Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Onkohan näiden 3080 non-OC TUFfien valmistus jo kuopattu kun 3 viikkoa on kulunut ja kortteja on saatu trokattua tasan nolla kappaletta eikä ainuttakaan ole näköpiirissä?

Tai sitten vain johtuu yleisesti ottaen todella huonosta RTX 3000-korttien saatavuudesta? :drool:
 

Cuthalu

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 407
Nämä tuntuu sen verran kevyesti kellottuvan tuon minkä ovat luvanneet OC mallissa että miksi ASUS myisi halvempia malleja kun kaikki viedään käsistä OC tarrallakin :D
Miksi tuoda silloin koko mallia lainkaan markkinoille, jos sitä ei ole aikomus myydä ollenkaan? Tuosta jos jostain tulee ****** maku kuluttajalle suuhun.
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 356
Kyllä sitä varmaan oli tarkoitus myydä, mutta kaikki revitään käsistä... heti kun OC mallia alkaa kerääntyä tukkureille ja jälleenmyyjille jopa hyllyn täytteeksi, väitän että edullisempi non-OC malli ilmestyy sillä sekunnilla :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
246
Voi olla, että chatista saat tarkemman vastauksen. Katsoin listausta ja siellä sanottiin, että 144 korttia olisi maktalla jimssiin, joten ainakin toivoa on! Voi kuitenkin olla ettei kl 01.00 tilattu kortti mahdu 200 ensimmäisten tilauksien joukkoon.
Ei tosiaan mahdu. Oma tilaus tunnin päästä julkaisusta. (17:01) ja oli sijalla n.320. Muistaaksei joku seuraavana päivänä tilannut oli saanut jononumeroksi lähemmäs 1000. Toki tuohon on varmaan kasa peruutuksia tullut mutta tuskin sentään niin reilusti, että parista erästä tuo yöllinen tilaus liikkuu.
 
Liittynyt
13.03.2020
Viestejä
49
Nyt kyllä alkaisi olla korkea aika @Jimm's :in julkaista RTX 3000 sarjalaisten jonotiedot. Kaikkialla kysellään niitä. Työntekijät tyydyttyvät saamastaan mielihyvästä, kun onnistuvat pihtaamaan asiakkailta tärkeitä tietoja siitä milloin he ovat mahdollisesti saamassa rahoilleen vastinetta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Nyt kyllä alkaisi olla korkea aika @Jimm's :in julkaista RTX 3000 sarjalaisten jonotiedot. Kaikkialla kysellään niitä. Työntekijät tyydyttyvät saamastaan mielihyvästä, kun onnistuvat pihtaamaan asiakkailta tärkeitä tietoja siitä milloin he ovat mahdollisesti saamassa rahoilleen vastinetta.
Vähän paha kertoa semmoista mihin ei ole vastausta. Mitä hyötyä siitä on jos Jimms kertoo Pentti Hirvosen olevan jonossa sijalla 117, kun ei tiedetä tuleeko lisää näytönohjaimia 1.11. vai 1.1.?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Nyt kyllä alkaisi olla korkea aika @Jimm's :in julkaista RTX 3000 sarjalaisten jonotiedot. Kaikkialla kysellään niitä. Työntekijät tyydyttyvät saamastaan mielihyvästä, kun onnistuvat pihtaamaan asiakkailta tärkeitä tietoja siitä milloin he ovat mahdollisesti saamassa rahoilleen vastinetta.
Hei! Kuten ollaan jo aikaisemmin tuotu ilmi niin kiusaa me ei tehdä! Korttierien vahvistuttua tiedot päivitetään tuotepäälliköiden toimesta tuotekorteille. Jonoa on, mutta se myös elää koko ajan sitä mukaa kun ihmiset muokkaavat ilauksiaan. Jonopaikkansa säilyttääkin varmimmin, kun ei muokkaa tilaustaan.
 
Liittynyt
18.10.2020
Viestejä
229
Osaatko spekuloida, onko noita Gigabyten aorus masters 3080rtx kortteja tulossa kuukauden sisällä?
 
