Harmillinen keikka @Wizand :lla, mutta hyvää asiakaspalvelua @Jimm's :ltä.. Propsit pikselitakuusta, tuo tulee käyttöön kalliimpien näyttöjen osalta, kun tarve taas on.
Jos tukkuri/valmistaja ilmoittaa, että teille saapunut erä on tarkastettu ja OK, niin eihän tässä tosiaan voi Jimmssiä syytellä.
Uskoisin, että mikäli pikselitakuu olisi ollut tuolloin käytettävissä ja Jimms olisi näytön tarkistanut, niin olisivat jättäneet lähettämättä (mikäli vika selkeästi havaittavissa). Kyllähän tuo on nimenomaan sitä viallista erää.
Melkein tällainen näyttö vaatisi tuon on-site takuun Samsungilta.. Rahtaaminen hankalaa ja kallista, hyvin äkkiä jää loppuasiakkaalta paskanmaku suuhun..
Jos tukkuri/valmistaja ilmoittaa, että teille saapunut erä on tarkastettu ja OK, niin eihän tässä tosiaan voi Jimmssiä syytellä.
Uskoisin, että mikäli pikselitakuu olisi ollut tuolloin käytettävissä ja Jimms olisi näytön tarkistanut, niin olisivat jättäneet lähettämättä (mikäli vika selkeästi havaittavissa). Kyllähän tuo on nimenomaan sitä viallista erää.
Melkein tällainen näyttö vaatisi tuon on-site takuun Samsungilta.. Rahtaaminen hankalaa ja kallista, hyvin äkkiä jää loppuasiakkaalta paskanmaku suuhun..