu.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Näissä kahdessa kommentissa on myös yksi yhteinen tekijä. Foorumille raportoidut takuuongelmat ovat jatkuneet jo vuosia, samoin kuin Jimm'sin ilmoitukset "prosessiensa kehittämisestä/kehittymisestä".

Poislukien ilmiselvät takuupalautusten väärinkäytökset (joita jokaiselle firmalle valitettavasti tulee), takuiden palautusprosessien toimivuudessa on ketjuviestien pohjalta selvä ristiriita. Miksi osa Jimm'sin asiakkaista joutuu takuuasioissa kääntymään edelleen foorumin puoleen vaikka liike on toistuvasti parantanut takuupalautusprosessejaan? Joku tässä yhtälössä mättää.

Haasteet kommunikaatiossa etenkin takuuasioiden ympärillä näkyy olevan molempien osapuolten yksi yhteisesti tunnistama ja tunnustama ongelma. Tähän kannattaisi mielestäni Jimm'sin isommin pureutua, vaikka resurssien rajallisuus onkin tiedossa. Muutoin takuuasioiden käsittelyä jatketaan jatkossakin enemmän tällä foorumilla kuin liikkeen omien takuuprosessien kautta. Tämä tuskin on kummankaan osapuolen etu.
Kiitos kommentista!
Vuosien varrella kehitystä on kyllä tapahtunut useammallakin osa-alueella ja valtaosa takuuta(kin) koskevista palautteista on nykyään positiivisia.
Silloin kun epäkohtia ilmenee, niin niihin kyllä puututaan. Tämänpäiväisen keskustelun tiimoilta meni palaute vielä toistamiseen eteenpäin tuosta Kullervon tapauksesta (itse tapaus käsiteltiin jo heinäkuussa) sekä kommunikaatiosta noin yleisesti.

Muoks:
uffeen osalta odotamme siis edelleen takuutapauksen numeroa yksityisviestillä, jotta palaute saadaan kohdennettua.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Noi kaikki takuuasioiden juttelut vois jättää täältä kyl suoraa pois, ei mua ainakaa henk.koht. kiinnosta miten jollaa muulla on menny takuuasiat/yksityiskohdat siintä.
Se kiinnostas kyllä jos kokoajan ois kaikilla vikaa, mutta jos nyt ostajalle sattuu sillon tällön vaikeempi asia takuun suhteen ni menee ihan normaalin piikkiin vielä.

Niinku olen sanonu, itellä ei o ollu 20-25v Jimssin kanssa ikinä mitää ongelmia takuun kanssa(koputetaan puuta), mutta kaveripiirissä on kyllä ihmisiä kellä on ollut takuun puolesta ongelmia, onko se sitte ollu Jimmsin "vika" ite vai tuotteen valmistajan takuuehdot, siihen en ota kantaa(taittuneet emon pinnit paketista ym).

OFFTOPIC:
Mitä täs nyt seurannu näitä takuuasioita yleisesti(ei pelkästää jimssin), ni ainaki itestä tuntuu et nää vaikeimmat takuu asiakkaat tuntuu olevan näitä turhaa palauttelijoita / hemmetin tarkkoja ihmisiä, ketkä olettaa halvalla saavan huippulaatua.
Tän huomion tein jo ite joskus aikoinaan kun olin tiskin takan töissä, halvalla pitäs saada "ammattilaistavaroita" ja sit aikuiset miehet itkee ja raivoaa kun ne kotiin tarkotetut työkalut hajoaa eikä kestä 12h/pv työntekoa :)
 
Viimeksi muokattu:

uffee

Tukijäsen
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
187
Kiitos palautteesta! Mikäli nyt on puhe tuosta tämänkesäisestä kuuloketapauksesta, niin hylkäämisen syy oli yksinkertaisesti se, että ilmoitettua vikaa ei saatu toistumaan meillä tai valtuutetussa huollossa useista yrityksistä huolimatta. Sinulle kuitenkin vaihdettiin korvaavat kuulokkeet hyvän tahdon eleenä. Kuulokkeitasi testasi kaikkiaan kuusi henkilöä ja ne ovat nyt demokäytössä.
Näin varmasti muuaalla toki tehdään ja en olekaan tätä vastaan. Mutta, jos löydetään vika, jota ei lähtiessä ole ollut (pinnin vääntyminen, kun pinneistä ennen lähetystä otetussa ei tätä näy), niin teidän vastuullaan se olisi osoittaa, että tämä on asiakkaan aiheuttama.