Liittynyt
06.10.2020
Viestejä
60
Moi! Onko teillä nykyään joku rajoitus että ostoskoriin voi lisätä max. 2000€ edestä tavaraa?
Mulla on nyt noin 1300€ tilaus tilassa "Odottaa tuotteita" ja kun yritän muokata tilausta ja lisätä siihen tuotteita saan virheen: "Muutoksen 869,00€ arvo liian suuri, tilaukselle sallittu suurin arvo 2 000,00€".
Joskus vuosia sitten olen kyllä isompiakin tilauksia teiltä tehnyt.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Moi! Onko teillä nykyään joku rajoitus että ostoskoriin voi lisätä max. 2000€ edestä tavaraa?
Mulla on nyt noin 1300€ tilaus tilassa "Odottaa tuotteita" ja kun yritän muokata tilausta ja lisätä siihen tuotteita saan virheen: "Muutoksen 869,00€ arvo liian suuri, tilaukselle sallittu suurin arvo 2 000,00€".
Joskus vuosia sitten olen kyllä isompiakin tilauksia teiltä tehnyt.
Jos postiennakolla olet maksamassa, sen maksimiraja 2000€
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Moi! Onko teillä nykyään joku rajoitus että ostoskoriin voi lisätä max. 2000€ edestä tavaraa?
Mulla on nyt noin 1300€ tilaus tilassa "Odottaa tuotteita" ja kun yritän muokata tilausta ja lisätä siihen tuotteita saan virheen: "Muutoksen 869,00€ arvo liian suuri, tilaukselle sallittu suurin arvo 2 000,00€".
Joskus vuosia sitten olen kyllä isompiakin tilauksia teiltä tehnyt.
Kyllä, postiennakolla. Sillä olen aikasemminkin maksanut ja on yli 2000€ tilauksetkin onnistuneet.
Ilmeisesti kuitenkin tuo on sitten jossain vaiheessa muuttunut.
Kyllä, Posti on määrittänyt postiennakon enimmäissummaksi 2000 euroa: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/laheta-paketti/postiennakkopaketti
Liekö sitten joku petosten ehkäisy syynä? Joka tapauksessa niin emme pysty siihen vaikuttamaan :/
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
85
Instagram arvonnan aiheuttaman päivitysinspiraation johdosta toivoisin Asuksen ROG RYUJIN 360:a marraskuun kuukausitarjoukseen! :D
 
Liittynyt
03.07.2020
Viestejä
558
Eiiih. Dark Hero taisi mennä miinukselle. Mahtaakohan jouluksi ehtiä seuraava erä.
Eiköhän tuota kerkee helposti.

Aspasta kyselin muutama päivä sitten niin:
12kpl arviolta tulossa 9.11. ja 10kpl sitten 13.11.

