Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
No. Kiitos tästä. Meni vähän muiden ohjainten startti sivuun odotellessa nopeusarvontaa ja sen jälkeen olisi voinut jonosijoituksille ehtiä. Ei tarvitse enää. :tdown:
Kiitos palautteesta! Välitän kehitysehdotuksen eteenpäin tuotepäälliköille, kieltämättä tässä olisi voinut kommunikoida hieman selkeämmin että mitkä mallit tänään tulevat myyntiin.
Hyllyyn saapuneita malleja näyttää kuitenkin vielä olevan jäljellä: RTX 3070 Ti - GeForce RTX pelaamiseen - Jimms.fi
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958
Kiitos palautteesta! Välitän kehitysehdotuksen eteenpäin tuotepäälliköille, kieltämättä tässä olisi voinut kommunikoida hieman selkeämmin että mitkä mallit tänään tulevat myyntiin.
Hyllyyn saapuneita malleja näyttää kuitenkin vielä olevan jäljellä: RTX 3070 Ti - GeForce RTX pelaamiseen - Jimms.fi
Ilmoitatteko mihin aikaan ja milloin tuo TUF saapuu oikeasti ostettavaksi? Muuten tuo käytännössä menee botti-ostajille sillä "normaalin" Matti Meikäläisen on aika mahdoton 24h "päivänä X" F5:ta naputella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
179
Jotenkin outoa touhua että strixejä on saatu 45 kpl hyllyyn, mutta tuota halvempaa perus tuffia ei ole saatu myyntiin asti nyt.
Edit: siis tarkoitan tässä nyt lähinnä aib valmistajia, jimms varmasti olisi pistänyt myyntiin jos mahdollista.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Ilmoitatteko mihin aikaan ja milloin tuo TUF saapuu oikeasti ostettavaksi? Muuten tuo käytännössä menee botti-ostajille sillä "normaalin" Matti Meikäläisen on aika mahdoton 24h "päivänä X" F5:ta naputella.
Ilmoitamme heti kun on jotain ilmoitettavaa!
 

zod

Liittynyt
09.07.2019
Viestejä
35
Ilmoitamme heti kun on jotain ilmoitettavaa!
Tuosta en kuitenkaan ymmärrä, miksi tätä mainostetaan 639€ hintaan, jos sitä ei kuitenkaan "myydä" yhtäkään? Vähän harmittaa istua koneella rämpyttämässä F5 ja huomata, ettei näitä kuitenkaan ole.
Luulisi, että olette tietoisia mitä kortteja teille tulee myyntiin, kun kerran on nämä myös listattu sinne sivuille jo useita päiviä ennakkoon?
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 126
Tuosta en kuitenkaan ymmärrä, miksi tätä mainostetaan 639€ hintaan, jos sitä ei kuitenkaan "myydä" yhtäkään? Vähän harmittaa istua koneella rämpyttämässä F5 ja huomata, ettei näitä kuitenkaan ole.
Luulisi, että olette tietoisia mitä kortteja teille tulee myyntiin, kun kerran on nämä myös listattu sinne sivuille jo useita päiviä ennakkoon?
Tai sitten NVIDIA/Asus lupasi kortteja tuohon hintaan, mutta tarkka määrä jäi vahvistamatta?
 
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
5
Nyt oli kyllä pohjanoteeraus Jimmsiltä. Iotechin arvostelussakin erikseen mainitaan, että teillä tulee julkaisun yhteydessä myyntiin pieni erä 640e hinnalla.
 
Liittynyt
27.05.2020
Viestejä
15
Kyllä oli pohjanoteeraus todellakin.. "Tuote tulee myyntiin 10.6. klo 16.00" ja sitten kun kello lyö tuon, niin sanotaan "Tulee myyntiin kun tiedetään milloin se tulee myyntiin".. No minkä helvetin takia te sitten mainostatte kellonaikoja jos ette sitä tiedä etukäteen?
 