Nyt myöskin yritätte veloittaa ylimääräistä maksua (50e) cpu:n palautuksesta, vaikka siitä ennakkoon kyselin palauttaessa, ja vastaus oli että laittaa nämä yhdessä tulemaan. Aika mahdoton mielestäni ilman toista prosessoria / testikokoonpanoa on sanoa kummassa osassa tuo alkuperäinen ongelma (emon punainen cpu led valo) on.

Eli aika sekavaa kommunikointia mielestäni kaiken kaikkiaan. Myöskään esittämiini kysymyksiin ei sinällään ole vastattu vaan lopputulema on ollut, että takuu ei ole voimassa näiden vahinkojen vuoksi.

E. En koe olevani tarkka tuotteissa millään tasolla ja varsin tyytyväinen ollut Jimssin touhuihin noin muuten. Mutta tuntuu olevan vaikeaa saada vastauksia muutakaan kautta. Ja ehkä asioiden esille tuominen voi toimia pohjana kehitykselle prosesseissa, niin en usko tästä liikkeellekään haittaa olevan. Olisi se tietty helpompi niellä tappionsa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 056
Eli aika sekavaa kommunikointia mielestäni kaiken kaikkiaan. Myöskään esittämiini kysymyksiin ei sinällään ole vastattu vaan lopputulema on ollut, että takuu ei ole voimassa näiden vahinkojen vuoksi.
Itse sain vastaukset kysymyksiini vasta huoltoliikkeeltä ja sitäkautta asia lähti selviämään.

Tsemppiä jatkoon.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 257
Poislukien ilmiselvät takuupalautusten väärinkäytökset (joita jokaiselle firmalle valitettavasti tulee), takuiden palautusprosessien toimivuudessa on ketjuviestien pohjalta selvä ristiriita. Miksi osa Jimm'sin asiakkaista joutuu takuuasioissa kääntymään edelleen foorumin puoleen vaikka liike on toistuvasti parantanut takuupalautusprosessejaan? Joku tässä yhtälössä mättää.
Kyseessä lienee tilastoharha, eli täällä puidaan vain ne pahimmat tapaukset tai muuten vain närkästyneimmät tapaukset.
Samaan aikaan mennee varmaan 10-100x määrä enemmän tai vähemmän onnistuneesti hoidettuja tapauksia, jotka ei päädy tänne.

Ihan sama ilmiö on hyvinkin monessa muussakin tilanteessa, että yleensä vain ne, joiden kokemus on huono pitää meteliä ja moninkerta tyytyväisyyksiä ei kommentoi, tai ei paina sitä vihreätä hymiötä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 056
Kyseessä lienee tilastoharha, eli täällä puidaan vain ne pahimmat tapaukset tai muuten vain närkästyneimmät tapaukset.
Samaan aikaan mennee varmaan 10-100x määrä enemmän tai vähemmän onnistuneesti hoidettuja tapauksia, jotka ei päädy tänne.

Ihan sama ilmiö on hyvinkin monessa muussakin tilanteessa, että yleensä vain ne, joiden kokemus on huono pitää meteliä ja moninkerta tyytyväisyyksiä ei kommentoi, tai ei paina sitä vihreätä hymiötä.
Varmasti myös meissä, joiden takuuasiat ovat menneet vähemmän onnistuneesti, on paljon niitä jotka eivät asiastaan tähän ketjuun kirjoita. Syystä tai toisesta, yksi esimerkki muutamaa viestiä ylempänä.

