Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Rosie River x MSI Gaming x iotech kasausstriimi käynnissä NYT! MSI Rosie River - Jimms.fi
Perinteisesti oltiin ns. Porilaisella aikavyöhykkeellä eli ollaan vähän myöhässä aikataulusta
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 357
Pientä kysyntää siis edelleen korteille, tosin tuossa varmaan oli kasa trokareita seassa jotka arpoo että jos sais hyvät hillot pienestä trokauksesta... Mutta tässä ainakin tsäkällä voi saada jopa kortin pelaamiseen.
 
Liittynyt
05.10.2021
Viestejä
1

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983

Onko tässä viilausvaraa? Mieluummin ostaisin teiltä asiakaspalvelun toimivuuden takia, mutta tällä hetkellä hintaero kilpailijoihin on aika suuri.
Moikka! Hinta ei tässä vaiheessa vaadi toimenpiteitä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Liittynyt
30.01.2021
Viestejä
388
Moro, olisko kyseisen tuotteen hinnalla viilaamisvaraa:hmm:. Pitäis uutta näyttö hankkia ;).
^ Tuolla tuotesivulla on lisäksi rämä Far Cry 6 -peliä (lahjakorttikoodi Ubisoft Connectiin) koskeva hyperlinkki; pitäisi olla: se.msi.com/Promotion/Far-Cry-6-Game-Bundle (näkyvä teksti on oikeassa muodossa, mutta osoitemäärite eli HREF ei.)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
^ Tuolla tuotesivulla on lisäksi rämä Far Cry 6 -peliä (lahjakorttikoodi Ubisoft Connectiin) koskeva hyperlinkki; pitäisi olla: se.msi.com/Promotion/Far-Cry-6-Game-Bundle (näkyvä teksti on oikeassa muodossa, mutta osoitemäärite eli HREF ei.)
Fiksaillaan!
 
Liittynyt
13.03.2019
Viestejä
304
Ensimmäisiä "virallisempia" hintoja Alder Lakesta.

Onko Jimmsillä louhikon karkeata arvioita milloin i9-12900K prossuja olisi saatavilla, tai mahdolliset 5900/5950x hinnantarkistukset tulisivat ajankohtaiseksi? Loppukuu? Marraskuu?

Ostohousuja sovitellaan.


 

Fat

Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
23
Morjesta, olen täyttänyt 26.9.2021 takuupalautuslomakkeen sivullanne ja kun ei vastausta ollut vielä kuulunut laitoin 7.10 sähköpostin, että onko se lomake tullut perille, mutta siihenkään ei ole kuulunut vastausta. Onko pitkä jono vai ovatko nuo menneet täysin ohi?
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 224
Morjesta, olen täyttänyt 26.9.2021 takuupalautuslomakkeen sivullanne ja kun ei vastausta ollut vielä kuulunut laitoin 7.10 sähköpostin, että onko se lomake tullut perille, mutta siihenkään ei ole kuulunut vastausta. Onko pitkä jono vai ovatko nuo menneet täysin ohi?
Sanoisin että ovat menneet ohi. Täyttelin itse palautuslomakkeen maanantaina, ja automaattivastaus RMA-numeron kera tipahti sähköpostiin heti. Vielä saman päivän aikana tuli vastaus että hakemus hyväksytty.

Laitoin tosin asiakaspalautus enkä takuupalautus, mutta olettaisin että samaan jonoon menevät.
 

Fat

Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
23
Sanoisin että ovat menneet ohi. Täyttelin itse palautuslomakkeen maanantaina, ja automaattivastaus RMA-numeron kera tipahti sähköpostiin heti. Vielä saman päivän aikana tuli vastaus että hakemus hyväksytty.

Laitoin tosin asiakaspalautus enkä takuupalautus, mutta olettaisin että samaan jonoon menevät.
Ei ole edes RMA numeroa tippunut, hmm.
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 224
Ei ole edes RMA numeroa tippunut, hmm.
Joo, sitten se ei ole lähtenyt ollenkaan. Sieltä tulee heti automaattiviesti mallia "RMA hakemuksenne on vastaanotettu numerolla XXXXXX ja odottaa hyväksyntää", viestin sisältönä kaikki se, jotka itse kirjoitit lomakkeelle.
 

Fat

Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
23
Itsellä on mennyt useamman kerran nuo RMA-viestit jostakin syystä roskapostikansioon, kannattaa sieltä kurkata myös :)
Joo, sitten se ei ole lähtenyt ollenkaan. Sieltä tulee heti automaattiviesti mallia "RMA hakemuksenne on vastaanotettu numerolla XXXXXX ja odottaa hyväksyntää", viestin sisältönä kaikki se, jotka itse kirjoitit lomakkeelle.
Laitoin uudestaan RMA hakemuksen eikä nytkään tullut rma numeroa sähköpostiin, ei edes roskapostiin. Tästä siis yli kaksi tuntia, hakemuksen jälkeen tulee ilmoitus että alle kahdessa tunnissa tuo sposti pitäisi ilmestyä. Mielenkiintoista.

