Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
29
Hei,

Onko teillä tietoa mitä revision versiota tällä hetkellä myynnissä olevat Gigabyte X570 Aorus Master emolevyt ovat?


1.2 versio olisi haussa ja en haluaisi tilata sikaa säkissä miettien mitä sieltä tulee. Liikkeestä kertoivat että eivät voi oikein etukäteen varmistaa mikä versio lähtee tilaukseen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
329
Kiitokset täältäkin jonosijoista, vaikka pienoisen pettymyksen se aiheutti omalla kohdalla kun mitä ilmeisemmin ei riitä maanantain isosta TUF 3080-erästä omaan tilaukseen. Mutta seuraavasta sitten. Jaksaa odottaa!
 
Liittynyt
19.12.2020
Viestejä
1
Pakko kyllä antaa negatiivista palautetta jimmssin chatista. Pari kertaa nyt käynyt niin, että kun olen päässyt jonossa sijalle 1 ja 2 on jonotus bugannut eikä ole tuosta enää liikkunut mihinkään. Ei kiinnostaisi eto asioita jonottaa kahta kertaa päivän aikana. Ja ei en ole sulkenut chattia tuossa välissä. Olen sulkenut sen vasta 1-2h jonotuksen jälkeen minkä koko ajan olen ollut sijalla 1 tai 2.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 843
Jos nyt menee RTX 3080 takuuvaihtoon niin joutuuko odottelemaan koko jonon läpi vaihdokkikorttia romun tilalle? Jos uuden kortin toimitusaika on näillä näkymin useissa kuukausissa, niin onnistuuko kaupan purkaminen?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.03.2018
Viestejä
2
Hei,

Onko teillä tietoa mitä revision versiota tällä hetkellä myynnissä olevat Gigabyte X570 Aorus Master emolevyt ovat?


1.2 versio olisi haussa ja en haluaisi tilata sikaa säkissä miettien mitä sieltä tulee. Liikkeestä kertoivat että eivät voi oikein etukäteen varmistaa mikä versio lähtee tilaukseen.
Itse ostin kyseisen emolevyn lokakuussa ja oli 1.2 versioo
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
140
Hei,

Onko teillä tietoa mitä revision versiota tällä hetkellä myynnissä olevat Gigabyte X570 Aorus Master emolevyt ovat?


1.2 versio olisi haussa ja en haluaisi tilata sikaa säkissä miettien mitä sieltä tulee. Liikkeestä kertoivat että eivät voi oikein etukäteen varmistaa mikä versio lähtee tilaukseen.
Itse tilasin Jimmsiltä Lokakuussa ja sain rev 1.2, jse oli uus kuorma joka tuli silloin varastoon joten olen 95% varma että saat rev 1.2 Jimmsiltä.
 
Liittynyt
21.03.2017
Viestejä
5
Minkä valmistajan GeForce RTX 3080 kannattaisi tilata, jos haluaisi maksimoidan pikaisen toimituksen todennäköisyyden?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
531
Hei,

Onko teillä tietoa mitä revision versiota tällä hetkellä myynnissä olevat Gigabyte X570 Aorus Master emolevyt ovat?


1.2 versio olisi haussa ja en haluaisi tilata sikaa säkissä miettien mitä sieltä tulee. Liikkeestä kertoivat että eivät voi oikein etukäteen varmistaa mikä versio lähtee tilaukseen.
Muistaakseni Jimmy joskus täällä maininnut, että revikka toiveen voi kirjoittaa vaikka sinne lisätiedot kenttään kun on laittamassa tilausta sisään.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Jos nyt menee RTX 3080 takuuvaihtoon niin joutuuko odottelemaan koko jonon läpi vaihdokkikorttia romun tilalle? Jos uuden kortin toimitusaika on näillä näkymin useissa kuukausissa, niin onnistuuko kaupan purkaminen?
Moikka! Vallitsevassa tilanteessa kannattaa ehkä olla suoraan valmistajaan yhteydessä takuuvaihdosta, voi olla paremmat korttivarannot siellä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Validi pointti ja tosiaan kysely meni käsittelijälle, mutta en ole saanut vastausta.