En minäkään tästä asiasta meinannut kirjoittaa, mutta kun taas tuli uusi tapaus takuuongelmien kanssa, niin kirjoitin.
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
181
Moi,
Kesästä asti odotellut tuotetta ”Ducky One 2 SF, RGB-valaistu mekaaninen näppäimistö, 65%, Cherry MX Brown” saldoille…
Onko tälle heittää mitään arviota milloin saapuu varastoon? Onko mahiksia saada edes tämän vuoden puolella?
Kiitos :)
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Pakko kysyä että tarkistaako Jimm's normaalit asiakaspalautukset että tuote on kunnossa?. Meinaan vaan sitä että joku kisälli saattaa palauttaa vaikka viallisen tuotteen normaalina asiakaspalautuksena, jos on kyllästynyt riitelemään takuusta. Jonkin sortin petoshan tuo olisi varmaan jos noin tekisi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 703
Parin vuoden aikana ollut muutama takuuasia, hiirtä, prossua ja emoa koskien ja kummastelen ettei muka asiakaspalvelusta saisi selkeitä vastauksia. Jos vai selkeästi sellaisia on pyytänyt. Omat asiat menneet kunkin laitteen kanssa mallikkaasti, eli positiivinen kuva toiminnasta jäänyt. Ja myös asiat hoidettu nopeasti (siihen toki auttanut se ettei takuupuolella ollut ruuhkaa, ja viat selkeästi valmistajan suuntaan todettavissa). Ymmärrettävää että hankalia on tuollaiset (raja)tilanteet, jossa näyttää että asiakkaan rikkoma...kunnes valmistaja tulee vastaan tapauksia ollessa enemmän. On vain sitten on oltava itse aktiivinen, ja pyydettävä lisätutkimuksia. Mutta aivan varmasti siellä seassa on niitä "toheloita", jotka vierittää omaa mokaansa takuun suuntaan. Koska yrittänyttä ei laiteta.

Jos mietitään kuinka hurjasti tämänkin foorumin puolen porukka Jimmsin palveluita käyttää, niin siihenkin nähden aika vähän negatiivisia kokemuksia täällä. Nykyaikana kuitenkin ollaan sen verran hanakoita tuomaan asiamme esille, etenkin negatiivisista kokemuksista. Homma rullaa siis pääosin mallikkaasti.

Pakko kysyä että tarkistaako Jimm's normaalit asiakaspalautukset että tuote on kunnossa?. Meinaan vaan sitä että joku kisälli saattaa palauttaa vaikka viallisen tuotteen normaalina asiakaspalautuksena, jos on kyllästynyt riitelemään takuusta. Jonkin sortin petoshan tuo olisi varmaan jos noin tekisi.
Asiakaspalautuksissakin tuote tarkistetaan, ennen rahojen palautusta. Näin muistelisin ehdoissa olleen kun aikoinaan yhden tuotteen palautin.
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Moi,
Kesästä asti odotellut tuotetta ”Ducky One 2 SF, RGB-valaistu mekaaninen näppäimistö, 65%, Cherry MX Brown” saldoille…
Onko tälle heittää mitään arviota milloin saapuu varastoon? Onko mahiksia saada edes tämän vuoden puolella?
Kiitos :)
Laitetaan kyselykierrokselle :geek:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Pakko kysyä että tarkistaako Jimm's normaalit asiakaspalautukset että tuote on kunnossa?. Meinaan vaan sitä että joku kisälli saattaa palauttaa vaikka viallisen tuotteen normaalina asiakaspalautuksena, jos on kyllästynyt riitelemään takuusta. Jonkin sortin petoshan tuo olisi varmaan jos noin tekisi.
Juurikin näin, eli asiakaspalautetut tuotteet tarkistetaan :geek:
 