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Nyt oli kyllä pohjanoteeraus Jimmsiltä. Iotechin arvostelussakin erikseen mainitaan, että teillä tulee julkaisun yhteydessä myyntiin pieni erä 640e hinnalla.
Taisi olla Proshopilla sama juttu. Eli vika ei ole jälleenmyyjän päässä, mutta olisihan se ollut kiva ilmoitella, kun varmasti tietävät hingun olevan suuri noiden ostoon. Tämä Nvidian pelleily kyllä kruunaa tämän koko julkaisun. Onhan tämä kuin hieroisi p*skaa kuluttajan naamaan jo pelkästään aiemmin RTX3*-sarjaa jonottavalle, jolle ei riitä piirejä koska uuttaa sarjaa pukkaa. Saati sitten tämä pelleily vielä erikseen. :joy:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Nyt oli kyllä pohjanoteeraus Jimmsiltä. Iotechin arvostelussakin erikseen mainitaan, että teillä tulee julkaisun yhteydessä myyntiin pieni erä 640e hinnalla.
No tää on kyllä sitten jo pahempi juttu, jos sieltä on tullut tällainen tieto. :/
Lisäsin palautelooppiin markkinointtiimin myös.
 
Liittynyt
27.05.2020
Viestejä
15
No tää on kyllä sitten jo pahempi juttu, jos sieltä on tullut tällainen tieto. :/
Lisäsin palautelooppiin markkinointtiimin myös.
Olisi mukava tietää kannattaako täällä linjoilla päivitellä F5 vai onko näitä tulossa sitten vasta parin päivän päästä myyntiin, jos koskaan?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Olisi mukava tietää kannattaako täällä linjoilla päivitellä F5 vai onko näitä tulossa sitten vasta parin päivän päästä myyntiin, jos koskaan?
Nostamme tämän tuotteen suhteen käden pystyyn virheen merkiksi. Kyseisen mallin tilanteesta teemme varmasti erilliset päivitykset sitten, kun myyntiintulosta saadaan uutta tietoa.
Voitte kuitenkin turvallisin mielin lakata vahtimasta tuotetta tältä päivältä!
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
19
Nyt oli kyllä taas kerran Iso rimanalitus JIMM'Siltä..
Täysin turhaan yli _TUNNIN_ päivittelin sivua, että olis muka ollut mahdollisuus ehtiä
varaamaan yks kortti itselle.
Mitä H******ä laitatte sit noita aikamääreitä, et milloin pitäisi saada 1 kpl korttia varattua, jos
todellisuudessa kukaan ei voikaan tätä "alennusjulkaisua" varaamaan edes koko päivän aikana?!? :rage: :facepalm:
 
Liittynyt
09.03.2017
Viestejä
774
Itsekin puolituntia päivittelin sivua ja ihmettelin että mitähän vit...., kieltämättä jäi paska maku suuhun.
 

majuha

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
388
Jimmsillä menee taloudellisesti hyvin ja siksi ylimielisyys nostaa päätään ja silloin palvelu heikkenee. Ajatellaan ettei asiakkaat äänestä jaloillaan ja lompakollaan vaan kauppa käy automaattisesti. Se on lyhyt tie ja hetken lämmittää.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
37
Onpas taas mielensäpahoittajia liikkeellä. Itsekin jonkun aikaa päivittelin ja ihmettelin, mutta en siitä nyt tänne jaksa tulla itkemään. Pahoittelivat jo kuitenkin.

Eikö nyt kuitenkin ole aika tympeä temppu että ei vaivauduta ilmoittamaan että ei ole tulossa myyntiin ilmoitetun julkaisu ajankohdan mukaisesti. Aikaisemman 3080ti kanssa tämä kuitenkin piti paikkansa.

Näiden kanssa on ihan turha tulla iltasella joskus ihmettelemään että onko niitä saatavissa vielä, vaan paikalla on oltava pitkäjänteisesti napsuttamasaa f5. Itse käytin tähän 50min aikaa. Tyhmyyttä tai perusteetonta luottoa että asia hoidetaan kunnialla?

No eipä Jimms ainut pulju ollut kenen kanssa näin kävi ja varmasti heitäkin ottaa aivoon tämä säätäminen, mutta arvostaisi jos he yrittäisivät meidänkin turhautumista helpottamaan ennemmin kuin pahentamaan.Screenshot_20210610-175351_Samsung Internet.jpg
 