Edit: Vaihdokkikortti on tehdaskorjattu. Konepaketin alkuperäinen takuu jatkuu muuttumattomana.
Toimitathan kortin meille ensi tilassa, niin saadaan asia käsittelyyn. Jonoa ei onneksi takuupuolella juuri ole.
Nyt olisi sitten ihan mukava homma jos tämä saataisiin käsiteltyä suht pikaisesti. Kortti on kuitenkin ollut perillä teillä perjantaista asti.

Tuo ei kuitenkaan ole kun muutaman minuutin homma todeta tuo vialliseksi: Tuossa vielä jo RMA hakemukseen laitettu video ongelmasta.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 614
Onkos jengi tilaillut tavaraa viimeaikoina pe/la akselilla?

Onko lähtenyt tulemaan vai onko vaan niin isot ruuhkat Jimmsillä? Tottunut siihen, että samana päivänä lähtee about niin vähän ihmetyksissä nyt että lauantai aamuna tilattu emo ei ole vieläkään lähtenyt (on varastossa).
 
Liittynyt
17.11.2017
Viestejä
639
Onkos jengi tilaillut tavaraa viimeaikoina pe/la akselilla?

Onko lähtenyt tulemaan vai onko vaan niin isot ruuhkat Jimmsillä? Tottunut siihen, että samana päivänä lähtee about niin vähän ihmetyksissä nyt että lauantai aamuna tilattu emo ei ole vieläkään lähtenyt (on varastossa).
Pari tilausta laitettu la ja su, mutta ei ole lähtenyt. Taitaa olla jouluruuhkat.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
844
Pari tilausta laitettu la ja su, mutta ei ole lähtenyt. Taitaa olla jouluruuhkat.
Itsellä oli kotelon kanssa kiire, pikatilauksella lähti postiin samana päivänä (25min tilauksesta). Otin toki muutakin samaan 10e:n maksuun, ettei tuntunut niin pahalta. :p

Ps. Noblechairin epic tarjoukseen asap, olisi huutava tarve. ;)
 
Liittynyt
03.06.2019
Viestejä
2
Olisko mahdollista saada Fnatic Dash -hiirimattoja valikoimaan? Varsinkin XL versio kiinnostaisi.
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
28
Onkos jengi tilaillut tavaraa viimeaikoina pe/la akselilla?

Onko lähtenyt tulemaan vai onko vaan niin isot ruuhkat Jimmsillä? Tottunut siihen, että samana päivänä lähtee about niin vähän ihmetyksissä nyt että lauantai aamuna tilattu emo ei ole vieläkään lähtenyt (on varastossa).
siel on saapunut 21.12 580 kpl ryzen 5600x jotka täytyy postittaa. :sholiday:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
31
Tilasin lauantaina klo 14 yhden hyllyssäolevan komponentin - lähetys ilmoitus tänään aamulla. Eli vaikuttaa että ruuhkaa pikkasen on.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Onkos jengi tilaillut tavaraa viimeaikoina pe/la akselilla?

Onko lähtenyt tulemaan vai onko vaan niin isot ruuhkat Jimmsillä? Tottunut siihen, että samana päivänä lähtee about niin vähän ihmetyksissä nyt että lauantai aamuna tilattu emo ei ole vieläkään lähtenyt (on varastossa).
Pari tilausta laitettu la ja su, mutta ei ole lähtenyt. Taitaa olla jouluruuhkat.
Itsellä oli kotelon kanssa kiire, pikatilauksella lähti postiin samana päivänä (25min tilauksesta). Otin toki muutakin samaan 10e:n maksuun, ettei tuntunut niin pahalta. :p

Ps. Noblechairin epic tarjoukseen asap, olisi huutava tarve. ;)
siel on saapunut 21.12 580 kpl ryzen 5600x jotka täytyy postittaa. :sholiday:
Tilasin lauantaina klo 14 yhden hyllyssäolevan komponentin - lähetys ilmoitus tänään aamulla. Eli vaikuttaa että ruuhkaa pikkasen on.
Vastataanpa kootusti kaikille, eli varastoon saapuvat isommat erät nostavat toimitettavissa olevien tilauksien määrää merkittävästi. Saimme eilen erän koteloita, näytönohjaimia sekä prosessoreja, joita kaikkia oli odotettu pitkään. Näin ollen toimituslistan kärkeen nousi iso määrä pitkään odottaneita tilauksia. Logistiikkamme tekee kuitenkin täyttä häkää töitä, jotta paketit liikkuisivat nopsaan!
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Olisko mahdollista saada Fnatic Dash -hiirimattoja valikoimaan? Varsinkin XL versio kiinnostaisi.
Ei valitettavasti ole saatavilla meidän kautta.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 704
Nyt olisi sitten ihan mukava homma jos tämä saataisiin käsiteltyä suht pikaisesti. Kortti on kuitenkin ollut perillä teillä perjantaista asti.