uffee

Tukijäsen
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
187
Juurikin näin, eli asiakaspalautetut tuotteet tarkistetaan :geek:
Toinen kysymys liittyen asiakaspalautettuihin tuotteisiin ja mitä näistä b-stockina kiertoon laitetaan. Multa puuttui tästä evätyn takuun Asuksen emosta (Express takuupalautus) alunperinkin M2 slotin päältä valkoinen muoviklipsi, jolla lukitaan SSD paikalleen. Vai olisiko vain Asuksen pettämätön laadunvalvonta voinut jättää sen laittamatta?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Näin varmasti muuaalla toki tehdään ja en olekaan tätä vastaan. Mutta, jos löydetään vika, jota ei lähtiessä ole ollut (pinnin vääntyminen, kun pinneistä ennen lähetystä otetussa ei tätä näy), niin teidän vastuullaan se olisi osoittaa, että tämä on asiakkaan aiheuttama.

Nyt myöskin yritätte veloittaa ylimääräistä maksua (50e) cpu:n palautuksesta, vaikka siitä ennakkoon kyselin palauttaessa, ja vastaus oli että laittaa nämä yhdessä tulemaan. Aika mahdoton mielestäni ilman toista prosessoria / testikokoonpanoa on sanoa kummassa osassa tuo alkuperäinen ongelma (emon punainen cpu led valo) on.

Eli aika sekavaa kommunikointia mielestäni kaiken kaikkiaan. Myöskään esittämiini kysymyksiin ei sinällään ole vastattu vaan lopputulema on ollut, että takuu ei ole voimassa näiden vahinkojen vuoksi.

E. En koe olevani tarkka tuotteissa millään tasolla ja varsin tyytyväinen ollut Jimssin touhuihin noin muuten. Mutta tuntuu olevan vaikeaa saada vastauksia muutakaan kautta. Ja ehkä asioiden esille tuominen voi toimia pohjana kehitykselle prosesseissa, niin en usko tästä liikkeellekään haittaa olevan. Olisi se tietty helpompi niellä tappionsa.
Kiitos RMA-numerosta!
Tässä tapauksessa tosiaan havaittiin emolevyssä fyysisiä vaurioita visuaalisen tarkastuksen yhteydessä. Tuotteessa olevat fyysiset vauriot jo yksistään tekevät siitä toimintakelvottoman, joten muita mahdollisia vikoja ei voida luotettavasti selvittää. Tapauksen käsittelyä ei siis jatkettu emolevyn osalta. Palauttamanne prosessori testattiin toimivaksi. Settinä myydyt tuotteet katsotaan tässä yhteydessä kokonaisuudeksi ja tapauksesta veloitetaan siis yksi aiheettoman takuupalautuksen maksu, sillä emolevyn takuu on rauennut.
Pahoittelut että maksun peruste on jäänyt epäselväksi.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Toinen kysymys liittyen asiakaspalautettuihin tuotteisiin ja mitä näistä b-stockina kiertoon laitetaan. Multa puuttui tästä evätyn takuun Asuksen emosta (Express takuupalautus) alunperinkin M2 slotin päältä valkoinen muoviklipsi, jolla lukitaan SSD paikalleen. Vai olisiko vain Asuksen pettämätön laadunvalvonta voinut jättää sen laittamatta?
Moikka! Express -takuuvaihdoissa käytetään uusia tuotteita. Mikäli emolevyn pakkauksesta puuttuu jotain mitä manuaalin mukaan pitäisi paketissa olla, niin asiasta kannattaa olla viipymättä yhteydessä Asukseen: ASUS - Lähetä Sähköpostia
 

uffee

Tukijäsen
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
187
Kiitos RMA-numerosta!
Tässä tapauksessa tosiaan havaittiin emolevyssä fyysisiä vaurioita visuaalisen tarkastuksen yhteydessä. Tuotteessa olevat fyysiset vauriot jo yksistään tekevät siitä toimintakelvottoman, joten muita mahdollisia vikoja ei voida luotettavasti selvittää. Tapauksen käsittelyä ei siis jatkettu emolevyn osalta. Palauttamanne prosessori testattiin toimivaksi. Settinä myydyt tuotteet katsotaan tässä yhteydessä kokonaisuudeksi ja tapauksesta veloitetaan siis yksi aiheettoman takuupalautuksen maksu, sillä emolevyn takuu on rauennut.
Pahoittelut että maksun peruste on jäänyt epäselväksi.
Tähän vastasinkin jo, ettei fyysisiä vaurioita ole ollut havaittavissa tuotetta lähettäessä, josta olen lähettänyt useampia kuvia, mihin ei ole osaltanne millään tasolla vastattu / kommentoitu.