Liittynyt
27.05.2020
Viestejä
15
Kieltämättä repesi kovaääninen nauru kun olin yhteydessä Jimmsin asiakaspalveluun chatin kautta. Kyselin tilanteesta ja vastaus oli tämä: "En usko, että kannattaa jäädä odotelemaan, varastolla ei ole henkilökuntaa enää paikalla".. hahahaha... No jo on mielenkiintoinen aika julkistaa kortteja, kun ei varastotilannetta voida edes tarkistaa kun kaikki jo kotiin kaikonneet, vai meneekö minulta jotain pahasti ohi? :D
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Kieltämättä repesi kovaääninen nauru kun olin yhteydessä Jimmsin asiakaspalveluun chatin kautta. Kyselin tilanteesta ja vastaus oli tämä: "En usko, että kannattaa jäädä odotelemaan, varastolla ei ole henkilökuntaa enää paikalla".. hahahaha... No jo on mielenkiintoinen aika julkistaa kortteja, kun ei varastotilannetta voida edes tarkistaa kun kaikki jo kotiin kaikonneet, vai meneekö minulta jotain pahasti ohi? :D
Olisi kieltämättä kaikkien kannalta helpompaa, jos valmistajat ajoittaisivat julkaisunsa jälleenmyyjien aukiolojen mukaan!
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Huomenta, ystävät! Palaveerasimme tänään aamulla eiliseen launchiin liittyen ja käsittelimme eilisen aikana esitetyt palautteet. MSRP -hintaisen kortin kohdalla sattui useampi kommunikaatiokatkos ja tiedottaminen myös sisäisesti oli jäänyt riittämättömäksi.

Valitettavasti korttierän saapuminen on toistaiseksi avoin emmekä siis voi tässä vaiheessa antaa arviota myynnin alkamiselle. Tiedotamme tästä kuitenkin erikseen heti kun tiedotettavaa on. Päätimme lisäksi, että tuotteen myyntiintulosta lähetetään erillinen sähköpostitiedote vuorokausi ennen myyntiintuloa. Sähköposti kohdennetaan evästeiden perusteella niille asiakkaille, jotka katselivat tuotetta alkuperäisellä julkaisuhetkellä.

Olemme vilpittömän pahoillamme puutteellisesta tiedottamisesta sekä sen aiheuttamasta vaivasta ja mielipahasta. Otamme tästä opiksemme seuraaviin tuotelauncheihin!

Edit: Myös kyseisen tuotteen tuotekorttia on nyt päivitetty.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.06.2021
Viestejä
1
Thank you for the information. (I am terribly sorry that I don't know how to write proper finnish yet, I just moved here last year). So everyone who was logged into their Jimm's account and was on the product page for the Asus 3070 Ti at 4pm will get a separate E-Mail? I think I made an account yesterday around 5pm since I didn't get it that only you guys are selling the 3070 Ti in Finland. I assumed that I could get one on the nvidia.com site so I signed up for their newsletter and kept refreshing their websites from 3pm yesterday till I found out on the io-tech forum that not nvidia sells the 3070 Ti is Finland but you.
Am I still gonna get an E-Mail if I started looking at the card on Jimm's around 5? What is the exact timeframe you guys are using the cookies from?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Thank you for the information. (I am terribly sorry that I don't know how to write proper finnish yet, I just moved here last year). So everyone who was logged into their Jimm's account and was on the product page for the Asus 3070 Ti at 4pm will get a separate E-Mail? I think I made an account yesterday around 5pm since I didn't get it that only you guys are selling the 3070 Ti in Finland. I assumed that I could get one on the nvidia.com site so I signed up for their newsletter and kept refreshing their websites from 3pm yesterday till I found out on the io-tech forum that not nvidia sells the 3070 Ti is Finland but you.
Am I still gonna get an E-Mail if I started looking at the card on Jimm's around 5? What is the exact timeframe you guys are using the cookies from?
Thank you for reaching out, english is fine too!
We will be using browsing data from yesterday so based on your message you will be getting the email too, provided that you have had cookies enabled.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958
Osaatteko kertoa minkä kokeisesta erästä puhutaan joka tulee myyntiin "sitten joskus" tuolla 639,90 - hinnalla?
Varmaan kaikkien mielipahat paranesivat jos kasvatatte tuota "tarjous" (MSRP) eräkokoa, jotta mahdollisimman monelle olisi saatavissa :tup:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Osaatteko kertoa minkä kokeisesta erästä puhutaan joka tulee myyntiin "sitten joskus" tuolla 639,90 - hinnalla?
Varmaan kaikkien mielipahat paranesivat jos kasvatatte tuota "tarjous" (MSRP) eräkokoa, jotta mahdollisimman monelle olisi saatavissa :tup:
Moi! Myöskään eräkokoa ei ole toistaiseksi vahvistettu.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 196
Moi! Myöskään eräkokoa ei ole toistaiseksi vahvistettu.
Upeaa, ei tietoa kuinka paljon ja milloin tulee myyntiin. Täähän menee täydellisesti.