Ja nyt muuttunut, että

Tulossa (arvio 10.11):
yli 25 kpl
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
276
Korttierien tiedot on vaan aika masentavaa katseltavaa. TUFfin korttia on ilmeisesti tilattu satoja ellei jopa yli tuhat kappaletta. Itse matti myöhäsenä "vasta" 17.9 klo 17:00 tilaillut kyseisen kortin eli peräti tunti julkaisun jälkeen. Tässä kuussa kortteja on ehkä saapumassa 4 kpl:tta joten kokonaisuudessaan 1.5 kuukaudessa olette saaneet kortteja toimitettua 59 kpl. Jos vauhti pysyy samana niin ette ole toimittaneet julkaisupäivän tai edes julkaisutunnin tilauksia vielä ensi vuoden joulunakaan. Jos normimallia ei valmisteta koska OC mallista saa 20e enemmän katetta niin tästä jää kyllä asiakkaalle aika paska maku suuhun, kun kuitenkin noita sivuilla edelleen kaupitellaan. Kehotan siis viemään tätä viestiä eteenpäin tukkureillenne, toimittajillenne ja valmistajille, että vihaisia asiakkaita odottelee kalliita ostoksiaan jo toista kuukautta, toivottavasti ei veny ensi vuoteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
Korttierien tiedot on vaan aika masentavaa katseltavaa. TUFfin korttia on ilmeisesti tilattu satoja ellei jopa yli tuhat kappaletta. Itse matti myöhäsenä "vasta" 17.9 klo 17:00 tilaillut kyseisen kortin eli peräti tunti julkaisun jälkeen. Tässä kuussa kortteja on ehkä saapumassa 4 kpl:tta joten kokonaisuudessaan 1.5 kuukaudessa olette saaneet kortteja toimitettua 59 kpl. Jos vauhti pysyy samana niin ette ole toimittaneet julkaisupäivän tai edes julkaisutunnin tilauksia vielä ensi vuoden joulunakaan. Jos normimallia ei valmisteta koska OC mallista saa 20e enemmän katetta niin tästä jää kyllä asiakkaalle aika paska maku suuhun, kun kuitenkin noita sivuilla edelleen kaupitellaan. Kehotan siis viemään tätä viestiä eteenpäin tukkureillenne, toimittajillenne ja valmistajille, että vihaisia asiakkaita odottelee kalliita ostoksiaan jo toista kuukautta, toivottavasti ei veny ensi vuoteen.
Nvidiahan tässä on ainoa syyllinen. Viha sinne suuntaan kun eivät saa tavaraa ulos.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 651
Korttierien tiedot on vaan aika masentavaa katseltavaa. TUFfin korttia on ilmeisesti tilattu satoja ellei jopa yli tuhat kappaletta. Itse matti myöhäsenä "vasta" 16.9, klo 17:00 tilaillut kyseisen kortin eli peräti tunti julkaisun jälkeen. Tässä kuussa kortteja on ehkä saapumassa 4 kpl:tta joten kokonaisuudessaan 1.5 kuukaudessa olette saaneet kortteja toimitettua 59 kpl. Jos vauhti pysyy samana niin ette ole toimittaneet julkaisupäivän tai edes julkaisutunnin tilauksia vielä ensi vuoden joulunakaan. Jos normimallia ei valmisteta koska OC mallista saa 20e enemmän katetta niin tästä jää kyllä asiakkaalle aika paska maku suuhun, kun kuitenkin noita sivuilla edelleen kaupitellaan. Kehotan siis viemään tätä viestiä eteenpäin tukkureillenne, toimittajillenne ja valmistajille, että vihaisia asiakkaita odottelee kalliita ostoksiaan jo toista kuukautta, toivottavasti ei veny ensi vuoteen.
Huhupajojen mukaan kaupat saavat alle 10% tilaamistaan korteista eli joko valmistus tai todennäköisimmin osien (gpu) saantimäärät ovat aivan liian pieniä. Toisin sanoen syyllinen on nVidian suunnassa, eikä Jimmsillä
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Korttierien tiedot on vaan aika masentavaa katseltavaa. TUFfin korttia on ilmeisesti tilattu satoja ellei jopa yli tuhat kappaletta. Itse matti myöhäsenä "vasta" 17.9 klo 17:00 tilaillut kyseisen kortin eli peräti tunti julkaisun jälkeen. Tässä kuussa kortteja on ehkä saapumassa 4 kpl:tta joten kokonaisuudessaan 1.5 kuukaudessa olette saaneet kortteja toimitettua 59 kpl. Jos vauhti pysyy samana niin ette ole toimittaneet julkaisupäivän tai edes julkaisutunnin tilauksia vielä ensi vuoden joulunakaan. Jos normimallia ei valmisteta koska OC mallista saa 20e enemmän katetta niin tästä jää kyllä asiakkaalle aika paska maku suuhun, kun kuitenkin noita sivuilla edelleen kaupitellaan. Kehotan siis viemään tätä viestiä eteenpäin tukkureillenne, toimittajillenne ja valmistajille, että vihaisia asiakkaita odottelee kalliita ostoksiaan jo toista kuukautta, toivottavasti ei veny ensi vuoteen.
Tähän vielä lisätäkseni, että joitain malleja ei ole vielä yhtäkään yksilöä saatu toimitettua. Evgan kohdalla mitään mallia ei ole vielä yhtäkään toimitettu, mikä on mielestäni todella hämmästyttävää. Tuskin Jimms pystyy ihmeitä tekemään, mutta alkaahan tämä tilanne jo pikkuhiljaa korpeamaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Korttierien tiedot on vaan aika masentavaa katseltavaa. TUFfin korttia on ilmeisesti tilattu satoja ellei jopa yli tuhat kappaletta. Itse matti myöhäsenä "vasta" 16.9, klo 17:00 tilaillut kyseisen kortin eli peräti tunti julkaisun jälkeen. Tässä kuussa kortteja on ehkä saapumassa 4 kpl:tta joten kokonaisuudessaan 1.5 kuukaudessa olette saaneet kortteja toimitettua 59 kpl. Jos vauhti pysyy samana niin ette ole toimittaneet julkaisupäivän tai edes julkaisutunnin tilauksia vielä ensi vuoden joulunakaan. Jos normimallia ei valmisteta koska OC mallista saa 20e enemmän katetta niin tästä jää kyllä asiakkaalle aika paska maku suuhun, kun kuitenkin noita sivuilla edelleen kaupitellaan. Kehotan siis viemään tätä viestiä eteenpäin tukkureillenne, toimittajillenne ja valmistajille, että vihaisia asiakkaita odottelee kalliita ostoksiaan jo toista kuukautta, toivottavasti ei veny ensi vuoteen.
Ootkohan sä nyt oikeelle taholle tätä asiaa kertomassa? Sama maku jää suuhun riippumatta siitä mistä sen kortin on tilannu, se selviää ihan muittenkin jälleenmyyjien tilastoja kattoessa. Eiköhän siellä anneta sitä palautetta valmistajan suuntaan ihan useemmaltakin taholta kun julkastaan kaks pitkälti identtistä mallia, mutta vaan sitä muutaman kympin kalliimpaa pusketaan ulos nykyhetkellä.