Kummallista on myös mielestäni kommentti, että emolevylle ei ole tehty visuaalisen katselmuksen ohella mitään, sillä fyysisten vaurioiden kautta testaus olisi testipenkissä liian riskaapelia (muutama kuvien mukaan ei johdinta katkaissut / paljailla silmillä mahdoton havaita naarmu PCB:llä sekä yksi taittunut pinni). Tarjouduin aiemmin viesteissäni lähettämään videota omasta "testipenkistäni", jossa ilman CPU:n virtapiuhaa emolevy pyöritti tuulettimia ja poweri ei poikkaissut, mutta tähänkin jäin vastauksetta.

Mutta näköjään asia on osaltanne jo ratkaistu ja jatkan asian käsittelyä KKV:n kautta, joka on muuten ensimmäinen kerta itselleni hoitaa asioita tällä tapaa. Olen myös viimeisen takuukeissin - jonka otin kontolleni - jälkeen tilaillut teilltä osia (jopa kakkoskoneen kokoonpanossa pyörivän toisen valmistajan emolevyn - nimim. ei ASUS:ta tähän taloon koskaan enää), joten asiakkuuteni ei ole sinällään prosessissa kärsinyt. Ehkä jonkinmoinen kolhu tällä kertaa tästä väistämättä syntyy, vaikka mielelläni jatkaisinkin.

Osaltani homma siis tässä foorumissa käsitelty. Kiitokset vain IO-Tech:n kanssaveljille ja -siskoille tuesta! Ehkäpä joku päivä kuluttajalle on Suomessa helpompaa, kun edes hieman taistellaan tuulimyllyjä vastaan.
 

RTR

Liittynyt
09.04.2021
Viestejä
596
Saiskos listoille Beyerdynamic DT990 Pro (tavallinen tai black edition) 80 ohm version? Tuntuvat olevan täysin kiven alla.
 

Napander

Premium-jäsen
Liittynyt
06.01.2020
Viestejä
173
Saahan noita edelleen suoraan Beyerdynamicilta ja esim. Amazon.com. Tilaisin vain mielelläni Suomesta jos vain mahdollista.
Eivät ainakaan minulle myynneet Suomeen Bayerdynamicilta Europe siteltä heinäkuussa, joten tilasin Amazon.de kautta. (Unfortunately, we do not currently deliver to Finland from our online shop. In this case, please contact your local distributor )
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 223
Saahan noita edelleen suoraan Beyerdynamicilta ja esim. Amazon.com. Tilaisin vain mielelläni Suomesta jos vain mahdollista.
Amazonilla voi jotain erää sitte olla vielä, mutta limited edition se nyt vaan oli kuitenkin. Beyerdynamicin sivuiltakaan en äkkiseltään löydä kuin 250ohm.
 

RTR

Liittynyt
09.04.2021
Viestejä
596
Beyerdynamicin sivuiltakaan en äkkiseltään löydä kuin 250ohm.
Saksan sivuilta saa Black Editionia 80 ohm versiona, tavallisia ei tosiaankaan saa. Todella hölmöä kyllä mun mielestä jos ovat tosiaan joku limited edition, luulisi että ainakin ostajia löytyy.
 
Liittynyt
21.10.2019
Viestejä
361
Onko nuo RTX 3000:n sarjan MSRP kortit poistuneet valikoimasta siksi, koska tuotteita ei ole enään tulossa valmistajalta tuohon halpaan hintaan?