Tosin en sitä aiempaa virhettänne enempää syyllistä teitä tästä. Eiköhän syy tähän pelleilyyn löytyy Nvidiasta. Kun koko 3070 ti ja 3080 ti julkaisut oli yhtä pelleilyä.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
276
Kohta 9 kuukautta sitten tilattua 3080 TUFfia odotelleena ei voi kuin nauraa näille hysterioille mitä on saatu muutaman päivien tai viikkojen viivästymisellä aikaan. Uusia näyttiksiä puskee markkinoille ja maksaneille asiakkaille näytetään keskisormea.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 196
Kohta 9 kuukautta sitten tilattua 3080 TUFfia odotelleena ei voi kuin nauraa näille hysterioille mitä on saatu muutaman päivien tai viikkojen viivästymisellä aikaan. Uusia näyttiksiä puskee markkinoille ja maksaneille asiakkaille näytetään keskisormea.
Jep, tosin Nvidian toimesta. Jimss kyllä ottaisi noita 3080 kortteja myyntiin, mutta kun saatavuus on niin heikkoa ja tukkurien hinnat pilvissä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Upeaa, ei tietoa kuinka paljon ja milloin tulee myyntiin. Täähän menee täydellisesti.

Tosin en sitä aiempaa virhettänne enempää syyllistä teitä tästä. Eiköhän syy tähän pelleilyyn löytyy Nvidiasta. Kun koko 3070 ti ja 3080 ti julkaisut oli yhtä pelleilyä.
Tää koko RTX30 -sarjan taival on kyllä kieltämättä ollut täynnä mielenkiintoisia juonenkäänteitä. Jos ja kun saadaan jotain tietoa niin pidetään teidät kyllä ajan tasalla!
 
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
75
Huomenta, ystävät! Palaveerasimme tänään aamulla eiliseen launchiin liittyen ja käsittelimme eilisen aikana esitetyt palautteet. MSRP -hintaisen kortin kohdalla sattui useampi kommunikaatiokatkos ja tiedottaminen myös sisäisesti oli jäänyt riittämättömäksi.

Valitettavasti korttierän saapuminen on toistaiseksi avoin emmekä siis voi tässä vaiheessa antaa arviota myynnin alkamiselle. Tiedotamme tästä kuitenkin erikseen heti kun tiedotettavaa on. Päätimme lisäksi, että tuotteen myyntiintulosta lähetetään erillinen sähköpostitiedote vuorokausi ennen myyntiintuloa. Sähköposti kohdennetaan evästeiden perusteella niille asiakkaille, jotka katselivat tuotetta alkuperäisellä julkaisuhetkellä.

Olemme vilpittömän pahoillamme puutteellisesta tiedottamisesta sekä sen aiheuttamasta vaivasta ja mielipahasta. Otamme tästä opiksemme seuraaviin tuotelauncheihin!

Edit: Myös kyseisen tuotteen tuotekorttia on nyt päivitetty.
Voisiko tuotteesta tehdä osto-oikeuden arvonta kaikkien kiinnostuneiden kesken, jotka yrittivät ostaa tuotetta eilen julkaisuhetkellä? Voitaisiin myös samalla välttyä bottikeskusteluilta.

Ymmärrän totta kai, jos resurssit eivät riitä tällaiseen ylimääräiseen työhön tällä hetkellä.
 
Liittynyt
27.07.2020
Viestejä
214
Voisiko tuotteesta tehdä osto-oikeuden arvonta kaikkien kiinnostuneiden kesken, jotka yrittivät ostaa tuotetta eilen julkaisuhetkellä? Voitaisiin myös samalla välttyä bottikeskusteluilta.

Ymmärrän totta kai, jos resurssit eivät riitä tällaiseen ylimääräiseen työhön tällä hetkellä.
Olisin voinut vain tykätä viestistä, mutta pakko se on ihan lainata ja sanoa, että uskoisin tämän olevan paras vaihtoehto kuluttajan kannalta. Jos mitenkään resurssit saa venymään tällaiseen ratkaisuun niin ainakin omalta suunnalta saa Jimm's propsit.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Voisiko tuotteesta tehdä osto-oikeuden arvonta kaikkien kiinnostuneiden kesken, jotka yrittivät ostaa tuotetta eilen julkaisuhetkellä? Voitaisiin myös samalla välttyä bottikeskusteluilta.