Tuo ei kuitenkaan ole kun muutaman minuutin homma todeta tuo vialliseksi: Tuossa vielä jo RMA hakemukseen laitettu video ongelmasta.

Jos yhtään lohduttaa itseltäni lähti jimmsille rtx2080super takaisin takuukäsittelyyn satunnaisten peli jäätymisten/kaatuilujen takia. Ehkä näissä 2000 sarjalaisissa on tosiaan jonki verran ongelmia ja näköjään muillakin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Jos yhtään lohduttaa itseltäni lähti jimmsille rtx2080super takaisin takuukäsittelyyn satunnaisten peli jäätymisten/kaatuilujen takia. Ehkä näissä 2000 sarjalaisissa on tosiaan jonki verran ongelmia ja näköjään muillakin.
Eipä tuo rehellisesti sanottuna juuri lohduta.Tää oma keissi on nyt kuitenkin vähän monimuotoisempi kun simppeli takuuvaihto. Tuo kyseinen viallinen gigabyte on jo korvaava kortti vikaantuneen Asus RTX 2080 Ti StriX OC kortin tilalle.

Eli nopeasti summattuna mulle tuli viallisen "huippumallin" kortin tilalle takuuvaihdosta heikompi 2080ti malli, joka vielä "tehdaskorjattu" ja kaikenlisäksi risa.Nyt ei tarvi sit joulunpyhinä pelailla tästä sekoilusta johtuen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
102
Onkos jimmsiltä tulossa mitään vastaavaa toimitusaikataulu sähkettä amd pohjasista korteista kun tuli nvidiasta? Tässä jo kuukausi odoteltu ei vahvistettu tiedon perusteella sapphiren korttia. Ei näy ei kuulu...
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Onkos jimmsiltä tulossa mitään vastaavaa toimitusaikataulu sähkettä amd pohjasista korteista kun tuli nvidiasta? Tässä jo kuukausi odoteltu ei vahvistettu tiedon perusteella sapphiren korttia. Ei näy ei kuulu...
Tällaista ei ainakaan tämänhetkisen tiedon mukaan ole tulossa, sillä meillä ei ole toistaiseksi sen tarkempaa tietoa saatavuuksista, kuin mitä tuotekorteille on merkitty.
 
Liittynyt
20.12.2020
Viestejä
64
Eipä tuo rehellisesti sanottuna juuri lohduta.Tää oma keissi on nyt kuitenkin vähän monimuotoisempi kun simppeli takuuvaihto. Tuo kyseinen viallinen gigabyte on jo korvaava kortti vikaantuneen Asus RTX 2080 Ti StriX OC kortin tilalle.

Eli nopeasti summattuna mulle tuli viallisen "huippumallin" kortin tilalle takuuvaihdosta heikompi 2080ti malli, joka vielä "tehdaskorjattu" ja kaikenlisäksi risa.Nyt ei tarvi sit joulunpyhinä pelailla tästä sekoilusta johtuen.
Onhan toi aikamoista. Paskempi malli tilalle joka on vielä ollut rikki ja "korjattu". En olisi itsekään tyytyväinen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Juu, eipä tässä nyt fiilikset kovin korkealla ole "palveluun" jota saanut tän tapauksen osalta :thumbsdown::cautious: .