E: Siis ilmoituksen tekemisen jälkeen aukeaa sivu jossa lukee että konfirmaation pitäisi tulla spostiin alle kahdessa tunnissa.
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 224
Laitoin uudestaan RMA hakemuksen eikä nytkään tullut rma numeroa sähköpostiin, ei edes roskapostiin. Tästä siis yli kaksi tuntia, hakemuksen jälkeen tulee ilmoitus että alle kahdessa tunnissa tuo sposti pitäisi ilmestyä. Mielenkiintoista.

E: Siis ilmoituksen tekemisen jälkeen aukeaa sivu jossa lukee että konfirmaation pitäisi tulla spostiin alle kahdessa tunnissa.
Okei, tää kyllä varmistaa sitte sen, että pelkästään käsittelyjonosta ei oo kyse, vaan "jossain" on "jotain" häikkää. @Jimm's saa itse sit jatkaa tästä. Tai no melkein itse jo soittaisin Jimmsille ja kysäisisin miltä siellä näyttää tilausnumerosta X tehty RMA tms.
 

Fat

Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
23
Kannattaa chatin kautta olla yhteydessä asiakaspalveluun, niin edistyy asia varmuudella.
Jep, ratkaistu. Jostain syystä heidän sähköpostit eivät tule minulle hotmailiin perille. Edellisen tilauksenkaan kuitti ei tullut minulle sähköpostiin ollenkaan nyt kun tarkemmin muistelen. Annoin chatissa gmailin ja sinne tuli sähköposti täysin samalla hetkellä kun se lähetettiin.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Laitoin uudestaan RMA hakemuksen eikä nytkään tullut rma numeroa sähköpostiin, ei edes roskapostiin. Tästä siis yli kaksi tuntia, hakemuksen jälkeen tulee ilmoitus että alle kahdessa tunnissa tuo sposti pitäisi ilmestyä. Mielenkiintoista.

E: Siis ilmoituksen tekemisen jälkeen aukeaa sivu jossa lukee että konfirmaation pitäisi tulla spostiin alle kahdessa tunnissa.
Okei, tää kyllä varmistaa sitte sen, että pelkästään käsittelyjonosta ei oo kyse, vaan "jossain" on "jotain" häikkää. @Jimm's saa itse sit jatkaa tästä. Tai no melkein itse jo soittaisin Jimmsille ja kysäisisin miltä siellä näyttää tilausnumerosta X tehty RMA tms.
Kannattaa chatin kautta olla yhteydessä asiakaspalveluun, niin edistyy asia varmuudella.
Jep, ratkaistu. Jostain syystä heidän sähköpostit eivät tule minulle hotmailiin perille. Edellisen tilauksenkaan kuitti ei tullut minulle sähköpostiin ollenkaan nyt kun tarkemmin muistelen. Annoin chatissa gmailin ja sinne tuli sähköposti täysin samalla hetkellä kun se lähetettiin.
Hyvä että homma ratkesi :) Sekä RMA-lomakkeen täytöstä että asiakaspalveluun lähetetystä sähköpostista pitäisi tulla nykyään automaattinen kuittausviesti eli jos sellaista ei kuulu niin jotain häikkää on.
Muutenkin jos joku homma ei tunnu edistyvän niin muistakaa että chatista ja puhelimitse saa aspan nopeasti ns. langan päähän kellon ympäri!
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 224
Itsellä on mennyt useamman kerran nuo RMA-viestit jostakin syystä roskapostikansioon, kannattaa sieltä kurkata myös :)
Tästä vois kyllä @Jimm's ottaa koppia, nimittäin:

jimms.fi. 3228 IN TXT "v=spf1 a mx include:spf.protection.outlook.com include:sendgrid.net ip4:86.60.255.205 ip4:86.60.255.206 ip4:86.60.245.190 -all"

RMA-lomakkeen täytöstä lähtevän automaattiviestin headereista poimittuna:
spf=fail (sender ip is 86.60.245.193)

Etenkin hotmail laittaa ERITTÄIN hanakasti postit spämmiin jos lähetetään ip:stä jota ei ole spf:ssä määritetty.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 151

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Tästä vois kyllä @Jimm's ottaa koppia, nimittäin:

jimms.fi. 3228 IN TXT "v=spf1 a mx include:spf.protection.outlook.com include:sendgrid.net ip4:86.60.255.205 ip4:86.60.255.206 ip4:86.60.245.190 -all"

RMA-lomakkeen täytöstä lähtevän automaattiviestin headereista poimittuna:
spf=fail (sender ip is 86.60.245.193)