Sellanen villi veikkaus et jokanen osapuoli tässä näyttishommassa (nVidia, AIB valmistajat, tukkurit ja jälleenmyyjät) haluais myydä niitä kortteja niin paljon kun niitä ostettais, mutta siellä on tuotannossa jos jonkinlaista pullonkaulaa. Vielä toistaseks en oo nähny yritystä joka ihan vaan huvikseen kieltäytyis rahasta, enkä usko et tässäkään tapauksessa siitä on kyse.

Syitä tälle vähäiselle saatavuudelle voi sit miettiä jokanen itse, turvallinen veikkaus vois olla et nykysellä maailmantilalla ois jotain tekemistä asian kanssa. Samoten kasvanu kysyntä.
Tähän vielä lisätäkseni, että joitain malleja ei ole vielä yhtäkään yksilöä saatu toimitettua. Evgan kohdalla mitään mallia ei ole vielä yhtäkään toimitettu, mikä on mielestäni todella hämmästyttävää. Tuskin Jimms pystyy ihmeitä tekemään, mutta alkaahan tämä tilanne jo pikkuhiljaa korpeamaan.
Tästä puhuttiin jo ennen julkasuakin et EVGA ei oo se valmistaja kenen kortteja tullaan ekana euroopassa näkemään. EVGAlle jenkkilä on se ykkösalue ja Eurooppa tulee sit sieltä perästä. Meille lähetetään tavaraa siinä vaiheessa kun jenkkilän osalta asiat on edes etäsesti kunnossa. Suomi pienenä maana tulee sit hierarkiajärjestyksessä vielä aika monen muun Euroopan maan jälkeen.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
276
Jimssiltä oon kortin tilannut, asiakas olen ja heidän tilillään rahani istuvat. Ei minulla ole mitään hajua mitä kautta he korttinsa saavat, joten vaikea on sinne toimitusketjuun palautetta lähettää. Ymmärrän ettei syy ole yksinomaan Jimmssissä siksi viestin lopussa pyysin välittämään viestiä etteenpäin näille oikeille syypäille. Mielestäni negatiivista palautetta on tärkeää antaa, että asia huomioidaan paremmin tulevaisuudessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
Jimssiltä oon kortin tilannut, asiakas olen ja heidän tilillään rahani istuvat. Ei minulla ole mitään hajua mitä kautta he korttinsa saavat, joten vaikea on sinne toimitusketjuun palautetta lähettää. Ymmärrän ettei syy ole yksinomaan Jimmssissä siksi viestin lopussa pyysin välittämään viestiä etteenpäin näille oikeille syypäille. Mielestäni negatiivista palautetta on tärkeää antaa, että asia huomioidaan paremmin tulevaisuudessa.
Syyhän ei siis ole millään tapaa Jimmsissä koska syy on piirivalmistajassa joka ei saa valmistettua noita tarpeeksi nopeasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Jimssiltä oon kortin tilannut, asiakas olen ja heidän tilillään rahani istuvat. Ei minulla ole mitään hajua mitä kautta he korttinsa saavat, joten vaikea on sinne toimitusketjuun palautetta lähettää. Ymmärrän ettei syy ole yksinomaan Jimmssissä siksi viestin lopussa pyysin välittämään viestiä etteenpäin näille oikeille syypäille. Mielestäni negatiivista palautetta on tärkeää antaa, että asia huomioidaan paremmin tulevaisuudessa.
Joo siis ei se periaatteessa mennyt väärään osoitteeseen, kyllä se siitä eteenpäin kulkee, mutta ongelma ollut kuitenkin tiedossa aika pitkään jo. nVidia tietää, valmistajat tietää, tukkurit tietää ja jälleenmyyjät tietää et tää meni aikalailla täysin penkin alle koko julkasu, mutta asialle on aika vähän tehtävissä just nyt. Toki toi alkuperänen palaute oli noista non-OC mallien saatavuudesta, niin sehän on ihan täysin AIB valmistajien ongelma, eroahan niillä kahdella mallilla ei oo kun vaan BIOS, enkä usko et sieltä hihnalta niin huonoa sirua tulis etteikö se olis loppujenlopuks ihan sama laittaako siihen pakettiin sen OC logon vai ei. Vastaus siihen miks niitä non-OC malleja ei tule on varmaan aika yksinkertanen. Raha.