Kuitenkin 25k€+ edestä tilauksia jimmsiltä tehtynä viimeisen 7-8v aikana,ni kyllä tälläinen palvelu "kanta-asiakkaalle" väkistenkin pistää lievästi sanottuna vihaksi. Valitettavasti asiakkaalla päällimmäiseksi jää negatiiviset kokemukset mieleen & varmasti tulen harkitsemaan vakavasti mistä seuraavat pc/eletroniikka hankinnat tulee tehtyä (kerran palvelu on tätä laatua nykyään). Näistä tämänkaltaisista turhista säädöistä ei kuitenkaan koidu vaivaa kenellekkään muulle kun allekirjoittaneelle. Kukaan ei korvaa vaivaa/aikaa mitä menee kun useamman kerran noutaa paketteja postista ja pakkailee/lähettelee takaisin, saatikka sitten menetettyä aikaa sen osalta mitä joutuu olemaan ilman toimivaa konetta. Aspan geneeriset "Pahoittelemme että ostamasi tuotteen kanssa on ongelmia" viestit ei paljon lämmitä tälläisessä tapauksessa :facepalm:

Tällainen rant tällä kertaa. Hyvät joulut vaan kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
254
Juu, eipä tässä nyt fiilikset kovin korkealla ole "palveluun" jota saanut tän tapauksen osalta :thumbsdown::cautious: .

Kuitenkin 25k€+ edestä tilauksia jimmsiltä tehtynä viimeisen 7-8v aikana,ni kyllä tälläinen palvelu "kanta-asiakkaalle" väkistenkin pistää lievästi sanottuna vihaksi. Valitettavasti asiakkaalla päällimmäiseksi jää negatiiviset kokemukset mieleen & varmasti tulen harkitsemaan vakavasti mistä seuraavat pc/eletroniikka hankinnat tulee tehtyä (kerran palvelu on tätä laatua nykyään). Näistä tämänkaltaisista turhista säädöistä ei kuitenkaan koidu vaivaa kenellekkään muulle kun allekirjoittaneelle. Kukaan ei korvaa vaivaa/aikaa mitä menee kun useamman kerran noutaa paketteja postista ja pakkailee/lähettelee takaisin, saatikka sitten menetettyä aikaa sen osalta mitä joutuu olemaan ilman toimivaa konetta. Aspan geneeriset "Pahoittelemme että ostamasi tuotteen kanssa on ongelmia" viestit ei paljon lämmitä tälläisessä tapauksessa :facepalm:

Tällainen rant tällä kertaa. Hyvät joulut vaan kaikille!
Jep jep, harmittaa varmasti mutta jos nyt ajatellaan niin, että olisit halunnut ottaa takuuvaihdossa tilalle vaikkapa uutta rtx 3000 sarjaa, sanotaan vaikka rtx 3080 --> sulla ei olisi korttia tällöinkään koska NIITÄ EI OLE. RTX 2000 sarjan kortitkin on näemmä hävinnyt kokonaan listoilta, niin eipä sellaistakaan varmaan tilalle ole odotettavissa muuten kuin just tehdaskorjattuna. Lopputulos siis sama joka tapauksessa :poop::think: harmi homma tietty jos korvaava ollut heti viallinen ja harmittaisi varmasti itseänikin jos omalle kohdalle sattuisi.

Toivottavasti kuitenkin saat pian korttisi niin pääset taas datailemaan :comp2:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 717
Kuinkas kätevästi menee tässä tilanteessa, eli jos on maksanut etukäteen tuotteesta ja tavaran puuttuessa vaihtaa toisen tuotteen tilalle, ei varmaan tarvitse ensin odottaa rahoja omalle tililleen vaan tuo suoritus voidaan siirtää toiseen tavaraan?

Siltä varalta mietin kun tässä näyttistäni odotan (mistä maksoin etukäteen) ja päätyisinkin vaihtamaan toiseen malliin.
Vähän aikaa sitten odotin melkein parisen viikkoa rahoja takaisin, kun oli mennyt ylimääräistä bugittavan maksutapahtuman vuosi.
Siinä tosin hidasteli se maksunvälittäjä, ei Jimmsin vika :)
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
420
Jos yhtään lohduttaa itseltäni lähti jimmsille rtx2080super takaisin takuukäsittelyyn satunnaisten peli jäätymisten/kaatuilujen takia. Ehkä näissä 2000 sarjalaisissa on tosiaan jonki verran ongelmia ja näköjään muillakin.
Tästä nyt ei välttämättä ole tässä kyse, mutta satunnaisista kaatumisista kuitenkin tässä pari riviä, joista on ehkä apua viallisen komponentin etsimisessä ja helpottaisi takuuasioissa. Tuli joissakin peleissä kaatumisia ja osassa ei. NVIDIAn ajurin päivittäminen ei auttanut. Ajoin muistitestin (Control Panel > Windows memory diagnostics), joka ilmoitti hw-ongelmista. Olin lisännyt muistia joitain viikkoja aiemmin ja nyt neljällä muistikammalla pitikin vähentää ylikellotuksia. Se auttoi enkä vielä joutunutkaan pulaan vanhan näytönohjaimeni kanssa. :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Juu, eipä tässä nyt fiilikset kovin korkealla ole "palveluun" jota saanut tän tapauksen osalta :thumbsdown::cautious: .