Etenkin hotmail laittaa ERITTÄIN hanakasti postit spämmiin jos lähetetään ip:stä jota ei ole spf:ssä määritetty.
Kiitos huomautuksesta, otetaan koppia :)

Edit: webmaster pyrkii säätämään tuota, tosin määritys on hänen mukaansa kyllä tehty vaikka näkyy headerissa noin. Hotmail on ilmeisesti erityisen paranoidi tämän suhteen, Gmailiin meni äsken ongelmitta läpi kun testattiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 098
Voiko tuo edellisellä sivulla ollut ongelma outlookin suodattimien kanssa vaikuttaa siihen ettei minulle ole tullut voittoarpaa? ;) Tai näkyisikö mahdollinen arpaonni myös omassa tilaushistoriassa?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Taitaa olla joku bugi järjestelmässä, mulle ei ole tullut arvonnasta mailia?
Voiko tuo edellisellä sivulla ollut ongelma outlookin suodattimien kanssa vaikuttaa siihen ettei minulle ole tullut voittoarpaa? ;) Tai näkyisikö mahdollinen arpaonni myös omassa tilaushistoriassa?
Hyvä yritys hei ;)
Tosiaan koska arpatilaukset kytketään asiakasnumeron alle niin asiakastietojen tilausnäkymässähän tuo näkyy myös.
 
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
142
Pahus! Ei sattunut arpa kohdalle, onnea voittajille! Ei olleet tähdet oikeassa asennossa tänään. Seuraavaa 3060/3060Ti arvontaa odotellessa.. :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 190
Siis miten noista arvonnoista saa ilmoituksen? Ja millä hinnalla nuo kortit lähtivät?
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 120
Kiitos huomautuksesta, otetaan koppia :)

Edit: webmaster pyrkii säätämään tuota, tosin määritys on hänen mukaansa kyllä tehty vaikka näkyy headerissa noin. Hotmail on ilmeisesti erityisen paranoidi tämän suhteen, Gmailiin meni äsken ongelmitta läpi kun testattiin.
Webmasterille terkkuja, että samalla hiellä kannattaa määrittää DKIM ja DMARC:t kuntoon. Network Tools: DNS,IP,Email
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 224
Kiitos huomautuksesta, otetaan koppia :)

Edit: webmaster pyrkii säätämään tuota, tosin määritys on hänen mukaansa kyllä tehty vaikka näkyy headerissa noin. Hotmail on ilmeisesti erityisen paranoidi tämän suhteen, Gmailiin meni äsken ongelmitta läpi kun testattiin.
Joo, noissa on paljon eroja, hotmail ja osittain myös office 365 ovat nirsompia kuin monet muut.

Tuota 86.60.245.193 osoitetta ei kyllä ole määritetty sallittujen osoitteden listaan, mutta jos tuo tietue on webmasterin mukaan kunnossa, tarkistaisin kuuluuko noiden postien lähteä juuri tuosta .193 -loppuisesta osoitteesta, vaiko jostain noista jotka on määritety. Tällä hetkellä kaikki postijärjestelmät, jotka tekevät tuon SPF-tarkistuksen, joko blokkaavat kokonaan tai ainakin roskapostisuodatin antaa pisteitä. Jos järjestelmä ei tee SPF-tarkistusta, sitten tuo ei toki haittaa, tänä päivänä vaan aika moni sitä jo tekee, niinkuin toki kuuluukin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 190
Osto-oikeusarvontoja on avattu täällä: Jimms blog - Jimms.fi :giggle:
Eli tuon mukaan niistä ei voi tilata mitään ilmoitusta joka kertoisi milloin arvontaan voi liittyä vaan se arvontatilaisuus ilmestyy kun ilmestyy ja pitää vain itse olla tarkistamassa oikeaan aikaan? Näkyykö se ilmoitus jos ei ole kirjautuneena sivuille ku nitse yleensä kirjaudun vasta kun olen tekemässä tilausta.

Tosin eipä tuolla minun kohdalla ole juurikaan väliä jos nuokin on vielä 500-600 euron hintaisia kortteja.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
70
Oiskohan jossain vaiheessa saatavilla SilverStone Alta G1M valkoisena? @Jimm's
 

Gl4c13r

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.02.2020
Viestejä
103
Saako esittää Jimm'sille toivomuksen tämän illan striimi valvojaisten suhteen? Olisi tarvetta edulliselle mutta laadukkaalle 27"-28" 4K ei kaarevalla näytölle x 2.

Odotan kovasti striimi valvojaisia ja mahdollisuutta päivittää näytöt. God speed !!!
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 580
Viestejä
4 204 948
Jäsenet
70 920
Uusin jäsen
Bruski

Hinta.fi

Ylös Bottom