Ja tosiaan kannattaa jatkossa käyttää joko laskua tai postiennakkoa näitten tuotteiden kohdalla joiden saatavuus on kysymysmerkki. Kaikki tilaukset menee samaan jonoon maksutavasta riippumatta, niin jos haluaa rahat pitää itellään siihen asti kunnes tuote on oikeasti käsissä, niin kannattaa suosia noita kahta.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Jimssiltä oon kortin tilannut, asiakas olen ja heidän tilillään rahani istuvat. Ei minulla ole mitään hajua mitä kautta he korttinsa saavat, joten vaikea on sinne toimitusketjuun palautetta lähettää. Ymmärrän ettei syy ole yksinomaan Jimmssissä siksi viestin lopussa pyysin välittämään viestiä etteenpäin näille oikeille syypäille. Mielestäni negatiivista palautetta on tärkeää antaa, että asia huomioidaan paremmin tulevaisuudessa.
Mieluusti näyttönohjaimiksi muututtaisiin, jos voisimme! Palautetta on annettu tasaisesti julkkarista lähtien, ihan NVIDIAllekin asti. Tilanne on kieltämättä inhottava koko toimitusketjun osalta. Kortteja tulee meille kyllä edelleen tasaisesti mutta määrät ja saapumisajat ovat vaikeasti ennustettavissa.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Mieluusti näyttönohjaimiksi muututtaisiin, jos voisimme! Palautetta on annettu tasaisesti julkkarista lähtien, ihan NVIDIAllekin asti. Tilanne on kieltämättä inhottava koko toimitusketjun osalta. Kortteja tulee meille kyllä edelleen tasaisesti mutta määrät ja saapumisajat ovat vaikeasti ennustettavissa.
Mitä! Ettekö muka pysty! ;)

No, minulle riittää, että niitä Ratukoita löytyy kun ne julkistetaan :)
 