Kuitenkin 25k€+ edestä tilauksia jimmsiltä tehtynä viimeisen 7-8v aikana,ni kyllä tälläinen palvelu "kanta-asiakkaalle" väkistenkin pistää lievästi sanottuna vihaksi. Valitettavasti asiakkaalla päällimmäiseksi jää negatiiviset kokemukset mieleen & varmasti tulen harkitsemaan vakavasti mistä seuraavat pc/eletroniikka hankinnat tulee tehtyä (kerran palvelu on tätä laatua nykyään). Näistä tämänkaltaisista turhista säädöistä ei kuitenkaan koidu vaivaa kenellekkään muulle kun allekirjoittaneelle. Kukaan ei korvaa vaivaa/aikaa mitä menee kun useamman kerran noutaa paketteja postista ja pakkailee/lähettelee takaisin, saatikka sitten menetettyä aikaa sen osalta mitä joutuu olemaan ilman toimivaa konetta. Aspan geneeriset "Pahoittelemme että ostamasi tuotteen kanssa on ongelmia" viestit ei paljon lämmitä tälläisessä tapauksessa :facepalm:

Tällainen rant tällä kertaa. Hyvät joulut vaan kaikille!
Kiitokset palautteesta! Näytönohjainten heikon saatavuustilanteen takia takuukäsittelijämme pyrkimys on ollut saada sinulle vaihdokkikortti (vaikkakin toisen merkkinen), jotta vältyttäisiin määrittelemättömän mittaiselta odotukselta. Harmillisesti kuitenkin hyvä tarkoitus meni pieleen, kun toiselta valmistajalta saapunut ehjäksi luvattu kortti olikin viallinen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Kiitokset palautteesta! Näytönohjainten heikon saatavuustilanteen takia takuukäsittelijämme pyrkimys on ollut saada sinulle vaihdokkikortti (vaikkakin toisen merkkinen), jotta vältyttäisiin määrittelemättömän mittaiselta odotukselta. Harmillisesti kuitenkin hyvä tarkoitus meni pieleen, kun toiselta valmistajalta saapunut ehjäksi luvattu kortti olikin viallinen.
Ennen on kyllä hyvien tapojen mukaan kyselty ensin kelpaako joku toinen malli vaihdokkina jos kyseistä mallia ei löydy, eikä vaan suoraan lähetetty tilalle korttia joka on heikompi/selkeästi halvempi malli kun takuuseen lähetetty. Toisekseen mulle sanottiin viikko takaperin tuon viimeisimmän osalta että lähetä viipymättä kortti huoltoon että pääsee nopeasti käsittelyyn, ruuhkaa ei takuupuolella pitänyt olla. Kortti on kuitenkin perjantaista asti ollut teillä perillä, mutta mitään ei teidän huollosta ole kuulunut tuon osalta? Jos olisin tän tiennyt niin tuollakin kortilla olisi sentään saanut kuvaa näytölle joulunpyhiksi (vaikka se ei pelikäytössä toimikkaan.)
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Ennen on kyllä hyvien tapojen mukaan kyselty ensin kelpaako joku toinen malli vaihdokkina jos kyseistä mallia ei löydy, eikä vaan suoraan lähetetty tilalle korttia joka on heikompi/selkeästi halvempi malli kun takuuseen lähetetty. Toisekseen mulle sanottiin viikko takaperin tuon viimeisimmän osalta että lähetä viipymättä kortti huoltoon että pääsee nopeasti käsittelyyn, ruuhkaa ei takuupuolella pitänyt olla. Kortti on kuitenkin perjantaista asti ollut teillä perillä, mutta mitään ei teidän huollosta ole kuulunut tuon osalta? Jos olisin tän tiennyt niin tuollakin kortilla olisi sentään saanut kuvaa näytölle joulunpyhiksi (vaikka se ei pelikäytössä toimikkaan.)
Tämänhetkinen käsittelyjono jälkimarkkinoinnissa on parin päivän luokkaa, joten tapauksesi pitäisi olla käsittelyssä ihan näillä hetkillä. Olemme tästä sinuun vielä erikseen sähköpostilla yhteydessä, kun asia etenee.
 