 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 968
Onko teillä vielä kasattu ja testattu yhtäkään LGA1200 kittiä miten ne toimii Asuksen emon kanssa? Vaikka reiät on niin Asuksen manuaalissa sanotaan, että suosittelevat LGA1700 kiinnikkeiden käyttämistä.
Miten LGA1200 tehty jäähy siis toimii oikeasti LGA1700 kannan kanssa? Koska prosessori on 0,8mm matalampi, niin meneekö se silti alemmas LGA1200 kiinnikkeillä?
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 223
Saksan sivuilta saa Black Editionia 80 ohm versiona, tavallisia ei tosiaankaan saa. Todella hölmöä kyllä mun mielestä jos ovat tosiaan joku limited edition, luulisi että ainakin ostajia löytyy.
Kas joo, näinpä näkyy. Vaan oletettavasti nekin sieltä häviävät kun kaikki on myyty tms.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Onko teillä vielä kasattu ja testattu yhtäkään LGA1200 kittiä miten ne toimii Asuksen emon kanssa? Vaikka reiät on niin Asuksen manuaalissa sanotaan, että suosittelevat LGA1700 kiinnikkeiden käyttämistä.
Miten LGA1200 tehty jäähy siis toimii oikeasti LGA1700 kannan kanssa? Koska prosessori on 0,8mm matalampi, niin meneekö se silti alemmas LGA1200 kiinnikkeillä?
Moikka! Me rakennettiin uusien prossujen ympärille tämmöset paketit;

Käytännössä sopiminen riippuu tosi paljon jäähystä.

Noctuan kiinnikkeet on jo listoilla: Tuotehaku - Jimms.fi
Arctic lähettää ostajalle kiinnikkeet kuittia vastaan: LGA1700-MOUNTING KITS FOR ALDER LAKE | ARCTIC

MSI:n Core Liquid C ja P -sarjan AIOt ovat suoraan boksista LGA 1700 -yhteensopivia.
 
Liittynyt
21.10.2019
Viestejä
361
Moikka! Kyseisiä malleja ei valitettavasti tule enää erikoishintaan myyntiin. :/
Moi!

Harmi kuulla. Kiitos kuitenkin tiedosta.

Onko vielä laajempaa tietoa koskeeko tämä kaikkia msrp kortteja myös lähitulevaisuudessa, vai menivätkö nämä vain pois, eli muiden kohdalla toivo elää?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Moi!

Harmi kuulla. Kiitos kuitenkin tiedosta.

Onko vielä laajempaa tietoa koskeeko tämä kaikkia msrp kortteja myös lähitulevaisuudessa, vai menivätkö nämä vain pois, eli muiden kohdalla toivo elää?
Ei ole valitettavasti tietoa tästä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 968
Moikka! Me rakennettiin uusien prossujen ympärille tämmöset paketit;

Käytännössä sopiminen riippuu tosi paljon jäähystä.

Noctuan kiinnikkeet on jo listoilla: Tuotehaku - Jimms.fi
Arctic lähettää ostajalle kiinnikkeet kuittia vastaan: LGA1700-MOUNTING KITS FOR ALDER LAKE | ARCTIC

MSI:n Core Liquid C ja P -sarjan AIOt ovat suoraan boksista LGA 1700 -yhteensopivia.
Eli menette suoraan 1700 kiinnikkeillä. Olisi vain kiinnostanut että onko noista Asuksen 1200 reistä mitään apuja oikeasti vai markkinointitempaus.
 

Kleimo

Töysäläinen
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
579
Moikka! Me rakennettiin uusien prossujen ympärille tämmöset paketit;

Käytännössä sopiminen riippuu tosi paljon jäähystä.