Liittynyt
08.10.2020
Viestejä
4
Kannattaa vaan olla tyytyväinen, jos on tunti ilmestysajan jälkeen päässyt tilaamaan kortin. Itse tilasin 17.9 16:10 ja Jimmsin sivu blockasi minut kun tilaus oli jo valmis ja maksu oli jo suoritettu pankissa ja pankki oli redirectaamassa takaisin Jimmsin sivulle, jollon tilaus olisi virallisesti oltu käsitelty ja automaattinen tilausviesti olisi lähtenyt. Kuitti tuli checkout palvelusta ja Jimssin aspa sanoi tuolloin, että "joo tästä tilauksesta meillä lasku löytyy, automaattinen järjestelmä kyllä käsittelee tilauksen loppuun" (parafraasaan tässä). Tässä automatiossa ei sitten mennytkään kuin tiistaihin asti. V-mäisin juttu tässä on se, että jos olisin odottanut vaikka tuon tunnin torstaina ennen tilausta, olisin paremmalla jonopaikalla, kuin nyt, koska Jimms ei huomio tätä erikoistapausta millään tavalla. Jos tilauspäivänä sivulla näkyy 22. päivä, niin sillon asia on näköjään loppuunkäistelty. Että ratkiriemukasta.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
613
Kannattaa vaan olla tyytyväinen, jos on tunti ilmestysajan jälkeen päässyt tilaamaan kortin. Itse tilasin 17.9 16:10 ja Jimmsin sivu blockasi minut kun tilaus oli jo valmis ja maksu oli jo suoritettu pankissa ja pankki oli redirectaamassa takaisin Jimmsin sivulle, jollon tilaus olisi virallisesti oltu käsitelty ja automaattinen tilausviesti olisi lähtenyt. Kuitti tuli checkout palvelusta ja Jimssin aspa sanoi tuolloin, että "joo tästä tilauksesta meillä lasku löytyy, automaattinen järjestelmä kyllä käsittelee tilauksen loppuun" (parafraasaan tässä). Tässä automatiossa ei sitten mennytkään kuin tiistaihin asti. V-mäisin juttu tässä on se, että jos olisin odottanut vaikka tuon tunnin torstaina ennen tilausta, olisin paremmalla jonopaikalla, kuin nyt, koska Jimms ei huomio tätä erikoistapausta millään tavalla. Jos tilauspäivänä sivulla näkyy 22. päivä, niin sillon asia on näköjään loppuunkäistelty. Että ratkiriemukasta.
Vittumainen tilanne kyllä, ja jälkiviisauksia on helppo jaella, mutta siltikin tiedoksi sulle ja muille että helpoimmalla pääsee jos tilaa tavaran noudolla. Aspasta voi sitten jälkikäteen vaihtaa toimitustavan ja maksaakin voi ennakkoon, lähettävät pdf-laskun.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
329
TUF 3080 OC:ta olisi näköjään maanantaina tulossa 70 kpl. Sormet ristissä, mutta 31 tuntia julkaisun jälkeen tehdyllä tilauksella ei taida tähän erään olla asiaa?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
TUF 3080 OC:ta olisi näköjään maanantaina tulossa 70 kpl. Sormet ristissä, mutta 31 tuntia julkaisun jälkeen tehdyllä tilauksella ei taida tähän erään olla asiaa?
Voi kyllä olla turhan optimistinen ajatus, vaikka jonot kyllä jonkin verran elävät....
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Kannattaa vaan olla tyytyväinen, jos on tunti ilmestysajan jälkeen päässyt tilaamaan kortin. Itse tilasin 17.9 16:10 ja Jimmsin sivu blockasi minut kun tilaus oli jo valmis ja maksu oli jo suoritettu pankissa ja pankki oli redirectaamassa takaisin Jimmsin sivulle, jollon tilaus olisi virallisesti oltu käsitelty ja automaattinen tilausviesti olisi lähtenyt. Kuitti tuli checkout palvelusta ja Jimssin aspa sanoi tuolloin, että "joo tästä tilauksesta meillä lasku löytyy, automaattinen järjestelmä kyllä käsittelee tilauksen loppuun" (parafraasaan tässä). Tässä automatiossa ei sitten mennytkään kuin tiistaihin asti. V-mäisin juttu tässä on se, että jos olisin odottanut vaikka tuon tunnin torstaina ennen tilausta, olisin paremmalla jonopaikalla, kuin nyt, koska Jimms ei huomio tätä erikoistapausta millään tavalla. Jos tilauspäivänä sivulla näkyy 22. päivä, niin sillon asia on näköjään loppuunkäistelty. Että ratkiriemukasta.
Moikka! Ilmeisesti olit ollut tästä tänään yhteydessä? Asiakaspalveluun tehdyn yhteydenoton perusteella asiasta on mennyt järjestelmäpuolellemme selvityspyyntö, jotta voisimme yrittää ratkaista tilanteen!
 