kryptonian

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
559
Ennen on kyllä hyvien tapojen mukaan kyselty ensin kelpaako joku toinen malli vaihdokkina jos kyseistä mallia ei löydy, eikä vaan suoraan lähetetty tilalle korttia joka on heikompi/selkeästi halvempi malli kun takuuseen lähetetty. Toisekseen mulle sanottiin viikko takaperin tuon viimeisimmän osalta että lähetä viipymättä kortti huoltoon että pääsee nopeasti käsittelyyn, ruuhkaa ei takuupuolella pitänyt olla. Kortti on kuitenkin perjantaista asti ollut teillä perillä, mutta mitään ei teidän huollosta ole kuulunut tuon osalta? Jos olisin tän tiennyt niin tuollakin kortilla olisi sentään saanut kuvaa näytölle joulunpyhiksi (vaikka se ei pelikäytössä toimikkaan.)
Omakin kokemus sellaisesta tapauksesta, että oman Asus 1060 6G STRIX takuuvaihto meni alunperin niin, että vaihdettiin tilalle (ilman että mitään kysyttiin) näytönohjain, jossa ei ollut tarpeeksi liittimiä (mitkä oli siis vaikuttanut alkuperäiseen ostopäätökseen), eli siis 3 DP, ja 1 HDMI. Lopputulos oli kuitenkin, että sain sen vaihdettua sellaiseen missä oli sopivasti liittimiä. Harmillisesti kun vaikeaa laittaa 3 näyttöä + HTC Vive kiinni, jossei oo tarpeeksi liittimiä. :D

Lopputuloksena siis 1060 STRIX vaihtui GTX 1660 SUPER:iin, pienen mutkan kautta välissä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
239
Jimmylle iso kiitos 5000-sarjalaisten hankkimisesta tilaajille parhaanne mukaan, monelle tuli iloinen joulu teidän ansiosta! :) 4.12 tilattu 5600X lähetettiin maanantaina ja saapui tänään perille, olin jo henkisesti valmistautunut ja varmakin siitä, että prossun saisi tammikuussa. Kiire tuli tilata muita komponentteja kun prossu lähetettiin yllättäen, mutta sainpa monta pussia nallekarkkeja :D Maanantaina laitoin myös muistit illalla pikatilaukseen, nämä lähetettiin 45 minuutissa tilauksesta vaikka varmaan siellä ollut jouluruuhkat kovimmillaan, eli paljon kiitoksia myös tästä.

Muistien pahvipaketti näytti muuten aluksi avatulta (tai sitten litistynyt ja kiinni pitävä ainoa pieni teippi irronnut) mutta ainakin kampojen muovipaketti näytti olevan avaamaton
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Tämänhetkinen käsittelyjono jälkimarkkinoinnissa on parin päivän luokkaa, joten tapauksesi pitäisi olla käsittelyssä ihan näillä hetkillä. Olemme tästä sinuun vielä erikseen sähköpostilla yhteydessä, kun asia etenee.
Teillä ilmeisesti pari päivää vähän joustava käsite. Mun käsityksen mukaan pe-ke tulee kyllä vähän useampi päivä kun "pari"?

E: Ja näköjään tulee vielä "pari" lisää kun ei tänäänkään käsitelty :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:

kryptonian

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
559
Hmm, hyvin toimii Jimmsin sivuille kirjautuminen...

"Tapahtui virhe haettaessa käyttäjätunnuksen asiakastietoja, yritä uudelleen."
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 820
Viestejä
4 228 424
Jäsenet
71 109
Uusin jäsen
karum001

Hinta.fi

Ylös Bottom