Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
613
Tuleeko lainkaan pienempien erien SUPERTARJOUKSIA vai tuleeko vaan tällästä tasapaksua tylsää :D
 

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 017
Ei tuommoiset pikku tarjoukset kiinnosta, nyt se 2080ti 300e?
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
1 692
Olisko nää prossubundlet osittain Intelin sponsoroimia, miksi muuten tuo 660p SSD:tä olisi mukana monessa niistä...

Sivukysymyksenä saako noita M.2 NVMe SSD:itä helposti kiinni useampia kuin kahta? Jotain Asuksen add-on kortteja näyttäisi olevan mutta onko Jimmsillä?
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
83
Mulle tää passaa ja kiva katsoo leffat makkarissa myös :) ja mun pelaamiseen just passeli ku ei paljoo edes ehdi paneutumaan pelaamisiin :)
Itelä sama näyttö ollu jo jonni aikaa ja tyytyväine. Vähä turha "sokee" olin käyttään 27 1440P 144Hz, ni osti si tän pari kk si
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 595
Itelä sama näyttö ollu jo jonni aikaa ja tyytyväine. Vähä turha "sokee" olin käyttään 27 1440P 144Hz, ni osti si tän pari kk si
Jep ja itelläki menee lasten kanssa aikaa ni ihan passeli omiin pelaamisiin! :) Tuosta kun voi jo piiretyt kahtoo aamusta :)
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 111
just olin koriin laittamas ni oli menny jo :D
Mitään en sillä olis tehny mut oishan sen tonne muksujen koneesee voinu paiskata.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Näistä valvojaisista ei jäisi mitään väliin vaikka painelisi resettiä
Kokoajanhan tuossa streamin kautta tulee asiaa. Tarjouksia ei ole koskaan tullut tämän kummempaa tahtia. Jos setit kestää 4h niin turha odottaa, että minuutin välein tulee tarjousta kehiin. Nyt on sentään jotain muutakin kuin pelkkiä vartin välin tulevia tarjouksia mikä on suurta edistystä edeltäviin.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Kokoajanhan tuossa streamin kautta tulee asiaa. Tarjouksia ei ole koskaan tullut tämän kummempaa tahtia. Jos setit kestää 4h niin turha odottaa, että minuutin välein tulee tarjousta kehiin. Nyt on sentään jotain muutakin kuin pelkkiä vartin välin tulevia tarjouksia mikä on suurta edistystä edeltäviin.
Toissakerralla oli KUUSI JA PUOLI MINUUTTIA tarjousten välissä, noin keskimäärin :D
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
539
1TB NVME SSD:tä ja jotain laadukkaampia avoimia kuulokkeita (Beyerdynamic) tarjoukseen niin alkaa kiinnostamaan. :vihellys:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 648
Viestejä
4 197 285
Jäsenet
70 760
Uusin jäsen
Maakkkee

Hinta.fi

Ylös Bottom