Ymmärrän totta kai, jos resurssit eivät riitä tällaiseen ylimääräiseen työhön tällä hetkellä.
Olisin voinut vain tykätä viestistä, mutta pakko se on ihan lainata ja sanoa, että uskoisin tämän olevan paras vaihtoehto kuluttajan kannalta. Jos mitenkään resurssit saa venymään tällaiseen ratkaisuun niin ainakin omalta suunnalta saa Jimm's propsit.
Kiitos palautteesta! Ei olla tällaisia toistaiseksi tehty, mutta välitetään ehdotus eteenpäin. Tässä on onneksi vielä aikaa miettiä lopullista toteutusta.
 

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 816
Voisiko tuotteesta tehdä osto-oikeuden arvonta kaikkien kiinnostuneiden kesken, jotka yrittivät ostaa tuotetta eilen julkaisuhetkellä? Voitaisiin myös samalla välttyä bottikeskusteluilta.

Ymmärrän totta kai, jos resurssit eivät riitä tällaiseen ylimääräiseen työhön tällä hetkellä.
Olisin voinut vain tykätä viestistä, mutta pakko se on ihan lainata ja sanoa, että uskoisin tämän olevan paras vaihtoehto kuluttajan kannalta. Jos mitenkään resurssit saa venymään tällaiseen ratkaisuun niin ainakin omalta suunnalta saa Jimm's propsit.
Tämä kuulostaisi kyllä hyvälle idealle jos tosiaan mahdollista tälläinen toteuttaa järkevällä työmäärällä. Isot propsit kyllä siitä jos tälläinen saataisiin toteutumaan eilisten yrittäneiden kesken.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
297
Moro. Onko tämä nyt ihan normaalia että 3000€ näytönohjaimessa naarmuja heti valmiina otettuna paketista? Ja muutamia sormenjälkiä tossa ristikko metallista ja pieni reikä lyöty takuutarran kohdalle. Mitäköhän vittua tämä tarkoittaa? Edit: suojamuovissa samalla kohdalla naarmuja mitä tuossa näytönohjaimella?
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 712
Kohta 9 kuukautta sitten tilattua 3080 TUFfia odotelleena ei voi kuin nauraa näille hysterioille mitä on saatu muutaman päivien tai viikkojen viivästymisellä aikaan. Uusia näyttiksiä puskee markkinoille ja maksaneille asiakkaille näytetään keskisormea.
Kyllähän Jimms myisi meille vaikka jaliskentällisen kortteja jos niitä saisi, nvidiahan se talona päättää mitä malleja tulee ja tukkurit jakelee.
Näyttisten myynti oli kasvanut muistaakseni vajaat 40 prossaa, ja edes kaikki halukkaat eivät ole saaneet (minä lukien) julkkariostoksiakaan.
Siihen nähden, kuinka irvokas on tilanne mielestäni, Jimms hoitanut hommaa hyvin, tai miten nyt tuossa härdellissä sitten pystyykään kun joka kortista taistellaan kynsin ja hampain. Sinun ja minun "moka" on että ostettiin mallit (minulla 3080 Eagle oc) joita on tullut pohjoismaihin surkeasti. En nyt sen vuoksi jaksa kaupalle asiasta kiukutella ainakaan...

Viiden joukossa olen Eagle oc 3080:n kanssa ollut puolisen vuotta jo :hammer:
Edit: Katselin että Proshop saanut "jopa" 47kpl 3080 Eagle oc:ta, jospa muistaisivat tukkurilla pian meitäkin :)
 
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
154
Väliin taas positiivista palautetta. Keskiviikko iltana tilasin muistit ja tänään 12 jälkeen olivat noudettavissa postista:thumbsup:
 