Liittynyt
08.10.2020
Viestejä
4
Niin siis kysyin vaan chatista asiaa tänään ja sieltä sanottiin vaan, että 22.9 on järjestelmään tullut tieto ja mitään sitä aiemmin olevaa tilauksenkäsittelyä ei ollut tapahtunut. En tosin maininnut tuosta 17-23. tapahtuneesta aspakeskustelusta tälle henkilölle, kun en halunnut ruveta kinaamaan sen enempää. Vähän ikävässä tilanteessahan tässä on, kun toisaalta haluaisi saada sen alkuperäisen tilausajan paikan jonosta, mikä tuottaa hirveästi valittamista ja tuohtumista ja toisaalta ei haluaisi ihan hirveän hankalaksikaan heittäytyä, kun tiedän, että serveritasolla tapahtunut palvelunesto ei ole teidän vika millään tavalla. Tämä ei varsinaisesti ole kenenkään vika, joten ihan turhaan sitä rähjää, vaikka kuinka ottaa päähän. Voin vielä uudestaan laittaa sähköpostia aspaan erikseen toki. Otan vaikka screenit tuosta kuitista, jonka sain maksunvälittäjältä ja referoin aikaisemman keskusteluketjun.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 892
Saisko tätä listoille?
Kyselin samaa varmaa 2kk-3kk sitten eikä tuota ole ollut tuolla sivuilla saatavilla kertaakaan. Kysellyt perään niin ilmoittivat ettei ole suunnitelmissa tehdä muihin kuin 7 sarjalaisiin ilmeisesti tai jotain tällästä spostissa luki.

Näköjään sieltä on nyt jotain saatu, mutta notify ei ole ainakaa tänne tuottanut mitään ilmotusta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 703
Kannattaa vaan olla tyytyväinen, jos on tunti ilmestysajan jälkeen päässyt tilaamaan kortin.
Nojaa, miten sen nyt ottaa...tilasin Jimssilta 17.09 klo 16:11 (tilausvahvistus meilissä) mallin, jota tullut vain 5 kpl tähän mennessä, elikäs 3080 Eaglen jota edelleen odottelen. Mutta tämä on maailmanlaajuista, eiköhän noitakin jossain kohtaa tule kunhan Gigabyte saa homman rullaamaan :)
 
Liittynyt
28.09.2019
Viestejä
898
Tuo igame colorful valmistaja kiinostaisi täälläpäinkin,mutta onkohan mahdollista?
vai onko he vain Aasian markkinoilla?
aika hyvä jäähy tuossa advanced 3080-mallissa....
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
86
... Jonoa on, mutta se myös elää koko ajan sitä mukaa kun ihmiset muokkaavat ilauksiaan. Jonopaikkansa säilyttääkin varmimmin, kun ei muokkaa tilaustaan.
Minulla on 17.9 klo 16.24 tehdyssä tilauksessa 3080 tuf oc:n lisäksi virtalähde ja ssd, joista ssd on jo pyynnöstäni lähetetty ja virtalähde vaihdettiin varastossa olevaan valkoiseen corsairiin nyt lauantaina. 3080:n kanssa ei ole muutoksia tehty. Tulkitsenko lainattua viestiä oikein, että "jonopaikkani" voi olla näiden 3080:iin liittymättömien muutosten vuoksi saattanut muuttua? Vaikuttas aika oudolta mikäli näin olisi, mutta tuosta tekstistä saa tuollaisen käsityksen herkästi.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
248
Minulla on 17.9 klo 16.24 tehdyssä tilauksessa 3080 tuf oc:n lisäksi virtalähde ja ssd, joista ssd on jo pyynnöstäni lähetetty ja virtalähde vaihdettiin varastossa olevaan valkoiseen corsairiin nyt lauantaina. 3080:n kanssa ei ole muutoksia tehty. Tulkitsenko lainattua viestiä oikein, että "jonopaikkani" voi olla näiden 3080:iin liittymättömien muutosten vuoksi saattanut muuttua? Vaikuttas aika oudolta mikäli näin olisi, mutta tuosta tekstistä saa tuollaisen käsityksen herkästi.
Eiköhän tuolla nyt meinata juuri sitä että kun asiakkaat mahdollisesti peruvat näyttistilauksiaan tai vaihtavat toiseen malliin niin jonotilanne elää sitä mukaan luonnollisesti niille ketkä ovat kortin myöhemmin tilanneet kuin oletettu tilaukseen muutosta tekevä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Tuo igame colorful valmistaja kiinostaisi täälläpäinkin,mutta onkohan mahdollista?
vai onko he vain Aasian markkinoilla?
aika hyvä jäähy tuossa advanced 3080-mallissa....
Moikka! Kyseisen valmistajan kortteja ei ole saatavilla kanaviemme kautta :/
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
28
Milloinkohan niitä samsungin terasia 980pro on tulossa... tilattaessa tais olla 7.10 arvio
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 468
Viestejä
4 200 448
Jäsenet
70 910
Uusin jäsen
Dewlin9000

Hinta.fi

Ylös Bottom