Noctuan kiinnikkeet on jo listoilla: Tuotehaku - Jimms.fi
Arctic lähettää ostajalle kiinnikkeet kuittia vastaan: LGA1700-MOUNTING KITS FOR ALDER LAKE | ARCTIC

MSI:n Core Liquid C ja P -sarjan AIOt ovat suoraan boksista LGA 1700 -yhteensopivia.
Entäs onko EK:n kiinnitys settiä tulossa?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Eli menette suoraan 1700 kiinnikkeillä. Olisi vain kiinnostanut että onko noista Asuksen 1200 reistä mitään apuja oikeasti vai markkinointitempaus.
Moikka! Tsekkasitko siis nuo paketit? :)
Tuo Alpenföhn ainakin menee 1200 -kiinnikkeisiin, käsittääkseni Noctuoihinkaan ei olla vielä saatu niitä uudempia kiinnikkeitä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Entäs onko EK:n kiinnitys settiä tulossa?
Otettaneen listoille kun saadaan :)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 968
Moikka! Tsekkasitko siis nuo paketit? :)
Tuo Alpenföhn ainakin menee 1200 -kiinnikkeisiin, käsittääkseni Noctuoihinkaan ei olla vielä saatu niitä uudempia kiinnikkeitä.
Toki ne menee mutta onko niistä hyötyä? Koska erona on että Alder lake on matalampi kuin aikaisemmat eli puristavatko 1200 kiinnikkeet tarpeeksi vai ei?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958
Moikka! Me rakennettiin uusien prossujen ympärille tämmöset paketit;

Käytännössä sopiminen riippuu tosi paljon jäähystä.

Noctuan kiinnikkeet on jo listoilla: Tuotehaku - Jimms.fi
Arctic lähettää ostajalle kiinnikkeet kuittia vastaan: LGA1700-MOUNTING KITS FOR ALDER LAKE | ARCTIC

MSI:n Core Liquid C ja P -sarjan AIOt ovat suoraan boksista LGA 1700 -yhteensopivia.
Tähän Alder Lakeen liittyen: Tege ja meikäläinen on kysellyt DDR5 muistien saatavuudesta muttei mitään tietoa ole tullut. (Edes milloin avaatte oven tilauksille, tällä viikolla/ensi viikolla/tässä kuussa(ehkä)?)

Verkkokauppa.com on vastannut että "kannattaa seurata lähiaikoina sivuja" (Sillä listaavat uusia DDR5 muisteja.)
Multitronic kertoi että menee loppuvuoteen.
Proshop on vain "eioo:ta" vastannut.

Tuo "eioo"-vastauskin on parempi kuin täysi radiohiljaisuus näiden osalta. Teiltä vain en ole vastausta saanut näiden osalta.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Toki ne menee mutta onko niistä hyötyä? Koska erona on että Alder lake on matalampi kuin aikaisemmat eli puristavatko 1200 kiinnikkeet tarpeeksi vai ei?
Moikka! Ero on meillä tiedossa kyllä. :)
En tiedä ymmärsitkö nyt vastauksemme jotenkin väärin - näissä kolmessa linkatussa paketeissa ei siis käytetä 1700-kiinnikkeitä, koska niitä ei vielä näihin jäähyihin ole saatavilla.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Tähän Alder Lakeen liittyen: Tege ja meikäläinen on kysellyt DDR5 muistien saatavuudesta muttei mitään tietoa ole tullut. (Edes milloin avaatte oven tilauksille, tällä viikolla/ensi viikolla/tässä kuussa(ehkä)?)

Verkkokauppa.com on vastannut että "kannattaa seurata lähiaikoina sivuja" (Sillä listaavat uusia DDR5 muisteja.)
Multitronic kertoi että menee loppuvuoteen.
Proshop on vain "eioo:ta" vastannut.

Tuo "eioo"-vastauskin on parempi kuin täysi radiohiljaisuus näiden osalta. Teiltä vain en ole vastausta saanut näiden osalta.
Radiohiljaisuus ei ollut tarkoituksemme, tietoa ei vaan yksinkertaisesti vielä ole!
Saatavuus on kautta linjan olematon.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 569
Viestejä
4 204 423
Jäsenet
70 918
Uusin jäsen
Velpsu1221

Hinta.fi

Ylös Bottom