Liittynyt
01.11.2018
Viestejä
84
Ostin muistikammat, josta toinen ei toiminut. Lähetin takaisin (RMA 135099), todettiin että olen itse särkenyt ja päälle 50€ lisäveloitus aiheettomasta takuupalautuksesta. Liitteenä kuva joka mielestäni osoittaa valmistusvirheen. Siihenkin todetaan vain " Valitettavasti vaurio tässä on kyllä sen kaltainen, ettemme tätä pysty takuuna käsittelemään. Mikäli haluatte niin voitte tietysti suoraan valmistajaan olla yhteydessä jos tästä haluatte heidän mielipiteensä."
Eikö takuu nimenomaan pitäisi olla turva viallisesta tuotteesta tai ilman sitä myyjän virhevastuu?
GSkill.png
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
297
Ostin muistikammat, josta toinen ei toiminut. Lähetin takaisin (RMA 135099), todettiin että olen itse särkenyt ja päälle 50€ lisäveloitus aiheettomasta takuupalautuksesta. Liitteenä kuva joka mielestäni osoittaa valmistusvirheen. Siihenkin todetaan vain " Valitettavasti vaurio tässä on kyllä sen kaltainen, ettemme tätä pysty takuuna käsittelemään. Mikäli haluatte niin voitte tietysti suoraan valmistajaan olla yhteydessä jos tästä haluatte heidän mielipiteensä."
Eikö takuu nimenomaan pitäisi olla turva viallisesta tuotteesta tai ilman sitä myyjän virhevastuu?
Miten helvetissä toi voi olla mahdollista että jimms pesee kätensä tästä takuu asiasta, toihan on ihan selvä valmistus virhe tehtaalla. Nyt herätys! Edit: Minulla tulee tässä yksi takuu asia , sain jimmsiltä naarmuisen näytönohjaimen, miten tämä voi olla mitenkään mahdollista, ja varmasti takuu asia hoidetaan ilman mitään vikinöitä!
 
Viimeksi muokattu:

majuha

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
388
Kuten aikaisemmin sanoin, Jimmsillä menee liian hyvin. Silloin asiakaspalvelu heikkenee. Asiakkaat alkavat äänestämään lompakollaan. Toivottavasti tulisi joku vastaava kilpailija Jimmsille kunnon palvelulla, niin ehkä Jimmsilläkin herätään mitä asiakaspalvelu on.
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
1 463
Miten helvetissä toi voi olla mahdollista että jimms pesee kätensä tästä takuu asiasta, toihan on ihan selvä valmistus virhe tehtaalla. Nyt herätys! Edit: Minulla tulee tässä yksi takuu asia , sain jimmsiltä naarmuisen näytönohjaimen, miten tämä voi olla mitenkään mahdollista, ja varmasti takuu asia hoidetaan ilman mitään vikinöitä!
Jotenkin tämä on kyllä todella omituista, herää hieman epäilys että onko sinulle myyty B-Stock näytönohjain tietämättäsi.. :rolleyes:
Jos on mahdollista niin mene suoraan paikan päälle, yleensä silloin rupee takuuasiat hoitumaan tai sitten tiedät mihin otat yhteyttä jos ei nätisti hoidu.

Mitä olen kuullut lähipiiristäni ja täältä lukenut niin alkanut Jimm's kieltämättä sukeltaa alaspäin ton Takuun/Asiakaspalvelun kanssa. Itse olen 10v ollut asiakkaana ja kaikki toistaiseksi omalla kohdallani luojan kiitos onnistunut.
 
Liittynyt
31.12.2017
Viestejä
29
Ostin muistikammat, josta toinen ei toiminut. Lähetin takaisin (RMA 135099), todettiin että olen itse särkenyt ja päälle 50€ lisäveloitus aiheettomasta takuupalautuksesta. Liitteenä kuva joka mielestäni osoittaa valmistusvirheen. Siihenkin todetaan vain " Valitettavasti vaurio tässä on kyllä sen kaltainen, ettemme tätä pysty takuuna käsittelemään. Mikäli haluatte niin voitte tietysti suoraan valmistajaan olla yhteydessä jos tästä haluatte heidän mielipiteensä."
Eikö takuu nimenomaan pitäisi olla turva viallisesta tuotteesta tai ilman sitä myyjän virhevastuu?
Tuo vastus(?) on tehtaalla luikahtanut vinoon, miten helvetissä tuosta voi saada asiakkaan vian/ongelman? :confused::confused: Komponentin vasemmalla puolellahan ei ole koskaan kuvasta päätellen edes ollut tinaa, nyt valoja päälle jimmsin takuuosastolla! :facepalm: Lisäksi jos oisit onnistunut tökkäämään tuon irti, tuo "pädi" ois lähtenyt mukana irti, tai ainakaan se ei olisi tuon näköinen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
297
Jotenkin tämä on kyllä todella omituista, herää hieman epäilys että onko sinulle myyty B-Stock näytönohjain tietämättäsi.. :rolleyes:
Jos on mahdollista niin mene suoraan paikan päälle, yleensä silloin rupee takuuasiat hoitumaan tai sitten tiedät mihin otat yhteyttä jos ei nätisti hoidu.

