Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
148
Pikatoimitusnapin painamisesta meni vain puoli tuntia kun tilaus oli jo pakattu. 9/10 tilaukset eri verkkokaupoista menee aina viikonlopun yli, mutta onneksi juuri viime vuosien kriittisin tilaus tuli oikeasti pikatoimituksena.
:kippis:
Sama homma eilen illalla tehdyssä tilauksessa, toisesta toissapäivänä tehdystä tilauksesta jäi jonkun aivohäriön takia yksi tuote puuttumaan ja päätin koittaa tuota pikatoimituspyyntöä. Johan tänä aamuna rävähti ilmoitus että tavara valmiina kustin kuskattavaksi.
Todella hieno toiminto, mistä olen kyllä jatkossa valmis maksamaankin.
 
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
626
Tuosta pikatoimituksesta voisi mielestäni veloittaa vaikka pari euroa. Täysin ilmaisena luulen, että sitä väärinkäytetään tilanteissa, joissa oikeaa kiirettä ei ole. Jos on oikea kiire, ei pari euroa tunnu missään. Nyt jotkut varmaankin painavat sitä ihan muuten vaan ilman syytä.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
148
Tuosta pikatoimituksesta voisi mielestäni veloittaa vaikka pari euroa. Täysin ilmaisena luulen, että sitä väärinkäytetään tilanteissa, joissa oikeaa kiirettä ei ole. Jos on oikea kiire, ei pari euroa tunnu missään. Nyt jotkut varmaankin painavat sitä ihan muuten vaan ilman syytä.
Luulisin että joku 15-20€ voisi olla vielä sopivampi karsimaan nuo "leikisti kiire-tilaukset" :)
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 572
Se maksullinen pikatoiminto on jo, kun ottaa postin kotiinkuljetuksen niin tilaus menee jonon kärkeen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
223
Miusta se on hyvä noin, jos on oikeasti kiire, niin valitsee jonkun ovelle paketin vai mikä se oli, niin kiilaa automaattisesti muutenkin jonon kärkeen. Varmasti myös näiden nappipikatoimitusten ohi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
10 311
Tuosta pikatoimituksesta voisi mielestäni veloittaa vaikka pari euroa. Täysin ilmaisena luulen, että sitä väärinkäytetään tilanteissa, joissa oikeaa kiirettä ei ole. Jos on oikea kiire, ei pari euroa tunnu missään. Nyt jotkut varmaankin painavat sitä ihan muuten vaan ilman syytä.
Mikäs siinä painellessa, kun painamalla saa pelkkää etua. Kiilaa koko jonon ohi ja ei maksa mitään. Premium jono, joka pitää vaan osata löytää.
(En ole painanut pikatoimitusnappia, mutta arvaa tekeekö mieli ihan jokaisen tilauksen kohdalla..)
 

Chloe

Mestari
Team AMD
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 394
Teillä on kyl loistavat asiakaspalvelijat :) Matias on ansainnut kahvikupin kun hoiteli mun kaks tilausta yhteen pakettiin :kahvi:


Monitorivarren kahdelle ruudulle ja 480 SSD:n laitoin tulemaan.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 033

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 033
P.S.! Kiitos palautteesta ja antoisasta keskustelusta koskien tuota pikatoimitusnappulaa. Välitin kehitysehdotukset eteenpäin :)
 

Chloe

Mestari
Team AMD
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 394
Ainakin aspan toimivuuden perusteella ei uskois että on ulkomainen iso pulju omistajana..

Siitä asti kun teillä ollu 24/7 aspa niin ei moittimista, jatkakaa! :)
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
262
Onko hiirimaton alle laitettavaa "pehmustavaa" tasoa olemassa? Olen alkanut kokea kipua, kun lepuutan kättä pöydällä, vaikka sama asento oli täysin kivuton usean vuoden. Lisäksi pöydän pinnassa on useita kevyitä lommoja, jotka voivat vaikuttaa hiiren sensoriin, en pysty helposti hiomaan. Koon pitäisi olla jotain 450 x 400 (SteelSeries QcK+ -hiirimatto).

Deltaco Gaming GAM-002 -rannetuen ostin äskettäin, tuntuu hoitaneen näppäimistöpuolen kuntoon. Rannetukea en halua, niitä tuskin suositellaan pelikäyttöön juurikin liikeradan vuoksi.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
70
Ihmettelin hiukan että jimssin verkkokaupan kassalla ei ole ollenkaan erillistä toimitusosoite-valintaa. Vai enkö vain nähnyt sitä ?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
311
Onko hiirimaton alle laitettavaa "pehmustavaa" tasoa olemassa? Olen alkanut kokea kipua, kun lepuutan kättä pöydällä, vaikka sama asento oli täysin kivuton usean vuoden. Lisäksi pöydän pinnassa on useita kevyitä lommoja, jotka voivat vaikuttaa hiiren sensoriin, en pysty helposti hiomaan. Koon pitäisi olla jotain 450 x 400 (SteelSeries QcK+ -hiirimatto).

Deltaco Gaming GAM-002 -rannetuen ostin äskettäin, tuntuu hoitaneen näppäimistöpuolen kuntoon. Rannetukea en halua, niitä tuskin suositellaan pelikäyttöön juurikin liikeradan vuoksi.
Kuinka paksu tämän pitäisi olla? Hanki paksumpi hiirimatto? Esim. QcK Heavy tai laita useampi hiirimatto päällekkäin. Itsellä 900mm leveä matto pöydällä mihin saan näppiksenkin, ja sitten sen päällä itse päähiirimatto, kun en tuon leveämmän pinnasta pidä. Näillä taitaa olla se 6-7mm yhteispaksuutta.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 033
Ihmettelin hiukan että jimssin verkkokaupan kassalla ei ole ollenkaan erillistä toimitusosoite-valintaa. Vai enkö vain nähnyt sitä ?
Moikka! Vakiona tosiaan oletuksena on, että laskutus- ja toimitusosoite ovat samat. Jos maksuehtona ei ole lasku tai luotto, niin toimitusosoitteen (ja vastaanottajan nimen) saa vaihdettua asiakaspalvelumme kautta - merkitse tällöin haluamasi toimitusosoite Lisätiedot -kenttään.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
428
Onkohan siellä jotain häikkää,kun en pääse kirjautumaan asiakastililleni?
Tapahtui virhe haettaessa käyttäjätunnuksen asiakastietoja, yritä uudelleen.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 033
Onkohan siellä jotain häikkää,kun en pääse kirjautumaan asiakastililleni?
Tapahtui virhe haettaessa käyttäjätunnuksen asiakastietoja, yritä uudelleen.
Joo, samaa ihmettelin itsekin juuri. Ei päästä kirjautumaan.
No hyvä, etten ollut ainoa. Elikkä jimmsin päässä virhe.
Edit. eipä virhe kauaa kestänyt:D
Joku tilapäinen hikka :o liekö niihin arvosteluihin liittyvää säätöä tms....
 

dfi

Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
1
Suuret kiitokset Jimmsille viime torstaina tilatun jäähyn nopeasta toimituksesta. Pikakäsittely tuli tarpeeseen kun uusi prossu huusi AIOa päälleen ja saikin sen heti perjantaina!
 
Liittynyt
12.01.2020
Viestejä
14
Näinkin voi asiakaspalvelun hoitaa.

Tietokoneen kasaamisen aloitin mustana perjantaina 29.11 koneen osat tilaamalla (+3000€), postin lakosta huolimatta, tavarat saapuivat vähintään viikossa tilauspäivästä lukien.

Proshop lisätilauksesta osa tuli Norjan kautta ja sekin tuli 1vko. +maanantaina.

Ainoa joka epäonnistui oli Jimms, eli tilauspäivä sama kuin muilla.

Odottelin päivän jos toisenkin, ja 20.12 laitoin sähköpostia Jimmsille, missä tiedustelin tilauksen kohtaloa johon vastattiin että osa tilauksesta vielä puuttuu, mutta vastattiin : Laitan nyt joka tapauksessa osatoimituksella pikana tuon kotelon sekä polttavan Blu-ray comboaseman, niin saataisiin ne teille mahdollisimman pikaisesti.


Siis pikaisesti, mutta kun kolme päivää myöhemmin kyselin ettei mitään toimitusta näy olevan matkalla, niin tähän vastattiin, että paketti oli edelleen liikkeen lattialla odottamassa lähettämistä.???

Eletään siis tammikuun alkua, ja 4-5 päivän luvattu toimitusaika on kestänyt jo yli kuukauden.

No tulihan ne kamat sieltä lopulta, ja ei kun konetta kasaamaan, vaikka kokoonpanosta puuttuikin yksi komponentti (Jimmsiltä), niin sain kone tulille ja pienen kaapeliongelman jälkeen jopa hyvät tulokset Benchmarkista joten kaikki piti olla ok.

Mutta .... kotelon suojia kiinnittäessä , toinen etulevyn pikalukoista ei lukkiutunut, vaan jäi auki ja levy raolleen.

No ei kun yhteyttä Jimmsin asiakaspalveluun, vanhalla viestiketjulla ilmoittamaan ilmenneestä viasta. Laitoin myös kuvan missä vika ilmenee, ja ehdotuksen, että sopiva korvaus viasta ja asia olisi ok.

Mutta tuomio olikin aika yllättävä, eli haluavat tarkastaa tuotteen, ja sen jälkeen lähettävät uuden kotelon, jos vika on todellinen. Siis ei voinut olla totta!!!!!!

Puretaan siis kasattu kone, paketoidaan, lähetetään turkuun , siellä tutkitaan ja lähetetään uusi tilalle.

Laitoin uutta sähköpostia uuteen viestiketjuun, ja mukaan myös videon missä vika ilmenee ja todentuu, asiakaspalvelu oli ymmärtäväinen ja oli hyväksymässä videon ”todisteeksi”, mutta kun laitoin sähköpostia lisäselvitykseksi sain seuraavana päivänä vastauksen missä asenne oli taas muuttunut, ja pyydettiin palauttamaan tuote tarkastusta varten, huolimatta siitä mitä työtä ja kuluja se aiheuttaa. En tiedä kenen muroihin olen kussut, mutta tässä tapauksessa alkaa jo olla jotain henkilökohtaista mukana?

No nyt on kone purettu ja kotelo lähdössä turkuun.

Olen kyllä muutamasta verkkokaupasta ehtinyt tässä vuosien varrella tilaamaan tavaraa, myöskin ulkomailta , ja jos ongelmia on ilmennyt niin asiat saatu hoidettua järjellä ja ilman turhia kuluja.

Nyt jään odottamaan mielenkiinnolla miten asia etenee.

Tämän tuotteen palautan ja ostan sen jostain muualta, koska jos ensimmäinen kerta kesti kuukauden, niin Jimmsin tämän hetkisellä asenteella se veisi toisen mokoman.
Näinkin voi asiakaspalvelun hoitaa.

Tietokoneen kasaamisen aloitin mustana perjantaina 29.11 koneen osat tilaamalla (+3000€), postin lakosta huolimatta, tavarat saapuivat vähintään viikossa tilauspäivästä lukien.

Proshop lisätilauksesta osa tuli Norjan kautta ja sekin tuli 1vko. +maanantaina.

Ainoa joka epäonnistui oli Jimms, eli tilauspäivä sama kuin muilla.

Odottelin päivän jos toisenkin, ja 20.12 laitoin sähköpostia Jimmsille, missä tiedustelin tilauksen kohtaloa johon vastattiin että osa tilauksesta vielä puuttuu, mutta vastattiin : Laitan nyt joka tapauksessa osatoimituksella pikana tuon kotelon sekä polttavan Blu-ray comboaseman, niin saataisiin ne teille mahdollisimman pikaisesti.


Siis pikaisesti, mutta kun kolme päivää myöhemmin kyselin ettei mitään toimitusta näy olevan matkalla, niin tähän vastattiin, että paketti oli edelleen liikkeen lattialla odottamassa lähettämistä.???

Eletään siis tammikuun alkua, ja 4-5 päivän luvattu toimitusaika on kestänyt jo yli kuukauden.

No tulihan ne kamat sieltä lopulta, ja ei kun konetta kasaamaan, vaikka kokoonpanosta puuttuikin yksi komponentti (Jimmsiltä), niin sain kone tulille ja pienen kaapeliongelman jälkeen jopa hyvät tulokset Benchmarkista joten kaikki piti olla ok.

Mutta .... kotelon suojia kiinnittäessä , toinen etulevyn pikalukoista ei lukkiutunut, vaan jäi auki ja levy raolleen.

No ei kun yhteyttä Jimmsin asiakaspalveluun, vanhalla viestiketjulla ilmoittamaan ilmenneestä viasta. Laitoin myös kuvan missä vika ilmenee, ja ehdotuksen, että sopiva korvaus viasta ja asia olisi ok.

Mutta tuomio olikin aika yllättävä, eli haluavat tarkastaa tuotteen, ja sen jälkeen lähettävät uuden kotelon, jos vika on todellinen. Siis ei voinut olla totta!!!!!!

Puretaan siis kasattu kone, paketoidaan, lähetetään turkuun , siellä tutkitaan ja lähetetään uusi tilalle.

Laitoin uutta sähköpostia uuteen viestiketjuun, ja mukaan myös videon missä vika ilmenee ja todentuu, asiakaspalvelu oli ymmärtäväinen ja oli hyväksymässä videon ”todisteeksi”, mutta kun laitoin sähköpostia lisäselvitykseksi sain seuraavana päivänä vastauksen missä asenne oli taas muuttunut, ja pyydettiin palauttamaan tuote tarkastusta varten, huolimatta siitä mitä työtä ja kuluja se aiheuttaa. En tiedä kenen muroihin olen kussut, mutta tässä tapauksessa alkaa jo olla jotain henkilökohtaista mukana?

No nyt on kone purettu ja kotelo lähdössä turkuun.

Olen kyllä muutamasta verkkokaupasta ehtinyt tässä vuosien varrella tilaamaan tavaraa, myöskin ulkomailta , ja jos ongelmia on ilmennyt niin asiat saatu hoidettua järjellä ja ilman turhia kuluja.

Nyt jään odottamaan mielenkiinnolla miten asia etenee.

Tämän tuotteen palautan ja ostan sen jostain muualta, koska jos ensimmäinen kerta kesti kuukauden, niin Jimmsin tämän hetkisellä asenteella se veisi toisen mokoman.
Nyt on rahojen palautusta odoteltu reilu viikko, vaikka palautus luvattiin 1-5 pankkipäivässä. Ei kyllä yllätä yhtään.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 033
Nyt on rahojen palautusta odoteltu reilu viikko, vaikka palautus luvattiin 1-5 pankkipäivässä. Ei kyllä yllätä yhtään.
Moikka! Viisi pankkipäivää on käytännössä runsas viikko ja se pitää kyllä pääsääntöisesti takarajana hyvin paikkaansa - jos laitat yksärinä RMA-numerosi tai alkuperäisen tilausnumerosi niin saan tsekattua mikä tässä on tilanne!
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 033
Nyt on rahojen palautusta odoteltu reilu viikko, vaikka palautus luvattiin 1-5 pankkipäivässä. Ei kyllä yllätä yhtään.
Moikka! Viisi pankkipäivää on käytännössä runsas viikko ja se pitää kyllä pääsääntöisesti takarajana hyvin paikkaansa - jos laitat yksärinä RMA-numerosi tai alkuperäisen tilausnumerosi niin saan tsekattua mikä tässä on tilanne!
Edit: sain reskontrasta tiedon, että Checkoutin kautta on mennyt hyvitys tästä mutta et ilmeisesti ole vastannut Checkoutin viestiin jossa pyydetty vahvistamaan tilinumero? Jatketaanpas yksärillä!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Saadaanko huomenna HELMIKUUN KUUKAUSITARJOUKSET? Kun etusivulla on vielä TAMMIKUUN.

Lahjakortilla olis vielä muutama euro jäljellä niin jotain pitäisi keksiä sille käyttöä. Siis jotain <20€. Yllättäkää minut!
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
144
@Jimm's Laitoin äsken teille yksäriä koskien noblechairs -pelituolin tilastani. :) Laitatteko yksäriä tulemaan takaisin päin minulle heti, kun ehditte? Kiitos!
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 741
Saadaanko huomenna HELMIKUUN KUUKAUSITARJOUKSET? Kun etusivulla on vielä TAMMIKUUN.

Lahjakortilla olis vielä muutama euro jäljellä niin jotain pitäisi keksiä sille käyttöä. Siis jotain <20€. Yllättäkää minut!
No tämä, SER-peikko tökkii taas takaraivossa ja muistuttaa kukkarossa lepäävistä ylimääräisistä seteleistä :sori:
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
114
Mitenhän pitäisi suhtautua tilanteeseen, jossa tilaus on koteloa lukuun ottamatta melkein kerätty. Tilausta tehdessä kotelossa luki tukkurilla olevan 20kpl ja 10-20pv menisi. Nyt joku päivä myöhemmin näyttää vain Turkuu -1 ja web-myynti 0. Toimitusaika-arvio: Ei vahvistettu. Vaikea konetta kasata jos tulee hamaassa tulevaisuudessa.:confused:
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
669
Mitenhän pitäisi suhtautua tilanteeseen, jossa tilaus on koteloa lukuun ottamatta melkein kerätty. Tilausta tehdessä kotelossa luki tukkurilla olevan 20kpl ja 10-20pv menisi. Nyt joku päivä myöhemmin näyttää vain Turkuu -1 ja web-myynti 0. Toimitusaika-arvio: Ei vahvistettu. Vaikea konetta kasata jos tulee hamaassa tulevaisuudessa.:confused:
Nykyinen arvio on vain tuleviin tilauksiin, ei jo tilattuihin. Aspasta vaikka chatilla tai yksärillä Jimmsille tilausnron kanssa saattavat nähdä tarkemman tilanteen.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 033
Näille hintatarkastusta?
  1. PNY XLR8 CS3030, 144€ | Hinta.fi
  2. ADATA XPG SX8200 Pro, 155€ | Hinta.fi
CS3030 ensisijaisesti kiinnostaisi teiltä ostaa, mutta sen saisi 30€ halvemmalla Gigantista/Tehoraudasta ja muuallakin aika reippaasti halvempi.

Tai mahdollisesti tämä valikoimiin sopivalla hinnalla: Silicon Power P34A80, 157€ | Hinta.fi ?
Laitetaan selvitykseen.

Edit: Ei vaadi toimenpiteitä, ovat linjassa toimittajan hinnan kanssa. Silicon Poweria ei saada valikoimiin :/
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 033
Saadaanko huomenna HELMIKUUN KUUKAUSITARJOUKSET? Kun etusivulla on vielä TAMMIKUUN.

Lahjakortilla olis vielä muutama euro jäljellä niin jotain pitäisi keksiä sille käyttöä. Siis jotain <20€. Yllättäkää minut!
No tämä, SER-peikko tökkii taas takaraivossa ja muistuttaa kukkarossa lepäävistä ylimääräisistä seteleistä :sori:
Pistetään päivittäen vielä tänään :)

Edit: nyt taitaa olla kaikki :)
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjuja
80 548
Viestejä
1 640 891
Jäsenet
36 236
Uusin jäsen
cloudis69

Hinta.fi

Ylös Bottom