Mitä olen kuullut lähipiiristäni ja täältä lukenut niin alkanut Jimm's kieltämättä sukeltaa alaspäin ton Takuun/Asiakaspalvelun kanssa. Itse olen 10v ollut asiakkaana ja kaikki toistaiseksi omalla kohdallani luojan kiitos onnistunut.
Tämä on todella omituista että sain näytönohjaimen tuossa kunnossa, ei ole tämmöistä aiemmin käynyt, todennäköisesti joo tullut b-stock näytönohjain, täydellä hinnalla. En lähtenyt edes kokeilemaan että toimiiko kyseinen näytönohjain kun huomasin nuo kaikki jäljet, jos on vaikka naarmuja niissä pienissä komponenteissa, mitä on sen metalliristikon sisällä, paha mennä sanoo, ettei vaan aiheuta mitään oikosulkuja, ja sitten riko muita koneen osia.
 

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Tämä on todella omituista että sain näytönohjaimen tuossa kunnossa, ei ole tämmöistä aiemmin käynyt, todennäköisesti joo tullut b-stock näytönohjain, täydellä hinnalla. En lähtenyt edes kokeilemaan että toimiiko kyseinen näytönohjain kun huomasin nuo kaikki jäljet, jos on vaikka naarmuja niissä pienissä komponenteissa, mitä on sen metalliristikon sisällä, paha mennä sanoo, ettei vaan aiheuta mitään oikosulkuja, ja sitten riko muita koneen osia.
Oliko siinä kaikki sinetit paikoillaan?
 

mestarikokki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.06.2021
Viestejä
416
Tämä on todella omituista että sain näytönohjaimen tuossa kunnossa, ei ole tämmöistä aiemmin käynyt, todennäköisesti joo tullut b-stock näytönohjain, täydellä hinnalla. En lähtenyt edes kokeilemaan että toimiiko kyseinen näytönohjain kun huomasin nuo kaikki jäljet, jos on vaikka naarmuja niissä pienissä komponenteissa, mitä on sen metalliristikon sisällä, paha mennä sanoo, ettei vaan aiheuta mitään oikosulkuja, ja sitten riko muita koneen osia.
Joku tunari vähän "kokeillut" näytönohjainta ja palauttanut Jimmsille. Jimms myynyt sen sulle täydellä hinnalla. Näitä sattuu nykyään enemmän kun porukka tilailee 10 näytönohjainta ja pitää sitten yhden ja palauttaa ne 9 muuta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 712
Tämä on todella omituista että sain näytönohjaimen tuossa kunnossa, ei ole tämmöistä aiemmin käynyt, todennäköisesti joo tullut b-stock näytönohjain, täydellä hinnalla. En lähtenyt edes kokeilemaan että toimiiko kyseinen näytönohjain kun huomasin nuo kaikki jäljet, jos on vaikka naarmuja niissä pienissä komponenteissa, mitä on sen metalliristikon sisällä, paha mennä sanoo, ettei vaan aiheuta mitään oikosulkuja, ja sitten riko muita koneen osia.
No pistitkö soittaen jo jimmsin asiakaspalveluun, niillähän on vaihde auki viikonloputkin?
Omasta kokemuksesta aika nopeita ratkaisuja saa sitä kautta, ainakin tätä foorumia nopeammin kun tuollaisesta kyse.
 
Liittynyt
29.12.2020
Viestejä
88
Hei, ajattelin kysyä uudelleen milloin tuota yhtä keychronin näppäimistöä olisi tulossa varastoon.
Linkki tuotteeseen: Keychron K8 RGB Aluminium, langaton mekaaninen näppäimistö, TKL, Gateron Brown (Hot-swap), musta/harmaa - 99,00€

Viime arvio mitä annoitte huhtikuussa oli että toukokuun aikana tulisi varastoon. On mennyt alkuperäisestä kyselystä pari kuukautta.
Onko valmistajalla vaikeuksia vai maahantuojalla tai teillä?

Näyttäisi olevan valmistajan sivuiltakin myyty loppuun.
Onko kyseessä se että valmistaja ei saa valmistettua näppäimistöä markkinoille enää tms?
1623579796441.png
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 188
Viestejä
4 215 184
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom